Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Misschien een idee om binnenkort een nieuw algemeen Jillian Michaels-topic te openen en dan alle linkjes in de OP zetten?

Shred

Ripped

BFBM/NMTZ

6w6p

Yoga meltdown

...
Goed idee, Rua of we openen een ripped topic en dan mag jij ook komen omdat je alles doet!

Elise, ik weet niet hoe ik foto's van mijn computer naar het topic moet verplaatsen. Ik geloof dat ik ze dan eerst op internet moet zetten en daar zit ik niet echt op te wachten, haha.
Heel goed plan Rua!
Je kunt ze op mijnalbum.nl zetten

Dan kun je de foto's alleen zien als je echt de precieze link hebt (en alleen die foto, niet de overige foto's uit de albums).
Ok. Moet er wel bij zeggen dat de foto vóór van vorig jaar is, maar mijn figuur was wel ongeveer hetzelfde als toen.

Zal kijken of het lukt.
*poof*
miepje1971 wijzigde dit bericht op 10-04-2013 20:28
Reden: foto's weer verwijderd
% gewijzigd
Je bent geheel anoniem!

I zie het vooral van de voorkant, er is minder zijMIep zeg maar

En ik vind je belachelijk slank voor iemand die kids heeft.

Ik durf niet min foto's hier neer te zetten, je hebt echt lef!
Hier een zijmiep. Let wel, dit is in de ochtend. 's Avonds is ie drie keer zo dik.

*foetsie*
miepje1971 wijzigde dit bericht op 10-04-2013 20:29
Reden: foto verwijderd
% gewijzigd
Stoer Miep! Het ziet er wel strakker uit hoor.

Die buik heb ik ook 's avonds. Als ik net uit bed kom ziet het er wel goed uit, maar soms ben ik zo opgeblazen 's avonds. Heb nu ook weer de bovenste knoop van m'n broek openstaan. Zo charmant.....
Nou hier snel dan. Jullie weten dat ik echt dik ben dus verwacht neit dat dat stiekem niet zo is.

*link werkte niet*

Eerst was mijn buik 1 unit en nu heb ik bovenaan ineens een soort deukje van de zijkant?
Overigens mocht ik geen google plus et de naam Yellow Love, superlullig. Nu heet ik Ria Jansen. Alsof dat wel geloofwaardig is...
Erg hè? Daar kan ik zo van balen! Als ik er 'savonds zo uitzag, was ik 'smorgens plat!

En deze foto's zijn zonder aangespannen buikspieren en zonder ingehouden adem.

Doe ik dat wel, dan lijk ik pas op mijn zus...
Oh zal ik als bewijs nog een foto doen met ingehouden buik, dan weten julie ook hoe dat eruitziet

Nog steeds vadsig
dubbel, kreeg foutmelding.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 09 april 2013 @ 19:51:

Oh zal ik als bewijs nog een foto doen met ingehouden buik, dan weten julie ook hoe dat eruitziet

Nog steeds vadsig Nou daar geloof ik niks van, doe dat bewijs dus dan maar. Plaats die foto maar!
Verdulleke Yellow, ik zie geen foto!

Miepje, ziet er goed uit!
Follow your heart, but take your brain with you....
Ja mijn foto heeft niet genoeg pixels ofzo voor mijnalbum, en google plus werkt niet. Ik ga even iets zoeken.
Overigens, niet allemaal naar een ripped topic hollen hoor! Ik ben nog niet klaar met shredden!

En dan mis ik jullie ;-(

Kunnen we niet een algemeen Jillian topic doen dan?
Dank je Addison!

Yellow, ik zou het echt heel stoer vinden als je een foto zou plaatsen. Haal je m later toch weer weg?

We weten allemaal hier wat je er voor doet en voor laat.
quote:Addison schreef op 09 april 2013 @ 20:01:

Overigens, niet allemaal naar een ripped topic hollen hoor! Ik ben nog niet klaar met shredden!

En dan mis ik jullie ;-(

Kunnen we niet een algemeen Jillian topic doen dan?Kan prima, maar we kunnen ook dit topic vollullen toch?
quote:miepje1971 schreef op 09 april 2013 @ 20:03:

[...]

Kan prima, maar we kunnen ook dit topic vollullen toch?

Ik vind het een strak plan.

Nu mijn buik nog strak :-)
*
anoniem_143622 wijzigde dit bericht op 09-04-2013 22:44
Reden: Foto's van mezelf in pikante lingerie verwijderd
% gewijzigd
Ik haal het wel vanavond weer weg hoor

En ik heb geen zin om me weer uit te kleden o een foto te laten zien met ingehouden buik, trust me, ik ben zo dik dat een buik inhouden niet genoeg is om slank te lijken.
Hee Yellow, sorry dat ik me er even mee bemoei, maar omdat je het er steeds over hebt dat je zo ENORM dik bent, was ik helemaal verbaasd over deze foto's!

Nog 3 weken shredden/rippen/andere kwellingen van Jillian ondergaan en je bent gewoon SLANK hoor. Jeetje, wat kan een mens zichzelf dik praten! Wat zonde dat je zo met je lijf worstelt.

Van je posts weet ik dat je ook nog een léúk mens bent! Dat maakt het nog jammerder-der-der dat je er zo mee zit.

En @ alle meiden: zet hem op, hè, goed bezig allemaal!
Jeetje Yellow, want kun je bij jou het verschil al goed zien!

Super hoor! Je mag echt trots op jezelf zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven