Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Bam, Bloes, Alex..

Verder weinig, heb wéér een ontsteking in mijn bek, word er zo langzamerhand gillend gek van. Kan donderdag naar de tandarts, maar het bonkt, klopt, zeurt en doet... AARGH!
Doe ik even mee met de hug van Pimpel voor Bloes, Bam en Alex en meteen dan ook iedereen maar (ook wegens AK verhalen enzo), maken we er een grouphug van:

:hug"

Tjeem Pimpel, jouw gebit/mond is wel vaak gedoe he? Jakkes! Sterkte!

Qwertu nog steeds aan forummen vanuit NY? dat zou toch eigenlijk niet mogen zeg, dan moet je heel andere dingen doen. Geen idee wat precies, maar niet forummen denk ik dan..

Dream succes met forummen.

Ik ben nog laat aan het werk, want vanmiddag rond theetijd gestopt met werken om bij mijn oma langs te gaan. Die is vandaag 88 geworden. Leek me wel een goede reden om werk voor te verlaten. Maar werk blijft gewoon liggen. Dus nu nog even excellijsten gecheckt en uitkomsten bekeken. Nu is de koek op en duik ik bank en daarna in bed. Tjus!
Goedenmorgen!

Ik heb al ettelijke koppen thee weggewerkt, maar er kan er altidj wel ééntje bij, dus...

*thee*

en *koffie* uiteraard, want de koffiedrinkers onder ons zullen daar inmiddels wel aan toe zijn,

Had ik hier al gejubeld dat m'n huid het zo goed doet? Nee? Ja? Maakt niet uit ..

~Mijn huid doet het zo lekker goed~

Eczeem gaat weg na zelfgekozen dieet, lijkt het. Op plekken waar het volgens mij al 2 jaar zat, is het aan 't wegtrekken. Voor het eerst in jaren kijk ik in de spiegel naar een schoon decolleté. Het zit nu wel ineens op plekken waar het eerst niet zat () maar dat gaat vast ook wel weer weg.

Madootje, was het leuk op je (hopelijk) nieuwe werkplek? FIJN!

duimen we nog even door

EN nog een (f) voor Alex wegens AK verhaal

Toedels

Later is nu
Nouja, zag ik net helemaal niet de laatste postings van gisterneavond. Pas toen ik zelf gepost had, zag ik Toet's

" Dreamer, succes met forummen" Ik ben helemaal niet aan 't forummen, in ben aan 't leren..

Mede dankzij Viva, natuurlijk, die gelijk na mijn posting het forum van het net gooide, zodat ik even niets anders te doen had

Dankje voor je kaartje Toet!! Lief!!

Zo

'k ga brood kopen

(nutteloze info, weet ik, maar wie moet ik het anders vertellen?) Heb trouwens een poffert in de pan staan. Lekkel.

Toedels

(f)
dreamer wijzigde dit bericht op 21-05-2008 13:18
Reden: tsk, quoten lukte niet.
% gewijzigd
Later is nu
Oeps, ik wilde ook heus leren zeggen, heus echt waar. Maar waar het hart vol van is stroomt de mond blijkbaar van over??
Haai!

C/P:

Vanmorgen een presentatie gegeven bij nieuwe klant (ging lekker) en vanmiddag na kindjes verdeeld te hebben onder de diverse vriendinnetjes naar de internist geweest. 18 juni ben ik de sigaar, dan is het Grote Putkijken. En ik heb heel vrolijk en luchtig zitten wezen terwijl de dokter (hele leuke vrouw van mijn leeftijd) me zat te vertellen hoe die slang drie (!) keer een moeilijke bocht moet maken in mijn binnenste (slik). En toen de afspraak gepland en nog meer verkwikkends gehoord (over risico's, wat te doen bij poliepen, laxatie; heul gezellig), waarna ik naar de Onmisbare Buuv ben gefietst en even heb uitgehuild. Dat hielp. En ik weet wel dat het moet en snap wel dat het geen feest is maar ik vind het ook erg eng. Ze mógen gewoon nix vinden, hoor. Echt niet.

~steekt kop nog een paar weken in het zand~

De Date was gisterenavond erg fijn. Maar nix geen spannende dingen want dat kan niet meer met de Bloesjes thuis. Oudste kwam om half één naar beneden omdat ze een nachtmerrie had gehad. Pfff wat ben je dán blij dat je niet met je hoofd in iemands kruis zit!

Ze durfde eerst niet naar hem te kijken, zat verdwaasd op mijn schoot te vertellen over de zombies die in haar droom Provinciedorp overnamen ( ). En merkte heel schattig op dat ze het écht niet snapt, ze heeft toch twéé dromenvangers op haar kamer! Toen stak de Date zijn hand uit en stelde zich voor. En brak er een prachtige brede grijns los, ze lachte heel verlegen naar hem. Zo leuk om te zien; hij stond ook terplekke te smelten.

Nu even die meiden onder de douche stoppen en dan nog even aan het werk. Tot later!
quote:lilian02 schreef op 20 mei 2008 @ 20:28:

*grijns*, daar zeg je wat..

Wié?

Zoen voor Pimpels zere bekkie.
quote:Bloesem schreef op 21 mei 2008 @ 19:27:

. Pfff wat ben je dán blij dat je niet met je hoofd in iemands kruis zit!

!

Na die éne keer dat LE beneden kwam, barricaderen wij de deur

Spannend Bloes, datgene waarvoor je mooie koppie het zand in gaat.
Later is nu
Zo, ik kon niet meer wachten tot morgen en ben vandaag naar de tandarts geweest. Ik werd vanmorgen namelijk wakker met een énorm ei op mijn wang.

Het is allemaal weer opengewroet en schoongemaakt en opnieuw gevuld en ik heb een antibiothica kuur mee. Ik ben er echt ziek van. (rillerig en zo) BAH BAH BAH. Maar goed, volgens mij slaan dat soort kuurtjes snel aan (toch?) dus ik hoop dat ik morgen weer oké ben. (Heb nog héél erg veel werk voor Baas liggen én een opdracht voor Meave, allemaal leuk, maar het moet wél af)

Voor nu blijf ik even ego en aso en kruip ik onder de wol.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH, ik moet natuurlijk wel Xop bedanken. Mooie schoenen en zitten als gegoten en Lotje wil ze niet meer uittrekken.

Dat geldt (helaas) ook voor het paarse rokje, die waarschijnlijk meer voor haar zusje is bedoeld.

("Lekker kort" zegt ze er ook nog bij... kleine slet, van wie zou ze dát nou hebben???)

Had trouwens vandaag afscheidslunch van werk (kon niet eten, beetje jammer) en ben zo leuk verwend!! Ik kreeg de nieuwe cd van Madonna (JIPPIE!) een cdbon, bloemen en een erg mooi getuigschrift. Mooi! Nu alleen vrijdag daar nog werken en dan is het voorbij. ~snif~
succes pim, en beterschap met je kies!

Wauw , liehief van oudste bloesje zeg! Ook nog even zo: je kan het meisje, achteraf ben je zo trots op jezelf. Ik weet dat het eng is, maar geloof me, met die dormicum merk je echt weinig....Zorg wel dat je de laxeerdag thuis bent.
Hmpf... ik kán gewoon niet vroeg naar bed. Heb er 2 uur ingelegen en slaap nog niet. (kan ook niet lekker liggen met die verrotte bek!)

Dus maar even bijgelezen.

Ooh Bloes, ik kan me je angst(en) zó goed voorstellen. Fijn dat flink uithuilen je goed heeft gedaan.

Ik kan me voorstellen dat die onderzoeken vreselijk lijken, maar jij kunt het! En als onze nachtzuster zegt dat je er weinig van merkt met (..?..) dan is dat zo. En inderdaad: ze mogen nix vinden. Klaar. Punt. Uit. Ergens kan ik me ook voorstellen dat het prettig is nu een datum te hebben. Let's get is over with!

Ik ga weer slaappogingen doen.
Oh en driempje, succes met leren. Wanneer moet je?
Ze gaan ook niks vinden, en wat god van je dat je nu die datum gewoon afgesproken hebt. Dan heb je het straks maar gehad, kan je dat weer afstrepen en hoeft het gewoon niet meer. En wat fijn dat we hier zo'n lieve zuster hebben die met verstand van zaken kan geruststellen

Heb kleine werkcrisis, gaat allemaal goedkomen, maar even een versnelling hoger en tussen zo'n beetje alle bedrijven door lopen nu noodtelefoontjes.

Pimpel, wat goed dat je al naar tandarts gegaan bent (en wat kut dat het zo erg werd dat het echt niet meer uit te houden was), en ik heb erg gelachen om je slettebakkedochter *grijns*!

Ik moet gaan opschieten, vroeg gesprek straks en moet Dot nog tevoren bij een creche naar binnen gooien, vanavond feestje bij oud-collega, lekker volle dag weer.

Later!
quote:lilian02 schreef op 22 mei 2008 @ 06:50:

Ze gaan ook niks vinden, en wat goed van je dat je nu die datum gewoon afgesproken hebt. Dan heb je het straks maar gehad, kan je dat weer afstrepen en hoeft het gewoon niet meer. En wat fijn dat we hier zo'n lieve zuster hebben die met verstand van zaken kan geruststellen

Heb kleine werkcrisis, gaat allemaal goedkomen, maar even een versnelling hoger en tussen zo'n beetje alle bedrijven door lopen nu noodtelefoontjes.

Pimpel, wat goed dat je al naar tandarts gegaan bent (en wat kut dat het zo erg werd dat het echt niet meer uit te houden was), en ik heb erg gelachen om je slettebakkedochter *grijns*!

Ik moet gaan opschieten, vroeg gesprek straks en moet Dot nog tevoren bij een creche naar binnen gooien, vanavond feestje bij oud-collega, lekker volle dag weer.

Later!
Pffff, het is vroeg geloof ik, dan ga ik rare dingen doen...
Goedenmorgen!

Zo, m'n dagplanning is al helemaal klaar, nu nog invullen. Ik ben de planning maar begonnen met forummen. Ik ken mezelf, waarom verloochenen?

*thee en koffie*

Ik moet dinsdag voor examen en heb het gevoel 'het wel te kennen' (valkuil!) dus word al wat lakonieker. Maar dat neemt niet weg dat ik er écht nog aan ga leren, vandaag, morgen, van 't weekend wat minder en maandag. Eer worden louter zonnige dagen voorspeld, dus zodra ik klaar ben met het tiepgedeelte, kan ik naar buiten.

(en er staan ook anti-rsi-wandelingetjes in de planning )

Wat enorm vervelend van je kies, Pimpel. Dat mag nu wel eens over zijn zeg!

Toedels
Later is nu
Goeiemorgen!

Aaaargh Pim... wat een gekut met je kiespijn, steeds. AB-kuur slaat dan inderdaad wel snel aan, maar toch zou ik wel even "lief" zijn voor mezelf, hoor. Je lichaam moet die ontsteking wel even helemaal de baas worden!!

Hahaha, ja, dat paarse rokje was meer voor Leentje-over-een tijdje.... Sophie groeit momenteel erg hard, dus ik heb kleertjes maatje 86 over die amper gebruikt zijn. Hartstikke jammer. Als ik denk dat er iets voor jou bij zit, stuur ik het je! (Soms wel moeilijk inschatten wat je leuk zal vinden, maar goed... dan knikker je het maar weg!)

Fijn dat schoentjes van pas komen!

Bloes..... vervelend vooruitzicht. Maar van een vriendin (met Crohn) weet ik dat het tegenwoordig met een licht roes (Dormicum?) uitgevoerd wordt, en ze vind het nu helemaal niet meer zo vervelend. Vroeger was echt pijnlijk en vervelend en zag ze er als een blok tegenop!

Maar ja, zo'n medische ingreep is toch altijd eng en vervelend... Mijn moeder (die veel ervaring heeft met onderzoeken, helaas) moet as vrijdag een beenmergpunctie ondergaan in de heup. Omdat ze vroeger zelf verpleegkundige is geweest en die puncties vaak gezien heeft, ziet ze er ergerg tegenop. En ik heb geen idee of die "ingreep" tegenwoordig beter te doen is. Anyone??? Ik zo haar graag wat geruststellen!

Goehoed... scherm staat al twee uren open! Ik zal eerst eens kijken wie ondertussen geweest is enzo. Manman, 'k kreeg het opeens ontzettend druk!! Tsss... ik ben toch ambtenaar?!?!
Ah, zie nu dat

1) Bent Bloes al gerustgesteld heeft

2) Dream nog steeds de enige bezoeker van de kroeg is geweest, vandaag. Meid, jezelf nog aan 't leren kunnen zetten???

Nah, ik ga pauze houden
Haihai

Ja, ik heb mezelf aan 't leren kunnen zetten. Braaf 45 uur minuten typen en dan 15 minuten wat anders doen, om m'n schouders enzo los te maken. Laptop + eetkamertafel is geen geschikte werkplek, ook niet met bureaustoel, blijkt. Maarja, hier bij de pc kan ik m'n papieren niet zo goed kwijt. Het komt wel m'n tuin en was ten goede.

Heb nu chagrijnige dochter. Ze hoefden van mij niet over te blijven, omdat ik toch thuis was, maar ik vond het eigenlijk helemaal niets, 1,5 uur niets kunnen doen. Dus morgen moeten ze wél overblijven. En vanmiddag wél naar de naschoolse opvang. Ze was overigens al pissig, omdat LE en ik buiten wilden zitten, maar daar waren allemaal spinnewebben, dus zij wilde niet. (en ik had geen zin om met dit mooie weer moeite te gaan doen al m'n studiespullen op te ruimen, terwijl buiten zitten net zo goed kon. De spinnen van betreffende webben zijn wel van 0,1 cm doorsnee ofzoiets, daar ben IK zelfs niet bang voor)

Uiteindelijk zat madam dus alleen binnen, sikkeneurig te wezen, en LE en ik zaten gezellig buiten.

Duss

weer aan de studie nu!
dreamer wijzigde dit bericht op 22-05-2008 22:03
Reden: tsk, hele naam LE
% gewijzigd
Later is nu
Heee, het lijkt Xopje wel van 20 jaar geleden...... Pfooeiii, Dream, maak je borst maar nat voor de komende 7 jaar ofzo. Leuk, zulke pubers..........

(Ik hoop toch van ganser harte dat mijn meiden zich niet zo gaan gedragen als hun mama deed in de puberteit. Gottegot, wat was ik een oeroervervelend(e) kind/tiener...... Die arme arme moeder van me; ik moet haar tot wanhoop hebben gedreven!)
Maar wat een goed vooruitzichtom te weten dat uit klierigepubers zulke leuke volwassenen te voorschijn kunnen komen! Daar moeten we elkaar, als we met dit hele topic alweer een paar jaar verder zijn en al die kleuters van nu ook collectief aan het gepuber slaan, elkaar maar vaak aan helpen herinneren .

Heb héél hard gewerkt vandaag, en ben begonnen aan wat achterstallige administratie (werk er nog geen 2 maanden, en moet al dingen inhalen, het is toch wat). Date met Bloes staan voor het weekend, vanavond feessie, straks nog even mijn half overspannen man zoenen (veel te veel werk, en verjaarsdingen Dochter = toch altijd lichte stress met ex, en nog paar van zulke dingetjes), BollieDot ophalen en overdragen aan de vaderfiguur; van die dingen.

Bladiebla, weinig wezenlijk allemaal. Pimpel, is het nog gelukt met alle werk? Leuk dat je ook voor Meave bezig bent! Meave, hoe is het met jou eigenlijk?
ha die cheersers! Inderdaad lil, dat zeg je goed, leuke volwassenen uit klierige pubers. Dat geeft de burger moed!

Ben lichtelijk afgedraaid, ben de hele week al aan het rennen, alle avonden weg en te laat naar bed, dochterlief die iedere nacht wakker wordt (zonder luier lukt echt nog niet). Ga nu vanavon dgenieten van hbet alleen thuis zijn en ik dnek dat ik als de kinderen erin liggen lekker ga douchen en dan in bed ga lezen en tv kijken. Tank ik vast wel weer bij! Morgen schoolreisje begeleiden. Ik ben bij de kleuters en we gaan naar een waterspeeltuin en picknicken en spelletjes in de duinen, leuk!

Dream, nog een meid, na je examen kan je welvrdiend achterover leunen en trots zijn op jezelf!

Pimpel, hopelijk voelt je mond alweer wat beter aan?! Heftig hoor iedere keer die ontstekingen, hoe kan dat toch? Had je dat mailtje met die data ontvangen van me of is die verdwenen cyberspace in de internetloze dagen?

Mims, hoe is het de tatoo? Wat vindt mops ervan?
Och Bloesebabe, het grote putkijken klinkt inderdaad als heel eng en ik zou zelf dan ook zeven kleuren bagger, uhm, schijten. Maar vond de woorden van Bent en Xop erg geruststellend. Ik hoop voor jou ook!

Pimpel, ik kan me je tandartsangst inmiddels levendig voorstellen met al die enge dingen die jij steeds hebt. Wat een gedoe steeds zo, joh. Pijn al wat gezakt nu? En Hard Candy nog uit de CD-speler geweest?

Lil, jaaaaaaaaaaaaaa; je moet 'm zien hoor. Ik zal nog niet teveel verklappen, maar het plot en einde is best kut en er zit nog een scene in die gewoonweg ronduit kut is, maar dat alles wordt meer dan goed gemaakt door de rest van de film. Harrison Ford is weer helemaal in z'n element als Indiana Jones en ik vind dat zo leuk om te zien. Met de humor zit het ook wel weer snor en de actie (inmiddels oude mannenactie ) is ook helemaal leuk. Zien dus!

Dreamer, succes met leren (en respect voor jou, zo lang al aan het leren). Wanneer ben je klaar?

Pffff, ben 2 dagen lang manloos en loop weer heen en weer te sjezen tussen school-werk-school. Werk niet af (een chronisch iets, inmiddels), dus thuis ook nog aan de gang en ik had ook nog vriendje van Zoon mee naar huis, omdat z'n moeder onverwachts naar de dierenarts toe moest. Heb net noodgedwongen maar een beetje in het huishouden aangerommeld, omdat het morgen een nog hectischere dag gaat worden.

Ach, nu Man in de UK zit, is er wel mooi een lege plek naast me in bed welke zojuist opgevuld is geworden door een vijfjarig kereltje. Vind ik zooooo gezellig altijd Morgenochtend lekker wakker worden terwijl ik een slaperig koppie onder wat warrige blonde krullen zie, terwijl hij lief glimlachend "Goedemorgen mam" tegen me zegt
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
ach liehiefffff, dat is zalig wakker worden!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven