Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Level 147 moet je samen met iemand anders proberen, samen kijken zegmaar. Ik zat een maand vast op 147 en had hem toen in 3x !
trouwens een tip voor meer levens (weet niet of die al eens gegeven is): zet je datum een maand vooruit, open candy crush nog eens, sluit candy crush weer af en zet je datum terug naar vandaag. 5 levels!

Ik heb 125 gehaald!
Er zijn weer goede resultaten bereikt.

Er zijn weer nieuwe levels na 425 en de eerste zijn zonder wervelwinden. Heerlijk!!!
Lady V, gefeliciteerd.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Goed gedaan! Dat viel nog best wel mee
Ik zit ook al vast op 147 , en ik ga geen lollies e.d. kopen. Dat wil ik gewoon niet
Hebben jullie ook zo vaak dat de snoepjes worden verwisseld omdat er geen zetten meer mogelijk zijn?? In 147
ja ladida dat heb ik ook....zit ook al een week of wat vast op level 147.Het vervelendste vind ik dat je dat dus een zet kost...dat husselen bedoel ik.
quote:Cejo schreef op 17 juli 2013 @ 14:57:

ja ladida dat heb ik ook....zit ook al een week of wat vast op level 147.Het vervelendste vind ik dat je dat dus een zet kost...dat husselen bedoel ik.Gebeurt idd vaak. Of dat er alleen maar zetten kunnen in die bovenhoeken, waarmee je dan dus geen jelly wegspeelt.
Leuk hoor, die orders. Alleen jammer dat de kleuren waar ie om vraagt er per definitie niet in zitten.
Ow, wat een genot, ik ben inmiddels al bij 219. Gewoon weer levels die te doen zijn, toch ook wel leuk.
En ik krijg nu weer de mogelijkheid om een reclamefilmpje te kijken voor een extra leven, alleen als ik dan de reclame bekeken heb telt ie er geen leven bij.
Ik krijg serieus het gevoel dat ik iets over het hoofd zie in dat tyfus-level 350. Het ziet er zo simpel uit, waarom haal ik het dan niet?? Heb nu 2 keer 1 lullig blokje gelatine over gehad, maar verder dus nog nooit echt in de buurt geweest zelfs.

Ik voel me dom.

Dit spel ondermijnt mijn zelfvertrouwen.
Life is too short to waste time matching socks
Annasophia, ik zit ook al een tijdje vast in 350 - lijkt zo makkelijk, maar jee!! Ik heb nu een paar keer ook het bijna gehaald, maar net niet. Mijn vriendinnen zaten er ook lang vast, maar inmiddels hebben zij het allemaal gehaald en ben ik nog alleen achter gebleven...

Schijtlevel.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ik zit in 245. Weer zo'n level waarvan je je afvraagt of je hem ooit gaat halen.
quote:Solomio schreef op 17 juli 2013 @ 19:07:

En ik krijg nu weer de mogelijkheid om een reclamefilmpje te kijken voor een extra leven, alleen als ik dan de reclame bekeken heb telt ie er geen leven bij.Same here!
odi et amo
quote:Solomio schreef op 17 juli 2013 @ 17:37:

Ow, wat een genot, ik ben inmiddels al bij 219. Gewoon weer levels die te doen zijn, toch ook wel leuk.

Ja he? Ik zit ineens in 131. Ik weet gewoon niet wat ik meemaak!

131 is trouwens wel een poeplevel.
quote:Neurogenesis schreef op 21 maart 2013 @ 22:08:

Level 252 heb ik gewoon 7,11 miljoen punten

Ik ben na een half uur gestopt met spelen en toen moest ik nog drie kwartier wachten tot mijn tijd voorbij was...

Mijn vriend geloofde dit niet. Hij had zelf een score van 104.000. Heeft ie het opnieuw gespeeld.

Na ruim een uur zat ie op 7,21 miljoen.

En ik kom niet verder dan level 70.
Eindelijk level 275 gehaald. Wat een hoerenlevel was dat zeg. Nu wachten op tickets en dan kan ik hopelijk morgen weer verder.
Pfieuw, ik had 214 gehaald op de tablet, maar toen kon de tablet geen verbinding maken met FB (ofzoiets) en bleef ik op de laptop dus nog steeds in level 214 hangen.

Maar nu is het in orde (geloof ik).
Oh ja, ook zo stressvol, als dat synchroniseren niet gaat! Zo heb ik een tijd terug een level dus echt 2 keer moeten doen, omdat ie het niet opgeslagen en gesynchroniseerd had.

Eigenlijk is CCS dus echt een kutspel!
Life is too short to waste time matching socks
ik zit al twee weken op 165 vast. Lijkt heel simpel. Gewoon een hoeveelheid snoepjes weghalen en ondertussen oppassen voor bommen en chocolade. Maar ik haal het gewoon niet!!!

Bah!
quote:Solomio schreef op 17 juli 2013 @ 17:37:

Ja he? Ik zit nu in 226. Sommige levels haal je gewoon in 1 keer!

Ik ben me er wel van bewust dat de lol snel over kan zijn... kom je weer zo'n trutlevel tegen.
Jihaaaa voor Solo en LadyV

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven