Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Verheven voelen? Ja, schande.... Ik voel me idd wel eens verheven, sommige in mijn omgeving noemen me ook wel eens arrogante bitch.

Niet omdat ik een minnaar heb hoor. Omdat ik het in real life aardig voor elkaar heb. Er zelf keihard voor gewerkt heb. Iemand stalken om je veroordeling nog eens in te kunnen wrijven? Get a life...of beter, laat je eens goed nemen door een minnaar. Geloof me. Het werkt soms erg goed op een verzuurd humeur.

Ik duik weer onder in de spelonken van deze zonnige wereldstad.

Hi nop/Heidi. Waarom de change?
Sweetinez, gewoon Nederlands proberen? Misschien lukt het dan beter
Thanks voor de tip Sab, ga ik volgende week eens proberen dan
Ien, Google translate werkt sneller dan een woordenboek! En wat Heidi zegt, is het dan niet handiger om elkaar te ontmoeten? Gelijk de misverstanden de wereld uit helpen? Of niet, dat kan ook, maar dan wel "normaal" afscheid nemen. Of was jij nou niet van het afscheid nemen in het café?

Retrobabe, idd vertel!!

Sabje, ben (nog) geen uppers nodig. Een mailtje van JG vanochtend did the trick... Nu al opgewarmd en wachten tot 5 uur! * spring nog maar een keer onder de koude douche *
Heidi, zullen we Guus maar Peter gaan noemen?
lastig ding he Ien...dat communiceren :-)
Ow oeps ik forum mobiel maar er ging iets mis bij de vorige post. Nu een nuttige bijdrage;)

Zo even een tijdje hier niet geweest en gelezen. Dus ik lees eens even een stukkie terug.

Zo wat een gedoe hier. Geen trek in ook zo nutteloos. Meningen staan recht tegenover elkaar en daar is niks aan te veranderen. Dus probeer dat dan niet. Maar goed dat was dat gewoon vrolijk verder hier.

De contactfrequentie discussie vind ik een interessante. Ook bij ons zit daar verschil in. In het begin was het heel intensief de hele dag door. Dat is in de loop van de tijd afgezwakt naar soms 1 of 2 dagen helemaal niks horen van hem. Wat ik jammer vind. Het hoeft van mij heus ook niet meer de hele dag door. Maar even iedere dag kan ik wel waarderen. Maar ik moet mijn fout hier ook in toegeven. Op dagen dat ik het druk heb vind ik het veel minder erg dan dagen die rustig zijn waardoor ik er meer mee bezig ben. Toch heb ik ook zoiets van: als je meer deelt dan alleen sex en er echt veel gevoelens voor elkaar zijn wat is dan even 5min op een dag om even wat van je te laten horen. Of klinkt dit erg als een pubermeisjes waarom-reageert-ie-nou-niet? probleem.

Las dat bij meerdere de dates ook niet echt vlotten. Is dat aanstekelijk? Hier ook de laatste date februari en voorlopig nog steeds geen vooruitzicht op een nieuwe:(. Door omstandigheden wil dat steeds maar niet lukken. Heb er alle begrip voor maar vind het erg jammer. Raak een beetje in een dipje daardoor. Denk dat ik daarom ook al een tijdje niet heb gelezen hier. Ik verlang zo naar hem, kan ook wel stellen dat ik hem echt mis.

Andere hier die wel een date in vooruitzicht hebben? Geniet er van! Stiekem ben ik jaloers.
Ik hobbel weer achter de feiten aan dankzij traag internet. Elkaar zien zit er dus niet in.
Ok, ik geef het op! Reageren lukt bijna niet, maar of dat nou aan mijn wiebelige verbinding ligt of aan Viva?
quote:Sensual_D schreef op 05 april 2013 @ 23:57:

Bob is cool, maar wat doet die hier.. Armand, je verlaagd jezelf.. Ik had al geen hoge pet meer van je op, maar je maakt het nu alleen maar erger.. Hoe moet ik nu ooit nog slapen?
Hallo Evanna, welkom hier. Ook ik schrijft niet zo lang mee hier, en ook niet echt op regelmatige basis maar heb me hier wel altijd welkom gevoeld. Als ik het goed begrijp zit je een beetje in dezelfde situatie als ik: lange relatie zonder seks. Ik ken dat knagende gevoel maar al te goed, dat je bij jezelf denkt: is dit het nou? Na 3 maanden intensieve jacht van beide kanten zijn we inmiddels 3 maanden minnaars.

Uiltje: die contactfrequentie is bij mij idem aan die van jou. Eerst heel intensief, maar nu, 3 maanden verder, is dat intensieve er wel af. Wel nog dagelijks, en ik zou best meer contact willen hebben maargoed, het schijnt er nou eenmaal bij te horen. Ik zeur er niet over, ga soms op de handen zitten om niet te appen. Soms krijg ik dan na verloop van tijd een appje 'wat ben je stil vandaag?!?' waar ik dan alleen maar blijer van word. Het contact wordt dus wel van beide kanten onderhouden.

Wat me opvalt is dat een heleboel van de medeschrijfsters hun lover niet zo vaak zien. Wij proberen elkaar op wekelijkse basis te ontmoeten. Natuurlijk lukt dat niet altijd, maar langer dan 2 of 3 weken zal er niet tussen zitten, zelf al wonen we wat verder bij elkaar vandaan. Als ik lees dat meiden soms een maand of 2 maanden moeten wachten; ik zou er niet vrolijk van worden. Waarom gaan jullie dan niet op zoek naar iemand dichterbij, of een nr 3? Is dat vanwege het gevoel voor je nr 2 dat je er dan maar genoegen mee neemt?
quote:SweetInez schreef op 06 april 2013 @ 10:43:

Goh, het is weer gezellig hier..

Inmiddels een hele mailwisseling gehad met Date. Maar hij praat Russisch. En ik Chinees. Er vliegen termen rond als "de horloges gelijk zetten" terwijl ik niet eens weet in welke tijdzone we leven. Maar goed, de conclusie is inmiddels wel ongeveer duidelijk. En ergens hang ik nu tussen We gotta take it slow en It's all ending, we gotta stop pretending who we are of zelfs don't I feel like crying . Maar ja, ik ben niet zo het crying type. En ook niet zo van het drama. Dus volgende week maar eens even bellen en dan de focus anders leggen. Anna, we lijken inderdaad erg op elkaar zal ik maar zeggen

Lijkt me handig Ien, even de storm over laten waaien en dan pas weer eens op de klok kijken en zien hoe laat het is. In welke tijdzone dan ook. Tijd voor reflectie dus.

Het verschil tussen ons gisteren: nog even in de opschep/nagenietmodus: ik ben echt heeeeerlijk geneuckt! Wow! Meestal ben ik er niet zo van, het orale en handwerk doet me meer plezier, maar dit was spierpijnopwekkend lekker!

Straks in het openbaar een korte ontmoeting, pokerfaces oefenen...
quote:meis34 schreef op 06 april 2013 @ 11:14:

Ien, Google translate werkt sneller dan een woordenboek! En wat Heidi zegt, is het dan niet handiger om elkaar te ontmoeten? Gelijk de misverstanden de wereld uit helpen? Of niet, dat kan ook, maar dan wel "normaal" afscheid nemen. Of was jij nou niet van het afscheid nemen in het in het café?

Ontmoeten op korte termijn zit er gewoon even niet in. En nee, ik ben ook niet van het afscheid nemen in een café. Maar ik ga ook geen afscheid nemen hoor. De volgende keer dat ik hem zie ga ik hem mergpijpen totdat hij gaat smeken. En daarna mag hij mij onder handen nemen totdat ik sterretjes zie. Daar zijn we het dan wel weer over eens

Anna, dat klinkt goed!! Mjam, dat klinkt heel goed! Geniet nog even lekker na.

Almost, persoonlijk moet ik er niet aan denken om elke week met een minnaar in bed te liggen. Ten eerste zou ik niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen en ten tweede past dat ook niet binnen mijn huwelijk. Het moet iets extra's zijn, niet een standaard iets. Voor mij is eens in de 1,5-2 maanden een ideale frequentie. Vaak genoeg om het lekker te houden en niet te vaak om een sleur te krijgen. Maar ik houd dan ook erg van elkaar teasen en opgeilen en bijna van verlangen tegen de muur opkruipen en dan ontlading in een date die de hele dag duurt. Ik ben niet zo van de gestolen uurtjes. Ieder zijn ding denk ik.
@almost: hier ook ongeveer eens per maand een date.

Ten eerste is het afspraaktechnisch niet te regelen, maar ten tweede.... het moet wel leuk en spannend blijven want anders ligt zelfs de sleur van een minnaarsrelatie op de loer. Lijkt mij althans.

Helaas.... moet ik het ook van de gestolen uurtjes hebben. Soms wat langer gelukkig .
@Almost: Ja leuk zijn dat soort berichtjes dan he? Ik herken het helemaal. Big smile op m'n gezicht en vergeet meteen dat ik eigenlijk beetje gefrustreerd was om niks te horen. Ik moet ook vaak op mn handen zitten. En na een tijdje wordt het dan beloond met inderdaad een berichtje van zijn kant. Vaak heel vrolijk en vol met vragen en dat ie me mist. Maar nu het plannen van een date niet echt lukt, lukt het op mn handen zitten niet helemaal. Dan wordt ik helemaal ongeduldig, wil ik hem gewoon op z'n minst even via berichtjes spreken. En dan stuur ik soms alweer berichtjes zonder dat hij heeft geantwoord (niet stalkerig paar keer op een dag hoor). Vind hij geloof ik allemaal prima, want daarna krijg ik altijd weer een uitgebreid vrolijk antwoord. En ik zeur ook niet echt, laat wel eens doorschemeren dat ik wel leuk vind als hij eens iets sneller zou zijn. En dat doet hij dan even maar naar paar dagen is het weer hetzelfde. Ach is misschien ook wel gewoon typisch man, het niet door hebben dat ik eigenlijk naar antwoord smacht. Is nou eenmaal niet anders. Ik weet dat ie ondanks soms stil kan zijn van zijn kant heus wel veel aan me denkt. Met die gedachte gaat het op mijn handen zitten iets makkelijker.

En om op je andere vraag te antwoorden. We wonen wel bij elkaar in de buurt, zelfde plaats zelfs. Maar het hangt heel erg van omstandigheden af. Vaak zit er zo'n 3 weken tussen. Maar door omstandigheden nu al veel langer. En soms ook al wel weer binnen 2 weken. Hangt maar net van hem af of hij het geregeld krijgt. De reden dat ik dat accepteer is omdat er echt gevoelens in spel zijn. En wat betreft het minnares zijn echt voor mij eenmalig is. Met al deze heftige emoties durf ik wel te zeggen dat ik hier nooit nog keer aan zou beginnen. En om even info toe te voegen ik ben zelf single, hij heeft een gezin.
@ Almost,.. de eerste jaren zag ik nr2 dagelijks, en een periode ook zeker 1 a 2 dates per week. Echter waren we toen collega's.

Mijn vertrek bij het bedrijf,.. en later ook het starten van mijn eigen bedrijf zorgt er voor dat we elkaar minder kunnen zien. Maar dat is voor mij geen reden om iemand anders te zoeken...
Sabje, geen grote reden van de nieuwe nick, even mijn loep lozen.

Ien, bemoeit hij zich er verder ook niet mee?

En het is hier natuurlijk altijd een beetje gekleurd en uitvergroot. Juist de frustratiedingen zijn vaak fijn om even te spuien ergens.

Denk je dat jullie er uit gaan komen?

Ik laat Guus nog even Guus. Peter klinkt weer zo anders!

Amand, ik denk dat je toe bent aan een nieuwe minnares.

Almost, ik zie hem soms idd maanden niet. Nu mag ik het laatste halfjaar niet klagen, want nu zitten we op gemiddeld eens per maand. Omdat ik single ben, vind ik het ook wel prima, elkaar niet te vaak zien. Ik snoep bij gelegenheid ook graag elders, al is dat ook niet regelmatig (meer). Het is voor mijn hart wel goed om de freq laag te houden.

Ik vind het soms jammer dat ik niet vaker seks heb, maar iets is beter dan niets en als het dan kan, haal ik er ook alles uit wat er in zit. Dan geniet ik driedubbeldik en kan er weer een tijdje op teren. Het is nu eenmaal niet anders.

Heb je zoveel mogelijkheden dan, om elkaar te zien? Guus heeft een druk leven, reist veel en is weinig thuis. Als hij dan thuis is, wil hij er zijn voor zijn gezin, maar ook zijn hobby vraagt veel tijd. Dus afspreken is niet altijd mogelijk. Speelt voor hem ook een stukje schuldgevoel mee, denk ik.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:evanna schreef op 05 april 2013 @ 18:49:

Is het 'normaal' dat je minnaar/sexvriend na gruwelijk lekkere seks even niks meer van zich laat horen? Ik heb al een tijdje contact met een ontzettend lekkere man, het ene moment appt hij me plat maar soms is hij dagen 'van de radar'.

Je entree hier spreekt me wel aan Evanna! :-)

M.b.t. je vraag: ik ben ook niet zo van veel berichtjes en mailtjes maar ik vind het wel normaal om zeker na een fijne date even iets te laten horen. Ik weet ook niet wat je verwacht, een berichtje of hele chatsessies? Je kan het er nog een keer met hem over hebben en als hij dat niet wil kan je een beslissing nemen of je door wil gaan met hem of niet. Ingewikkelder dan dat is het niet.

quote:heeeidi schreef op 06 april 2013 @ 09:39:

Heel veel lezen alleen wel stiekem mee!

Velen posten hier ook maar dan wel onder een andere nick dan elders op het forum…

Ideale date-frequentie voor mij vind ik 1-2 keer in de maand.
quote:Ster_ schreef op 06 april 2013 @ 10:13:

Dat deed ik ook Dolce Strega. Maar Evanna reageerde daar niet meer omdat ze hierheen was verhuist.

En dan nog, waarom bepaal JIJ of ieder ander waar ik moet Forummen? Ik heb niks verkeerds gezegd tegen Evanna of wie dan ook hier, IK word hier notabene zelf direct weggebonjourd en dáár ben ik het niet mee eens. Is dat zo lastig te begrijpen?Klopt niet Ster, ik had de vraag hier als eerste gesteld en later mijn eigen topic geopend. Ben hier dus niet heen verhuisd omdat het andere topic mij niet aanstond. Heb ook gewoon daar nog gereageerd. Maar inderdaad, jij was de enige die normaal antwoord gaf daar. Je vraag hier over of mijn partner er vanaf weet is inderdaad beetje dubieus en heb ik niet op gereageerd verder. Ik ken je niet dus weet ook niet wat je bedoeling met die vraag was. Vond het alleen niet relevant, daarom niet beantwoord.
Drie keer vallen ben ik thuis.
quote:Ster_ schreef op 06 april 2013 @ 10:24:

Ik stalk haar helemaal niet! Mensen mensen echt wat een onzin kramen jullie hier uit. Net als dat jullie vinden dat ik hier misschien niet 'hoor', ik mag nog altijd overal zijn hier volgens de regels van dit forum. Jullie maken er vanalles van wat niet klopt in mijn ogen, jullie kennen mij niet en mijn intenties niet.

Maar goed jullie hebben je zin hoor, ik ben al weg. Nu ben ik een soort 'noooo someone on the internet was wrong!' Dingetje aan het creëren op m'n vrije zaterdagmorgen en daar heb ik geen behoefte aan eigenlijk.

Evanna, ik wens je het beste, oprecht. Ik hoop dat je hier vindt wat je zocht en je je keuzes voor jezelf goed kunt maken.Oprechte dank!
Hallo allemaal!

Hier ook nog een trouwe meelezer en een tijdje meegepraat hier aantal delen terug.

Tijdje rust gehad en nou weer een lekkere man ontmoet.

Schuldgevoelens spelen dit x veel meer mee,is ook getrouwd nl en de vorige was heerlijk vrijgezel.

Wij staan er aardig open in,al is dat soms best moeilijk,maar dat gaat ook niet zomaar.

Alleen deze man niet en dat zorgt van mijn kant voor een duiveltje aan de ene kant en aan de andere kant een engeltje op mn schouder.

Pf dat valt soms echt niet mee,maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen!

Maar genieten is het wel weer!
Zo. de storm is een beetje geluwd volgend mij. Jeetje, wat een entree inderdaad! Aandachtjunk als ik ben, vind ik het ook wel spannend haha! Probeer beetje mee te lezen en jullie te leren kennen. Ondertussen weten jullie ook al een en ander van mij, al dan uit 'vooroordeel' verkregen. Voel me hier wel thuis dus zal niet snel meer een eigen topic openen behalve als ik zin heb in een relletje

Ik ben redelijk nieuw in minnaarsland. Moet zeggen dat ik na alle reacties over De Contactdip ik me al wel stukken beter voel. Ben er nu wel uit, het is enkel seks en ik smacht niet meer naar bericht. Vind het wel prima. We komen elkaar sowieso weer tegen (soort van collega's, vertel er verder niets over om herkenning te voorkomen) en binnenkort een feestje waar we beiden zijn. Hij vroeg nog heel grappig of we als stel zouden gaan. Maar ik maak me geen illusies, zou het niet eens willen. Maar hij is zo verrekte lekker dat ik het liefst de hele dag die geile appjes wil ontvangen en met spannende kriebels rond te lopen. Maar dat kan ook niet gezond zijn. Ik wacht rustig af tot bericht en dan ga ik even in de negeerstand. Heb dat vorige keer ook gedaan en dat resulteerde in app-lawine met stomende seks als toetje. Maar nu dus DE DIP. Ach, ik geniet maar van de rust. Vanavond zie ik een andere 'kandidaat'. Niet zo gruwelijk lekker maar een lieve schat waar ik me goed bij voel. Ik blijf lezen en vind jullie nu al te gek ;)
Evanna, waarom neem je dan niet de beslissing om je relatie te verbreken, als die zo slecht is? Wat heeft je partner je aangedaan dat hij de waarheid niet verdient? Hij is toch bovenal toch ook nog steeds een mens. En een mens verdient de waarheid, denk ik.
Dat bedoel ik dus... sommigen kunnen hun frustraties blijkbaar nergens kwijt en menen dat perse hier te moeten doen,....

@ Evanna.. mooi dat je met de contactdip om weet te gaan, het zijn verschillen in verwachtingen en behoeftes, wij zijn al jaren bezig om daar de perfecte flow voor beide in te vinden... maar er zijn telkens situaties die weer roet in het eten gooien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven