Bietensap
donderdag 17 januari 2013 om 20:25
Ik heb vanmorgen bietensap gekocht. Is de schuld van het forum, want iemand had geschreven dat het wonderen had gedaan voor haar huid, en toen ik googlede zag ik dit.
Ik heb een lastige huid en de laatste tijd wordt het weer erger onder invloed van hormonen. Volgens mij heb ik iets nodig wat zuivert, en dat wordt dus elke dag een glaasje bietensap.
Is er nog iemand die ooit dit briljante idee had en er iets over wil vertellen? Of beter nog: wie doet er mee?
Ik heb een lastige huid en de laatste tijd wordt het weer erger onder invloed van hormonen. Volgens mij heb ik iets nodig wat zuivert, en dat wordt dus elke dag een glaasje bietensap.
Is er nog iemand die ooit dit briljante idee had en er iets over wil vertellen? Of beter nog: wie doet er mee?
maandag 4 februari 2013 om 13:00
vrijdag 8 februari 2013 om 23:37
Nou, ik heb weinig grote onstekingen op dit moment. Ik ben benieuwd of het zo blijft tot mijn menstruatie. Vandaag was de bietensap gewoon uitverkocht bij de Appie! Dus ik moet morgen voor de carnavalsoptocht nog ergens een fles zien te scoren. Maar meer energie kan ik niet zeggen, overigens.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 9 februari 2013 om 21:19
zondag 17 februari 2013 om 01:10
Zo, ik start vanaf morgenochtend! Ik heb vandaag twee flessen Zonnatura Bietensap in huis gehaald en dat was nog best een klusje, aangezien het echt overal was uitverkocht. Ik ga het rustig opbouwen door te beginnen met een half glaasje en na een week hoop ik het te hebben opgebouwd tot een glas per dag. Ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen na een poosje!
zondag 17 februari 2013 om 16:00
Eerlijk gezegd heb ik nog een flink onrustige huid, zo rond de eisprong heb ik normaal vooral veel puistjes op mijn voorhoofd en een paar grote rondom mijn kin en nu ook. Ik heb wel het gevoel dat mijn voorhoofd wel wat 'rustiger' is dan de vorige cyclus. Maar ik wacht af en ga geduldig door. Vind bietensap eigenlijk gewoon erg lekker.
zondag 17 februari 2013 om 17:19
quote:MrsStanleyWalker schreef op 17 februari 2013 @ 16:00:
Eerlijk gezegd heb ik nog een flink onrustige huid, zo rond de eisprong heb ik normaal vooral veel puistjes op mijn voorhoofd en een paar grote rondom mijn kin en nu ook. Ik heb wel het gevoel dat mijn voorhoofd wel wat 'rustiger' is dan de vorige cyclus. Maar ik wacht af en ga geduldig door. Vind bietensap eigenlijk gewoon erg lekker. Hoe lang ben je nu bezig?
Eerlijk gezegd heb ik nog een flink onrustige huid, zo rond de eisprong heb ik normaal vooral veel puistjes op mijn voorhoofd en een paar grote rondom mijn kin en nu ook. Ik heb wel het gevoel dat mijn voorhoofd wel wat 'rustiger' is dan de vorige cyclus. Maar ik wacht af en ga geduldig door. Vind bietensap eigenlijk gewoon erg lekker. Hoe lang ben je nu bezig?
zondag 17 februari 2013 om 17:24

zondag 17 februari 2013 om 17:47
Nou na het lezen van dit hele topic heb ik net snel bij de supermarkt 2 flessen bietensap gekocht.
Heb sinds ik 1,5 jaar geleden met de pil ben gestopt echt heel erg last van puistjes.
Ik heb net mijn eerste glas opgedronken, ik drink het met een rietje dan proeft het iets minder vies...
Ben echt heel benieuwd of gaat helpen, heb werkelijk alles geprobeerd de afgelopen 1,5 jaar.
Heb sinds ik 1,5 jaar geleden met de pil ben gestopt echt heel erg last van puistjes.
Ik heb net mijn eerste glas opgedronken, ik drink het met een rietje dan proeft het iets minder vies...
Ben echt heel benieuwd of gaat helpen, heb werkelijk alles geprobeerd de afgelopen 1,5 jaar.
zondag 17 februari 2013 om 17:51
Ik hoop dat ik toch na de overgang wel verlost ben van die puisten? Als ze dan niet weg zijn, ben ik een 50-plusserT met een puberhuid, dat kan toch niet? Lijkt me heel raar om met zijn 55 nog steeds staan te knijpen voor de spiegel. Dan kan ik verdorie wedstrijdje etter spuiten met mijn puberzoon doen.