Mode & Beauty alle pijlers

Kapsel bruiloft zus

05-04-2013 10:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zusje gaat over 3 maanden trouwen en ik weet totaal niet wat ik met mijn haar moet doen. Heeft iemand suggesties????

Ik heb dun haar tot op mijn schouders
Nee, maar de kapster vast wel.. Loop er nu al eens binnen en overleg samen. Kost niets. Plus je kan gelijk een afspraak maken.
Naar de kapper om het op die dag zelf op te laten steken.
Hetzelfde wat je iedere dag ermee doet?

Je zus is de bruid, dat is degene die het centrum van alle aandacht zal zijn. Natuurlijk wil je er zelf ook leuk uitzien, maar hoe moeilijk wil je het maken? Extensions, een pruik, andere kleur, invlechten?
Als je zelf goed kunt opsteken, zelf doen. En anders naar de kapper. Ik heb het laatst ook gedaan voor de bruiloft van een vriendin, ik was ¤ 24 kwijt incl de haarspeldjes.
Je kan ook binnenstappen bij een kapper en vertellen dat je een mooi kapsel wilt voor de bruiloft van je zus. Die willen dan vast wel iets moois van je haar maken op die dag.
quote:tof schreef op 05 april 2013 @ 10:31:

Hetzelfde wat je iedere dag ermee doet?

Je zus is de bruid, dat is degene die het centrum van alle aandacht zal zijn. Natuurlijk wil je er zelf ook leuk uitzien, maar hoe moeilijk wil je het maken? Extensions, een pruik, andere kleur, invlechten?

Ik vond het juist heel leuk dat iedereen zo zijn best had gedaan er echt mooi uit te zien op mijn bruiloft... Is ook leuk op de foto's

Ik zou inderdaad overleggen met een kapper, als je er geld aan uit wil geven. Ik weet niet hoe handig je zelf bent met je haar? Ik heb hetzelfde haar als jij en ik kan er weinig mee, naast een staart...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
ingevlochten vlechtje, zoals dit: http://www.beautynieuws.n ... ten-en-nog-meer-vlechten- (3de foto)

Ik hou van vlechten, ze zijn goed voor elke gelegenheid
ben jij het zelf op je avatar? zo ja, dan grace kellyrol
Wat voor kleding trek je aan? Daar zou ik het op aanpassen en dan gewoon bij de kapper laten doen.

Ik had bv vorig jaar een bruiloft en had een vintage jurk aan (met petticoat). Heb toen bij een vintage kapster mijn haar heel mooi laten doen, was echt een perfecte combi met de jurk. Bij de kapper kunnen ze wel beoordelen wat staat en wat bij je outfit past.

Gewoon zoals altijd vind ik niet kunnen. Het is de bruiloft van haar zus! Dan ga je er niet zo alledaags bij lopen, maar dat is mijn mening. Ik vond het juist heel leuk dat iedereen wat moeite had gedaan om er netjes uit te zien.
Ik ben voor de bruiloften van mijn beste vriendin en mijn schoonzus naar de kapper gegaan en heb het mooi op laten steken, uurtje werk en zat de hele dag prima.
Wat ik ook altijd heel leuk vind is je haar opsteken (of half) en dan werken met een haaraccessoire, zoals bijvoorbeeld een bloem of iets van een corsage-achtig item. Bij H&M of Claire's kan je al voor een paar euro iets moois vinden. Oh ja, geen drukke oorbellen dan want dan wordt je net een kerstboom :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven