Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Bij bodypump is het minimale 2 kg.... Ik bleef zoeken naar 1 kg maar dat mocht niet

Ik heb vandaag een ik voel me giga dag. Miepje wanneer moeten we ongesteld worden, want misschien ben ik daarom zo opgeblazen
Ik zou eigenlijk het liefst gewichten van 1,5 kg hebben, maar die kon ik zo gauw niet vinden. En die gewichten van de Action waren natuurlijk lekker goedkoop. Als ik het shredden en/of rippen of andere dingen lang vol kan houden, ga ik wel ik keer beter op zoek. Ik doe het nu voorlopig maar met deze.
Vriend had hier de gewichten van 0,5 meegenomen. En wat moet ik daarmee? Dus aan de kant gelegd.

Net weer een uur ertegen aan gegaan, op vrijdagavond, het moet niet gekker worden.

Nu douchen, theetje, wijntje en filmpje.

Morgen weer shredden time. Jullie succes allemaal!!!!

I know you can do it, the question is, do you want to do it???
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 maart 2013 @ 19:58:

Bij bodypump is het minimale 2 kg.... Ik bleef zoeken naar 1 kg maar dat mocht niet Die heb ik al jaren thuis (wanneer kon ik dat aan??), maar no way dat ik die nu pak.
quote:elise1978 schreef op 22 maart 2013 @ 20:14:

Ik zou eigenlijk het liefst gewichten van 1,5 kg hebben.Ik pakte altijd de 1 kg en halve kilo samen in één hand, past net, moet je ze wel gekruist voor elkaar houden. Maar is goed te doen op deze manier.
quote:Murdoch schreef op 22 maart 2013 @ 02:26:

Wow wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast aan het shredden zijn, het is een aanstekelijke activiteit.

Ik had nog een vrijwel totaal off topic vraagje voor Meds, dat niet belangrijk genoeg is om een heel nieuw topic over te openen (of hebben jullie die arme meid weggejaagd?). Ik wil nl. graag squats gaan toevoegen aan mijn sportschoolroutine want mede door die trut van een Jillian is mijn buik inmiddels al behoorlijk plat (volhouden dames!), maar begint mijn bips ook te slinken, wat helemaal niet de bedoeling is. Ik begrijp dat voor dikkere billen een laag aantal reps met een hoog gewicht het beste werkt, maar wat is een mooi gewicht om mee te beginnen, en hoeveel herhalingen? Mag het drie keer per week met steeds minstens een rustdag? En moet dat met zo'n lange stok met twee rondjes aan de zijkant? Op de sportschool waar ik tijdelijk heenga lopen geen instructeurs rond.

Ja natuurlijk was ik weggejaagd die stomme plaatjes dreven me naar de sportschool. Een slinkende bips is bad bad bad. En het wordt nog Badr, je boobs zullen ook compleet verdwijnen. Hoe strakker de buik hoe minder de tiet.

Squatten is booming voor strakke benen maar squatten is ook erg moeilijk. Probeer maar eens een goede squat te maken. Ga eens voor de muur staan en hou ca. 30 cm tussen je voeten en de muur. Zet je voeten heupbreed met de tenen naar voren en hou je armen langs je oren omhoog, ga na zakken met je billen naar achteren en hou je rug iets hol. Het is alsof je gaat zitten op een stoel die er niet staat. Je zal merken dat het heel moeilijk is om goed diep te gaan zitten zonder achterover te kukelen. Je benen zullen na een paar squats al verzuren en dat betekent dat je echt nog geen weerstand nodig hebt. Maak er acht, echt goede (check het met de muur) en ga diep zitten. Doe ongeveer vier seconden over het zakken en vier seconden over het opkomen. Je gaat echt kapot. Als je hem goed beheerst en je kan zonder verzuring acht langzame perfecte squats maken dan kan je evt. een barbell pakken. Maar doe dat alleen als het heel goed beheerst anders maak je je rug stuk.

Beter nog voor de billen zijn lunges. Ga weer met de voeten op heupbreedte staan. Zet je rechterbeen een flink stuk naar achteren, zak nu langzaam naar beneden totdat je knie bijna de grond raakt en kom weer op. Let op dat je rechtop blijft en niet naar voren of achteren zakt (controleer dat in de spiegel). Ook hier geldt, beheers je een lunge perfect (vier tellen laag, vier tellen hoog) dan kan je eventueel twee dumbells in je handen nemen. Of als je meer kan een barbell.

De legpress in de sportschool is ook perfect voor je billen en veel minder blessuregevoelig dan squats en lunges.
Wat is de beste YouTube-workout voor de billen? Ik zag al Buns and thighs en brazilian buttlift maar dat zijn allemaal korte stukjes. Heeft iemand een linkje naar een complete workout?
Uiteraard ga ik beginnen met goede squats :-)
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 maart 2013 @ 10:45:

Hahah Tristan we zijn quotebuddies Ik hou ervan hoor, en Rua ook zo te zien! :D

Haha inderdaad! Ach we moeten het toch een beetje leuk maken he

Mijn 1kg gewichten zijn binnen, ga ze morgenochtend uitproberen. (Wat een hel trouwens, de action..)

Aangezien ik er nu ongeveer zo bijzit:

Goedennacht!
Bedankt Meds, helder. Ik had inmiddels al door dat het niet makkelijk was. Als ik iets mijn kop heb zit het niet in mijn slinkende kont, dus ik had vanochtend in de sportschool al het onzalige plan opgevat om eens te gaan squatten met dumbells van 22.5 pound. Dat ging 2x20 reps best goed, en toen werd ik ineens heel duizelig en misselijk en moest ik mijn workout staken. Niet mijn slimste dag. Als ik jouw uiteenztting zo lees ga ik eens beginnen met lunges, want volgens mij heb ik helemaal niet het evenwichtsorgaan voor die squats. Als ik het zo eens tegen de muur probeer is het schier onmogelijk om mijn rug recht te houden, maar als ik weer thuis ben zal ik het wel eens met zo'n stang proberen.

De legpress doe ik al een tijdje, maar ik wil dus niet alleen strakkere billen (er zit al bijna geen vet) maar liefst ook dikkere. Krijg ik dat zo ook voor elkaar? Of is het kiezen of delen: hamburgers, een pens en curves of worteltjes, strakke buik en kont-en tietloos?
http://www.myomytv.com/th ... ute-bridge-to-hip-thrust/

Check oa de 2de video van Marianne Kane.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zo, gisteren een rustdag gehad. Voelt toch een Beetje als spijbelen. En nog uit eten geweest ook! Vandaag twee verjaardagen, maar zal me inhouden.

En vanavond weer shredden!

Allemaal goed bezig lady's!
Follow your heart, but take your brain with you....
quote:Murdoch schreef op 23 maart 2013 @ 04:31:

Bedankt Meds, helder. Ik had inmiddels al door dat het niet makkelijk was. Als ik iets mijn kop heb zit het niet in mijn slinkende kont, dus ik had vanochtend in de sportschool al het onzalige plan opgevat om eens te gaan squatten met dumbells van 22.5 pound. Dat ging 2x20 reps best goed, en toen werd ik ineens heel duizelig en misselijk en moest ik mijn workout staken. Niet mijn slimste dag. Als ik jouw uiteenztting zo lees ga ik eens beginnen met lunges, want volgens mij heb ik helemaal niet het evenwichtsorgaan voor die squats. Als ik het zo eens tegen de muur probeer is het schier onmogelijk om mijn rug recht te houden, maar als ik weer thuis ben zal ik het wel eens met zo'n stang proberen.

De legpress doe ik al een tijdje, maar ik wil dus niet alleen strakkere billen (er zit al bijna geen vet) maar liefst ook dikkere. Krijg ik dat zo ook voor elkaar? Of is het kiezen of delen: hamburgers, een pens en curves of worteltjes, strakke buik en kont-en tietloos?

Ik breek even in in jullie topic - leuk topic trouwens de meet wordt op het strand van de zomer begrijp ik

Murdoch, dit heb ik ook eens gehad nadat ik een tijd niet had gesport. Ik had toen het idee dat het kwam doordat je zo'n grote spiergroep opeens enorm belast.
6/30 is klaar! En dat op een zaterdagochtend De nieuwe gewichtjes bevallen goed. Bij de buikspieroefeningen heb ik nog steeds het gevoel dat ik teveel met mijn nek doe maar misschien wordt dat nog beter.

En voor de rest vandaag:

Nu pas 2/30 kunnen doen, had veel last van spierpijn, ben ook totaal niet lenig . Heb wel last van mijn linkerknie bij die jumping jacks, wat doe ik verkeerd? Oo;
quote:yellowlove2punt0 schreef op 22 maart 2013 @ 19:58:

Bij bodypump is het minimale 2 kg.... Ik bleef zoeken naar 1 kg maar dat mocht niet

Ik heb vandaag een ik voel me giga dag. Miepje wanneer moeten we ongesteld worden, want misschien ben ik daarom zo opgeblazen

Hier tegenovergesteld, ik ben in een halve week zomaar een kilo kwijt. En ook die kilo die ik was aangekomen. Zit nu ineens op 64. Ben helemaal blij!
Goedemorgen dames..

Vanmiddag als de kleine op bed ligt weer ff shredden.. 3/30..

Moest gisteren echt een rustdag inplannen.. kon echt niet meer lopen van de spierpijn hahaha.. Maar vandaag gaan we er gewoon weer voor.

Pff helaas wel een kilo zwaarder als 3 dagen geleden, maar hoop dat dat komt omdat het de tijd van de maand is..
Dag 27 voltooid!

Gaat goeoeoed! M'n streefgewicht voor eind maart is al behaald! Nu nog 5 kg voor end juni! Ik ga het gewoon doen Tsjakkaaaaaaaa!

Nu opzoek naar een dvd van ripped in 30, uit de linkjes hier krijg ik geen succesvol programma. Iemand die weet waar je de dvd's kunt kopen?
quote:jetfreggel30 schreef op 23 maart 2013 @ 11:26:

Dag 27 voltooid!

Gaat goeoeoed! M'n streefgewicht voor eind maart is al behaald! Nu nog 5 kg voor end juni! Ik ga het gewoon doen Tsjakkaaaaaaaa!

Nu opzoek naar een dvd van ripped in 30, uit de linkjes hier krijg ik geen succesvol programma. Iemand die weet waar je de dvd's kunt kopen?Wat goed! Wel gek, ik krijg gewoon de ripped filmpjes als ik op de linkjes klik die eerder genoemd worden? Soms even doorklikken maar uiteindelijk kom ik er wel. Afijn, via amazon kan je de dvd's ook kopen voor een prikkie.

Hier net al netjes dag 3 gedaan, en moet zeggen dat ik hem niet extreem zwaar meer vind, ookal doe ik alles met de "zware" optie mee.. Misschien zwaardere gewichtjes gebruiken (gebruik nu 1kg per stuk)..
murdoch je hebt gewoon tooo much gedaan. Ik train altijd hooguit met 8 reps, maar wel genoeg weerstand zodat ik bij 5 al ga verzuren. Dat is voldoende.

Maar winstwaarschuwing: billen bestaan voornamelijk uit vet, als je strakker wordt verlies je vet en dus bil, je kan de bilspieren trainen maar dat is bijzonder moeilijk
Gisteren niet geshred, maar dat doe ik meestal niet op vrijdag. Vandaag ben ik nog moed aan het verzamelen. Vanmorgen twee uur op een ijskoud voetbalveld gestaan, volgens mij heb ik al weet ik hoeveel calorieën verband met proberen warm te blijven. Vreselijk, gisteren ook al de hele middag in de kou gestaan. Ik ben nog steeds niet warm.

Morgen een high tea met vriendinnen dus het is geen goed weekend. Morgen ga ik zeker shredden.
Yes, i did it. Toch weer lekker als je het weer gedaan hebt. Straks lekker een wijntje bij de open haard.

Wat rustig is het hier. Iedereen natuurlijk druk aan het shredden.

Prettig weekend !
Wat goed Jammie.

Ik ga ook zo weer voor de volgende ronde.

Daarna de wijn inhalen die ik gisteren heb gemist omdat ik zo verschrikkelijk moe was.

De open haard is al aan
Goed van je Jammie dat je het toch gedaan hebt. Geeft toch altijd weer een goed gevoel vind je niet?

Ik heb vanochtend dag 6 van level 1 gedaan. Heb 6 dagen achter elkaar gedaan. Morgen maar 1 dagje rust en dan alleen fietsen ofzo en dan ma t/m do de laatste 4. Dan eindelijk level 2! Had al een keer een valse start gemaakt vorige maand, dus voor m'n gevoel ben ik al héééél lang bezig met level 1.

Succes en fijn weekend!
Gisteren dag 4 van level 3 gedaan. Het gaat wel steeds ietsjes beter, maar er blijven een paar oefeningen bij zitten die mijn polsen/ellbogen niet altijd trekken dus die vervang ik door wat anders. Die side plank op het laatst doe ik bijvoorbeeld niet: de enige plek waar ik die voel is mijn elleboog (auw!) en dat lijkt me niet de bedoeling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven