Onverklaarbaar verdwenen
donderdag 25 juli 2013 om 22:21
Echt iets heel stoms hoor maar heb vanmiddag een naaigarenklosje gekocht om iets vast te naaien. Ben ermee bezig en moest nog wat garen hebben en het klosje is gewoon foetsie.
Het lag op tafel en ik ben even weggelopen omdat ik de jurk waar iets aan gedaan moest worden aanhad en ik even in de spiegel moest kijken of het goed zat.
Heb echt het hele huis afgezocht, zelfs de bank helemaal weggeschoven omdat ik dacht dat het daaronder gerold was. Nee dus.
Kan het niet uitstaan en blijf contant op dezelfde plekken zoeken.
Het grappige is dat het garen een onzichtbaar (doorzichtbaar) garen was maar ja het zit wel om een klosje dus je moet het wel kunnen zien.
Hebben jullie dit weleens gehad?
Het lag op tafel en ik ben even weggelopen omdat ik de jurk waar iets aan gedaan moest worden aanhad en ik even in de spiegel moest kijken of het goed zat.
Heb echt het hele huis afgezocht, zelfs de bank helemaal weggeschoven omdat ik dacht dat het daaronder gerold was. Nee dus.
Kan het niet uitstaan en blijf contant op dezelfde plekken zoeken.
Het grappige is dat het garen een onzichtbaar (doorzichtbaar) garen was maar ja het zit wel om een klosje dus je moet het wel kunnen zien.
Hebben jullie dit weleens gehad?
donderdag 25 juli 2013 om 22:25
Ehm ja hoor, met zo'n beetje alles. Ik heb het in mijn handen, ik leg het neer, draai me om en foetsie! Uiteindelijk vind ik het altijd terug. Op rare plekken. Ben ik er toch mee gaan lopen, kwam ik iets tegen wat ik ook nog even moest doen en voila. Of een van de katten is er mee aan de haal gegaan.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
donderdag 25 juli 2013 om 22:26
Oh dagelijks. De meeste dingen vind ik overigens terug in het speelkeukentje van zoon of in de mand van onze hond.
Maar ik ben in staat om een heel winkelcentrum op stelten te zetten voor autosleutels... Zittend in de auto keer ik handtas en al om, geen sleutels. Zoon weer uit zitje, alle winkels af... Vraagt ineens een vrouw "Maar hoe kreeg je de auto dan open?". Oeps... Gelukkig zaten de sleutels in het contact, en stond de auto er nog.
Maar ik ben in staat om een heel winkelcentrum op stelten te zetten voor autosleutels... Zittend in de auto keer ik handtas en al om, geen sleutels. Zoon weer uit zitje, alle winkels af... Vraagt ineens een vrouw "Maar hoe kreeg je de auto dan open?". Oeps... Gelukkig zaten de sleutels in het contact, en stond de auto er nog.
donderdag 25 juli 2013 om 22:30
Ik dacht dat mijn hond het misschien heeft gepakt, dat het op de grond is gevallen of zo. Maar het is echt nergens te bekennen. Heb ook het balkon afgezocht en van de bank alle kussens gehaald maar tevergeefs.
Ik heb ook niet echt een huis met heel veel spullen staan het is allemaal goed te overzien.
Kan het gewoon niet uitstaan.
Ik heb ook niet echt een huis met heel veel spullen staan het is allemaal goed te overzien.
Kan het gewoon niet uitstaan.
donderdag 25 juli 2013 om 22:31
quote:Starshine schreef op 25 juli 2013 @ 22:27:
Doorlopend.
Ik heb een keer in een film gezin dat geesten dit doen voor de gein. Pakken iets weg, jij zoeken en dan leggen ze het ineens weer ergens terug. Domme humor Dit was dus ook waar ik aan dacht. Misschien heeft een geest het nodig en pakt hij/zij het van mij.
Doorlopend.
Ik heb een keer in een film gezin dat geesten dit doen voor de gein. Pakken iets weg, jij zoeken en dan leggen ze het ineens weer ergens terug. Domme humor Dit was dus ook waar ik aan dacht. Misschien heeft een geest het nodig en pakt hij/zij het van mij.
donderdag 25 juli 2013 om 22:37
donderdag 25 juli 2013 om 22:41
donderdag 25 juli 2013 om 22:45
Als je katten in huis hebt dan weet je het wel, geregeld dat ik even moet zoeken naar spullen .
En de wasmachine heeft er ook een handje van. Tegenwoordig koop ik als ik nieuwe sokken nodig heb maar gewoon zwart, dan denk ik nog stelletjes te hebben.
En de wasmachine heeft er ook een handje van. Tegenwoordig koop ik als ik nieuwe sokken nodig heb maar gewoon zwart, dan denk ik nog stelletjes te hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 25 juli 2013 om 22:48
Voor de sokken heb ik nu eindelijk een truc:
Koop/maak een zakje van grof linnen of katoen (of verknip een kussensloop). Naai hier een tunnel in, en haal er een koord door. Hang deze naast/boven/achter de wasmand, en stop vuile sokken in deze aparte zak. Vol? In de zak wassen.
Hier geen weessokken meer.
Koop/maak een zakje van grof linnen of katoen (of verknip een kussensloop). Naai hier een tunnel in, en haal er een koord door. Hang deze naast/boven/achter de wasmand, en stop vuile sokken in deze aparte zak. Vol? In de zak wassen.
Hier geen weessokken meer.
donderdag 25 juli 2013 om 22:59
Gevalletje van aan je kleding/jurk blijven hangen en er mee door het huis gelopen?
Ín de bank en tussen de kussens in plaats van er op (of onder).
Weggegooid in de prullenbak tegelijk met iets anders.
Eten gepakt uit de koelkast/vriezer en nu ligt het item in de koelkast/vriezer...
Toch nog op tafel maar je blijft er overheen kijken...
Zomaar wat suggesties.
Ín de bank en tussen de kussens in plaats van er op (of onder).
Weggegooid in de prullenbak tegelijk met iets anders.
Eten gepakt uit de koelkast/vriezer en nu ligt het item in de koelkast/vriezer...
Toch nog op tafel maar je blijft er overheen kijken...
Zomaar wat suggesties.
donderdag 25 juli 2013 om 23:12
quote:Nikki1973 schreef op 25 juli 2013 @ 23:09:
Lemoos, je kunt ook een waszakje kopen (2,50) bij bv hunkemoller. Is idd erg handig om sokken in te wassen.
Die gebruik ik idd voor de sokken van zoontje . Man heeft hier nog een formaat kussensloop, en eentje voor mijn sokken.
Hoef ik ook niet meer te kijken wiens sokken het zijn, van hem of mij.
Lemoos, je kunt ook een waszakje kopen (2,50) bij bv hunkemoller. Is idd erg handig om sokken in te wassen.
Die gebruik ik idd voor de sokken van zoontje . Man heeft hier nog een formaat kussensloop, en eentje voor mijn sokken.
Hoef ik ook niet meer te kijken wiens sokken het zijn, van hem of mij.
donderdag 25 juli 2013 om 23:23
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2013 @ 22:40:
Ik heb ergens in huis een groot zwart gat
Alles verdwijnt erin
Tot en met een schilderij aan toe!Stom is dat hè! Ik heb net maar een nieuw kabeltje besteld op ebay om mijn fototoestel mee op te laden. Nergens te bekennen dat kreng. Zal je zien dat zodra de nieuwe in de bus ploft, de oude weer verschijnt.
Ik heb ergens in huis een groot zwart gat
Alles verdwijnt erin
Tot en met een schilderij aan toe!Stom is dat hè! Ik heb net maar een nieuw kabeltje besteld op ebay om mijn fototoestel mee op te laden. Nergens te bekennen dat kreng. Zal je zien dat zodra de nieuwe in de bus ploft, de oude weer verschijnt.