Wanted: De Foute Man
zondag 25 mei 2008 om 08:34
Onder u, het vrouw-publiek zijn er ettelijke exemplaren die hem hebben mogen ontmoeten in al zijn gedaantes. Dit topic heeft als doel jullie, Dames, te beschermen tegen ongewenste ervaringen. Beschrijf nu eens die foute man die jou in vertwijfeling achterliet of die wellicht nu nog zijn ontbijt door jou laat bereiden. (Laat ik meteen maar de meest voor de handliggende conclusie trekken: Ik ben een foute man. )
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
Wees breedsprakig want uw (onervaren?) medeforrumer zal dan direkt De Foute Man herkennen en in een ruime bocht om hem lopen. Of misschien niet??
maandag 26 mei 2008 om 22:08
maandag 26 mei 2008 om 22:12
quote:Feliciaatje schreef op 26 mei 2008 @ 22:09:
[...]
Dat idee heb ik ook. Ben jij nou ook fout? Ik snap er niks meer van .
Haha
Volgens mij ben ik best wel een okay-e gast die graag over neuken praat en het ook graag doet.
Ik hoef mij niet te bewijzen en zeker niet op een Internet-forum.
*klopt nog eens op zijn borst*
[...]
Dat idee heb ik ook. Ben jij nou ook fout? Ik snap er niks meer van .
Haha
Volgens mij ben ik best wel een okay-e gast die graag over neuken praat en het ook graag doet.
Ik hoef mij niet te bewijzen en zeker niet op een Internet-forum.
*klopt nog eens op zijn borst*
maandag 26 mei 2008 om 22:15
maandag 26 mei 2008 om 22:15
quote:robot schreef op 26 mei 2008 @ 22:06:
[...]
Een echte foute man praat de vrouwen hier naar de mond...Echte foute mannen praten niet......die doen......zonder je te vragen, en laten je dan ademloos achter......... en je neemt het hem nog niet eens kwalijk....... want jij wist het.............. foute man
[...]
Een echte foute man praat de vrouwen hier naar de mond...Echte foute mannen praten niet......die doen......zonder je te vragen, en laten je dan ademloos achter......... en je neemt het hem nog niet eens kwalijk....... want jij wist het.............. foute man
maandag 26 mei 2008 om 22:22
maandag 26 mei 2008 om 22:51
dinsdag 27 mei 2008 om 03:14
De foute man is een jager, hoe langer de jacht duurt, hoe fanatieker hij zal worden.
De foute man zal niet echt geïnteresseerd zijn als een vrouw als een blok voor hem valt, dit is te makkelijk.
Hij gelooft in een traditioneel rollenpatroon, waarin hij de "echte man" kan uithangen.
Hij is emotioneel onbereikbaar, omdat hij nooit zo gek zal zijn op iemand als op zichzelf.
De foute man heeft nooit last van zijn geweten; hij neemt wat hij wil.
De foute man is dol op vrouwen, maar ziet ze niet echt voor vol aan. Vrouwen vertederen hem eigenlijk.
Je hebt deze man nooit voor jezelf, zijn volgende verovering is altijd dichtbij.
Hij heeft geen gebrek aan zelfvertrouwen, heeft het volste vertrouwen in zijn eigen sexappeal.
Hij is lief voor je, galant, zegt excact de juiste dingen zolang hij het idee heeft dat je nog wel eens weg kon lopen.
De foute man wordt wat drammerig als jij eens niet zo genegen bent te doen wat hij wil.
Hij is zo mannelijk dat het eigenlijk overdreven is. Hij is absoluut niet "in touch with his feminin side".
En zo kunnen we nog wel even door gaan...
Sexy is ie wel...
De foute man zal niet echt geïnteresseerd zijn als een vrouw als een blok voor hem valt, dit is te makkelijk.
Hij gelooft in een traditioneel rollenpatroon, waarin hij de "echte man" kan uithangen.
Hij is emotioneel onbereikbaar, omdat hij nooit zo gek zal zijn op iemand als op zichzelf.
De foute man is dol op vrouwen, maar ziet ze niet echt voor vol aan. Vrouwen vertederen hem eigenlijk.
Je hebt deze man nooit voor jezelf, zijn volgende verovering is altijd dichtbij.
Hij heeft geen gebrek aan zelfvertrouwen, heeft het volste vertrouwen in zijn eigen sexappeal.
Hij is lief voor je, galant, zegt excact de juiste dingen zolang hij het idee heeft dat je nog wel eens weg kon lopen.
De foute man wordt wat drammerig als jij eens niet zo genegen bent te doen wat hij wil.
Hij is zo mannelijk dat het eigenlijk overdreven is. Hij is absoluut niet "in touch with his feminin side".
Sexy is ie wel...
dinsdag 27 mei 2008 om 08:21
quote:geheim1972 schreef op 27 mei 2008 @ 03:14:
De foute man is een jager, hoe langer de jacht duurt, hoe fanatieker hij zal worden.
Sexy is ie wel...Gelukkig voel ik me absoluut niet aangesproken.
Sexy is ie wel...Gelukkig voel ik me absoluut niet aangesproken.
dinsdag 27 mei 2008 om 13:07