Thailand Topic!

03-07-2006 10:40 3908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Centraal topic voor al jullie vragen, tips, verhalen en andere dingen!
Oh, serieus? hihi. Kan me bijna niet voorstellen dat iemand het niet mooi vind. Kijk, pratend over Bangkok kan ik me voorstellen dat men het omschrijft als een lelijke, stinkende, grauwe, drukke stad waar constant aan je getrokken wordt om in een tuktuk te stapen. Maar inderdaad, meningen verschillen!
Ik vind Ciang Mai ook vreselijk! Ik vind Bangkok leuker :-)
Bangkok

Ik kwam vol verwachting in Chiang Mai aan na een lange periode in Laos, waarvan een groot deel in een dorp bij een bergvolk. Wat waren ze onaardig in CM zeg, leek wel nóg onaardiger als ik Thais tegen ze sprak. En ik had er qua trekkings niks te zoeken, dat had ik op eigen houtje al gedaan zonder toeristische trekpleisters. Helaas zat ik 'vast' in CM: mijn vlucht ging pas dagen later. Ben van een guesthouse naar een hotel met zwembad verhuisd en maakte een tijdelijke metamorfose door van reiziger naar toerist. Inclusief Italiaans eten ed (wat ik normaal nooit doe in Thailand, haha!).
Wat jammer Frizzy, van die laatste dagen.

Het is misschien ook maar net wie je tegenkomt en wat er op dat moment allemaal te doen is hoe je een bestemming ervaart. Je eerste indruk is natuurlijk snel gevormd. Ik was namelijk blij Bangkok te verlaten na 3 dagen. Al dat getouwtrek met die mensen die je vanalles aan willen smeren.. Voor mij niet meer.
Ik vind en Chiang Mai en Bangkok geweldig :-)

Railey is trouwens geen eiland, maar ligt aan de kust bij Ao Nang (voor de goeie orde...).
@mayou: helemaal gelijk, ik was in de war door het boot tripje er naar toe.
Haha ja, ik ook hoor toen. Ik zat op Ton Sai en was er heilig van overtuigd dat ik op een eiland zat. Mijn vent heeft de kaart erbij moeten pakken om te laten zien dat het niet zo was!
Dit topic zit al ruim over de 3000 posts dus heb ik nu gesloten. Jullie kunnen zelf een nieuw topic aanmaken!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven