VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik kende dat Hof van Saksen helemaal niet, en nu blijkt dat jullie het allemaal al kennen. Ik loop achter.
O, dan had ik het toch goed!
quote:Morrie schreef op 27 mei 2008 @ 20:45:

Wind, ik deed het ook, dus geneer je niet

Nog zo´n kneus!

Maar toch snap ik het niet. Ik bedoel... wat er nou leuk (niet het goede woord, maar ´geil´ op de kinderpijler kan écht niet ) aan is.
Hof van Saksen staat in de favorieten!

Moet er wel oppas mee als ik de spa in ga

Ja, ik ga volgende maand naar Dirty Dancing.

Hoe vond jij het?
Ik snap het ook niet, maar om dat nou te vragen daar..... Dan staat mijn naam daar als degene die het laatst gepost heeft
Durf jij niet...
Ik ga voor dat geld naar NY :-)

Nee, het valt echt reuze mee in sommige periodes, dan is CP volgens mij zelfs duurder. Maar voor een euro of 1000 voor een week, ga ik echt wel naar VS.
Voor 1000 euro met hele gezin? Hoe doe je dat?
quote:Wind schreef op 27 mei 2008 @ 20:51:

Durf jij niet...

Nee, idd. Maar het antwoord weet ik wel, het is opwindend omdat het moet van haar meester. En die meester vindt het opwindend omdat zij het doet omdat het moet van hem.

Meer kan ik er niet van maken.
quote:Morrie schreef op 27 mei 2008 @ 20:54:

[...]

Nee, idd. Maar het antwoord weet ik wel, het is opwindend omdat het moet van haar meester. En die meester vindt het opwindend omdat zij het doet omdat het moet van hem.

Meer kan ik er niet van maken.Dus eigenlijk is het 'moeten' geiler dan het keelpijpen?
Ik wil niet zeggen wat ik vond van Dirty Dancing want ik wil je niet beïnvloeden

HvS is wel duur ja. Ik heb trouwens een nieuwe favoriet, ik wil alleen nog maar naar het huisje waar wij zaten op Texel. Dat was helemáál geweldig. En ik zeg lekker niet waar het is
Je vond er dus geen hol aan
Nou Pammie, ik ben al geweest. Ik vond dansen leuk (sjemig, wat een lange, prachtige benen!). Was blij dat zangers en dansers waren 'losgekoppeld' waardoor er goede dansers en redelijke zangers waren. Verder hoef ik niet nog een keer, maar het had kleur en het bewoog. Wat vond jij ?
O, en decors waren ook leuk gedaan, zwemscene enzo vond ik wel leuk.

WInd, ik heb me niet verveeld hoor, maar dit is niet mijn ding (sowieso zulk soort musicals niet echt hoor, behalve de echte "klassiekers").
Die benen! Ik was echt strontjaloers. En ik kan ook al niet dansen. Maar goed.

Wil je het echt weten Wind? Ik vond het acteerwerk werkelijk ruk. Het decor vond ik heel apart en leuk en groot pluspunt is dat de liedjes gewoon in het engels zijn. Wel erg jammer dat wij bijna helemaal bovenin zaten en slechts 2/3 konden zien. Daar betaal je dan ¤60 voor. Al met al wel een erg leuke en gezellige avond gehad.
Pam en Lien, helemaal met jullie eens!
quote:Wind schreef op 27 mei 2008 @ 20:55:

[...]

Dus eigenlijk is het 'moeten' geiler dan het keelpijpen?

Ik denk het, ik denk het ....

En dan nu even iets compleet anders. Ik ga de was ophangen.

Laterz!
Kijk, ik was met personeels vereniging en betaalde maar 30, dus was aanzienlijk minder kritisch . En die benen.... ik voelde me al rond en lomp, maar na de voorstelling, pfew. Ik hees me in mijn auto en vond mezelf vadsiger met de minuut .
Ik zat me eigenlijk af te vragen of het wel een predikaat 'musical' verdiend want hoeveel liedjes zijn er nou daadwerkelijk zelf gezongen? Drie ofzo?
Lien, waar werk jij? Mijn zus had laatst ook zo'n uitje...
Kijk er naar uit!

Iemand naar Tarzan geweest, daar wil Gw zo graag naar toe maar trekt helemaal niet.
Als ik herkenbaar wil zijn dan doe ik een bloesje aan.
De kostuums vond ik trouwens super, wat een jurken. Ik weet nu van wie dochter haar zwierjurken fetish heeft

Nu ga ik echt tanken anders is het dicht en sta ik morgen met drie kleine kleutertjes en een peutertje ergens in het bos...
Je moet GW meenemen naar Dirty Dancing, vanwege eerder genoemde benen .

Pammie, je mag mailen hoor, dan vertel ik het je. Ik werk trouwens lekker niet, Lang Leve Verlof!
Ik zal het eens vragen aan mijn zus, een collega met een bloesje

Zus was naar Tarzan geweest en vond het de beste musical ooit. En die heeft er heel wat gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven