Everybody dance now!
vrijdag 22 februari 2013 om 15:01
vrijdag 8 maart 2013 om 21:02
quote:S0LEIL schreef op 08 maart 2013 @ 21:01:
Ach, nu kan ze in elk geval zeggen dat Dan Karaty vindt dat ze talent heeft, dat doet haar vast goed, ook als ze de volgende ronde er alsnog uit moet.Dat dus.
Ach, nu kan ze in elk geval zeggen dat Dan Karaty vindt dat ze talent heeft, dat doet haar vast goed, ook als ze de volgende ronde er alsnog uit moet.Dat dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 8 maart 2013 om 21:04
quote:S0LEIL schreef op 08 maart 2013 @ 21:01:
Ach, nu kan ze in elk geval zeggen dat Dan Karaty vindt dat ze talent heeft, dat doet haar vast goed, ook als ze de volgende ronde er alsnog uit moet.
+1
En ik zie veel van dat kindergrut doorgaan, waarvan ik eerlijk gezegd ook denk 'Leuk hoor, op die leeftijd, maar echt geweldig is het niet!'
En dat gaat ook gewoon door.
Volgens mij hebben we nog wel wat rondes te gaan.
Ach, nu kan ze in elk geval zeggen dat Dan Karaty vindt dat ze talent heeft, dat doet haar vast goed, ook als ze de volgende ronde er alsnog uit moet.
+1
En ik zie veel van dat kindergrut doorgaan, waarvan ik eerlijk gezegd ook denk 'Leuk hoor, op die leeftijd, maar echt geweldig is het niet!'
En dat gaat ook gewoon door.
Volgens mij hebben we nog wel wat rondes te gaan.