Gezondheid alle pijlers

iieek! Maden!

03-08-2013 17:16 183 berichten
Ik ben een beetje misselijk, maar misschien vooral door de gedachte eraan.

Anyways, het verhaal. Ik heb net een perzik gegeten. De perzik zag er goed uit en smaakte normaal. Alleen vervolgens wilde ik een tweede uit het bakje pakken en die blijkt helemaal rot vanonder, de maden kropen eruit. Toen ik daarna het bakje inspecteerde zaten er ook maden aan de kant van de perzik die ik heb opgegeten.

Wat nu? Ik ben een beetje bang voor buikgriep of iets dergelijks... Heeft iemand een goed idee?

Dank voor je bericht!!
Ik weet dat het smerig is, maar het kan geen kwaad als je er per ongeluk een gegeten hebt.
Dan groeien er vliegen in je buik toch?
quote:betjebig schreef op 03 augustus 2013 @ 17:19:

Dan groeien er vliegen in je buik toch?Of vlinders.
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, ik zou maar naar de spoedeisende hulp rijden denk ik. Als je dat nog zelf kunt.

Niks aan de hand, je hebt geen maden opgegeten. En zo ja, dan gaan die wel dood van je maagzuur.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En het waren vegetarische maden, dus dat kan helemaal geen kwaad.
Vlinders zijn minder erg, iig. Maar echt brrrr!
In sommige contreien is het toch een lekkernij?
Hima, Thnx! Dat stelt me gerust, ik functioneer gewoon nog ja
quote:Cheery schreef op 03 augustus 2013 @ 17:22:

Vlinders zijn minder erg, iig. Maar echt brrrr!

No worries, van een beetje brrrrr hou je niks over.
quote:himalaya schreef op 03 augustus 2013 @ 17:22:

En het waren vegetarische maden, dus dat kan helemaal geen kwaad.
Weet je zeker dat het maden zijn? Vliegen leggen hun eitjes in vlees, niet in fruit. Nu zijn wurmachtige toestanden sowieso niet leuk bij je fruit maar wellicht was het iets anders, iets dat minder vies is of lijkt dan maden.
Wat zijn jullie heerlijk relativerend!!!!

Als ik morgen nog leef, stuur ik een update. Je weet maar nooit met vegetarische maden...
Roos, het waren iig 'larfachtige' wezens. Ze waren wit en zagen eruit als die wormpjes die je weleens bij kleine kinderen in hun ontlasting vindt.
quote:Rooss4 schreef op 03 augustus 2013 @ 17:25:

Weet je zeker dat het maden zijn? Vliegen leggen hun eitjes in vlees, niet in fruit. Nu zijn wurmachtige toestanden sowieso niet leuk bij je fruit maar wellicht was het iets anders, iets dat minder vies is of lijkt dan maden. Eeuh, wat vind jij dan minder vies aan kruipende insecten in je abrikoos?
quote:Cheery schreef op 03 augustus 2013 @ 17:27:

Roos, het waren iig 'larfachtige' wezens. Ze waren wit en zagen eruit als die wormpjes die je weleens bij kleine kinderen in hun ontlasting vindt.Dit maakt het voor je eigen beeldvorming niet bepaald beter, schat ik zo in.
Het maagzuur is zuur voor wormen om in te overleven. Je lijf reinigt het wel .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Zo zagen ze eruit.
Perziken TAM, geen abrikozen.

Wurmpjes in je abrikozen, dat is pas goor en levensgevaarlijk.
Maden zijn zeer voedzaam en zitten vol met eiwitten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Cheery schreef op 03 augustus 2013 @ 17:30:

[afbeelding]

Zo zagen ze eruit.

Dat is een made.

Ook handig om mee te vissen.
Nog mazzel dat je het ontdekt hebt voordat ze door je hele huis kropen.
quote:himalaya schreef op 03 augustus 2013 @ 17:32:

Perziken TAM, geen abrikozen.

Wurmpjes in je abrikozen, dat is pas goor en levensgevaarlijk.Oh ja, nu zie ik het.
Drosophila staat erbij. het is de "larve" van de fruitvlieg.
Ik zat eens een heerlijk sappige perzik te eten, tot ik bij de pit kwam en er uit de pit maden kropen, inderdaad heel afschuwelijk, na al die jaren heb ik nog steeds moeite om een perzik te eten zonder hem eerst door de helft te snijden. Maar je loopt er echt niks van op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven