Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
ode aan de ASO
Wat wilde ik nou toch typen?
Een van de onderwerpen van gesprek afgelopen zaterdag was uitstelgedrag.

Daar heb ik nu dus heel erg last van.

Ben de hele avond al bezig met een heleboel 'nuttige' dingen, behalve datgene wat ik echt moet doen, een inbreng voorbereiden voor intervisie morgen.

pffffff.

Ga nog maar es forummen ofzo....
quote:bentetje73 schreef op 26 mei 2008 @ 21:54:

Hoe is het gegaan alex? Dacht aan je net tijdens spinning (wel raar, op het moment dat ik een zere beurse doos krijg van dat enorme harde zadel denk ik aan jou ). Is het meegevallen en weet je al meer?

Ja, viel mee. Definitieve uitslag krijg ik vrijdag, maar vooralsnog geen afwijkingen. Ben er nog niet over uit of ik dat goed of slecht nieuws vind.

Jemig Bloes. Wat een smerige gore hufter is het toch ook. Gad-ver-dam-me.

Hier net van een vriendin gehoord dat haar vader kanker heeft. Nog 6 maanden te leven. Kutziekte.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:Elyane schreef op 26 mei 2008 @ 22:13:

Ben de hele avond al bezig met een heleboel 'nuttige' dingen, behalve datgene wat ik echt moet doen, een inbreng voorbereiden voor intervisie morgen.

pffffff.

Lijkt me een prima onderwerp voor de intervisie!

Alex, ik duim voor je mop! Dat ze wel iets vinden (iets pietepeuterigkleins) dat héél goed te behandelen is en jij volgende week jezelf weer Alex voelt.
quote:Elyane schreef op 26 mei 2008 @ 22:13:

pffffff.

Lijkt me een prima onderwerp voor de intervisie!

Alex, ik duim voor je mop! Dat ze wel iets vinden (iets pietepeuterigkleins) dat héél goed te behandelen is en jij volgende week jezelf weer Alex voelt.
HET IS EEN LUL!!!!!

Bloesje...

Ik ben ook alweer walgelijk aan het uitstellen.. ~zucht~

En onze cavia is dood (zomaar ineens)

En het is hier hectisch met de avond4daagse en een nieuwe baan (was erg leuk!) en alle gewone beslommeringen (werken tot 3 uur, kinderen halen, half 4 thuis, half 5 naar het zwembad, 6 uur thuis, kwart over 6 naar de avond4daagse etc...) En morgen hetzelfde alleen gaat Lientje dan naar ballet (voor het eerst en ze staat te pópelen!) ipv zwemles. Maar wel alles goed en leuk en blij.

Dreamer, mag ik je even ONWIJS veel succes wensen voor morgen, je kunt het! Ik zal aan je denken.

Alex, fijn dat het achter de rug is, op voor een mooie uitslag die met 1 pil weg te werken is.

Over pillen gesproken, ik ga zometeen alweer de laatste van de kuur slikken en ik ben er echt zo ontzettend van opgeknapt! Begon met met de dag beter te voelen en nu is het echt klaar. (Nu 1 juli alleen nog eventjes die zenuwbehandeling.. brrr)

En nog maar een voor Bloes en een rotschop voor die randdebiel.
GOEDENMORGEN!!

(oeps, sorry voor het schreeuwen )

~ zet snel koffie, thee, warme chocolademelk-met-slagroom en .. eh.. broodjes neer..~

zo. pff. op tijd

Ik zit nog even rustig met kopje thee voor de pc .. hoef er pas om 10 uur te zijn, wat een luxe! (nouja, kwart voor 10 dan)

En normaliter is het een half uur fietsen, maar volgens mij heb ik wind mee, en die blaaaast.. niet normaal. Herfststormen zijn er niets bij.

Ai, wat een stressdrukte Pimpel.. pfoei. En leuk, ballet

Intervisie nog gelukt, Ely?

Hmm, ik zit nu ook echt serieus naar andere banen te kijken. Vanaf morgen ben ik communicatiemedewerker. Nouja, nog niet eens op papier, want de uitslag krijgen we pas over 2,5 maand!!

Tot later!
Later is nu
Succes, Dream! Ik denk aan je. Je kunt het je kunt het!

Pim, is het je eerste zenuwbehandeling?? Je weet dat ik ontzettend in mijn broek pies voor tandartsen (was het niet een Juli-'04-kwaal?), maar ik heb nu 3 zenuwbehandelingen gehad en ze vielen me alledrie 200% mee. Nouja, de pijn bedoel ik dan. Ik voelde er echt niets van, op die verdovingsspuit na dan.

Aan de andere kant.... 3 kwartier in een tandartsstoel is voor mij op zich al een marteling. Voor jou ook, denk ik.

Toet, hoes teen?
Driem succes!

En Pim, als de zenuw niet meer ontstoken is voel je haast niets meer van die zenuwbehandeling. Bij mij was de punt nog een beetje ontstoken en dat deed even zeer. Maar verder haast niets van gevoeld. Ik nam voor de zekerheid een ibu een uur tevoren, dan voel je ook die spuit niet zo.

Ik heb gisterenavond een mailtje getikt naar de advocaat (dan kost me dat vandaag niet zoveel tijd) met de vraag om juridisch advies. Ik heb de hoofdmeester op school verteld wat er aan de hand is zodat hij ook in de gaten kan houden, hoe het met de meiden gaat en dat hij niet verrast is als de Aso ineens weer voor zijn neus staat. En ik heb advies gevraagd aan de maatschappelijk werk meneer. Die vind dat IK bij de eerst volgende actie van Aso naar de kinderbescherming zou moeten stappen omdat hij onrust zaait bij de kinderen. Nu wel even afwachten, zei hij. Misschien is het helemaal niet waar wat hij zegt en zit hij alleen te zieken.

Nou, ik neem ene bak koffie en ga aan de slag. Dank jullie wel voor je meeleven, dat is erg fijn!!!!
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 27-05-2008 09:33
Reden: oeps!
% gewijzigd
Gniffel. Bij de nieuwe topics staat dat iemand moet leren keelpijpen. Ook goedemorgen.......
Zou Dream al klaar zijn??
Zo dan, Bloes! Goed bezig, jij! Ik hoop dat je alle evt. ingangen voor Aso direct hebt weten dicht te timmeren hiermee. Hufter.

Dreamer, veel te laat, maar alsnog veel succes. Ik hoop dat 't allemaal meevalt en je gewoon lekker slaagt (én een superbaan vindt!).

Pfff, Pimpel wat een gedoe. Hier moeten we vanmiddag ook zwemmen en dat is nog wel een drama, daar Zoon water heel eng vindt. Gelukkig hebben wij iets meer rust dan jij vanmiddag. Succes met je heen-en-weer gestress vanmiddag!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oei, watervrees, da's ook niet handig.. sterkte dan ook.

DREAMEEEEEEEEEEEEEEEEEERR!! HOE ISTIE????
Zoooo, de werkdag is klaar en er wachten beneden lieve meisjes op mij voor verzorging en aandacht en zo, maar het werk is nog niet klaar! Nahja, na bedtijd nog maar even dan.

Bloes, ik wou dat ik meer voor je kon doen dan luisterend oor. Ongelofelijke stinkhufter van een zaaddonor, die aso. Heel blij dat je zo adequaat actie hebt ondernomen, en inderdaad; hou alsjeblieft een logboekje bij.

Toet! Ik had nog helemaal niet gelezen van je teen toen ik je vanochtend belde! Wat naar zeg, hoop maar dat het snel beter gaat. Voorzichtig kusje (volgens Zoon helpt dat al-tijd, dus dat hoop ik dan maar).

Dreamer, hoe ging-ie?

Ik moet snel naar beneden, oppas wilde om 5u weg en is er natuurlijk ook niet om mij te laten forummen...

Later!
Beetje laat om je nog succes te wensen, ben heel benieuwd hoe het ging, Dream!
Hier is het nog ochtend, dus ik ben nog op tijd, toch?

Succes Dream, met terugwerkende kracht!

Bent, we zitten hier twee weken. Morgen vliegen we weer terug. ( )
Sjesis, Bloes, was achterstevoren aan het bijlezen, maar... hier zijn echt geen woorden voor nee. /ben het met MW-meneer eens dat als hij nog eens zo'n actie onderneemt, jij de kinderbescherming maar eens moet bellen. Dit is inderdaad gewoon geestelijke mishandeling. Je zou zo'n man toch!

Dikke, dikke zoenen voor jou!
Goeinavond

wat zal ik zeggen

Over examen is niets te zeggen. Lastig, veel, enorm rare vragen, waar je zo niet op zou komen (waar vraag je een lintje v.d. koningin aan ) (ja, gelukkig wist ik dat, maar wat is dat voor stomme vraag bij een communicatie-examen) en de open vragen net over dat stukje wat ik gemakshalve maar steeds oversloeg.. omdat ik dat wel kon (huisstijl)

Over 3 weken staan de antwoorden op internet. Over 2,5 maand (!!!) de uitslag

Het begon trouwens om 10 uur, dan een pauze van 12. - 13.30 uur (maar van eerste gedeelte was ik om 11 uur al klaar) en dan nog tot 16.00 uur. En die had ik op 15 minuten na wel nodig.

De rest van de groep ging nog even een borrel halen, maar ik moest kinderen van de oppas halen, omdat Elvis een borrel had. Ook geen planning dus.

Wat wel raar is: normaal zou ik na zo'n examen een flesje wijn open trekken of een (groot) stuk chocolade nemen. Maar met mijn zelfopgelegde dieet, kán dat dus niet. Ik ben nog aan 't zoeken naar een 'beloning'.

Goede acties Bloes! Antwoord van MW meneer dus zelfde gedachte als ik al had. Zo mag je helemaal niet tegen je dochters praten, zoals Aso tegen oudste bloes praat. En zó frustrerend dat jij erbij moet staan kijken en er niets aan kunt doen.. Grr. ik zit me hier gewoon over op te winden. Meiden hebben het al zo moeilijk met zelfbeeld enzo. Zelfs als ze dik zou zijn doe je dat niet. (júist niet) maar jouw meid ís niet dik, voor zover ik op foto's kan zien.

Arme kinderen van breiblad en hem

afijn

't is weer eens tijd voor thee

toedels

Later is nu
Spannend Dream, wat moet je lang wachten op die uitslag zeg...

Bloes d'r ex spoort voor geen meter. Arme bloesjes....
jemig zeg, wat een tijd wachten! Wel fijn dat het achter de rug is, geniet nu maar lekker van je vrije tijd!

Bah, wat verdrietig van vriendin zeg zlex... een half jaar is wel heel kort zeg!

Pim, hoe zijn de kinderen onder de caviadood? Druk zeg bij jou!

Hier is het pas in juni avondvierdaagse....wij gaan voor het eerst lopen, zal me beniuwen, KK is niet zo`n held.

Vandaag aan het shoppen geweest met vriendin, niet zo heel veel leuke dingen gescoord. Wel leuk:ik heb een mooi nachthempje/niemandalletje gekocht en GG werd er helemaal stil van. Wat moooooi mama! Lief.
Voor het Breiblad:

quote:bentetje73 schreef op 27 mei 2008 @ 19:42:

Vandaag aan het shoppen geweest met vriendin, niet zo heel veel leuke dingen gescoord. Wel leuk:ik heb een mooi nachthempje/niemandalletje gekocht en GG werd er helemaal stil van. Wat moooooi mama! Lief.

Lekker ventje! Gaat het goed met hem de laatste tijd? En hoe is het met dat spook van een dochter van je?

Alex, ik heb nog helemaal niet gereageerd op dat verhaal van je vriendin. Erg erg klote en inderdaad; wat een kutziekte!

Ik mis ook wel eens een verhaal. Of reageer niet op alles. Wil niet zeggen dat ik jullie niet lief vindt of niet aan jullie denk. Weten jullie wel he?

*gaat weer verdermet eindpresentatie maken*
tsk.. in (ruim) 10 maanden 10023 reacties bij dit topic; is dat niet wat magertjes?

Ik reageer ook niet op alles.. Lees soms ook over dingen heen. Wel weer een schok, iemand met kanker

Hoe gaat het met de presentatie Toet?

Succes!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven