Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
@Cuore, positive thinking! Je bent net begonnen en NATUURLIJK ga je op een natuurlijke manier zwanger worden. En straks, gaan we allemaal bij elkaar op kraamvisite :-)
Cuore, zo zie je toch maar dat leeftijd ook niet alles zegt.

80-90% zou binnen een jaar zwanger zijn, hoop dat we allemaal tot die categorie horen. Heb een beetje vertrouwen in je lijf

Toffifee, hoe voel je je? Nog steeds zo'n last van de misselijkheid? Kan je daar niet iets (homeopathisch?) voor krijgen?

Nou, heb net bij de apotheek mijn antibiotica kuur opgehaald, daar kan ik dan vanavond al mee beginnen. En hoop heel erg dat ik dit weekend weer kan oefenen! Voelt niet goed dat dit al 2 weken stil ligt. Zal ik deze maand anders gewoon voor cheerleader spelen? Ga ik jullie aanmoedigen en dan doe ik gewoon volgende maand weer mee.

Heb ook bij de drogist Teunisbloemolie capsules gehaald en Vitaal Zwanger, dat zijn vitamine pillen voor als je zwanger wilt worden, of dit al bent. Is tenminste niet zo achtelijk duur, zit ook gewoon foliumzuur (0,4mg) en de goede vitamines in. De multivitamines zet ik wel ff aan de kant.

Heb veel last van pukkeltjes en moet om het kwartier plassen, tis dat ik weet dat ik een blaasontsteking heb haha. Die slechte huid vind ik wel heel vervelend hoor. Is dit een teken dat mijn menstruatie eraan gaat komen? Heb anders nooit een pukkeltje.
37 weken zwanger!
Ohhhh balen Lieselotje....maar hij zal idd wel kapot zijn als ie thuis komt...in dit geval niet zo erg dan

Ja 34 is nog niet zo oud maar ja....het duurt over het algemeen wat langer eer je zwanger bent als je wat ouder bent he. Ach ik zie het wel...

Wil het wel heeel graag maar ben aan de andere kant ook wel heel nuchter hoor....mijn leven stort niet in als ik geen kinderen krijg....

Begrijp me goed het lijkt me echt helemaal geweldig en wil het super graag maarja....wat niet gaat, dat gaat niet.

Heb geen zin om daar dan verder over te gaan lopen mieren voor de rest van mijn leven. Ben samen met mijn lief ook heel gelukkig en dan deel je je leven gewoon anders in...

Eigenlijk heb ik altijd al het gevoel gehad dat het mij nooit zal lukken...stom is dat maar kan ik niks aan doen.

Ik mijn vorige relatie bleek het dus ook echt zo te zijn, al lag het dan gelukkig niet aan mij.

Kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit zwanger zal zijn...terwijl ik wel altijd gek op kinderen ben geweest en ze altijd al graag wilde....

Oke....toffifee heeft gelijk...positief denken....!!!!

Vanaf volgende week ga we er tegenaan....haha

Ketsen met die hap !!!! Yeahhhh

Toffifee...hoe gaat het met jou? Geen last verders??
Oke...ik ga ff mijn naam veranderen als jullie het niet erg vinden....HEB HIER EEN HELE GOEDE REDEN VOOR !

Mij dus niet negeren, doodzwijgen e.d. IK BEN HET

NEEM OOK EEN NIEUWE FOTO.....
[quote]Cuore schreef op 22 mei 2008 @ 16:41:

Oke....toffifee heeft gelijk...positief denken....!!!!

Vanaf volgende week ga we er tegenaan....haha

Ketsen met die hap !!!! Yeahhhh

quote]

Ketsen met die hap?

Vind het goed dat je nuchter bent, maar jij gaat echt wel zwanger worden. Hoezo heb jij altijd het gevoel gehad dat het je niet gaat lukken dan? Ondanks ons leeftijdsverschil heb ik ook altijd gevoel hoor, lijkt me zo onwerkelijk dat ik zwanger mag worden. Ik heb namelijk altijd wat, zoals je ziet haha. Volgens mij zitten we allebei vol ongeloof naar onze dikke buik te staren de eerste paar maanden
37 weken zwanger!
Is goed hoor, we zullen je niet doodzwijgen alsof je een nieuwkomer bent ;)
37 weken zwanger!
Waarom dan??? Vond je fotootje juizt zo leuk.

Hondje van Fennah ook trouwens. Een scheetje!!

Bui is alweer iets gezakt... Nou nog die bloedmassa beetje in toom krijgen.

Saai vandaag.... nog spannende NOD's???
C (weet je nieuwe naam niet), maar volgens mij hebben heel veel dames dat, dat ze denken dat ze niet zwanger kunnen raken. Ik ook :-D Komt omdat je het je niet kunt voorstellen hoe het is, denk ik. En wellicht probeer je een zgn spichiese buffer in te bouwen, voor t geval t echt zo is....

Nieuwe naam: heeft iemand op je werk je gehoord toen je met je oude naam oppakte?

Ik ga trouwens dit weekend weer n paar dagen weg. nu kan het nog! hahaha. Dus weer weinig nieuws van mijn front. K hoop dat als is terug ben dat er dan tenminste 1 iemand een goede test gedaan heeft!

Fennah, hoe het kwam dat ik teveel b12 had? dat kwam dus door die "zwanger worden-pillen" van de Etos. Daar zat heel veel van in. Dus die heb ik gelijk gedumpt.

Later!
Woesel, dan moet ik ff kijken of er niet teveel B12 in mijn nieuwe vitaminepillen zitten... heb Vitaal Zwanger van het Kruidvat. Ff potje pakken... pompidom... op het potje staat dat er 1 mg inzit wat gelijk staat aan 100% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid. Had jij ook zoiets erin zitten of was dat nog hoger? Er zit inderdaad geen Vitamine A in, dus klopt helemaal wat Lipa daarover zei.

Moet ik alweer naar de wc, ga zonder overdrijven, elk kwartier en dan moet ik ook daadwerkelijk plassen, terwijl ik 2 uur geleden voor het laatst gedronken heb. Word er gek van.
37 weken zwanger!
Zo, ik had me al voorbereid op een flinke dag bijlezen, maar het lijkt erg mee te vallen. Eens even zien of ik nog ergens op kan reageren

Fennah, Ik zou ook voor borstvoeding gaan als ik die mogelijkheid heb. Maar als het echt een grote ellende is, dan stap ik wel over op flesvoeding! het moet geen stress worden! Ik wil er (grotendeels) van kunnen genieten! Ben wel van mening dat moedermelk voor je kind het beste is.....

Sterkte met je blaasontsteking!!!

En die slechte huid: bij mij springen de pukkels als paddestoelen uit de grond als ik ongesteld moet worden

Oja, heb je een laptop? Dan kun je misschien beter met comp en al op de wc gaan zitten

Lipa26 Een kinderkamer bestellen???!!!! Hylarisch!! Nee, zo erg is het dan ook weer niet! Bedankt! die had ik even nodig: ben zojuist weer op aarde geland!

Cuore, ik hoop voor jou dat je cyclus meteen helemaal lekker verloopt. Scheelt een hoop reken- en gokwerk!

Ehm en help me even aub: MMM????????

Tja, ik ken je verleden natuurlijk niet, maar ik denk wel dat positief zijn belangrijk is!!! Kortom: je koppie nog niet laten hangen hoor! (al heeft een struisvogel een lange nek en hangt het koppie daardoor misschien iets makkelijker )

Lieselotje, misschien moet je de radio even flink hard aan zetten en dan keihard mee galmen en door het huis heen dansen!

Dat helpt bij mij altijd wel Wel balen dat je man zo vaak en ook zo lang weg is.... en die borstvoeding: ook mee eens hoor! Als het niet lukt, dan niet!

Lente, misschien kun je gezellig met Lieselotje een PMS clubje beginnen Nee hoor, blijf maar lekker posten hier!!! Hoort er allemaal bij! En leeftijd is voor iedereen anders. Ik respecteer je beslissing! Hoop dat het je gegund is om er nog eentje bij te krijgen.

Estherz, ik herken dit verhaal. Ook ik had een collega die in de pauze in een kantoortje met het licht uit ging zitten kolfen. Alles behalve ideaal!

Oja, ik ga ook zeker geen spullen aanschaffen hoor!!!! Wil eerst zeker weten dat ik zwanger ben en dan nog tot de eerste dertien weken voorbij zijn! (roep ik nu dapper). Dus ik wacht het "rustig" (ahum) af.

Drew, ik hoop dat alles oke is en dat de gynaecoloog je duidelijkheid kan bieden en van advies kan voorzien!

Morgen NOD's spannend!!!!! wie weet komt er weer een ja bij!

Oja, nog even een vraagje: springt je ei altijd veertien dagen voordat je ongesteld wordt? Want volgens mij rekent de computer mijn huidige cyclus iets korter dan de vorige cyclus (misschien omdat ie nog op regel moet komen en de comp daar dus rekening mee houdt). Als mijn cyclus echter net zo lang is als mijn vorige dan word ik dus op een later moment ongesteld dan waar de computer nu vanuit gaat. En als het bovenstaande dan waar is dan springt mijn ei dus ook later. Wat weer als gevolg heeft dat het extra nut heeft (naast oefening ) om nog een keer te gaan "ketsen" vandaag.... toch? Volgen jullie het nog?

Doeg!
@ C

Lees mijn post van 29 april is, heb 'm voor je opgezocht:

quote:toffifee schreef op 29 april 2008 @ 09:34:

Dit is pas onze eerste ronde, maar het maakt me nu al onzeker. Ik heb namelijk altijd wel ergens last van. Qua gezondheid. En verder heb ik ook nog steeds niet DIE leuke baan, ben ik niet goed in sporten enzovoorts. Dat zijn zaken die ik wel naast mij neer kan leggen omdat het relatief onbelangrijk is. Maar dit kindje is zo ontzettend belangrijk, dit wil ik zo graag dat ik al weer een beetje angst heb dat het mij niet gaat lukken omdat andere dingen mij ook niet zo goed lukken. Snappen jullie dat een beetje? Ik heb een heel leuk leven verder hoor, maar die onzekerheid van mijzelf.....grrrrrr.Ik ben dan nu wel zwanger, (jippie!), maar ik ben NOG steeds onzeker om bovenstaande redenen. Ik houd me elke keer maar voor dat ik als moeder in spé vertrouwen in mijn kindje moet hebben, want als ik dat al niet heb, wie doet dat dan? Snap je nu dat ik drie keer moest testen, ik, in de eerste ronde zwanger! Jouw tijd komt echt wel, geef het even de tijd! Maar ik begrijp je wel, alleen schiet je er niets mee op.
quote:[message=1415928,noline]Fennah schreef op 22 mei

Moet ik alweer naar de wc, ga zonder overdrijven, elk kwartier en dan moet ik ook daadwerkelijk plassen, terwijl ik 2 uur geleden voor het laatst gedronken heb. Word er gek van.

Wacht maar tot je zwanger bent....GEK word je er van, haha.

En nu moet ik het ook nog ophouden omdat mevrouw van Moeders voor moeders zo langskomt en de HCG gaat meten in mijn urine. Dus, moet ik even sparen dan heeft ze wat meer om in te meten. Ik heb de koffiekan al klaar gezet op de plee
quote:schrijvertje schreef op 22 mei 2008 @ 18:13:

Oja, nog even een vraagje: springt je ei altijd veertien dagen voordat je ongesteld wordt? Want volgens mij rekent de computer mijn huidige cyclus iets korter dan de vorige cyclus (misschien omdat ie nog op regel moet komen en de comp daar dus rekening mee houdt). Als mijn cyclus echter net zo lang is als mijn vorige dan word ik dus op een later moment ongesteld dan waar de computer nu vanuit gaat. En als het bovenstaande dan waar is dan springt mijn ei dus ook later. Wat weer als gevolg heeft dat het extra nut heeft (naast oefening ) om nog een keer te gaan "ketsen" vandaag.... toch? Volgen jullie het nog?

Doeg!Nee, k heb gelezen dat dit tussen de 11 en 16 dagen kan zijn. Ik twijfelde er namelijk toen ook aan.
Ik hou toch deze naam en deze foto hoor.....lekker BOEIEND ook allemaal....

Dacht ff dat ik gesnapt was vanmiddag.....(deze zin haal ik spoedig weer weg) hahaha

Neh...moet idd niet zo negatief doen....hier word je weer zo heerlijk opgepept altijd! Thanxxx wijfies ! Het komt allemaal vast goed met iedereen hier.....................!

Fennah, ik weet wel zeker dat we vol ongeloof naar onze buik zitten te staren....lachuh !

Lieselotje....is ie er al???? Heb je um al het verschrikkelijke nieuws verteld dat er een bloedmassa in je broek aanwezig is en dat ie niet in de buurt mag komen?? hahaha

Schrijvertje....hoest met jou pijntjes?? Is het al een beetje weggetrokken....?

Lipa..leuke foto's trouwens...of had ik dat nou al gemeld.....weet het niet meer hoor....solly !

Durf het bijna niet te vragen maar zijn er nog meer die dalijk de finale van de Gouden Kooi gaan kijken????

Tis echt zo'n aso programma en toch stiekum vind ik het best leuk om te zien....shame on me...
Ojaaa...schrijvertje....MMM = Medische Malle Molen

Volgens mij kan je eisprong ook later zijn hoor....voor hetzelfde geldt heb je een langere cyclus dusseh........gewoon nog effe fijn verder ketsen...ohhh als je de smaak eenmaal te pakken hebt hahahahaha

Mijn cyclus is volgens mij wel in orde....ben het best op tijd geworden...mja...de volgende keer kan het wel weer anders zijn...

Voorheen had ik ook wel een regelmatige cyclus dus hoop nu ook....(moet positief denken)
Ja, ik ga de gouden kooi kijken!!! Ze kennen me hier toch niet hahahahaha Hier zeg ik natuurlijk dat ik niet kijk.

Meisjes: ik ga morgen tot zondagavond weg dusse..... ik zal wel veel te lezen hebben maandagochtend. Ik hoop op leuk nieuws.

Toffifee: wel een beetje zelfvertrouwen hebben meid!

En Cuore: hij heeft vertraging zag ik net al. Hij land om een uur of half 9. Dus voor 10 uur half 11 is hij er niet.

Het voordeel van iemand die veel weg is wel weer dat je altijd blij bent als hij weer terug komt. Maar ja..... soms is het dan een rode boel......... Lekker kroelen dan maar.

Schrijvertje: bui is alweer minder hoor, maar lief dat je een hele alinea aan me wijdt....

Ik ben altijd tegen de tijd dat ik wil reageren alweer vergeten wat er stond.

Anyway: iedereen fijn weekend, geniet van het weer en vooral van elkaar. Ga ik in ieder geval wel doen.

xxx
Woeselllll

Kweet niet of je er morgen nog bent maar anders een heeel goed weekend he.....!

Ze geven mega goed weer op dus das lekkah.

hahaha ja dat hebben ze wel gehoord ja....misschien valt het op dat ik niet zoveel werk meer verricht....de stapels worden alsmaar groter op mijn bureau....

Hebben jullie dit trouwens ook? Ik ben nu ongi (dom kinderachtig woord eigenlijk sjezus) en het lijkt wel of er geen eind aan komt...pfff....blijf maar rode vegen houden....DAMN
Lieselotje....

Kroelse en veel plezier van het weekend....!

We zien je maandag weer.

xxx
Dank je Cuore!!

En hier ook nog steeds rode vegen helaas......

Maar goed... nog ff en we hopen er 9 maanden vanaf te zijn. en holohupsakee gelijk daarna weer spiraal erin!!
He meiden!

Vind het maar rustig vandaag. Hmmm dus tussen de elf en de zestien dagen voordat je ongesteld wordt springt je ei..... Pfoeh, dan kunnen we nog wel een keer ja...... En eigenlijk willen we even niet. Hebben het nu twee keer gedaan en het komt nu al gemaakt over: "Ojee, dag voorbij dus we moeten weer!" We hadden het er net eventjes over en dit gevoel hadden we allebei. Dus vandaag maar een keer niet Ja, hallo, het moet natuurlijk wel leuk blijven he Ik riep al: "straks ben ik ongesteld en dan kunnen we een hele week niet, Jippie!!!" Het moet niet gekker worden!

De pijntjes zijn wel een beetje weg ja. Heb nog een klein beetje last van mijn maag, maar niet meer zo erg als de afgelopen dagen. Misschien was het een soort van spierpijn, misschien stress, misschien toeval. Ach ik zeg altijd maar: het gaat er niet om hoe je er AAN komt, het gaat er om hoe je er AF komt!

Voor de meiden die lekker weg gaan: Geniet er van!!!!

Voor de NODers "keep us posted!!!"

Tja en ik, ik ga gewoon wachten tot ik een keer ongesteld wordt.... Of niet....
Ik zit ook de finale van de Gouden Kooi te kijken, vraag me alleen af hoe ze die 2 uur gaan vol lullen. Zeker om het kwartier 10 minuten reclame. Wie denken jullie dat er gaat winnen? Denk zelf Brian, maar eigenlijk boeit het me niet zo heel erg, heb altijd gedacht dat het maar acteurs zijn. En zoniet, dan hebben ze toch wel weinig zelfrespect door te seksen voor de camera enz.

Heb vandaag een baaldag. Zoveel last van die blaasontsteking, heb er wel vaker 1 gehad, maar dit slaat alles. Als ik iets langer dan 10 sec sta dan krijg ik een pijnlijk wee gevoel in mijn onderbuik en ik moet zooo vaak plassen. Hoop dat die pillen snel aanslaan. Weet wel dat ik voortaan veel sneller om een receptje vraag, wilde nu eerst kijken of het niet vanzelf over zou gaan.

Lieselotje, fijn weekend dan maar alvast. Morgen werken, dus kan je dan niet meer spreken. Vervelend dat je nog ongesteld ben, hoewel ik stiekem wel met je zou willen ruilen op het moment. Nou gedacht dat ik dat nog zou zeggen ;)

Cuore, hoop dat je menstruatie snel voorbij is. Dan kan je weer aan de klus, tijdens menstruatie heeft dat geen baat en heb daar persoonlijk echt geen zin in dan. Zwanger lijkt me echt zoiets onwerkelijks, dat ik zoiets zou kunnen gaan meewerken... echt een heel vreemd (maar heerlijk) idee, kan niet wachten!!

Zie dat Bridget ook zwanger is... grrr the bitch. Vind haar echt zo'n ijskonijn uitstraling hebben.
37 weken zwanger!
Schrijvertje, het moet inderdaad geen verplichting worden hoor, dan is de lol er zo vanaf. Maar je hoeft het ook niet vaker dan om de dag te doen he. Maar dan nog is dat vaak haha. En inderdaad tijdens je menstruatie hoeft dat niet, weekje rust ;)

Oh de Gouden Kooi begint weer, tot straks!
37 weken zwanger!
Ik ga naar Derek kijken en niet naar die kooi!

Tot morgen!
zo nou mn temp is tot ongekende laagte gezakt dus ik kan morgen ook gewoon aan de wijn :-) Nu nog ongesteld worden. Leuk want gister is mn vriend aangekomen ahhaha, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.

Ik denk dat ik maandag weer volop aanwezig ben bij jullie!!

Tis toch lastig tikken tussendoor hier!!

Tot nel en fijn weekend!!!!
Hoe is het met de NOD-ers ??? Walinde, Boepie, Atheena ???

Al rode vegen in aantocht? Of worden het baby's in aantocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven