December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ainne; wel een veul spannender verhaal dan die van mij/ons haha
Ainne:

Zohey! das pas een verhaal! Ook klote dat je zo dr uit geknikkerd word...

Enne, Roxanne heeft ook een soort van uitslag... wrs door t eten van aardbeien.

De 6e ziekte heeft ze gehad toen ze nog niet zo oud was... had ze idd koorts voordat de uitslag kwam.

Flodder:

Fijn dat de druk van dr oor af is nu!

Fijne avond iedereen, enne Ainne, niet te zat he?
Hmm hoe weet je dat, of ze last heeft van haar oren? De HA heeft er niet naar gekeken gisteren. Ze zit er ook niet aan geloof ik, dus zal wel niet. Maar zal er meer op letten.

Ik geef haar nu homeopatische korreltjes voor de tanden en die maken haar wel wat rustiger in ieder geval.

Lastig hè, deze leeftijd, je weet dat er iets is, maar wat?
Ja, dat is wel fijn. Maar ik baal dat ik weer niet door had dat ze dus zoveel pijn had weer. Word er gek van.

Ainne, lekker attent van me. Noem je verhaal spectaculair maar wat zal je je alleen moeten hebben gevoeld !! Wat een lef van die vent om je zo te laten zakken. Wat knap dat je hebt doorgezet !!
Oooow Nurse, dat was inderdaad mijn andere theorie: aardbeien! Nou ja, 't is in ieder geval weg inmiddels, dus wie wet wat het was.

Heb trouwens net mijn tweede bel rosé weggegooid, ik kan die eerste al goed voelen (ben niets meer gewend, boehoe), en Aimee komt denk ik over een uurtje weer voor voeding. Trust me, ik had die eerste nodig, na die krijspartij vanavond (en Vent is niet thuis), maar om Aimee nou ook dronken te krijgen gaat wat ver hè.

Ja, wat een verhaal hè. Nu kan ik erom lachen, toen niet!! ;o)
Oh Ainne, ik zei net bij het maart clubje over Timo dat het zó lekker is als de kindjes kunnen praten !!

Floortje zat de afgelopen tijd ook niet veel in haar oor. Maar ik moet je ook niet onnodig op stang jagen.....
Crosspost!

Floddertje, ik weet wat je bedoelt meid, hier hetzelfde met Aimee, kan er inderdaad soms gek van worden. Dat hele osteo-gedoe is gewoon superzweverig, maar ik heb tenminste een houvast aan hun theorie van de reflux, beter dan helemaal in het duister tasten.
Tja, met speentje dopen in de jenever kom je bij jeugdzorg niet meer weg denk :-)
Ainne:

Je kunt nog viva vinden, inloggen en typen dus zo zat zul je nog wel niet zijn
Ja, snap dat je je vasthoudt aan zo'n theorie. Zolang het lijkt te helpen zit je in de goede richting toch ?!

Twijfel ook weer of ik nou de afspraak door moet laten gaan ij kinderarts of naar kno moet....maar dan zal je tzt zien dat haar oor weer schoon is en er niks is te zien......
Ainne: Het was vast niet leuk op dat moment maar het is nu wél een leuk verhaal.

Ik mis het soms wel een beetje om heel vrijblijvend dingen te kunnen gaan doen. Je gaat na schooltijd nog even Amsterdam in met een vriendin om de volgende ochtend nog in Amsterdam wakker te worden in een hotel bij een Amerikaan. Maar eigenlijk heb ik nu ook niet echt heel erg meer die drang om uit te gaan.

Ik ben nu zoooo toe aan het huisje-boompje-beestje-verhaal dat ik alle mannen spontaan bindingsangst bezorg
Nee was ik al bang voor Flodder! ;o)

Ik moet zeggen, en ik zal nu wel als een enorme alcoholist kinken, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben met het borstvoeden. Ik ben de afgelopen twee jaar óf zwanger óf voedend geweest en ik ben het inmiddels echt zat. Wil gewoon af en toe een avond flink kunnen doorzakken zonder vooraf en achteraf te hoeven kolven. En wil gewone BH's aan!
Waah, we zijn onwijs aan het crossposten hier!!Laatste reactie aan Flodder was dus op de jeneveropmerking!!

Yora, I hear you! Ik mis mijn oude leven enorm. Zal de meiden natuurlijk absoluut never nooit meer uit mijn leven willen, maar het gewoon lekker spontane na-het-werk-voor-een-pint-of-tien-gaan zit er gewoon niet meer in en dat vind ik nog steeds jammer. Ik mag dan wel het boompjebeessiegebeuren hebben, maar toch...

Floddertje, ik zou absoluut de afspraak door laten gaan.

Nurse, ja zonde eigenlijk he, van die rosé! Haha
anoniem_40939 wijzigde dit bericht op 17-05-2008 22:37
Reden: Tóch die rosé, kanniemeerspellen
% gewijzigd
Yora:

Ainne:

Ik snap je ook wel... ik had dat gevoel heel sterk een tijdje na de geboorte van Roxanne... Nu gelukkig heel veel minder... maar nogmaals, ik snap je
haha Yora. Ik snap die mannen niet hoor. Leuke blonde meid, wat wil je nog meer :-) ?!

Ainne; is toch gewoon normale gedachte na een jaar of 2 jezelf zo aan de kant zetten ?? Helemaal niet raar toch ?! (Ik geniet ondertussen ook van mijn biertje)
Ja maar jij bent zo gek dat je weeeeer zwanger wil worden!!! hahaha!

**eh dit was voor Nurse dus he!**
Ik baal ook wel eens van die borstvoeding..

Niet omdat ik wil stappen, ik wil een derde!

Hahaha!

Maar als ik dan weer dan kleine smoeltje aan mn borst zie smelt ik weer... ik wil t alletwee... voeden en een derde...

*zucht*

Geef die rose eens door?
En op zn tijd ook een keer stappen natuurlijk

Ainne,
Hier Nurse:

Ja, daar heb je gelijk in, niets heerlijker dan lekker relaxt voeden. Tot Leah schreeuwend voorbij loopt en Aimee aan het schrikken maakt die dan begint te schreeuwen die dan Leah weer aan het schrikken maakt, die dan...

Hoe gaat dat bij jullie?
Timo kon zichzelf prima vermaken tijdens het voeden. Vaak ook naast me op de bank met een boekje of met zijn speeloed op de grond. En als ik dacht dat dat niet zou lukken zette ik hem in de kinderstoel voor de tv :-) Maar dat scheelt, Floortje was van zichzelf al een onrustige drinker :-)

Al denk ik als ik nu een baby er bij zou hebben Floortje wat lastiger af te leiden zou zijn. Die is jaloerser dan Timo als er iemand op schoot zit ofzo.....
Yasmine is ook mega snel afgeleid,drinkt, hoort iets, laat los, kijkt rond, en natuurlijk altijd tijdens mn TSR.. ikke de boel droog proberen te houden, daarna geen intresse in mn tiet... ik de boel weer in pakken.. even later heeft ze weer honger, had ze toch niet genoeg gedronken.

Thuis voorkom ik dit door boven te gaan voeden, Roxanne in de box te zetten en te zeggen dat ik nu Yasmine even moet gaan helpen.

Meestal geen probleem en anders huilt ze even maar eenmaal uit t zicht vind Roxanne t prima in dr box.

Maar goed, ik moet zeggen dat de voedingstijden van Yasmine meestal in de tijd vallen dat Roxanne slaapt ofdat M. thuis is.

7:00 Roxanne slaapt

11:00 Roxanne in de box

15:00 Roxanne slaapt

19:00 Roxanne met M. naar buiten oid

23:00 Roxanne slaapt.

Thanks voor de rose!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 17-05-2008 22:52
Reden: kleurtje!
% gewijzigd
'op een ander' voeden is wel lastiger, dan loopt/praat dr altijd wel iemand... dat werkt niet, zorg het liefst voor een rustige stille omgeving...

En ookal zou Roxanne lief spelen en loopt ze rustig rond dan wilt Yasmine nog niet drinken.. staat Roxanne te roepen in de box idem.

Voeden in openbaar?

Dr hoofdje afdekken zodat ze niets ziet, soms gaat t goed, soms ook helemaal niet...

Ah, tis al bijna 23:00 zie ik..

xx
Jaaa, dat loslaten gebeurt inderdaad al-tijd tijdens de TSR! Jemig ik kan de muur raken met mijn linkertiet, zo hard gaat die melk! ;o)

Leah kan zich ook wel prima vermaken zelf, maar dat gebeurt gewoon erg luidruchtig, die is echt haar stem aan het ontdekken. Gelukkig dat ze elke dag een paar uur op de creche zit in ieder geval en Vent is meestal ook al om 4 uur thuis, dus dan kan ik apart gaan zitten. Maar Leah alleen laten tijdens de voeding doe ik niet, want Aimee kan zo 20 minuten bezig zijn.
Oh vanmiddag zaten we in de kroeg te eten en er was voetbal op tv. Ik voeden en toen werd er een goal gescoord... Lawaaaai!

Nou alle mannen in de kroeg scoorden ook, want vol zicht op mijn GG'tje....
Hihi, ik hoop dat de andere dames op dit topic zo slim zijn om morgen drie pagina's over te slaan als ze bij willen lezen, met al dit geouwehoer!

Maarre, 't was gezellig, ik ga afsluiten, Aims zal zo wel weer komen, dus ga vast in bed liggen met de tv aan.

Byeee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven