JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Dag dames, Ik zal zo de tabel bijwerken.

Wij zijn vnochtend verschrikkelijk geschrokken, onze dochter wilde niet wakker worden. We hebben alles gedaan: roepen, natte doeken, knijpen, in het gezicht slaan (niet te hard natuurlijk), maar ze reageerde nergens op. Uiteindelijk zijn we met 100 km per uur naar de huisarts gesjeesd en na een uur ofzo kwam ze daar weer een beetje bij. De dokter kon eigenlijk niks vinden, dus we mochten weer naar huis. Hij denkt dat het een nasleep is van de zesde ziekte van vorige week. Toen we thuiskwamen heeft ze lekker op de bank naar sesamstraat gekeken en een heel veel gedronken (300 ml). Nu hebben we haar weer op bed gelegd en ze slaapt heel diep. Ik hoop dat we haar straks wel wakker krijgen..
Wow dat is schrikken! Zei hij ook dat dat vaker kon gebeuren? Jeetje mina, dat is echt erg! Kwam ze uit zichzelf bij?
Hij zei dat dit vaker gebeurt bij kinderen van die leeftijd, en als het straks weer gebeurt moeten we meteen bellen. Maar dat doen we dus mooi niet, als het straks weer gebeurt gaan we rechtstreeks naar haar eigen kinderarts in het ziekenhuis die haar al behandelt vanaf haar geboorte.

Ze kwam heeeeeeel langzaam uit zichzelf bij ja.

Wat een nachtmerrie man..
Alle reacties Link kopieren
Tjeetje Voyager.. dat is schrikken .. wat raar.. Kwam dat wel vaker voor dan?? Heb er nog nooit van gehoord.. Sterkte
Dank je Marlee. Ik zal je gelijk even toevoegen!
Sjiesis Voyager, ik zit hier met kippenvel op mijn lijf.......

Wat een schrik hebben jullie gehad!

Gaat het weer een beetje nu? Krijg het er echt plaatsvervangend benauwd van.........

Ik ben altijd erg blij als zoonlief slaapt (die heeft de eerste maanden van zijn leven amper geslapen en weigert nu ook regelmatig) en ben ook als de dood om dit mee te maken. Zeker omdat ik meestal zo blij ben als ie slaapt......

Nog 1,5 uur en dan gaan we Puk de tweede (en misschien derde:)) hopelijk zien bij de VK!
Lief van je dat je zo meeleeft Icke!

Veel succes zo joh, ik duim voor je! En voor Melloo natuurlijk ook!
Jemig Voyager, dan gaat er vast van alles door je heen waar je niet eens aan wil denken. Inderdaad een nachtmerrie!
Icke en Melloo, veel succes straks...
jeetje Voyager, wat een ongelofelijke schrik! Meid, ik schrik er zelf van! Pfff, gelukkig lijkt het tot nu toe allemaal gewoon goed te gaan..

Icke, nog een half uurtje!

Meiden, sterkte met de misselijkheid!
Ohh bah Voyager wat schrikken. Dat is toch wel een grote angst als ouder dat je je kind zo ziek in bed vind. Oh wat moet dat angstig geweest zijn joh!

En ook moeilijk dat je dan geen hele duidelijke verklaring hebt voor wat het was.. Maar ik moet zeggen dat ik het ook wel eens eerder heb gehoord. Als je je nu nog veel zorgen maakt zou ik anders contact op nemen met haar kinderarts.

Hoe gaat het nu met haar?

Icke, spannend straks de echo! Veel succes!

Nikiet, wat vervelend dat je je zo slap voelt. Ik heb er ook vaak last van, ook tijdens de vorige zwangerschap. Het kan natuurlijk er gewoon bij horen, maar als je het gevoel hebt dat dat nodig is zou ik het zeker verder laten bekijken.

Ik hoop dat jouw zoontje snel opknapt, en jullie zondag alsnog kunnen vliegen.

Lily, dat klinkt erg heftig met het overgeven! Wat vervelend, sterkte! En morgen heb jij dus de echo, spannend!

Vanmorgen bij de verloskundige hebben we de baby nog weer even kunnen bewonderen. Het was al lekker wat aan het bewegen. Wat een prachtig gezicht en wat een opluchting ook weer. Ik sta er veel angstiger in deze zwangerschap in vergelijking met de vorige. Net alsof je niet zo goed kan geloven dat het nog een keer helemaal goed zal gaan. Maar het was gelukkig allemaal prima. Voor 25 juni hebben we de volgende afspraak staan.

Opa en oma wouden dochter graag een paar uurtjes ophalen vanmiddag, dus ik heb heerlijk rustig aan kunnen doen. Daar ben ik ook echt even van uitgerust, maar nu kijk ik er wel weer naar uit dat ze terug komt. Ze zit in een hele leuke periode op het moment, lekker aan het kletsen en doen.
Wat is het trouwens rustig met nieuwe schrijvers! Er zouden toch ook nog wat zwangeren van rond de 25 januari binnen moeten druppelen?
hai, hai,

Jee Voyager. Wate een schik zeg. Ik zou het ook spaans benauwd krijgen.

Welke symptonen geeft de 6e ziekte ook alweer en is het ook besmettelijk? Je hebt toch ook de 5e ziekte?

Verwarrend hoor al die kinderziektes.

Maar het is met de 6e en 5e toch niet zo dat ze dit ook 'standaard' krijgen net als de waterpokken???

Ik heb het sowieso al als mijn zoontje soms erg lang slaapt dat ik toch maar eens ga kijken. Maar je verwacht dit toch eerder bij hele kleine babytjs...

Sterkte ermee!

Fennah. Vervelend zeg dat het zo lang duurt voordat je weer ongi wordt. Ik hoop dat ze een oorzaak vinden en of het kunnen versnellen? En een zwschap blijft echt uitgesloten??

Groetjes,

Nikiet
Pluk de dag!
They've created a MONSTER!

me...

Ik waarschuw iedereen, ik ben met toch een potje sjaggie. Zou dat komen door de hormonen? AL een aantal dagen. Verkeer al in oorlog met mijn man, heb geen zin om met collega's te praten of enigszins moeite te doen om te begrijpen wat ze mij proberen uit te leggen en de kat kan ook een schop krijgen als ie nog één keer voor mijn voeten loopt. Doe ik niet hoor, maar ik ben er tot in staat. En ik ben moe. En ik heb last van vage krampjes in mijn buik (hoort dit er nog steeds bij?). Alles is mij te veel op het moment. En ik wil slapen! slapen slapen....zzzzzzzz
Alles was goed bij de VK! Hartje zien kloppen en uitgerekend op 8 januari 2009. Spruit is 1,2 cm klein. Baarmoeder was aan de grote kant voor zsduur, maar dat schijnt normaal te zijn met tweede zs snel achter de eerste aan.

Nu gauw hapje eten en naar yoga. Dag!
Hoera Icke! Wat een heerlijk nieuws!
Gefeliciteerd Icke! Wat een leuk nieuws!
Gefeliciteerd Icke, goed man! Ik pas de tabel zo weer aan.

Jij natuurlijk ook Melloo, toch fijn om weer even wat bevestiging te krijgen of niet?

Met mijn dochter gaat het weer goed gelukkig, al wachten we natuurlijk wel morgenochtend even af. Ik ben er nog niet helemaal gerust op, maar dat komt omdat er ook niet echt een verklaring is gevonden.

Nikiet, de symptomen van de zesde ziekte zijn eerst een dag of drie hoge koorts, die trekt daarna snel weer weg en dan een dag later krijg je vlekjes over het lichaam. Dit duurt ongeveer twee dagen.

Toffifee, definitely je hormonen! Haha herkenbaar hoor, al heb ik het deze zwangerschap een stuk minder.

Morgen ga ik naar mijn schoonouders, maar overmorgen ben ik er weer met hopelijk een kloppend hartje achter mijn naam!
Wat fijn Icke en Melloo!

Voyager, ik hoop dat je dochter morgenochtend lekker vroeg en snel wakker is, en dat je niet nog eens zo hoeft te schrikken.

Toffifee is nu dus meer Toffiheks?

De dame van MvM is hier vanavond geweest, en de test was positief (goh ) Dus vanaf nu wordt het flessen volplassen voor het goede doel!
Ik ga me gek duimen voyager! maar het komt vast goed.

overmorgen zien we een hartje bij je naam

Kan me voorstellen dat je je helemaal beroerd geschrokken bent gisteren.

Mijn eerste bezoek aan de vk is 4 juni maar volgens mij krijg ik dan nog geen echo.

Herkenbaar hoor toffifeeheks, bij mij wisselt het nog wel eens maar mn thuisfront heeft het niet makkelijk op het moment.

( en zo makkelijke was ik van nature al niet...... )

Ik heb hem het boekje van Kluun kado gedaan, moet hij maar eens hoog nodig gaan lezen, vooral het stukje over mee veren en niet in discussie gaan, arme man ...

Het is wel echo tijd op het moment hier he ?

ik ben heel benieuwd naar alle berichten en owh ja

ik durf het bijna niet te schrijven ( ivm het lot verzoeken ) maar van misselijkheid heb ik eigenlijk niet echt last.

zo nu en dan een beetje weeig maar daar blijft het ook bij,

gelukkig ( hoop ik )

succes allemaal !

Hip
Voyager, ik had helemaal over je dochter heen gelezen. Wat moeten julie geschrokken zijn zeg. Bah! Ik hoop dat dit een éénmalige actie was en dat nu alles ok is.

Hip, ik hoop dat je er geen last van krijgt want hoewel het ook een domme soort bevestiging is is het ook gewoon k.u.t.

Nikiet, veel plezier bij de VK

Ik ben vandaag niet misselijk! Het is al negen uur en nog niets! En hoewel ik daar heel blij mee ben maak ik me wel gelijk zorgen 'zou het wel goed zijn?' gelukkig hebben mijn borsten weer een groeispurtje (uhm auw) dus gelukkig niet klachtenvrij.

Ik heb die echo nodig want ik moet moet moet weten dat het goed zit. Jullie zullen rond vijf uur van mij horen, het loopt nm altijd giga uit bij mijn gyn. Hopelijk met goed nieuws!
Wat fijn dat je nog niet misselijk bent Lily. Ga je ook een stuk lekkerder dezedag door. Heel veel succes vanmiddag! En Marlee ook natuurlijk, jemig wat een spannende dag weer. Nikiet, heb jij ook een echo vandaag of alleen een controle?

Ik heb op 10 juni mijn eerste afspraak met de verloskundige, dan heb ik de echo al achter de rug. Ze stelde me nog wat gerust over het oud bloed, omdat het maar weinig was hoeft het niets te betekenen en is het waarschijnlijk de baarmoedermond geweest. Vind ik prima, daar doe ik het voor

Duren de dagen bij jullie ook zo laaaaang?
We hebben een hartje gezien, alles zag er goed uit. Over drie weken moet ik terug komen 17 juni vk voor een termijn echo. Nu ging het ivm met vorige miskraam vooral om het hartje..... Voor de anderen heel veel succes vandaag... Kom zo nog even kijken om verder te reageren, maar wilde jullie dit even laten weten
Fijn Marlee! Gefeliciteerd!
Icke, wat fijn joh! Gefeliciteerd!

Melloo en Marlee, jullie ook gefeliciteerd met het hartje!!!

Lily, succes vandaag!!!

Wen, fijn dat je gerustgesteld bent. Kan me voorstellen dat je toch een beetje ongerust was. Bloed voelt niet goed! De dagen duren indaad ongelofelijk lang.. Nog 2 weken wachten voor de echo. Pfff. O trouwens, ik ben als het goed is rond 24 jan uitgerekend, dus toch al wel bijna aan het eind van januari. Dus vandaar misschien geen nieuwe schrijvers?

Toffiheks ( hij's leuk!), ik ben ook niet te genieten hoor. Althans, mijn humeur gaat van het ene extreem naar het andere. Op het ene moment euforisch, het volgende moment, vreselijk aan het janken of heel kwaad. Gaat echt nergens over..

Hip, dat heb ik ook een beetje, ik ga niks meer zeggen over dat ik niet misselijik ben. Je zou het haast over jezelf afroepen ofzo.

Voyager, hoe is t nu met je dochter? Ben je al een beetje van de schrik bekomen? Succes met de echo morgen!

Nou, ik voel me trouwens spontaan misselijk worden.. Lekker is dat..

Effe een onsmakelijk praatje, niet lezen als je echt misselijk bent: hebben jullie ook zo'n last van je darmen? De mijne zijn compleet in de war. Ga van het ene uiterste naar het andere.. ( Ik zal t niet verder uitleggen, jullie snappen het zo ook wel..) Getver.

Genoeg ge -OH-d

groetjes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven