Mode & Beauty alle pijlers

String bikini

09-04-2013 09:55 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar je mooie bikini's kunt kopen met strings? Ben al bij Bijenkorf, V&D, Hunkemoller, H&M geweest nergens hebben ze ze echt....

Online wil ik liever niet...tips?
quote:stoutem schreef op 10 april 2013 @ 09:31:

Marktplaats?? 2e hands vind ik beetje vies :p

Domste opmerking ooit.

Echt dom dom dom, ze worden toch ook gepast, ook even gedragen en terug gebracht én door verkocht.
quote:schorpioentje29 schreef op 09 april 2013 @ 10:23:

Je leeftijd heeft er niet zo veel mee te maken of dit leuk staat, je postuur wel. Ook twintigers zijn heel vaak mollig tegenwoordig... Dus zou het echt alleen doen als je een killer body hebt en dat graag wil laten zien.

De meeste vrouwen hebben putjes op hun benen en billen bijvoorbeeld.

schorpioentje, fout die het meeste percentage vrouwen maakt is dat ze door te lezen in magazins weten wat mannen mooi/sexy vinden. je zou ééns wat research moeten doen hoe zo,n redactie in z,n werk gaat. en kom er dan achter dat grotendeels toch écht door vrouwen gemaakt word die vaak net zo denken als jij. kortzichtigheid zal ik het maar gewoon netjes noemen.

zij hebben natuurlijk te maken met verkoop cijfers en komen daarom al snel uit om iets te maken wat de beetje doorsnee vrouw wilt zien.

oe zie ik daar nu een putje??? als dat nu echt zo,n grote ramp zou zijn vraag ik me af hoe het er in afrika en curacau enzo aan toe gaat. aangezien een beetje negerin vast wel meer dan 1 putje in dr kont heeft, NIET??? of dacht je dat die vrouwen daar heel dr leven alleen blijven ofzo? geloof me, dan heb je het echt zó verkeerd.

kom aub niet met het argument dat de mannen daar gewoon niks anders hebben of kunnen krijgen. de meeste vinden het gewoon mooi en/of sexy.

mannen houden van slank met een mooi cupje B

mannen houden van aziatisch.

mannen houden van beetje mollig, goede houvast enzo.

mannen houden van blank, gebruinde huid, negerinnen met een goede stevige kont met een putje meer of minder.

ofterwijl, kijk verder en zie dat wat mannen (én vrouwen) mooi vinden, of wat mode zou zijn zo erg verschilt aan wie je het vraagt en waar op de planeet je je bevind.

wat zeg ik?.. je moet het verschil op straat in nederland al ééns zien. bijvoorbeeld in een gemiddeld dorp óf in de bijlmer. is echt zo veel anders.

maar goed, je mag het ook bij je boekje en dat slecht geacteerde tv programma houden als je wilt.

TIP: metropolis op NED2, daar kijken ze wel iets verder gelukkig.

of... zou het gewoon zo zijn dat je het stiekem veel belangrijker vind wat je vriendinnen en andere vrouwen er van vinden. kleed je dan zeker niet te sexy. stel je voor dat een vriendin jaloers wordt en over je gaat roddelen. enige reden waarom je zou denken dat ze dat doen is waarschijnlijk omdat je het zelf ook doet.

heb echt totaal geen last van dat vrouwen goedoe ding.

het versaait alleen zo erg het straat beeld :P

succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven