Entertainment alle pijlers

IQ-test 2013

23-01-2013 19:55 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 20:30 Ned 1.



Wie doet er (ook) mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil meer rekenen. Eindelijk iets wat goed ging.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 5 kruizen bij het rekenen. Gewoon omdat ik het niet wist.
Ik ook Kalioppe
Ik heb al drie keer te laat gedrukt en ik hou mijn oren dicht, als de vraag verteld wordt. Anders kan ik niet nadenken. Denk niet dat het hoog wordt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, is nog niet afgelopen... Het rekengedeelte.
Alle reacties Link kopieren
Afleiding!
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer maar meedoen aan de Nationale Rekentest Sunemom?



Ik heb 2 vakken logica gehad en voor beide een 8,5 gehad, dus ik zou er heel goed in moeten zijn. Maar ik heb daar nog nooit iets met een plaatjesreeks gehad.
Liever elitair dan een pauper!
quote:dolfje schreef op 23 januari 2013 @ 20:07:

Ik doe ook niet mee,jaren geleden wel eens gedaan maar ik heb ook niet het idee dat de uitslag daar klopt.

Waarschijnlijk zie ik morgen hier en op FB allemaal weer te hoge scores voorbij komen.
quote:Kalliope schreef op 23 januari 2013 @ 21:46:

Volgende keer maar meedoen aan de Nationale Rekentest Sunemom?

superidee!

Ik heb 2 vakken logica gehad en voor beide een 8,5 gehad, dus ik zou er heel goed in moeten zijn. Maar ik heb daar nog nooit iets met een plaatjesreeks gehad. Van hetzelfde
Nu het nakijken
Alle reacties Link kopieren
Ik vond 'm heel moeilijk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Even mezelf indekken:

- Ik heb het nog nooit eerder gedaan en van oefenen word je beter.

- Ik ben ziek en heb koorts.

- Ik presteer minder onder druk



Daarnaast geloof ik niet in IQ-testen.



Niet quoten graag, als ik hoog scoor haal ik dit weer weg.
Liever elitair dan een pauper!




Ik vind het verschil met de werkelijkheid altijd leuk :-)
Alle reacties Link kopieren
In heel Rekenen maar 1 foutje gemaakt. Over de andere onderdelen heb ik het maar niet...
Liever elitair dan een pauper!
Ik ga het bij de rekentest houden geloof ik, rekenen ging wel foutloos
Alle reacties Link kopieren
Ik ben beter in ruimtelijk inzicht dan in taal...
Ik ook truffel. Zoals ik zei het verschil met de werkelijkheid is leuk.
Ik hoop m'n eer te redden en het onder de 10 fout te houden..
Alle reacties Link kopieren
Onder de 10? Ik zit nu al op 16.
Liever elitair dan een pauper!
Ik op 9, maar het is niet geheel houdbaar geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
ik loop een beetje achter, maar heb taal in elk geval heel slecht gemaakt...
Ik zit ook op 9... Onderdeel taal het slechts gedaan met 4 fouten.
Ik had maar 1 vraag fout bij het onderdeel Geheugen. En dat voor zo'n warhoofd als ik.
De laatste vraag was ook de 10de fout, daar gaat m'n eer
Alle reacties Link kopieren
Daarna niets meer fout gedaan; ik blijf op 16 fout.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven