Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Solo ik heb ook heel lang vast gezeten in 201. Echt een stom level.
Thanks Pucker Het heeft gewerkt

Ik zit al lang vast op 97. Met die irritante tijdbommen Argh
Hier ook een verslaafde. Ik was er eerst enorm tegen omdat iedereen mij altijd spamde met verzoeken, of ik zag scores etc. op de homepage. Uit verveling toch eens gaan kijken en nu doe ik het in elke pauze op mijn werk, als ik opsta, als ik naar bed ga. In een paar dagen tijd ben ik nu bij level 58. Ik haat die rot chocolaatjes! Wat een leuk spel haha!
haha, je lijkt mijn zoon wel. Nuh, aan dat popijopispel doe ik niet mee. Hele crowds doen het. Toch om de een of andere reden eens geprobeerd et voila, meneer is ondertussen alweer op nummer honderd en heeft regelmatig geen levens meer.

niemand ontkomt aan het Candy Crush monster.
odi et amo
Haha hier precíes hetzelfde! Had CCS uitgezet in facebook, werd gek van dat gezeur in mijn newsfeed...

111, 112 en 113 zijn leuk! (Verder ben ik nog niet)
Ik bedoelde ook 111 Rua! Die is idd leuk! ik hang ook op 113, zo maar weer even spelen. Maarre.. jij moest toch wachten op je uitdagingen? Ook 89 cent uitgegeven ?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Neeee ik doe geen uitdagingen, ik vraag gewoon tickets aan andere CCS-spelers op FB (ongeveer 15 van mijn FB-vrienden, dus hoef vaak niet lang te wachten.)

Boodschappen gedaan, kinderen in bed, man met een biertje voor de tv gezet; ik kan weer! Zit op 116 nu.
Ik ben het even meer dan spuugzat!

Level 409 is echt geen reet aan.

Ik hoef maar één noot en één kers naar beneden te halen, maar die zitten in het midden, en die moet ik helemaal naar de zijkant krijgen. Steeds wisselen met snoepjes dus, en dat lukt nauwelijks.

Efkes een kleine break hoor.
Wauw, hier zeuren werkt écht!

Ik haal 'm net gewoon.

Op het nippertje hoor. Eén zet over, en maar één ster.

Maar toch!
Ok Rua, dacht dat jij ook op een Android speelde, vandaar mijn vraag. Levels 111 - 115 waren leuk hè? maar 116 ben ik nog niet doorheen. Leuk dat we tegelijk opgaan!

En voor Lotte. Het werkt echt hier klagen!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik kom ook even klagen want het lukt me echt niet. Ik zit in 208 en dan moet je een spikkel met een streep en een stippel met een verpakte combineren. Nou ik ben al blij als ik überhaupt 1 spikkel heb weten te maken. Een spikkel en dan ook nog daarnaast iets anders is me in dit level nog niet gelukt.
Goed dat ik het weet dat er weer een rotlevel aankomt, zit nu bij 207
quote:Akakia schreef op 21 juni 2013 @ 22:44:

Ok Rua, dacht dat jij ook op een Android speelde, vandaar mijn vraag. Levels 111 - 115 waren leuk hè? maar 116 ben ik nog niet doorheen. Leuk dat we tegelijk opgaan!

En voor Lotte. Het werkt echt hier klagen!

Klagen helpt inderdaad!

Ja leuk Akakia. Maarre, geniet nog maar even van 116, want 117 is weer ouderwets lastig. De chocola is terug.... Ik ga naar bed
The return of the growing chocolate. Preview:
odi et amo
Non de jus. Heb je eindelijk zo'n verpakte snoep, bewaren tot er een gestreepte bijkomt. Ontploft het hele spul. En ik erbij natuurlijk
odi et amo
213 is echt hel! Ik heb het spel al twee keer verwijderd, was er helemaal klaar mee. Natuurlijk toch weer geïnstalleerd, hahaha hoezo verslaafd? Ik krijg die jelly echt niet weg, pffff
Ik ben het spuugzat, kudtspel, ik haat het @#$%&#$& een beetje teleurgesteld vandaag.

Nog steeds 201, tig keer gespeeld.

Op mijn zoons FB-account speel ik ook CCS, maar daar zit ik op level 140. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit al gehaald heb.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Categorie hopeloos; level 410

Ieuw, daarvan ken ik alleen nog maar de chocola. En die is al zo irritant!

Fijne zondag verder Lotte!
Nog steeds level 86.

Weet iemand of het mogelijk is om ccs zowel op mijn iphone als ipad op hetzelfde account te spelen ? Krijg het niet voor elkaar terwijl ik wordfeud mindfeud etc op beide speel .
Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Level 201 mislukt

Zeg Solomio, heb je level 201 nu eigenlijk al gehaald?
quote:Pretzel66 schreef op 23 juni 2013 @ 13:11:

Weet iemand of het mogelijk is om ccs zowel op mijn iphone als ipad op hetzelfde account te spelen ? Krijg het niet voor elkaar terwijl ik wordfeud mindfeud etc op beide speel .

Ik zou niet weten waarom niet, eigenlijk.

Ik speel op de laptop, iPad en mobiele telefoon (geen iPhone) op hetzelfde account.
quote:Lotte35 schreef op 23 juni 2013 @ 19:23:

Zeg Solomio, heb je level 201 nu eigenlijk al gehaald?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven