Minnaar, deel 20

09-04-2013 09:41 2184 berichten
Al 19 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
svnjlvnflsjvlfjsnvs
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Een "nieuweling" (andere nick) meldt zich. De eerste afspraak is binnenkort. Ben er heel zenuwachtig over. Mijn vraag aan jullie is: in al die tijd dat jullie met elkaar hierover schrijven, is er wel eens een nr1 (de getrouwde man) achter de affaire gekomen of zijn wij vrouwen erg goed in het gescheiden / geheim houden van nr 1 en 2?

En hoe kan je nou goed polsen of nr 2 (die van mij is single) het echt geheim zal gaan houden? Ik wil heel graag af gaan spreken maar ben bang dat het uit zal komen met hele grote consequenties.
quote:Rooss4 schreef op 12 juli 2013 @ 12:32:

Heidi, ik vind inderdaad dat er gradaties zijn. Als je na een sort of ingekakt huwelijk van 24 jaar een keer buiten de boot piest ben je minder een hufter dan wanneer je je vrouw laat IVFfen terwijl je m wekelijks in een ander hangt met de nodige toeters en bellen erbij. Verplaats jezelf maar in "zijn" vrouw, wat zou jij erger vinden?

Ik zou zelf (ik zeg nooit) nooit een vreemdganger verlinken al heb ik er heus wel eens over nagedacht. Pijn en verdriet kunnen vreemde dingen doen met de mens.

Edit: misschien red je zijn vrouw niet maar wellicht wel van een leven met een kind en een onbetrouwbare klootzak.

Dan zouden er ook gradaties in verdriet en pijn zijn, na uitkomen van bedrog. Ik vraag me echt af of in het geval van een notoire vreemdganger (dus niet een die een keer de fout in ging en het nooit meer doet) het vreemdgaan erger wordt als er dan ook nog drugs bij komen kijken. Of studentes. En het samen met vrienden wordt gedaan.

Ik geloof niet dat ik meer pijn en verdriet zou hebben als mijn man zo'n feestbeest blijkt te zijn, met drugs dan zonder. Dat lijkt me aardig een pot nat.

En je kunt dat verdriet ook niet afwegen tegen het verdriet van een vrouw die bijvoorbeeld langere tijd bedrogen is door haar man, met 1 en dezelfde vrouw, terwijl zij met de kindjes thuis Sesamstraat zat te kijken.

Een ingekakt huwelijk zonder seks, klinkt voor mij net zo gezellig als een huwelijk dat alleen nog maar in het teken staat van IVF en seks om zwanger te raken. Er is hier toch ook een topic van een man die jarenlang alleen seks had om zwanger te raken en sinds dat gelukt is, na een lange moeizame weg, is er geen sprake meer van seks. Dan kan ik me zelfs in beide gevallen voorstellen dat een man toch buiten de deur op zoek gaat en eenmaal in zo'n wild feestleven gestort, met soortgenoten, is het hek van de dam.

Dus nee, ik geloof niet in gradaties als in, dat de ene vreemdganger meer pijn doet dan de ander. Dan doe je bedrogen partners ook te kort. Zelfs iemand die slechts eenmalig is bedrogen, of bijvoorbeeld Julus, zal er veel verdriet van hebben gehad.

In de horeca heb ik veel vreemdgangers voorbij zien komen, maar hier is het iig een ongeschreven regel dat je als horecamedewerker daarover zwijgt. Is dat bij jou ook zo, Kip?

Misschien dat ik daarom ook nooit een vreemdganger zou verlinken. Het zou niet eens in me opkomen.

Jogger, dat kun je nooit helemaal met zekerheid zeggen, vrees ik. Heel kort heb ik een minnaar gehad die als de dood was dat ik zijn werkgever in zou lichten, als ik niet mijn zin kreeg. Geen idee waar hij dat vandaan haalde, want echt, dat zou ik never nooit doen. Ik ben ook single.

Wees duidelijk in wat je wel en niet kan bieden en als hij teveel aan je gaat trekken, kap het tijdig af. Wees voorzichtig met foto's of filmpjes die je niet op internet bijv terug wilt zien. Maar ik denk dat j boven alles op je gevoel af moet gaan, want dit klinkt wel heel achterdochtig wat ik nu schrijf.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Heidi, dank je wel voor de reactie! Goede tips!

Ik heb al een apart email adres aangemaakt zodat er geen whatsapp of smsjes onverwacht binnen kunnen komen. Ik zal eerst inderdaad goed mijn verwachtingen uitleggen en hoe gevaarlijk het voor mij is en niet voor hem.

Maar dan nog ben ik paranoïde voor verborgen camera's of zo (heb teveel films gezien denk ik met een slechte affaire afloop . En als hij mij toch een whatsapp zou sturen dan komt die hele oude string toch ook weer mee?
Weer wat woorddiarree Waarom? Omdat 't hier kan! Gauw, druk op de negeerknop! quote:smurfinnetje30 schreef op 10 juli 2013 @ 22:49:Die laat jou na deze actie hoogstwaarschijnlijk niet met rust. Die WIL!!quote:dusenook schreef op 10 juli 2013 @ 23:02:Ik denk dat hij de komende uren niks meer wil, noch kan....quote: xpuzzledx schreef op 10 juli 2013 @ 23:03: Ik denk eerder dat je de jacht op scherp hebt gezet hiermee, maar dat lijkt me geen kwalijke zaak.quote:Rooss4 schreef op 11 juli 2013 @ 12:54:Maar... wat ga je nu doen als hij morgen zoenzolaat bij je op de stoep staat?Tot dinsdag (volgende werkdag) is 't stil en hoef ik alleen te zorgen dat ik vrijdag zo-en-zo laat ergens aan 't joggen ben. (Oh? Stond jij bij mij aan de deur? He-le-maal de tijd vergeten. Runnershigh bladieblabullshit) Verder 'n paar dagen fijn de luiaard uithangen. Dacht ik.

Gisterochtend stonden m'n man en zoon zoals gewoonlijk te argumenteren bij de kapstok over weet-ik-wat. M'n man haalt/brengt dagelijks onze zoon van/naar de bso wanneer hij van/naar zijn werk gaat vandaar. Hun ritueel, dus ik dook de badkamer in voor m'n eigen ritueel. Helemaal ontspannen in mezelf gekeerd met massagestralen, muziek, aromatherapie en sfeerverlichting. "Ge dacht dat ik u liet lopen?" Allemensen! Voordat ik 't wist zat ik met m'n kont op 't doucheputje (Knap weer Kip ). Gnoom ging aangekleed naast me op de grond onder de stralen zitten. Ongerust, zichtbaar geschrokken in elk geval. Wàt was ik nog razend op hem! "L*l dat je bent met je 'blijf af''! Jezelf tegelijk en aanbieden en verbieden?! Ik wil jou doen telkens als jij jezelf aanbied! Ja lelijkerd jou ja (pokende vinger tegen z'n sleutelbeen) en anders donder jij maar op! Ga weg, uit mijn buurt! (wijzende vinger) Dáár is het gat van de deur! Moven! En nou rap wat!"(Gelardeerd met 'n flink aantal vies lelijke woorden die m'n vader altijd verboden heeft. Oepsie paps, slip of the tongue. Die vloeken zal ik jullie besparen)

quote:dusenook schreef op 10 juli 2013 @ 23:02:en inderdaad: afwijzing=uitdaging... dat soort spelletjes heb ik ook bij een nr 2 geen enkele behoefte aan, dus kan me je standpunt goed voorstellenIk heb in vieze machtspelletjes bij m'n man al geen zin en bij 'n minnaar ook niet meer. Ga toch heen, graag of helemaal niet. Die tijd van emotioneel touwtrekken is voor mij echt wel voorbij. Ik heb mezelf namelijk zo'n 10 jaar door onderdanige mannen als prinses in de watten laten leggen terwijl ik ze met boosaardig veel genoegen aan de lijn hield (soms zelfs letterlijk met halsband en al) en in de rondte domineerde. Die mannen heb ik nooit als mijn gelijken gezien, eerder als inwisselbaar speelgoed om 't even eerlijk (en oneerbiedig) te zeggen. Mijn toenmalige gedrag zal ongetwijfeld 'n tegenreactie zijn geweest op 't machtsmisbruik wat mijn streng christelijke vader tentoonspreidde. Mijn reactie op zijn jij-hebt-niks-te-vertellen-want-jij-bent-een-vrouw-overtuiging. (Oh ja joh? Ik heb mannen wèl in mijn macht en heb dan àlles te vertellen!)quote:fata schreef op 11 juli 2013 @ 13:41:Even het beeld: zijn vrouw en hij zijn gereformeerd, zij is bezig met de zoveelste IVF-poging met alle ellende er op en er aan en hij leidt een compleet eigen leven. Eigenlijk zou ik haar zo graag willen bellen, om haar te vertellen dat haar man een compleet geheim leven leidt. -Hij is haar nooit langer dan 3 weken trouw geweest in hun hele huwelijk.- En dat zij alle moeite doet om zwanger te raken, maar dat niet zo goed lukt als hij de avond van te voren nog zijn neus vol heeft gesnoven en zijn zaad al in een ander geloodst heeft samen met nog 10 mannen in een parenclub. ..zijn er mensen die willen helpen om iets op te zetten om die gasten te ontmaskeren? In streng christelijke kringen is het (voor zover ik heb beleefd) eerder gebruikelijk dan uitzondering dat mannen zich als varkens gedragen naar àlle vrouwen. Dat gedrag aan het licht brengen voegt eigenlijk niets toe aangezien hij vrouwen zal blijven zien als wandelende vagina's en zijn echtgenote een volgzame baarmoeder zal blijven, want ze weten allebei niks anders te doen/zijn dan dat. Vermoedt ik. Ze zitten vastgeroest in dat dogmatische rollenpatroon. Ik heb tenminste vroeger geleerd dat ik als vrouw vooral moest seksen om te baren (voor OLH) en dat 't geen bedpretje was. En ten allen tijde m'n mond moest houden.

Daarbij, scheiding is 'n schande in die kringen, tenminste wel in mijn familiekring. Ik ken in elk geval genoeg zwartekouzendames die liever in de leugen met haar man leven dan in de schaamte als vrijstaande moeder. Mijn oudste broer was ook erg verontwaardigd toen ik ging scheiden vlak na 't overlijden van onze moeder. Nu leven m'n man en ik “in zonde” volgens hem.

Hoe graag jij de echtgenote van je voormalig minnaar tegen hem wilt beschermen uit emotionele verontwaardiging..zij alleen kan zichzelf redden als zij dat wil.

Een knappe buitenstaander die ineens 'n zo diep geworteld rollenpatroon weet te veranderen en als jij dat als jouw missie ziet: knock yourself out!

Ik zie daar geen heil in en ik begrijp ook heus wel dat 't voor jou 'n bittere pil is nu te weten dat jullie geheime verhouding helemaal niet zo uniek was als jij graag wilde geloven, omdat hij 'n dergelijk contact met 2-3 jongedames tegelijk aan gaat, dat de verliefdheid die jij voor hem koesterde alleen een van de vele harten onder zijn hakken is en dat jij slechts een afgevinkt nummertje in 'n lange rij bent.

Doe verder niks met je verontwaardiging als je kunt, want hoe langer jij met hem (en zijn 'ontmaskering') in je hoofd bezig bent hoe moeilijker jij emotioneel los van hem komt.

Laat waaien, hun relatie is hun probleem.

quote:Heeeidi schreef op 13 juli 2013 @ 08:40:In de horeca heb ik veel vreemdgangers voorbij zien komen, maar hier is het iig een ongeschreven regel dat je als horecamedewerker daarover zwijgt. Is dat bij jou ook zo, Kip?Ooh ja, op 't werk zie ik de ene naar de andere affaire ontstaan en dat valt inderdaad onder ons beroepsgeheim. Of zoals m'n eerste manager altijd zei; "hun relatie is hun probleem, nooit de problemen van 'n ander mee naar huis nemen, want dan heb je zelf geen leven meer!"quote:engel68 schreef op 11 juli 2013 @ 14:57:Je frustratie knettert hier en daar van het scherm tegelijkertijd zal je toch ook wel enigszins genieten dat je misschien wel eens een gelijke hebt getroffen? Terug naar de douche. Naarmate ik zelf meer uit m'n vel vloog begonnen zijn ogen (chocoladebruin met goudgelen stralenkrans rond z'n iris) meer te stralen, met van die pretlichtjes. Lekker dan, ik beland (weer) jankend van woede onder 'n douche en hij heeft daar lol om. L*l! Niks in mijn contact met deze man gaat zoals ik wil of verwacht. Hij laat zichzelf niet door mij in de rondte bazen. Ik verwachtte en eiste namelijk dat hij zou opstaan en afdruipen, maar hij ging fluitend op z'n dooie gemakje zijn schoenen en sokken uittrekken. Het enige wat hij zei was "8 maand en eindelijk laat ge uzelf kennen, ik zie u graag" terwijl hij me opbeurde en (weer) ging zoenen (Wat heeft die man toch met kussen?!). Hij heeft me afgedroogd, aangekleed ('n minnaar is er toch voor 't UIT-kleden?!) en naar de dokter gebracht om m'n arm in het gips te laten zetten. Hij op badslippers en in (hem véél te lange) kleren van m'n man, ook geen gezicht. Yoehoe! Nu heb je kledingstukken gekregen en ben je 'n vrije huiself!! Dit loeder vind 't zo leuk om 'm te plagen.

Toen we weer thuiskwamen ben ik in slaap gesukkeld terwijl hij (Ja, be-dankt hoor en nu huphup naar z'n eigen huis) tegen me aan op 't dekbed lag te neuriën. Toen ik weer wakker werd had hij (Moest hij niet naar huis?) de was gedraaid en was aan 't koken samen met m'n man. Wat liep m'n man te grinniken "Zo, daar is onze verzopen kat" (En be-dankt he, van m'n geliefde moet ik 't maar net hebben) Daarna met z'n vieren gegeten en toen werd ik door m'n man de deur uit gebonjourd.

quote:smurfinnetje30 schreef op 11 juli 2013 @ 15:40: Hebben jullie ook wel eens zenuwen/spanningen voor een afspraakje?Ik werd van de concert-date met Gnoom zenuwachtig, want 't is voor mij 'n ongewone belevenis om met 'n andere man tussen bekenden te staan. Een ondeugend kijkende man die ook achter me ging staan, zijn hoofd op m'n schouder ten ruste legde, zijn armen om m'n middel klemde, meebromde in m'n oor terwijl de band speelde en lachend m'n wang zoende. Hoe krijgt hij 't wel voor elkaar om zodra zijn lijf de mijne raakt al 'n keiharde te hebben?! Gnoom zal wel altijd verlust zijn, ongeacht wie er voor z'n neus staat. Vermoedt ik. Wanneer over 1,5 maand m'n gips eraf gaat en ik weer eens op 't werk verschijn heeft die gruizige geilaard vast 'n ander in z'n nest, dus ik heb 't na 't concert nog maar even grondig van 'm genomen. (Voor zover dat mogelijk was met die ene arm. Wat is typen trouwens 'n uitdaging wanneer één arm nagenoeg inmobiel is.)quote:Rooss4 schreef op 11 juli 2013 @ 12:54: Hij weet dat hij niet de enige is en vindt het spannend dat ik eea heb ervaren op dit gebied. Maar zodra ik volgesd hem teveel in detail treedt wordt hij wat narrig en maakt hij een beledigende opmerking, niet naar mij maar naar degene om wie het gaat.Klinkt in mijn oren als een emotioneel onzekere man die zichzelf graag de enige bijzondere voor jou wil voelen. Ook al weet hij ergens heus wel dat jij ook anderen treft. Ik herken dat gedrag van m'n voormalige sexslaafjesvriendjes, die konden er zo slecht tegen dat ze maar 1 van de velen waren waardoor ze gingen afgeven op die anderen om zelf zoveel lichter, leuker etc te lijken voor hun eigen gevoelswaarde. Eentje heeft ook ooit letterlijk dit gezegd "Ja, die anderen zijn wel leuk en ik ben de beste" (En toen ging hij verwoed verder met m'n tenen afzuigen )quote:jogger1 schreef op 13 juli 2013 @ 07:55:De eerste afspraak is binnenkort. Ben er heel zenuwachtig over..Ik wil heel graag af gaan spreken maar ben bang dat het uit zal komen met hele grote consequenties.Als jij jezelf nog voordat de eerste date is geweest al zit op te vreten van de angst zou jij de geheime relatie dan uberhaupt wel doorzetten? Een affaire werkt mijn inziens alleen als je lust om je minnaar te treffen groter is dan je angst om je man te verliezen. Hoe ligt de lust-angst verhouding precies bij jou?quote:jogger1 schreef op 13 juli 2013 @ 09:16:En als hij mij toch een whatsapp zou sturen dan komt die hele oude string toch ook weer mee?Yep, bij mijn mobiel wel ja. Al denk ik dat je dat ook zou kunnen uitschakelen? Weet ik geeneens zeker eigenlijk.
quote:jogger1 schreef op 13 juli 2013 @ 09:16:

Maar dan nog ben ik paranoïde voor verborgen camera's of zo (heb teveel films gezien denk ik met een slechte affaire afloop . En als hij mij toch een whatsapp zou sturen dan komt die hele oude string toch ook weer mee?

Vraag je af waarom hij dat zou doen. Ben je chantabel? Is dat interessant voor hem?

Als dat zo is dan zo weinig mogelijk whatsappen, mailen enz. Nooit afspreken bij hem thuis, altijd in een hotel. Kom daar tegelijktijdig aan anders heeft hij in het hotel de kans om cameraas op te hangen.

Ben je na al deze voorzorgsmaatregelen nog steeds geil? Dan eeeh veel plezier maar.

Edit: je vraagt of er wel eens nummers 1 achterkomen. Het antwoord is ja. En dat gebeurt helaas ook wel eens via dit forum.
Heidi, ik zou even verdrietig zijn na het uitkomen van een lange affaire als van een lange affaire met drugs en studentes, dat beslist. Alleen zou ik in het tweede geval nog meer het gevoel krijgen dat hij een leven heeft naast ons leven waar ik echt geen weet van heb. Ik zou me nog meer verwijdert voelen denk ik.

Een ons zou ik hem kunnen vergeven, dat kan mij ook gebeuren in de hitte van de strijd. Hij zal vertrouwen terug moeten winnen maar dat vindt zijn weg wel. Dat bedoel ik met verschil in hufterigheid en ja, dus ook verschil in mate van verdrietigheid.
Tja, what happens in Vegas, stays in Vegas, dat is een erecode toch? Wat gebeurt tijdens de waterpolotoernooien, vrijgezellenpartys, zakenbeurzen, hockeyfeestjes en vakanties, wordt niet doorgebriefd. Er wordt onderling vaak wel verschrikkelijk veel over geroddeld, maar alleen tussen de mensen die erbij waren.

Mijn nieuwe SF-flirt is maar actief en stuurt leuke berichtjes. Ik laat het voorlopig even op me af komen, het blijft leuk om weer nieuwe contacten te ontwikkelen. Ik ga binnenkort op vakantie en heb hem gezegd dat dat family-time is, geen aandacht voor nieuwe flirts dus.

En onverwachts kreeg ik vandaag ook nog een leuk mailtje van mijn ex-minnaar. Gewone inhoud, niks bijzonders en vooral prietpraat, maar het voelt wel goed.

Het is vast het effect van de zon. Ik word altijd best hitsig van mooi weer, lekker rondlopen in jurkjes zonder ondergoed, allemaal mooie mensen om naar te kijken. Mijn man is het huis aan het schilderen, een werkende man in weinig kleren met een mooi lijf is ook altijd heel aangenaam om naar te kijken
Mijne himmel, kluif ik snap niks van je verhaal. Is gnoom ineens een belg geworden? Hoe kwam hij je huis binnen? En dan gaat hij bij je onder de douche en dat pik jij? Ondertussen heb je ook nog even je arm gebroken?

Het begint een beetje een soap te worden allemaal.
quote:oranjexx schreef op 13 juli 2013 @ 12:00:

Mijn nieuwe SF-flirt is maar actief en stuurt leuke berichtjes. Ik laat het voorlopig even op me af komen, het blijft leuk om weer nieuwe contacten te ontwikkelen.

Niet om te narren hoor Oranje maar ik dacht toch van de week te lezen dat jij je nr 2 liever exclusief zag.

Geldt dat dan ook voor jou of is het oké zo lang het bij virtuele opgeiling blijft?
quote:Rooss4 schreef op 13 juli 2013 @ 12:01:Is gnoom ineens een belg geworden? Hoe kwam hij je huis binnen? En dan gaat hij bij je onder de douche en dat pik jij? Ondertussen heb je ook nog even je arm gebroken?Om je vragen te beantwoorden; Is hij z'n hele leven al. M'n man heeft 'm binnen gelaten. Ik klapte op m'n bek van de schrik, omdat hij me overdonderde en klapte met m'n arm onaangenaam tegen de betonnen muur. En hij heeft me opgeraapt. Mijn leven is geen sprookje dat over rozen gaat helaas.
Oooooow hahaha.. (sorry) ik snap `m. Dit warren de ontbrekende hiaten, sorry dat ik m niet meteen vatte.

Hee maar kluif "ik zie u graag", heb je enig idee hoe dat vrijelijk vertaald wordt?

Is je arm gebroken trouwens? (auw, kutterdekut!)
En jij gaat niet volledig uit je plaat als er ineens iemand in je douche staat die je daar niet wil, niet weg gaat als je dat wil, later in je slaapkamer nog steeds niet weggaat als je dat wil, zijn zin doordrukt over een concert waar je niet naartoe wilde?

En dan de onzin over eindelijk jezelf te laten zien na 8 maanden. Echt bullshit! Als iemand zichzelf laat zien dan ben jij het. Dat het niet overeen komt met zijn visie van hoe jij zou moeten zijn is echt zijn probleem. Hij is bezig je te 'breken'. Je moet van een krachtige vrouw die seks heeft als ze daar zin in heeft veranderen in een labiel poppetje. Hetzelfde met dat verplicht moeten praten over jezelf terwijl hij naakt met een stijve naast je ligt. Anderen hier willen die emotionele binding met een minnaar, maar jij hebt hier constant gezegd dat jij daar geen zin in hebt. En nu loopt hij dat gewoon af te dwingen.

Ik snap echt niet dat bij jouw met je verleden van in een keurslijf worden gedwongen hier niet enorm de knop van omgaat.

(sorry voor het inbreken )
En dat naar binnen lopen en blijven plakken om 'gezellig' met je man voor jou te zorgen. Die vent heeft daar niets te zoeken. Jij hebt hem niet nodig om voor jou te zorgen. Je hebt al een gezin en een man en zeer zeker geen vaderfiguur nodig.

Het is een geile pik op afroep, met als het meezit een leuke vent eraan vast. Deze vent klinkt niet leuk, houdt zijn pik onnodig achter en loopt zichzelf jouw gevoels- en gezinsleven binnen te dwingen. Ik dacht dat juist jij zou roepen dat hij fijn kon gaan wieberen. Geen hand vol maar een land vol (geile mannen en vrouwen), hoor.
quote:Rooss4 schreef op 13 juli 2013 @ 12:17:Hee maar kluif "ik zie u graag", heb je enig idee hoe dat vrijelijk vertaald wordt?Uhm, daar bedoeld hij vast mee dat hij me wel mag? Ik zit hier stevig te vloeken ja en 't jeukt als de ziekte met die warmte.quote:AtobeKeigo schreef op 13 juli 2013 @ 12:27:En jij gaat niet volledig uit je plaat als er ineens iemand in je douche staat die je daar niet wil, niet weg gaat als je dat wil, later in je slaapkamer nog steeds niet weggaat als je dat wil, zijn zin doordrukt over een concert waar je niet naartoe wilde?Ja, ik zat hem stijf te vloeken onder de douche. Was daarna verbaasd dat hij bleef nadat ik zelf zo uit m'n vel was gevlogen, want 't was geen fraai gebeuren en ik ben 't gewoon dat mensen me dan niet meer willen zien (tenzij 't masochistische mannen zijn). Ik (en m'n man overigens ook) heb 'm desalniettemin wel graag om me heen, dus vond 't geen bezwaar dat hij bleef. En 't was m'n man die me ervan overtuigde dat ik best wel mee kon gaan, ook al had ik donderdag nog sterk de neiging om m'n hakken in 't zand te zetten. Was nog best een goed concert ook, maar de nacht erna was bevredigender. quote:AtobeKeigo schreef op 13 juli 2013 @ 12:35:Geen hand vol maar een land vol (geile mannen en vrouwen), hoor.Je hebt gelijk en ik maak mezelf dan ook geen illusies. De komende 1,5 maand ben ik uit de roulatie, dus zal ik 'm hoogstwaarschijnlijk niet zien en daarna heeft hij vast alweer een ander in z'n nest. Een verhouding duurt zolang als 't lekker is en ik zie wel of en wie ik dan weer tegen 't lijf loop.
anoniem_161904 wijzigde dit bericht op 13-07-2013 12:59
Reden: spelfout eruit
% gewijzigd
quote:Rooss4 schreef op 13 juli 2013 @ 12:07:

[...]

Niet om te narren hoor Oranje maar ik dacht toch van de week te lezen dat jij je nr 2 liever exclusief zag.

Geldt dat dan ook voor jou of is het oké zo lang het bij virtuele opgeiling blijft?Rooss, we doen niet aan exclusiviteit, hebben we afgesproken. Maar ja, mijn gevoel ziet hem wel liever exclusief. Omdat we niet aan exclusiviteit doen heb ik nog wel mijn SF-account. Waar vrijwel iedereen direct wordt bedankt voor de aandacht. Maar nu kwam er iemand met een open relatie min of meer uit de regio voorbij in een ook op andere fronten min of meer vergelijkbare situatie als die van mij en dan word ik wel nieuwsgierig.
Kluif, "ik zie u graag" wordt in de regel vertaald als "ik hou van je".

Oranje, bedankt voor het antwoord. De tweestrijd van een duogaam hart enerzijds en nieuwsgierigheid anderzijds snap ik heel goed.

Jij mag rondkijken, hij ook. Ook al doet het best een beetje auw in je hartje. Hebben jullie de afspraak dat je evt nummers 3 meldt bij elkaar of niet?
Ik denk dat ik het wel een beetje eens ben met Atobe. Zit je hier op te wachten kluif? Dat gewroet in je grenzen en je gevoelsleven? Strookt het idd wel met hoe jij een minnaar (seksslaaf/vriend) ziet? Want dit heeft niet eens zoveel meer met geile lustneuqseks te maken, dit speelt zich af op een ander niveau.
quote:Rooss4 schreef op 13 juli 2013 @ 12:56:Kluif, "ik zie u graag" wordt in de regel vertaald als "ik hou van je".Dat lijkt me stug. Hij kent me nog geeneens een jaar en ik ben 't wat dat betreft met Julus eens.quote:Rooss4 schreef op 13 juli 2013 @ 12:59:Ik denk dat ik het wel een beetje eens ben met Atobe. Zit je hier op te wachten kluif?Zolang als hij lekker kan neuken mag hij blijven en wat hij verder zit te bazelen gaat 't ene oor in en de andere weer uit heel eerlijk gezegd, want natuurlijk heb ik hem niet voor de diepzinnige gesprekken.
Je klinkt anders aardig aangedaan door het hele gebeuren, en dat vind ik vervelend voor je. In plaats van sterk en blij, onzeker en gestresst.

Krijg je geen flashbacks naar je minnares van vroeger met zijn ge'Ik wals over je grenzen en dwing je te doen wat ik wil dat je doet, of je daar nou zin in hebt of niet. Oh? kijk, je huilt en bent overstuur. Wat goed dat jij eindelijk jezelf bent'.

Gaan daar trouwens niet je nekharen van overeind staan? Dat hij het fijn vind om je jankent onder de douche te zien, compleet machteloos over hem omdat je hem niet weg kán krijgen. Dat hij vindt dat je dan jezelf bent en dus gewoon altijd zo moet zijn?

Of ga ik nu veels te ver door? Ik weet niet. Ik vind het gewoon jammer om te zien dat je niet kreeg/krijgt wat je wil van hem, dat je een hoop krijgt wat je niet wil, en dat dat je van je stuk brengt.
quote:kipkluifje schreef op 13 juli 2013 @ 13:06:

Zolang als hij lekker kan neuken mag hij blijven en wat hij verder zit te bazelen gaat 't ene oor in en de andere weer uit heel eerlijk gezegd, want natuurlijk heb ik hem niet voor de diepzinnige gesprekken.

Even kort, want mobiel. Je klinkt niet ene oor in en andere uit. Je was ook van slag na zijn 'blijf af'.

Je hebt hem niet voor de diepzinnige gesprekken, maar hij duwt je wel in die gesprekken. Als jij wilt neuken, wil hij gezellig kkersen, praten en samen ontbijten. Ik lees eigenlijk alleen maar allesbehalve-neuken, er gebeurt heel veel meer en hij speelt met jouw grenzen.

En zal net zo lang blijven spelen, tot hij helemaal in je systeem zit.

Wil je een minnaar die zo'n grote rol in je priveleven speelt?

Vind je het echt oké dat hij je zo van slag weet te maken onder de douche? Zie je niet wat er gebeurt en hoe hij zich steeds meer in jouw leven wurmt, of lezen wij teveel achter jouw woorden?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Oh, en het hoeft niet slecht te zijn om meegesleurd worden in zo'n heftige verhouding. Ik heb me vorig jaar ook weer eens - bewust - mee laten sleuren. Genieten van alle aandacht, het gevoel, de emoties en de tranen. Het deed me weer voelen, waar ik me lang voor af had gesloten. Het heeft me veel opgeleverd, al was het vaak ook ingewikkeld en deed het pijn om me open te stellen.
quote:AtobeKeigo schreef op 13 juli 2013 @ 13:34:Krijg je geen flashbacks naar je minnares van vroeger Ja! en daar krijg ik het spaans benauwd van. Naast dat ik gisteravond de griebels kreeg toen een kennisje naar me toe kwam lopen bij de wc's met de vraag "hé, heb je een nieuwe vriend?" (voor zover zij weet ben ik 'n gescheiden moeder, wat feitelijk ook zo is)

Waarom heeft hij net zolang op m'n knoppen lopen duwen totdat ik uit m'n vel vloog van woede? Het is me nu duidelijk dat dat 1. uitnodigen tot seks en afwijzen 2. die andere vrouw aan de bar en mij bevestigen dat hij mij koos boven haar en 3. mij besluipen op een onverwacht moment allemaal stappen zijn naar iets. Maar wat?

Het is dat ik mezelf gister de tyfus schrok en m'n arm zo'n pijn deed anders had hij een klap voor z'n smoel en 'n trap onder z'n hol gekregen. Grof gezegd. En die neiging heb ik nog steeds nu ik zo bij de gang van zaken stilsta aan de hand van jouw kritische opmerkingen (waarvoor dank!)

Het is dat mijn man zei "ah joh, die band is toch best goed en 't is vlakbij, als je er niks aan vind ben je zo weer thuis" en ik zijn gedachtengang redelijk vond klinken.

En toen gnoom even later tegen me stond met z'n keiharde werd ik daar simpelweg geil van.
quote:Heeeidi schreef op 13 juli 2013 @ 14:36:Je was ook van slag na zijn 'blijf af'.

Wil je een minnaar die zo'n grote rol in je priveleven speelt?Hij stond erop dat ik meeging voor seks en vervolgens krijg ik geen seks. Ik krijg dan 't idee dat ik word blij gemaakt met een dooie mus ja, daar word ik boos van. Nodig me dan goffer niet uit voor een beurt als je eigenlijk geen zin in 'n beurt hebt! Toen hij die nacht vragen begon af te vuren heb ik me zoals gewoonlijk op de vlakte gehouden, ben ik best goed in na 30+ jaar een dubbelleven te hebben geleid. Hij kent alleen wat globale dingen over mij en als hij vind dat ik mezelf ben als ik uit m'n vel vlieg..tja ik wil hem met alle liefde bont & blauw beuken hoor. Ik heb nog wel een ballcrusher hier liggen en die klem ik 'm zo om als hij dat zo graag wil. Eikel.
quote:kipkluifje schreef op 13 juli 2013 @ 14:54:Waarom heeft hij net zolang op m'n knoppen lopen duwen totdat ik uit m'n vel vloog van woede? Het is me nu duidelijk dat dat 1. uitnodigen tot seks en afwijzen 2. die andere vrouw aan de bar en mij bevestigen dat hij mij koos boven haar en 3. mij besluipen op een onverwacht moment allemaal stappen zijn naar iets. Maar wat?Jij word makkelijk geil en ik kan me zo voorstellen dat hij denkt dat hij een van de velen is voor jou. Een wandelende wegwerp-erectie is. Hij is ook maar een mens en zo te lezen ziet hij jou wel heel erg graag. Wellicht is hij ook een tikkel onzeker daardoor? Ik denk dat hij jou met een omweg tot een antwoord op zijn vraag wat hij voor jou betekent heeft gepushed en die heb je hem ook duidelijk gegeven tussen 't vloeken door:quote:kipkluifje schreef op 13 juli 2013 @ 11:22:Ik wil jou doen telkens als jij jezelf aanbied! Ja lelijkerd jou ja (pokende vinger tegen z'n sleutelbeen) en anders donder jij maar op! Als hij verliefd op jou is begrijp ik wel dat hij jouw bekentenis zo fijn vond dat hij pretogen kreeg, neuriënd bij je op bed lag en net zo lang bleef zorgen dat hij bij je in de buurt was zodat hij je 's avonds kon showen als zijn vriendin. Vraag is; wil jij een vriend?

Je man heeft het initiatief genomen om jullie relatie open te stellen toch? En je man heeft hem binnengelaten toch? Wat zegt je man erover dat je minnaar heeft gezegd dat hij van jou houdt? Dat betekent "ik zie u graag" namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven