Doorstromers topic
zondag 23 juni 2013 om 12:25
@kroes Alvast succes voor morgen! Heb je er zin in?
Ik mag donderdag weer. Vind het best wel weer spannend eigenlijk!
@MVM ik doe niet mee, mijn eerste zwangerschap wel gedaan, maar na de miskraam hebben de flessen hier nog ruim 2 maand in huis gestaan omdat ze ze iedere keer vergaten op te halen (of ik kreeg steeds nieuwe flessen). Ik had er dit keer dus niet zo'n zin in om te doen.
Ik mag donderdag weer. Vind het best wel weer spannend eigenlijk!
@MVM ik doe niet mee, mijn eerste zwangerschap wel gedaan, maar na de miskraam hebben de flessen hier nog ruim 2 maand in huis gestaan omdat ze ze iedere keer vergaten op te halen (of ik kreeg steeds nieuwe flessen). Ik had er dit keer dus niet zo'n zin in om te doen.
zondag 23 juni 2013 om 22:59
Jullie hebben me weten te overtuigen hoor
Ben er in ieder geval zeker van dat ik me ga aanmelden..Nu nog even twijfelen of ik dat nu al doe of na de eerste echo...
Succes Kroes morgen!
Sproetje Dat lijkt me ook ontzettend vervelend zeg!!
Moet zeggen dat de onzekerheid nu je nog helemaal geen hartje hebt gezien/gehoord me inderdaad tegen houdt om aan te melden. Zou dit soort dingen er echt niet bij willen hebben mocht het niet goed zijn...
Hoe zijn jullie in hemelsnaam die eerste weken door gekomen?!!?!
Ben er in ieder geval zeker van dat ik me ga aanmelden..Nu nog even twijfelen of ik dat nu al doe of na de eerste echo...
Succes Kroes morgen!
Sproetje Dat lijkt me ook ontzettend vervelend zeg!!
Moet zeggen dat de onzekerheid nu je nog helemaal geen hartje hebt gezien/gehoord me inderdaad tegen houdt om aan te melden. Zou dit soort dingen er echt niet bij willen hebben mocht het niet goed zijn...
Hoe zijn jullie in hemelsnaam die eerste weken door gekomen?!!?!
dinsdag 25 juni 2013 om 09:37
@kroes Super! Zat al de hele tijd te kijken of er nieuws van je was!
Nu genieten!
@moppie hoe ik die eerste weken doorgekomen ben weet ik ook niet meer! Haha gewoon verstand op nul en de dagen gaan vanzelf voorbij! Je bent bijna 5 weken!
Hoe gaat het met de rest?
Hier: onwijs de zenuwen voor donderdag! Wat zou het leuk zijn als alles er weer gewoon goed uit ziet!
Nu genieten!
@moppie hoe ik die eerste weken doorgekomen ben weet ik ook niet meer! Haha gewoon verstand op nul en de dagen gaan vanzelf voorbij! Je bent bijna 5 weken!
Hoe gaat het met de rest?
Hier: onwijs de zenuwen voor donderdag! Wat zou het leuk zijn als alles er weer gewoon goed uit ziet!
dinsdag 25 juni 2013 om 19:55
@kroes
Gefeliciteerd met je mooie, maar vooral goede echo!
@sproetje
Ik ga zo voor je duimen! Op een heeeeele mooie echo voor jou.
Kan me je spanning goed voorstellen. Zo erg als ik naar mijn echo uitkijk, zie ik er ook tegenop. Maar er is al een wachtweek voorbij, nog 3 te gaan...
Hier slaat de overweldigende vermoeidheid weer toe. Iedere middag tussen 14.00 en 15.00 uur begin ik te gapen en dan heb ik het echt helemaal gehad. Als ik einde van de middag thuis kom plof ik even een uurtje op de bank waarvan ik meestal ff een half uurtje wegdommel voor ik eten ga koken. En na het eten geen fut meer, dus lekker vroeg naar bed.
Gaaaaaaaaaaaaaaap....
Gefeliciteerd met je mooie, maar vooral goede echo!
@sproetje
Ik ga zo voor je duimen! Op een heeeeele mooie echo voor jou.
Kan me je spanning goed voorstellen. Zo erg als ik naar mijn echo uitkijk, zie ik er ook tegenop. Maar er is al een wachtweek voorbij, nog 3 te gaan...
Hier slaat de overweldigende vermoeidheid weer toe. Iedere middag tussen 14.00 en 15.00 uur begin ik te gapen en dan heb ik het echt helemaal gehad. Als ik einde van de middag thuis kom plof ik even een uurtje op de bank waarvan ik meestal ff een half uurtje wegdommel voor ik eten ga koken. En na het eten geen fut meer, dus lekker vroeg naar bed.
Gaaaaaaaaaaaaaaap....
dinsdag 25 juni 2013 om 21:44
De echo: We hebben het weer even mogen bewonderen gister!!! Wat mooi!!! Echt al een kindje. Met duidelijk een hoofdje, contoren van neus en mondje. Een handje dat naar het hoofdje ging (leek wat op zwaaien) En 2 beentjes en teentjes!
Hartje zag je ook mooi kloppen en ze liet het ook even weer horen.
Ben helemaal verliefd!!! Zo bijzonder!! En dat in 3 week! Van een kloppende pinda met zakje naar dit!!!
Het was nu 4,5cm en ben nu op 12 jan. gezet als UD (had zelf 10jan na eerste echo werd het 14e en nu dus 12e)
Stiekem mag het wel op 14-01-14 komen
Mooie datum!
Gister langs mijn opa en oma geweest om het te vertellen en daarna langs mijn ouders om foto's te showen.
Komend weekend gaan we naar mijn andere opa en oma.
Ook vandaag op het werk verteld en aan nog wat vrienden.
Eerste cadeautje ook gekregen. Erg leuk!
Dit was mijn ego post. Hierna reactie op jullie!
Hartje zag je ook mooi kloppen en ze liet het ook even weer horen.
Ben helemaal verliefd!!! Zo bijzonder!! En dat in 3 week! Van een kloppende pinda met zakje naar dit!!!
Het was nu 4,5cm en ben nu op 12 jan. gezet als UD (had zelf 10jan na eerste echo werd het 14e en nu dus 12e)
Stiekem mag het wel op 14-01-14 komen
Gister langs mijn opa en oma geweest om het te vertellen en daarna langs mijn ouders om foto's te showen.
Komend weekend gaan we naar mijn andere opa en oma.
Ook vandaag op het werk verteld en aan nog wat vrienden.
Eerste cadeautje ook gekregen. Erg leuk!
Dit was mijn ego post. Hierna reactie op jullie!
dinsdag 25 juni 2013 om 21:54
Moppie: De eerste weken ben ik doorgekomen door gewoon je ding te blijven doen. Veel te lezen over zwangerschap. En al te kijken wat je mooi vind:P
De ene week ging ook sneller als de andere hoor!
Wanneer gaan jullie het vertellen aan jullie ouders, broers of zussen? Vond het wel fijn om met anderen het er over te kunnen hebben.
Sproet: Lief dat je (en alle anderen) aan me gedacht hebt gister. Hadden er een drukke dag van gemaakt...dus geen tijd en puf meer om te posten. (mobiel posten lukt niet, lezen wel)
Jou echo datum komt ook al sneller dichterbij! Ik hoop dat je net zo'n mooie echo mag hebben als wij hadden!
Ik duim voor jullie!!
Druppel: Je klinkt wel erg vermoeid! Gewoon je nodige rust pakken hoor!!!! Probeer ik ook op zijn tijd te doen.
Gelukkig kan ik binnenkort van iedereen wat meer begrip krijgen. Wanneer ze het weten. Is net even wat makkelijker.
Bn en Chicka hoe is het met jullie? Ook al weer 9 en 14 week! Top!!
De ene week ging ook sneller als de andere hoor!
Wanneer gaan jullie het vertellen aan jullie ouders, broers of zussen? Vond het wel fijn om met anderen het er over te kunnen hebben.
Sproet: Lief dat je (en alle anderen) aan me gedacht hebt gister. Hadden er een drukke dag van gemaakt...dus geen tijd en puf meer om te posten. (mobiel posten lukt niet, lezen wel)
Jou echo datum komt ook al sneller dichterbij! Ik hoop dat je net zo'n mooie echo mag hebben als wij hadden!
Ik duim voor jullie!!
Druppel: Je klinkt wel erg vermoeid! Gewoon je nodige rust pakken hoor!!!! Probeer ik ook op zijn tijd te doen.
Gelukkig kan ik binnenkort van iedereen wat meer begrip krijgen. Wanneer ze het weten. Is net even wat makkelijker.
Bn en Chicka hoe is het met jullie? Ook al weer 9 en 14 week! Top!!
woensdag 26 juni 2013 om 22:39
Wauw Kroes klinkt ontzettend mooi!
Zou inderdaad een mooie datum zijn!
Wij hebben het vanavond aan de opa en oma's verteld! Reageerden erg enthousiast dus super leuk!
Ook mijn broer en (zwangere) schoonzus waren daar dus die weten het ook meteen. Ondanks dat het nog erg spannend is en ik nog niet helemaal super blij durf te zijn toch wel heel leuk om er al over te kletsen.
Ook vanavond gebeld door iemand van MVM. Had me toch alvast maar opgegeven, wil toch zoveel mogelijk vrouwen proberen te helpen.
Toch weer een stukje "echter" zo...
Verder echt de weken aan het aftellen! Ben zo benieuwd naar die eerste echo!
Ook regelmatig aan het checken of (.)(.) nog gevoelig zijn, maar bijna niet nodig want ik voel ze zo ook wel!
Hoe is 't bij de anderen?!
Zou inderdaad een mooie datum zijn!
Wij hebben het vanavond aan de opa en oma's verteld! Reageerden erg enthousiast dus super leuk!
Ook mijn broer en (zwangere) schoonzus waren daar dus die weten het ook meteen. Ondanks dat het nog erg spannend is en ik nog niet helemaal super blij durf te zijn toch wel heel leuk om er al over te kletsen.
Ook vanavond gebeld door iemand van MVM. Had me toch alvast maar opgegeven, wil toch zoveel mogelijk vrouwen proberen te helpen.
Toch weer een stukje "echter" zo...
Verder echt de weken aan het aftellen! Ben zo benieuwd naar die eerste echo!
Ook regelmatig aan het checken of (.)(.) nog gevoelig zijn, maar bijna niet nodig want ik voel ze zo ook wel!
Hoe is 't bij de anderen?!
donderdag 27 juni 2013 om 11:37
donderdag 27 juni 2013 om 14:07
donderdag 27 juni 2013 om 14:34
Sproetje, gefeliciteerd!!!! Nu lekker genieten!!
Hier gaat het wel aardig... Ben echt enorm moe. Of ik slaap, of ik denk: kon ik maar slapen.
Ben echt gesloopt. Hopelijk is dat een tijde fase! Misselijkheid valt mee, af en toe een vlaag. Eetlust is aardig goed, moet soms oppassen dat ik niet teveel eet.
Zo meteen moet ik gaan werken, zie er echt tegenop. Morgen heb ik een dienst van 21u, ik weet niet of ik dat ga trekken.
Voel me erg bezwaard om ziek te melden maar dacht net; het kan toch niet zo zijn dat ik me meer druk maak om een ziekmelding dan om mn baby.
Ik moet gaan, groetjes aan iedereen!
Hier gaat het wel aardig... Ben echt enorm moe. Of ik slaap, of ik denk: kon ik maar slapen.
Ben echt gesloopt. Hopelijk is dat een tijde fase! Misselijkheid valt mee, af en toe een vlaag. Eetlust is aardig goed, moet soms oppassen dat ik niet teveel eet.
Zo meteen moet ik gaan werken, zie er echt tegenop. Morgen heb ik een dienst van 21u, ik weet niet of ik dat ga trekken.
Voel me erg bezwaard om ziek te melden maar dacht net; het kan toch niet zo zijn dat ik me meer druk maak om een ziekmelding dan om mn baby.
Ik moet gaan, groetjes aan iedereen!
donderdag 27 juni 2013 om 14:49
Laatste dagen ben ik ook KAPOT!!!!
Naast werken en huishouden gebeurt er niet heel veel.
Planning is morgenavond in de stad nog even te kijken.
Al moet ik zaterdag ook werken.. Dus moet nog even zien of ik dat ga redden!
BN: kan je zo'n lange dienst niet splitsen? Dat je samen met een collega de helft doet??
Naast werken en huishouden gebeurt er niet heel veel.
Planning is morgenavond in de stad nog even te kijken.
Al moet ik zaterdag ook werken.. Dus moet nog even zien of ik dat ga redden!
BN: kan je zo'n lange dienst niet splitsen? Dat je samen met een collega de helft doet??
donderdag 27 juni 2013 om 18:46
donderdag 27 juni 2013 om 19:14
@bn Wat vervelend dat gedoe op je werk. Als ik jou was zou ik me ziek melden! 21 uur is echt veel te lang! Ik houd 8 uur amper vol op het moment. Even lekker aan jezelf en je kindje denken nu!
Hier net als jullie moeoeoe! T werken is net te doen, maar mijn vrije dagen zijn gevuld met slapen en niks doen!
@kroes heel bijzonder om het kindje te zien en dat het bewoog. We konden zelfs de kaakjes al zien! Wat een verschil met twee weken geleden.
Hebben het vanmiddag ook aan de broers en zussen verteld. Erg leuk om te vertellen! Ik verheug me erop om het aan de rest van de wereld te vertellen.
Volgende week heb ik teamvergadering, dan ga ik het mijn collega's vertellen. De rest na twaalf weken.
Is jullie buik al aan het groeien? Ik hen vooral S avonds al een echt buikje. Ga volgende week een zwangerschapsbroek kopen denk ik. Mijn gewonen broeken heb ik nu aan met een elastiekje door het knoopsgat.
Hier net als jullie moeoeoe! T werken is net te doen, maar mijn vrije dagen zijn gevuld met slapen en niks doen!
@kroes heel bijzonder om het kindje te zien en dat het bewoog. We konden zelfs de kaakjes al zien! Wat een verschil met twee weken geleden.
Hebben het vanmiddag ook aan de broers en zussen verteld. Erg leuk om te vertellen! Ik verheug me erop om het aan de rest van de wereld te vertellen.
Volgende week heb ik teamvergadering, dan ga ik het mijn collega's vertellen. De rest na twaalf weken.
Is jullie buik al aan het groeien? Ik hen vooral S avonds al een echt buikje. Ga volgende week een zwangerschapsbroek kopen denk ik. Mijn gewonen broeken heb ik nu aan met een elastiekje door het knoopsgat.
donderdag 27 juni 2013 om 21:09
BN: als er ook al zieken zijn en je daardoor nog langer werken moet....en je normale dienst al niet trekt. Zou ik me ook ziek gaan melden.
Want als jij zo door gaat draven ben je straks niks meer!
Of je eist dat je alleen je eigen uren doet. en dan zoeken ze het maar uit! Dan kunnen ze kiezen of jij ziek of gewoon aanwezig!
Sproet: Leuk dat je het wat verteld hebt aan je familie! Snap dat je het nu graag aan iedereen vertellen wilt!
Wij vertellen het zondag aan mijn andere opa en oma en dan mag ook iedereen het weten!
Buik is wel wat gegroeid. Pas een aantal (strakke skinny) broeken ook al niet meer. Spijker broeken gaan nog wel goed.
Zonder knopen los of elastiekjes.
Dus verbergen wordt ook steeds lastiger, Sproet?
Want als jij zo door gaat draven ben je straks niks meer!
Of je eist dat je alleen je eigen uren doet. en dan zoeken ze het maar uit! Dan kunnen ze kiezen of jij ziek of gewoon aanwezig!
Sproet: Leuk dat je het wat verteld hebt aan je familie! Snap dat je het nu graag aan iedereen vertellen wilt!
Wij vertellen het zondag aan mijn andere opa en oma en dan mag ook iedereen het weten!
Buik is wel wat gegroeid. Pas een aantal (strakke skinny) broeken ook al niet meer. Spijker broeken gaan nog wel goed.
Zonder knopen los of elastiekjes.
Dus verbergen wordt ook steeds lastiger, Sproet?
vrijdag 28 juni 2013 om 09:01
Heb me ziekgemeld. Zie t gewoon niet zitten en kies dit keer voor mezelf!
En das een mijlpaal voor mij Haha!
Ik heb s avonds ook een heel klein buikje, al ben ik niet heel slank..
Kan soms nog niet zo goed onderscheiden of het een zwangere buik is of gewoon mijn buik aan t einde vd dag.
Hij is nooit helemaal plat maar heb toch t idee dat dit vd zwangerschap is
En das een mijlpaal voor mij Haha!
Ik heb s avonds ook een heel klein buikje, al ben ik niet heel slank..
Kan soms nog niet zo goed onderscheiden of het een zwangere buik is of gewoon mijn buik aan t einde vd dag.
Hij is nooit helemaal plat maar heb toch t idee dat dit vd zwangerschap is
vrijdag 28 juni 2013 om 14:58
@ Sproetje Wat fijn dat ook jij zo'n mooie echo had!
En leuk dat je het nieuws al hebt kunnen delen, nog even geduld voor de rest van de wereld dus..Leuk hoor!
@ Kroes Ja was toch wel heel spannend om te zeggen maar ook super leuk Allemaal enthousiaste reacties! Met opa en oma's bedoel ik mijn schoonouders en mijn moeder
@bn1987 Goed dat je voor jezelf kiest! Jammer dat je collega die het weet er niet zo veel begrip voor heeft, dan had het misschien nog anders opgelost kunnen worden....Kan me voorstellen dat je jezelf ook liever niet ziek meld.
Buik is hier gelukkig nog niet aan het groeien.
Helaas ook geen heel slank buikje dus mag nog wel ff duren voordat die groter wordt!
(.)(.) zijn wel al wat gegroeid en zijn ook nog steeds behoorlijk gevoelig! En net zoals de meeste hier ook moe...dus af en toe lekker de benen omhoog
En leuk dat je het nieuws al hebt kunnen delen, nog even geduld voor de rest van de wereld dus..Leuk hoor!
@ Kroes Ja was toch wel heel spannend om te zeggen maar ook super leuk Allemaal enthousiaste reacties! Met opa en oma's bedoel ik mijn schoonouders en mijn moeder
@bn1987 Goed dat je voor jezelf kiest! Jammer dat je collega die het weet er niet zo veel begrip voor heeft, dan had het misschien nog anders opgelost kunnen worden....Kan me voorstellen dat je jezelf ook liever niet ziek meld.
Buik is hier gelukkig nog niet aan het groeien.
Helaas ook geen heel slank buikje dus mag nog wel ff duren voordat die groter wordt!
(.)(.) zijn wel al wat gegroeid en zijn ook nog steeds behoorlijk gevoelig! En net zoals de meeste hier ook moe...dus af en toe lekker de benen omhoog
zaterdag 29 juni 2013 om 21:01
@kroes Je ben morgen gewoon al 12 weken! Tijd voor een klein feestje! Ga je het nu ook aan iedereen vertellen?
@Bn hoe is het nu? Kom je een beetje tot rust? Komende week weer een echo, toch?
@Moppie en druppel hoe is het met jullie? Houden jullie het nog vol? Nog even en jullie echo komt in zicht!
@Chicka lang niets gehoord! Gaat alles goed?
@ minnie een beetje aan et genieten van je vakantie?
@Bn hoe is het nu? Kom je een beetje tot rust? Komende week weer een echo, toch?
@Moppie en druppel hoe is het met jullie? Houden jullie het nog vol? Nog even en jullie echo komt in zicht!
@Chicka lang niets gehoord! Gaat alles goed?
@ minnie een beetje aan et genieten van je vakantie?
zaterdag 29 juni 2013 om 21:41
Poeh het gaat het gaat... ben echt zo moe! Energie is al op als ik boodschappen heb gedaan.
Goed besluit om thuis te blijven!
Ik heb volgende week maandag pas een echo.. nog 9 nachten slapen
Best spannend, voel af en toe de zenuwen al op komen.
Kroes, morgen idd al 12 weken, jippie!
Hoe gaat t met jou sproet, kan je al een beetje genieten?
Goed besluit om thuis te blijven!
Ik heb volgende week maandag pas een echo.. nog 9 nachten slapen
Best spannend, voel af en toe de zenuwen al op komen.
Kroes, morgen idd al 12 weken, jippie!
Hoe gaat t met jou sproet, kan je al een beetje genieten?