Divorce
maandag 7 januari 2013 om 12:56
Ik kom wat moeilijk op gang met deze serie, het wordt al wel ietsjes beter, maar het is tot nu toe geen topper wat mij betreft.
Ik heb hem er wel op staan, maar ben ondertussen met 1001 andere dingen bezig, en dat is geen goed teken voor een serie,het is gewoon eingenlijk niet heel boeiend.
Jammer. maar ik hou hoop, misschien komt het nog.
Ik heb hem er wel op staan, maar ben ondertussen met 1001 andere dingen bezig, en dat is geen goed teken voor een serie,het is gewoon eingenlijk niet heel boeiend.
Jammer. maar ik hou hoop, misschien komt het nog.
maandag 4 februari 2013 om 11:23
quote:prada schreef op 08 januari 2013 @ 23:01:
Weet iemand wanneer de laatste aflevering herhaald wordt?http://www.tvgids.nl/zoeken/?q=divorce
7 febr. om 22.30
En ik zie van de afgelopen weken dat het ook op zondag om 12.00 uur herhaald wordt.
Weet iemand wanneer de laatste aflevering herhaald wordt?http://www.tvgids.nl/zoeken/?q=divorce
7 febr. om 22.30
En ik zie van de afgelopen weken dat het ook op zondag om 12.00 uur herhaald wordt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 4 februari 2013 om 12:47
Ja want terugkijken kost geld! Echt belachelijk.
Ik ga er toch wel voor zitten, vind het lekker vermaak. Mannen zijn net vrouwen
Ben trouwens blij dat dat ongeluk niet zo'n heel crime gedoe is geworden, was ff bang dat het Desperate Housewifes-achtig zou worden
Ik ga er toch wel voor zitten, vind het lekker vermaak. Mannen zijn net vrouwen
Ben trouwens blij dat dat ongeluk niet zo'n heel crime gedoe is geworden, was ff bang dat het Desperate Housewifes-achtig zou worden
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
maandag 4 februari 2013 om 23:39
Eerlijk gezegd ben ik toch weer aangehaakt en het is weer heel leuk geworden. Er was een slechte aflevering bij, maar hoe verzinnen ze het bij elkaar. De tong !!! schitterend hoe dat in beeld werd gebracht.
Het enige irritante is inderdaad de muziek. Ik heb het idee dat degene die de muziek elke keer zo hard zet, hetzelfde persoon is die het geluid van de reclames bij RTL zo hard zet.
Het enige irritante is inderdaad de muziek. Ik heb het idee dat degene die de muziek elke keer zo hard zet, hetzelfde persoon is die het geluid van de reclames bij RTL zo hard zet.