Betrouwbaar?
zondag 27 januari 2013 om 21:25
Ik heb een klein en simpel vraagje.
Is de site Spreadshirt (om te bedrukken) betrouwbaar?
Ik ben vooral benieuwd naar de opdruk en kwaliteit van de pull. Dit omdat dochter en de rest vd sportploeg een sweater willen bestellen met opdruk en de meeste meiden deze zelf moeten betalen!
Iemand ervaring??
Is de site Spreadshirt (om te bedrukken) betrouwbaar?
Ik ben vooral benieuwd naar de opdruk en kwaliteit van de pull. Dit omdat dochter en de rest vd sportploeg een sweater willen bestellen met opdruk en de meeste meiden deze zelf moeten betalen!
Iemand ervaring??
zondag 27 januari 2013 om 23:41
Er zijn weinig enthousiaste mensen: http://www.trustpilot.com/review/www.spreadshirt.com
Ikzelf ken de site niet...
Ikzelf ken de site niet...
zondag 27 januari 2013 om 23:50
Al eens overwogen om in plaats de kleding te laten bedrukken het te laten borduren? Ik heb gehoord dat dat veel langer mooi blijft.....Ik ken iemand die met een usb stick in een borduurmachine vrijwel alle ontwerpen kan borduren, die doet dat als hobby. Wellicht bestaan er ook bedrijven die in opdracht logo's en emblemen op kleding borduren.
maandag 28 januari 2013 om 00:03
Ik heb er eens een shirt laten bedrukken bij spreadshirt en ik moet zeggen dat ik de kwaliteit niet echt geweldig vind. Het witte shirt is zo doorschijnend als maar kan, zelfs je huidskleur zie je er doorheen en de kleuren (vooral rood) zijn heel snel iets valer geworden (na 2x wassen ongeveer). Als ik nog eens een shirt bestel daar wordt het geen witte meer maar ik vraag me af of dan de kleuren wel beter zijn. Levering was wel snel, en als je het binnen krijgt moet je het wel eerst wassen want het stinkt enorm en ik heb begrepen dat de donkere kleuren afgeven en het is niet leuk om ineens onder de vlekken te zitten.
Kortom het is niet duur maar je moet ook niet de beste kwaliteit verwachten. Ik zou dus naar een lokale copy shop gaan die ook textiel bedrukt, is wel wat duurder maar kun je de kwaliteit zien.
Kortom het is niet duur maar je moet ook niet de beste kwaliteit verwachten. Ik zou dus naar een lokale copy shop gaan die ook textiel bedrukt, is wel wat duurder maar kun je de kwaliteit zien.
maandag 28 januari 2013 om 13:48
Ok, best dus maar eens verder zoeken. Ik had idd ook al de revieuws gelezen......een paar niet goed en een paar wel goed....
Maar aangezien de meiden zelf moeten betalen denk ik toch dat het beter is dat we ergens anders ze bestellen. Zij zelf zijn zo enthousiast omdat er leuke teksten en afbeeldingen zijn omtrent hun sport. Maarja, zal zelf eens zoeken
In ieder geval bedankt voor de reakties!
Maar aangezien de meiden zelf moeten betalen denk ik toch dat het beter is dat we ergens anders ze bestellen. Zij zelf zijn zo enthousiast omdat er leuke teksten en afbeeldingen zijn omtrent hun sport. Maarja, zal zelf eens zoeken
In ieder geval bedankt voor de reakties!