Waaaaaaaaaaaaaaaaarom?

18-04-2013 20:49 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
IK! WIL! GEEN! ROZE! FORUM!

Dus.

En deze wordt vast net zo snel verwijderd als hij er op stond, en er zijn vast al 300 topics, maar toch.

Ik ga er spontaan van aan de diarree, zoveel roze...

*gaat even het porselein van de pot schijten nu*
668, the neighbour of the Beast
Ben ik de enige die dit forum vindt lijken op het ouwe forum uit de Max-tijd? Toen je nog op 'vandaag gepost' kon drukken?

Ik voel me spontaan weer terug in de tijd en krijg zin om te discussieren over de millennium-bug.
Am Yisrael Chai!
quote:ambrosia9 schreef op 18 april 2013 @ 23:05:

Pastiche, die afspraak met de verloskundige stond al sinds gister, omdat als het niet van start gaat ik morgen nog 1 keer gestript kan worden, anders morgenavond naar het ziekenhuis. Ze weet dus niet dat ik al een paar uur loop te puffen. Het is te onregelmatig nog, zit sowieso iedere keer minimaal 8 minuten tussen, soms wel een kwartier, ik hoop dat als ik zo even een poosje ga slapen het vannacht verder op gang komt.

Ah wat spannend: een live-bevalling?

Ambrosia, ik wens je een superfijne bevalling en hoop dat het allemaal van een leien dakje gaat.
quote:Eleonora schreef op 18 april 2013 @ 23:15:

[...]

Ga je je ergens melden of zal ik een puftopic openen ergens onder een van die schaamdeelknoppen?

Dan kunnen we het in de gaten houden en kan ik sigaren gaan roken en ijsberen tot de baby er is....Ik durf niet te zeggen, maak maar een puftopic, zometeen zet het niet door, ben jij voor niets slijtsporen aan het lopen in je woonkamer, terwijl ik op 1 oor lig te ronken Ik ga me nu naar boven laten sjouwen door mijn zenuwachtige man, als er wat gebeurd kom ik me melden als het gaat.
quote:ambrosia9 schreef op 18 april 2013 @ 23:18:

[...]

Ik durf niet te zeggen, maak maar een puftopic, zometeen zet het niet door, ben jij voor niets slijtsporen aan het lopen in je woonkamer, terwijl ik op 1 oor lig te ronken Ik ga me nu naar boven laten sjouwen door mijn zenuwachtige man, als er wat gebeurd kom ik me melden als het gaat.

Ok schat!

Ik steek voor de zekerheid gewoon vast een ferme bolknak op!

Denk aan je.

Volgens mij zit Minny achter deze restyling, dat kan gewoon niet anders!
quote:Pastiche schreef op 18 april 2013 @ 22:44:

Geen zichzelf respecterende man durft hier nog te komen. Ik vind het al intimiderend, dit meisjesroze met vlezige twist. Doodeng.

Viva wil meer gays lokken, naast hun manische verjongingsdrang, gericht op 14 jarige meisjes
quote:quattro35 schreef op 18 april 2013 @ 23:28:

Volgens mij zit Minny achter deze restyling, dat kan gewoon niet anders!

Ik weet niet wie maar ik moet heel erg wennen. Maar ja, dat is over 2 dagen ook wel gelukt.
Wat een kutkleur. Wel leuk om je ava op aan te passen......
Met dat roze kan ik nog wel leven. Ik vind de hele layout rommelig, met die rare lijnen rondom de posts, de menubalk bovenaan ziet eruit alsof hij door een puber met een basiscursus HTML in elkaar is geknutseld en de openingspagina met pijlers is onleesbaar, Ik neem aan dat hier geld in is gestoken en het gedaan is door een professional, maar ik vraag me echt af wat de gedachte erachter is.
quote:Liquorice schreef op 18 april 2013 @ 23:34:

Met dat roze kan ik nog wel leven. Ik vind de hele layout rommelig, met die rare lijnen rondom de posts, de menubalk bovenaan ziet eruit alsof hij door een puber met een basiscursus HTML in elkaar is geknutseld en de openingspagina met pijlers is onleesbaar, Ik neem aan dat hier geld in is gestoken en het gedaan is door een professional, maar ik vraag me echt af wat de gedachte erachter is.

Geen probleem als ze dingen veranderen, maar dit vind ik zo'n achteruitgang...slechter leesbaar, minder overzichtelijk, en het oogt alsof 't door een goedkope en weinig getalenteerde 18 jarige stagiair is ontworpen. Een aanfluiting.
quote:quattro35 schreef op 18 april 2013 @ 23:29:

[...]

Viva wil meer gays lokken, naast hun manische verjongingsdrang, gericht op 14 jarige meisjes

Ahhh. Ik dacht al, schatten ze ons zo laag in.

Maar ze willen ons gewoon vervangen! Walchelijk! We zijn nog niet eens oud en afgeschreven.. toch?
quote:fashionvictim schreef op 18 april 2013 @ 23:17:

Ben ik de enige die dit forum vindt lijken op het ouwe forum uit de Max-tijd? Toen je nog op 'vandaag gepost' kon drukken?

Hoewel ik toen nog sporadisch op het forum kwam en alleen wat las hier en daar, deed het mij er ook aan denken.

Zo van: uit mijn hoofd wist ik niet hoe het er uit zag maar nu ik dit zie, moet ik er aan denken.
quote:quattro35 schreef op 18 april 2013 @ 23:28:

Volgens mij zit Minny achter deze restyling, dat kan gewoon niet anders! Dat is meer paars toch, niet zo baby'tjes roze? In het paars was het nog wel oké geweest denk ik.
quote:Pastiche schreef op 18 april 2013 @ 23:38:

[...]

Ahhh. Ik dacht al, schatten ze ons zo laag in.

Maar ze willen ons gewoon vervangen! Walchelijk! We zijn nog niet eens oud en afgeschreven.. toch?

De baby-kleuter-peuter kleur restyling past veul beter bij hun doelgroep van al dan niet zwangere jonge kippetjes.

Schijnt niet zo goed te gaan met Sanoma, ik heb echt geen idee waarom..
Zijn er nog meer mensen die hun account al 2014 jaar hebben? Ik ben lid sinds 2015 jaar en huppeldepup dagen...

En ik ben in een klap 20 jaar ouder geworden aldus mijn profiel (gelukkig kan ik die wel wijzigen )
Het wordt me wel weer duidelijk ik dat mijn haat voor roze nog lang niet verwerkt heb.
Time spent with a cat is never wasted
ligt het aan mij? Ik heb op alle topics en begin pagina groot viva forum in beeld staan, kan de boel amper lezen. Dit werkt wel anti-forum verslavend, dat wel...
quote:ambrosia9 schreef op 18 april 2013 @ 23:05:

Pastiche, die afspraak met de verloskundige stond al sinds gister, omdat als het niet van start gaat ik morgen nog 1 keer gestript kan worden, anders morgenavond naar het ziekenhuis. Ze weet dus niet dat ik al een paar uur loop te puffen. Het is te onregelmatig nog, zit sowieso iedere keer minimaal 8 minuten tussen, soms wel een kwartier, ik hoop dat als ik zo even een poosje ga slapen het vannacht verder op gang komt.Succes en een wolk van een meisje toegewenst .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, en van mij ook succes gewenst ambrosia, spannend!
Time spent with a cat is never wasted
Ambrosia

Succes!Een gezonde kleine met alles erop en eraan gewenst die je minstens de komende 18 jaar lekker bezig gaat houden
Leuk, krijgen we weer een live bevalling.

Succes
bij mij staat alles door elkaar...
Bij je browsergeschiedenis witch, de cache wissen.
Ik haat verandering.
quote:Murdoch schreef op 19 april 2013 @ 02:54:

Ik haat verandering.+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven