Vreemde klachten van buren.

30-06-2013 21:30 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik nog nooit zo flabbergasted ben geweest als zojuist.

Ik woon in een appartementen complex, de woning van mijn bovenburen is qua indeling identiek aan mijn woning. Dus mijn bankamer onder hun badkamer, mijn slaapkamer onder hun slaapkamer enz.

Nou stond mijn bovenbuurvrouw zojuist aan de deur om te vragen of het klopte dat ik net daarvoor naar het toilet was geweest. Ik werd al bang voor lekkages o.i.d. dus ik antwoord netjes dat ik idd naar het toilet was geweest. Krijg ik serieus de vraag of ik voortaan niet meer tegelijk met haar naar het toilet wil gaan want dat vindt ze niet prettig.

Ligt het nou aan mij dat ik dat echt belachelijk vind?!
raar
.
quote:Nici007 schreef op 30 juni 2013 @ 21:30:

Krijg ik serieus de vraag of ik voortaan niet meer tegelijk met haar naar het toilet wil gaan want dat vindt ze niet prettig.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Topic brengt me wel op een idee, het toilet van onze naaste buren zit tegen onze woonkamer, precies waar onze eettafel tegen de muur staat. We horen dus ook wel eens wat gaan zeg maar. Ik ga morgen even vragen of de buurman niet meer wil gaan p.....n als wij zitten te eten.

Of toch maar niet, hun huis, hun recht om de wc te gebruiken, we gaan wel schuiven met de eettafel, of niet hij gaat namelijk vaker niet dan wel tijdens onze maaltijd.
Het is al raar dat ze dit zegt.. Maar wat wil ze hier nou mee?

Dan had ze ook moeten zeggen wat ze nu wilt dat je doet.

Is dat echt zo gehorig dan? Ik ben wel vaker in n apartement naar de wc geweest.. Maar nooit wat gehoord op t doorspoelen na.

Hier hoir ik wel de buuf die naast ons woont. Wc's naast elkaar. Ze zei al: volgende keer ff kloppen op de muur kunnen we kletsen
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Heb je niet nog een vuvuzela staan? Komt ie ook nog eens van pas...

En om op je vraag terug te komen, ja, het is echt belachelijk.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
haha wat een grap.

Ik zou echt even bij haar navragen hoe ze dit voor zich ziet.

Oja en vergeet dat dan niet hier te melden whoehahaha
quote:toedeledokie schreef op 30 juni 2013 @ 22:10:

Heb je niet nog een vuvuzela staan? Komt ie ook nog eens van pas...

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou serieus 24 uur een cd opzetten met plas en poep geluiden. Kijken hoe ze het kan ophouden..ghehe
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ja hoor....

Ik kan het bijna niet geloven gewoon!

Jammer dat je er niet even bij hebt verteld wat je er op gezegt hebt.

Is ze helemaal van "de pot gerukt" ofzo?
quote:Nici007 schreef op 30 juni 2013 @ 21:34:

De enige reden was dat ze het niet prettig vond. Waarom ze het niet prettig vindt heeft zen niet verteld, heb er ook niet aan gedacht om dat te vragen. Ik heb zo netjes mogelijk gezegd dat dit mijn appartement is en dat ik naar de wc ga wanneer ik dat nodig vind.

Oh nu zie ik het!

Precies!

Wat zei ze daar op?

Kom op zeg, je betaald huur/hypotheek... daar hoort dat toiletje ook bij.

Als je aan de schijterij bent dus eerst afknijpen omdat zij ff moet plassen?

Je moet zeggen datn je je nu onprettig voelt nu je weet dat ze mee luisterd als je naar het toilet gaat.

Ik wed, dat ik er straks aan denk als ik moet.
Ik woon in een groot vrijstaand huis in een boerendorp, dus heb dit probleem niet!

Maar ja, belachelijk inderdaad en je kunt niks met zo'n opmerking van je buurvrouw...
Gaat zij niet gewoon tegelijk met jou ipv jij met haar?

En hoe weet ze wanneer jij nr het toilet gaat?

Bizar dit.

Kun jij haar horen?
Het was vast een weddenschap. Of ze iets totaal onzinnigs aan de buurvrouw zou durven vragen.
Als ze nog een keer hierover klaagt zeg maar dat ze op een hutje op de hei moet gaan wonen. Als je elke avond een disco geeft ok maar je mag naar de wc gaan wanneer je wilt, is ze helemaal gek geworden?
Hahahaha!

Ik hoor ook wel 's dat de buren naar de wc gaan; heb zelfs wel 's precies tegelijk met ze doorgetrokken. Maar het idee om dan naar ze toe te lopen om te vragen of zij (zij!!) niet tegelijk met jou willen gaan...heul grappig.

Als ze d'r dan zo'n last van hebt en ze denkt dat simultaan toiletbezoek te voorkomen valt; legt ze toch lekker zelf haar oor te luister of er al een broek opengeritst wordt.
Ik vind dit een steengoede grap voor bananasplit, god, wat had ik je gezicht graag willen zien. Vanaf nu weet je dat indien er zich niet alsnog een verborgen camera aandient, je bovenbuuf al dan niet prettig, behoorlijk gestoord is.
Ik zou een tuinslang aan de kraan hangen en die een dagje in de wc laten lopen om haar te sarren.
Ik woonde vroeger in een rijtjeshuis wat gespiegeld was met het buurhuis. Dus gang tegen gang, keuken tegen keuken en wc tegen wc.

Soms als ik op de wc zat kon ik horen dat er bij de buren ook iemand op zat. We hadden allemaal zo'n metalen wc-rol-houder aan de muur. Als je afrolde dan maakte het zo'n rammelend geluid.

Hahaha, dus je hoorde het precies.

Ach, op mijn werk hebben ze nog van die wc's waar de muren niet doorlopen tot het plafond. Kun je gewoon doorkletsen met je collega!

knettergek
Je zou toch in je broek plassen van zo'n verzoek? Ik hoor de buren ook op de wc en vind dat reuze irritant, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om aan te bellen.
quote:single-lady schreef op 30 juni 2013 @ 23:02:

Ach, op mijn werk hebben ze nog van die wc's waar de muren niet doorlopen tot het plafond. Kun je gewoon doorkletsen met je collega!

Ik vind dat echt het allerergste wat er is, zou gaan solliciteren naar een andere baan. Ik zou nog liever dagelijks op een Dixi gaan dan op zo'n armetierig onafgesloten hok.
Heerlijk dit! Ik hoorde vroeger op de wc midden in de flat die foute weerman van SBS6. Stond lekker hard bij de al wat oudere buurvrouw. Gelukkig hoorde ik er in de rest van de flat niks van.

Paulusma, ik kan er nog steeds niet naar kijken.
Print de reacties op dit forum uit en schuif die onder haar deur. Weet ze meteen hoe ridicuul ze bezig is.

Wat een malloot, zeg...
Hahahaha, voortaan heel hard roepen dat ze moet afknijpen omdat jij gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven