Entertainment alle pijlers

IQ-test 2013

23-01-2013 19:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 20:30 Ned 1.



Wie doet er (ook) mee?
Alle reacties Link kopieren
Wel kijken niet mee doen ;) Weet namelijk niet of ik 't af ga kijken. Succes als je mee doet!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel van plan hem naderhand online te maken!
Mijn vriend en ik gaan zo weer voor de buis zitten
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik doe niet mee. Vind het af en toe best leuk om stukjes te kijken, maar vind het allemaal te lang duren. Zeker ook omdat de uitslag niet echt (echt niet?) klopt. Heb al twee x iets in de 140 gehaald en daar klopt natuurlijk geen bal van ;)
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst sinds jaren niet heb er de puf niet voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:jena81 schreef op 23 januari 2013 @ 20:05:

Nee, ik doe niet mee. Vind het af en toe best leuk om stukjes te kijken, maar vind het allemaal te lang duren. Zeker ook omdat de uitslag niet echt (echt niet?) klopt. Heb al twee x iets in de 140 gehaald en daar klopt natuurlijk geen bal van ;)Overigens best jammer, want ik zou best eens willen weten wat mijn IQ is.... Zal er helaas nooit achter komen
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook niet mee,jaren geleden wel eens gedaan maar ik heb ook niet het idee dat de uitslag daar klopt.

Waarschijnlijk zie ik morgen hier en op FB allemaal weer te hoge scores voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook meedoen!

Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ga 't wel weer proberen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook meedoen. Op papier.

Iedereen succes.
Alle reacties Link kopieren
ik doe ook mee, succes allemaal
quote:dolfje schreef op 23 januari 2013 @ 20:07:

Ik doe ook niet mee,jaren geleden wel eens gedaan maar ik heb ook niet het idee dat de uitslag daar klopt.

Waarschijnlijk zie ik morgen hier en op FB allemaal weer te hoge scores voorbij komen.





Ja Dolfje, dat is ieder jaar zo. Nog net geen IQ's van Einstein hier op het forum .





Ik scoor altijd heel laag trouwens, dus ik ben vast jaloers.
Ik vind het altijd wel grappig. Veel plezier allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor het eerst meedoen. Tot nu toe weet ik alleen de voorbeeldvragen.
Liever elitair dan een pauper!
Ik vind het tempo alleen zo ergerlijk, al dat gewauwel tussendoor. Het helpt vast ook niet dat ik al die BN-ers ook niet boeiend vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'm best moeilijk...
Alle reacties Link kopieren
Dat snorretje van Valerio.
Vreselijk dat snorretje
Ik heb geen ruimtelijkinzicht en dat wordt weer eens bevestigd
Alle reacties Link kopieren
Vind deze IQ test eigenlijk niet echt ergens op slaan. Zoals de eerste vragen over "geef een ander woord voor... " dat heeft niks met IQ te maken maar meer met algemene kennis...

Daarnaast zijn de scores inderdaad vaak te hoog
Smarties natuurlijk heeft het weinig met een echte iq-test te maken, maar het is wel een leuk spelletje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb denk ik nog niet de helft van de vragen goed.
Liever elitair dan een pauper!
Ik ben ook heel benieuwd kalioppe
Alle reacties Link kopieren
Ja precies het is wel vermakelijk ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven