IQ-test 2013
woensdag 23 januari 2013 om 20:05
woensdag 23 januari 2013 om 20:06
quote:jena81 schreef op 23 januari 2013 @ 20:05:
Nee, ik doe niet mee. Vind het af en toe best leuk om stukjes te kijken, maar vind het allemaal te lang duren. Zeker ook omdat de uitslag niet echt (echt niet?) klopt. Heb al twee x iets in de 140 gehaald en daar klopt natuurlijk geen bal van ;)Overigens best jammer, want ik zou best eens willen weten wat mijn IQ is.... Zal er helaas nooit achter komen
Nee, ik doe niet mee. Vind het af en toe best leuk om stukjes te kijken, maar vind het allemaal te lang duren. Zeker ook omdat de uitslag niet echt (echt niet?) klopt. Heb al twee x iets in de 140 gehaald en daar klopt natuurlijk geen bal van ;)Overigens best jammer, want ik zou best eens willen weten wat mijn IQ is.... Zal er helaas nooit achter komen
woensdag 23 januari 2013 om 20:39
quote:dolfje schreef op 23 januari 2013 @ 20:07:
Ik doe ook niet mee,jaren geleden wel eens gedaan maar ik heb ook niet het idee dat de uitslag daar klopt.
Waarschijnlijk zie ik morgen hier en op FB allemaal weer te hoge scores voorbij komen.
Ja Dolfje, dat is ieder jaar zo. Nog net geen IQ's van Einstein hier op het forum .
Ik scoor altijd heel laag trouwens, dus ik ben vast jaloers.
Ik doe ook niet mee,jaren geleden wel eens gedaan maar ik heb ook niet het idee dat de uitslag daar klopt.
Waarschijnlijk zie ik morgen hier en op FB allemaal weer te hoge scores voorbij komen.
Ja Dolfje, dat is ieder jaar zo. Nog net geen IQ's van Einstein hier op het forum .
Ik scoor altijd heel laag trouwens, dus ik ben vast jaloers.