***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lara, ik ben er geloof ik nog niet aan toe om de gehele bv af te bouwen. Dat vind ik toch wel een stap. Dus ik houd de ochtendvoeding er nog ff in voor de gezelligheid.
Kom op Puk, ga slapen jij!

Buitenmeisje, dat afbouwen is dan snel gegaan, goed zeg! Ik ga er ook maar eens wat serieuzer werk van maken, maar (heel gek misschien) ik vind het ook zo definitief om te gaan stoppen. Morris begint wel steeds meer te rommelen tijdens het drinken, dan laat hij bijvoorbeeld los en moet lachen om het smakgeluid dat je dan hoort. Hij drinkt nu ook twee bekers melk en eet een bakje yoghurt, dus nodig is het niet meer.

Icke, is de vermoeidheid weer in alle hevigheid toegeslagen of is het nog te doen voor je? En ook misselijk dus, bahh.

Ehm, verder weet ik het niet meer, beetje vergeetachtig.
Haha, kan hij net zo goed gooien als Puk? Eerst wist ik precies waar de spenen lagen en nu kan ik door de hele kamer zoeken met die kleine honkballer...
O Buitenmeis, ik lees nu dat jij ook nog niet helemaal kunt stoppen, wat fijn om te lezen! Ik vind het ook nog zo gezellig!

O ja, ik ben het trouwens, ik ben m'n andere wachtwoord even kwijt. Over vergeetachtig gesproken.
Micha/moemie: klinkt alsof het ook wel moet gaan lukken met het afbouwen. maar het is wel meteen definitief he. Vind ik ook.

Boosje: ik hoop niet dat je zolang moet wachten hoor. Is op een gegeven moment geen pretje meer.
tis hier gezellig
Als de bv zo makkelijk zou gaan als bij jullie zou ik het er denk ik ook 's ochtends inhouden hoor. Toch even een momentje samen lijkt me zo.

Ik heb zin om de hele avond op het terras te zitten met witte wijn. Ik duik de bank dus maar even op
Ik heb ook zin om de hele avond op het terras te zitten met witte wijn! Maar ik ga maar even op het balkon zitten of zo.
Als jij nou volgende zomer eens even zorgt dat je niet zwanger bent gaan wij de schade inhalen!
Dat gaan we zeker doen!!!!!!!!!!!! En nu ga ik echt even hangen.
quote:lara1978 schreef op 14 mei 2008 @ 20:28:

Haha, kan hij net zo goed gooien als Puk? Eerst wist ik precies waar de spenen lagen en nu kan ik door de hele kamer zoeken met die kleine honkballer...

Tommy heeft 2 spenen in z'n bedje en gooit er meestal maar eentje uit! handig!

Aan beide spenen heb ik zo'n tuttelapje!
Als ik er twee in leg gooit hij er twee uit.... Tsja. Maargoed, hij slaapt al 1,5 uur dus ik mag niet klagen.
Gezellige boel hier zeg!

Dat was wel spannend vandaag Framboos! Tis denk ik ook beter als het kleine Frambozemeisje nog even op haar plekje blijft! Niet te lang, maar nog zeker een weekje ofzo.

Over vruchtwater, Kaj was 5 dagen later als uitgerekend en hij was veeel droger dan Ole, die 9 dagen eerder kwam. Kaj had bijna geen .... (ben de naam ff kwijt, van die witte "smurrie"). Vruchtwater was er echter wel, bij Kaj kwam dat wel opeens naar beneden zetten.

Micha, in welk ziekenhuis ben je bevallen? Bij Kaj ben ik in het Boven 't IJ ziekenhuis bevallen. Was ik zelf wel tevreden mee. Waar was het zo slecht dan en waarom? Bij Ole ben ik in Zaandam bevallen, was ook oke, maar Boven 't IJ was veel luxer, ik heb nog gelukzalige herinneringen aan de vierkoppige douche in het Boven 't IJ. Daar heb ik tijdens de weeen echt uren doorgebracht!

Micha, dat bevalcentrum, is dat ook een soort kraamhotel?

Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht, ik typ nu op mijn macbookpro! En ik ben er zo blij mee!!! (Swissie, jij hebt ook een macbook, weet jij hoe ik het venster vergroot tot full screen?)

Over bv afbouwen. Ole krijgt overdag geen bv meer. Als hij net gegeten heeft dan vlak voor het slapen, ' s nachts en 's ochtends vroeg. Ik ben nog helemaal niet bezig met af te bouwen. Ik bedacht me wel laatst dan het stom is dat ik mijn kolf al heb verkocht. Ik had 1 dag maar 1 borst aangeboden, de volgende dag stond mijn andere borst weer helemaal strak. Het wordt dus erg lastig om 2 daagjes zonder Ole op pad te gaan (ik heb geen plannen, maar toch!)
Spannend Framboos, we leven mee hier! Zei net nog tegen Compli dat ik desalniettemin niet jaloers op je ben. Vind Robbie nu opeen erg bewerkelijke leeftijd zitten, (En danishet nog steeds een erg rustig kind van zichzelf!) maar ben ergens wel blij dat wij ons oorspronkelijke idee van 'zo snel mogelijk twee kinderen'hebben laten varen.

Robbie heeft echt mijn spatie kapot gemaakt! Moet echt een megatik geven elke keer na eenwoord!

En als ikdat niet doe danzietheter ongeveer z o uit wat iktyp.En bedanktlieve Robbie :-)

Morgenmaar evenkijken ofik het beter kan krijgen. Nu eerst slapen :-)
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen Xaloy? Zit er wat tussen?
Framboos spannend! helaas(?) geen vruchtwater dus. Probeer eerst maar lekker wat bij te slapen, je hebt voor je bevalling zo je rust nodig.

Ik zou ook kiezen voor 's ochtends bevallen

Mijn bevalling begon tegen de late middag en heeft de hele nacht geduurd tot de volgende dag 's middags. Dan merk je echt wel dat je een nacht niet hebt geslapen hoor!

Icke wat leuk naar Derek! Ik ben ook helemaal weg van hem!

Dat is nog eens wat anders dan Char, zit er een A, B, C, D, E...etc. in?

Lievelust ik sta op een wachtlijst voor huurhuisjes, en dat duurt gemiddeld zo'n 3 jaar...maar ben er nu bijna.
Ff snel, want ben moe en moet naar bed, Fachat, gefeliciteerd met je macbook.

Vergroten kan door op groene + links boven, of door rechtsonder pagina uit te trekken. Dit laatste vindt ik altijd handig, want dan kan ik ook het rechter gedeelte van de viva site niet zien (vind prikbord enzo alleen maar onhandig).

Weekend Wenen gaat toch niet helemaal door. Man komt vrijdag avond pas thuis en moet maandag morgen vroeg alweer weg. Wil in tussentijd Finn even zien. Dus ik ga zaterdag middag terug.

Ik moet van zus en zwager zaterdagavond uitgaan met manlief, ben benieuwd of we dat gaan doen.

Sorry voor ego bericht.

Framboos, ik gok op morgen, dus ik wens je succes. Hoop nog even langs te komen, maar kan zijn dat dat niet lukt. Druk druk morgen.

Anders tot zaterdag / zondag.

Succes Framboos!!!
Zet hem op, Framboos! De laatste loodjes!
Goedemorgen,

Poez: Gezellig dat je weer wat vaker langskomt. Is alles een beetje in iets rustiger vaarwater gekomen?

Muis: Helemaal vergeten te zeggen, maar jouw buit uit NYC klinkt geweldig. Zeker op het gebied van positiekleding. Ik kan ook nog helemaal nix leuks vinden. Mijn kledingkast op dit moment dus een klein drama. Ik weet echt niet wat ik aan moet. Shirtjes zijn allemaal te kort, een paar broeken kunnen nog net, maar ik heb echt het gevoel dat ik erbij loop als een slons. Vanmiddag nog maar een keertje weer de stad in. Misschien is er nu iets te vinden.... maar buitenmeisje weet eigenlijk wel beter.

Layla: pfff ben je het verplichte bankhangen nog niet zat. Hopelijk word je enkel snel beter.

Icke: Wat leuk om naar Derek te gaan. Komt iedereen bij zo'n bijeenkomst aan de beurt? Ben heel benieuwd wat hij over je ruubje te vertellen heeft.

Swissie: Jammer van je weekendje Wenen. Oei en de oppas zomaar overlaten aan mensen die niet zo heel ervaren zijn. Kan me voorstellen dat je er een klein beetje angstig van wordt. Heel veel sterkte.

Bij de verloskundige dinsdag was alles trouwens goed. Nu ook de hartslag gehoord dus dat is wel fijn.

Zo weer lekker babyzwemmen. Ik vind het zo leuk dat het Koen het helemaal geweldig vindt. Hij lacht / schatert een half uur aan één stuk door.

Ga nog ff thuis aan het werk. Tot later
Hoi, ik ben weer m'n oude zelf!
Goedemorgen! Compli, en xaloy (TIKTIKTIK ) bedankt voor de aanmoediging hoor!

Buitenmeis/ickje, Ik heb de hele zwangerschap alleen maar gewone shirts gehad. Geen positie kleding. Bij de HenM verkopen ze heel veel tuniekjes, en lange strech shirtjes..O.a een heel fijn tshirt in alle kleuren van de regenboog 6,90 en zelfs de S is lang genoeg!Ik heb er ook een stuk of 5 van...

Buitenmeis Fijn dat je nu wel het hartje hebt gehoord!!

Fachat, lekker verkooplustig om je kolf te verkopen! Er zijn ook vrouwen die met de hand kunnen kolven..Misschien heeft iemand hier tips? gewoon voor het geval dat?

Mich fijn dat je weer je eigen ikje bent!
Ha Framboosje, je bent er nog! Weet jij nog op welke afdeling je die shirtjes hebt gekocht? Ik heb een ernstig tekort aan shirts die okee zijn en kan mijn oude shirts echt niet meer aan! (tenzij niemand het aanstotend vindt om een dikke zwabberbuik met striae te zien!)

Ik ben ik shock! Ik heb heel de tijd gedacht dat ik weer zwanger was van een jochie, maar nu heb ik toch echt gedroomd dat het een meisje wordt dit keer. Huh? Ik kan me er dus niets bij voorstellen, erg he? Nou ja, 24 juli weet ik meer!

Heb verder niets te melden, of had ik dat al gezegd? (gut, wat voel ik me saaaaai!)
muis ik ga even het shirtje pakken voor het merk!
L.O.G.G.

Ik kocht ze vorig jaar al, en ze blijven mooi... heerlijk strech!

Tja, waar ze precies liggen in de winkel zal wel verschillen..Bij hingen ze aan zo'n rond rekje.

Oja, ronde hals, maar niet hoog..wordt per stuk verkocht, dus niet per 2!! Die per 2 lijkt er op, maar is geen stretch
Niks te vertellen, dus ik kom even zwaaien. Zwaaaaaaai!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven