er klopt iets niet

22-05-2008 13:34 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen

Ik ben een moeder van 2 kids en momenteel zwanger van een nieuwe liefde(voor hem zijn eerste kindje)

Maar tot 6 weken geleden was ik dolgelukkig met mijn gezinnetje ,toen kreeg mijn vriend kennis met een bloedmooie vrouw op hyves(zij staat ook bij mijn vrienden ,ik heb haar later toegevoegd) ,hij deed niks anders meer dan met haar msn en begon tegen mij te liegen ,hij noemt het een leugentje om bestwil!!!!!!!.Ik ben daar zo boos over geworden want je moet niet tegen me liegen.ik ben toen in zijn mailbox wezen kijken wat ik daar vond en ook in zijn berichtengeschiendenis van zijn msn .Nou wat ik daar te lezen kreeg was heel anders dan hij mij liet blijken .het was kusje op je neus en kusje op je neus terug enz.ik heb hem hiermee conferteerd maar hij schrok wel dat ik dat alles had gezien en werdt tuurlijk ook boos omdat ik in zijn prive dingen zit te neuzen,ik had toen gezegd ,nou het blijkt dat mijn gevoelens te blijken kloppen hierover dat er iets niet klopt.Hij geeft iedere haar complimenten over haar uiterlijk als ze weer eens een foto van haar heeft geplaats ,maar hij doet tegen blijken dat hij haar niet zo veel doet ,hij vindt mij veel mooier!!!!!!!!!Wij wonen niet samen omdat hij eerst zijn (niet al te lieve hond ) moet herplaaatsen want ik vertrouw die hond niet bij mijn kids en straks als de baby er is al helemaal niet.maar het probleem is ,niet wil zijn hond ,maat pony!.en hij wil zijn hond niet in een asiel plaasten .dus kortom zit ik hier alleen zwanger te zijn .hij zou hier bij ons komen wonen maar krabbelt nu terug ,hij wil niet in ons huis wonen.terwijl wij daar goede afspraken over hadden gemaakt en ik niet wou alleen zwanger te zijn terwijl hij ergens anders woonden.Ik heb afgelopen zondag een bloeding gehad met(zal ik jullie besparen) ,ik heb de verloskundige gebeld maar wij waren op dat moment in zijn huis voor een weekend.ik moest haar weer terugbellen als wij bij mij thuis waren (Hij woont in gelderland en ik in brabant)maar ondertussen liet hij mij alleen omdat hij met zijn hond er uit moest,ik dacht dat is ff naar achter en snel weer terug maar nee ,hij bleef een half uur weg! toen wij weer thuis waren belde ik de verloskundige en ze meteen en we hoorde gelukkig een hartje.ik bleef in bed liggen en hij is toen weer om 12 uur naar huis gegaan omdat zijn hond eruit moest om om pas 5 uur terug tekomen en hij zei toen ,lig je nu nog in bed!!! het was half 10 savonds toen hij weer zei ik ga naar huis om de hond uittelaten!!! normaal laat hij zijn hond veel vaker alleen thuis zitten!dus hij liet me die nacht alleenterwijl ik had gezegd ,nou ik dacht het niet want er kan nog vanalles gebeuren ,maar nee hij ging.nu zei hij gister tegen mij nadat ik het hele gebeuren gister hem voor zijn voeten had gegooid dat zijn hond voorop staat en dan komen wij !!! en nog ff terugkoment op die vrouw die hij heeft leren kennen ,vanaf het moment dat hij haar heeft leren kennen doet hij al achterbaks ,liegt hij .hij neemt haar in de bescherming en wil niks kwaads over haar horen,hij weet dat ik niet blij ben met de gang van zaken hoe ze metelkaar omgaan want alle 2 zeggen iedere keer wat anders tegen mij.

hoop dat jullie er uit komen uit mijn wat warrig verhaal,maar dit is in het kort verteld .wat maken julilie hier uit van het verhaal?????
quote:misschicken schreef op 22 mei 2008 @ 14:13:

Ik neem even aan dat het een rashond betreft? Dan kan hij via de betreffende rasvereniging op zoek naar een herplaatstingsmogelijkheid. Als hij aangeeft dat er haast bij is dan is dat vaak binnen no time geregeld.Ik heb zomaar het idee dat het een Bull Mastiff pony is.
quote:RosieRo schreef op 22 mei 2008 @ 14:34:

Lieve schat, sorry, maar dit wordt niks.

iemand die zegt dat zijn hond boven jou en zijn kind staat? halloooo! Is daar iemand!?!?!

Afkappen en wegwezen, zorg zelf voor jouw kinderen en reken niet op hem. Vergeet de twee oudsten niet, deze stress is niet goed voor ze en ook niet voor jou met je bloedingen. Echt, serieus, wegwezen nu je nog tijd hebt dingen voor te bereiden als alleenstaande moeder van drie. Die man heeft zijn prioriteiten zo scheef, dat krijg jij niet meer recht.je hebt helemaal gelijk!!!
[quote]bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:25:

[...]hij heeft niet eerder samengewoond ,altijd bij pappie en mammie ,dus stront verwend ,heeft nooit iets hoeven doen ,zijn leeftijd is 44!! maar lijkt wel 10![/quote]

Als je dit over je eigen vriend schrijft, terwijl je ook nog zwanger van hem bent, dan vraag ik mij serieus af waarom je überhaupt gepland zwanger van hem bent en/of nog steeds in een relatie met hem zit....
quote:amalia schreef op 22 mei 2008 @ 14:41:

pfff, dat iemand dit verhaal kan lezen! Neem even de moeite normaal een verhaal neer te zetten als je serieuze reacties wil.

Sorry, moest het even kwijt....Daarom schreef ik al,een warrig verhaal ,maar ik ben geen ster in een lang verhaal schrijven en helemaal niet als er van alles door mijn hoofd gaat!
quote:Star schreef op 22 mei 2008 @ 14:43:

[...]

Ik heb zomaar het idee dat het een Bull Mastiff pony is.
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:45:

[...]

Daarom schreef ik al,een warrig verhaal ,maar ik ben geen ster in een lang verhaal schrijven en helemaal niet als er van alles door mijn hoofd gaat!Het is niet alleen warrig, maar een punt, komma en hoofdletter hadden al heel veel verschil gemaakt.
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:42:

[...]

nee,hij heeft geen andere relaties gehad dan ik ,dus was hij nog maagd toen ik hem ontmoette.

Ai. Wellicht is hij toch (nog) niet toe aan een serieuze relatie (als in gezin met kinderen).

Grenzen stellen: Of hij kiest voor zijn pony en internetcontact of hij kiest voor jou en zijn verantwoordelijkheden (jullie op komst zijnde baby)

Heb je een goed contact met zijn ouders en zijn die op de hoogte van de situatie(s)?
quote:Quinty schreef op 22 mei 2008 @ 14:45:

[quote]bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:25:

[...]hij heeft niet eerder samengewoond ,altijd bij pappie en mammie ,dus stront verwend ,heeft nooit iets hoeven doen ,zijn leeftijd is 44!! maar lijkt wel 10![/quote]

Als je dit over je eigen vriend schrijft, terwijl je ook nog zwanger van hem bent, dan vraag ik mij serieus af waarom je überhaupt gepland zwanger van hem bent en/of nog steeds in een relatie met hem zit.... Zoals ik al eerder schreef er was voor april niks aan de hand tot die troela in beeld kwam en hij dit gisteren pas dit allemaal liet weten dat zijn hond boven alles boven staat!
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:48:

[...]

Zoals ik al eerder schreef er was voor april niks aan de hand tot die troela in beeld kwam en hij dit gisteren pas dit allemaal liet weten dat zijn hond boven alles boven staat!

De normale volgorde zou zijn: verliefd worden, het samen eens worden, samen wonen en dan een babytje maken.

Bij jullie is er in deze volgorde inderdaad iets mis gegaan, anders had je nu niet een 3e kind alleen moeten gaan opvoeden. Bovendien was je er dan eerder achtergekomen dat de ponyhouder alleen maar een extra kind in je gezin zou worden.
44 en nog maagd en gij geleuft da?
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:25:

[...]

hij heeft niet eerder samengewoond ,altijd bij pappie en mammie ,dus stront verwend ,heeft nooit iets hoeven doen ,zijn leeftijd is 44!! maar lijkt wel 10!

Klinkt misschien hard maar je hebt toch bewust voor gekozen om met deze man een kind te krijgen? Dat wil niet zeggen dat het niet leuk is wat hij doet maar m.i. was het veel slimmer geweest eerst samen te gaan wonen. Want dat is ook nog een grote valkuil. Hij nooit samen met een ander gewoont te hebben, gaat "leuke" ruzies opleveren. Hij nog nooit met kinderen 24/7 opgescheept te zijn voor langere tijd.

Ik voorzie grote problemen, hij denk ik ook nu hij ervoor staat.

Ik hoop dat ik verkeerd zit hoor. Maar ik vind de volgorde van de stappen niet helemaal logisch waar jullie voor gekozen hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik denk eerder dat die Troela een goed excuus is ipv de reden waarom hij zo gek doet.

Maar serieus, jij dacht, leuke vent, 44, woont nog thuis, is vast niets mis mee? En laat ik gewoon zwanger van hem worden voor we samenwonen? Sorry, maar ik geloof er geen klap van dat hij opeens zo veranderd eigenlijk, als hij nu een lul is was hij dat ook al toen jullie iets kregen.
quote:misschicken schreef op 22 mei 2008 @ 14:46:

[...]

Het is niet alleen warrig, maar een punt, komma en hoofdletter hadden al heel veel verschil gemaakt.Je kan toch wel lezen wat ik allemaal bedoel! of maken die hoofdletters,een punt ,een komma een verhaal nederlands!!
BNC, je verhaal is nu bijna niet te volgen, wazig, onduidelijk en je komt ook nog eens niet zo slim over als je zo typt. Dus ja, leestekens maken een verhaal wél Nederlands.
quote:bnc schreef op 22 mei 2008 @ 14:53:

[...]

Je kan toch wel lezen wat ik allemaal bedoel! of maken die hoofdletters,een punt ,een komma een verhaal nederlands!!Niet alleen Nederlands, maar ook leesbaarderderder!
Maar bedankt allemaal voor de reacties ,ik weet ik moet gaan doen ,een goe dgesprek aangaan en anders kan ie gaan wieberen!
Vraag hem zichzelf in jou te verplaatsen, misschien kan hij dan enigszins begrip opbrengen voor jouw situatie?
quote:Eowynn_ schreef op 22 mei 2008 @ 14:54:

BNC, je verhaal is nu bijna niet te volgen, wazig, onduidelijk en je komt ook nog eens niet zo slim over als je zo typt. Dus ja, leestekens maken een verhaal wél Nederlands.

Sorry mensen, maar even een off-topic-reactie:

@ Eowynn_

Je schrijft zelf (in een ander topic) dat je zelf nooit hoofdletters/leestekens en dergelijke gebruikt omdat het je teveel moeite kost! Je spreekt jezelf geheel tegen!
Pffff, ik heb geprobeerd om je verhaal te lezen, maar ik snap er geen hout van. Inderdaad, wat punten, komma's en alinea's maken het een stuk leesbaarder. Nou ja, doet er verder niet toe. Het enige wat in mijn hoofd opkwam na het moeizaam lezen van je verhaal is: waarom ben je in godsnaam zwanger van hem geworden?
Ik zou als ik jou was helemaal geen poging eraan wagen te proberen hem iets te laten in zien. Je moet écht voor jezelf kiezen, hoe moeilijk dat (nu helemaal!) zal lijken. toch denk ik dat het de enige manier is om jezelf later recht en trots aan te kunnen kijken in de spiegel. Om de kinderen maar niet te vergeten. Die moet je ook tot voorbeeld zijn, bnc!

Wees sterk, je weet inmiddels toch hoe hij in elkaar steekt. Laat je niet verder kwetsen en move on.

Sterkte!!
Computer says nooooo
quote:Sunchi schreef op 22 mei 2008 @ 15:02:

[...]

Sorry mensen, maar even een off-topic-reactie:

@ Eowynn_

Je schrijft zelf (in een ander topic) dat je zelf nooit hoofdletters/leestekens en dergelijke gebruikt omdat het je teveel moeite kost! Je spreekt jezelf geheel tegen! Wellicht was reactie van Eowynn in andere topic niet serieus?
Lama, fout in jaartal.
quote:Star schreef op 22 mei 2008 @ 15:24:

En je topic van 13 mei gaat over je ex, de vader van je kinderen? En je bent nu al zwanger van je nieuwe vriend? HUH?

Geplaatst op Sunday 13 May 2007 13:55

--------------------------------------------------------------------------------

CiteerBekijkFavorietRapporteerbnc

Profiel27 berichtenVoeg toe als contact

--------------------------------------------------------------------------------

Om maar in het verdom hoekje te gaan zitten.

Ik wil eens weten hoe jullie reageren als je vriend(we hebben 13 jaar al een relatie) je verjaardag vergeet en komt doodleuk savonds binnen terwijl je visite binnen zit en je hebt kado's liggen en dan zegt ie "ohhhhhh heb je al moederdag kado's gekregen "'.waarop ik zei ,nou het is vandaag 12 mei !!!.en toen hij het gebak zag toen zei ie''ohhhhhhh nou gefeliciteerd dan maar.niks geen kus of sorry en toen ik later toen iedereen weg was ging opruimen toen was ie al in slaap gevallen op de bank ,ik ben toen naar boven gegaan en hij ging weer weg.( we wonen niet samen)!!!!.Hij moet vandaag niet komen met bloemen want die gaan de kliko in!!!.

Die is dus van vorig jaar
Dank kip, ik was er achter
quote:Star schreef op 22 mei 2008 @ 15:17:

[...]

Wellicht was reactie van Eowynn in andere topic niet serieus? Ok, ok, 1-0 voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven