Ik heb een vraagje. Ik wil over een tijdje waarschijnlijk ergens naartoe waar je niet zo erg makkelijk komt met het vliegtuig, althans het was altijd heel erg duur. Normaliter boek ik een ticket naar een stad in een omringend land en ga verder met trein/binnenlandse vlucht, bussen enz.
Op een website voor vliegtickets heb ik voor de grap toch eens de stad ingevoerd waar ik heen wil, en blijkbaar kan het tegenwoordig relatief goedkoop. Echter wel met twee keer overstappen én hele lange overstaptijd (bijvoorbeeld bijna een hele dag).
Nu vroeg ik me af, kun je zo'n ticket ook boeken voor dezelfde prijs maar dan in zo'n overstap-stad 2-3 dagen blijven? En hoe boek je dat dan?
Direct boeken, soms heb je gewoon geluk. Ik vlieg morgen met een low-cost voor nog geen 200 euro, ticket kost normaal meer dan het dubbele. En ik vlieg met mijn 3 kinderen! Buitenkansje en net op het juiste moment gekocht.
Ja maar wáárom biedt geen enkele andere aanbieder deze tickets? En voor deze prijs? Snap ik niet. Maar mijn vader zei: "Hup boeken!". Ik heb intussen nog 21 andere sites geprobeerd, haha!