Wat vind jij overrated?

18-08-2013 14:13 848 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, wie of wat vind je overrated?

Ik trap af.

- Op vakantie gaan, reizen. Ja, het kan leuk en ontspannend zijn maar als je niet gaat dan lijk je die keuze steeds te moeten verdedigen. Hier op het forum lees ik ook vaak dat 'lekker de wereld over reizen' bijna een must is voordat je aan kinderen begint. Waarom, omdat het hoort?

- Apple. Duuuuur. Hoe vaak ik wel niet hoor 'ja maar het is echt fijn hoor, het werkt prettig, of het is zo'n goed spul. Ja me dunkt, van een laptop van 1300 euro mag je toch op zijn minst verwachten dat ie 'prettig werkt'

- van die 'gezaghebbende' modebladen, als Vogue en Elle. Ik zie er soms de meest afzichtelijke kleding in de meest vreemde combinaties in terug waar ik nog niet dood in gevonden wil worden.

Bovendien staan ze bomvol met reclame.

- Starbucks. Is die koffie daar nou echt zo speciaal dat het de prijs waard is?

- 50 shades of grey.

- Chanel nagellak

Nu jullie.
quote:Maryssa schreef op 18 augustus 2013 @ 16:20:

[...]

Dat lijkt me geweldig, Eleonora! Helaas hoor ik dit nooit om me heen.Wat dacht je van iedereen die vrijwilligerswerk doen, die doen dat toch ook gratis!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Eleonora schreef op 18 augustus 2013 @ 16:17:

[...]

Dat heb ik met Dexter. Een van de lelijkste series ooit gemaakt, vind ik, en de halve wereld is er weg van.

Six Feet Under vond ik ook vreselijk.Geweldige series! Maar wat jij vindt dat heb ik met alle soaps. En ook bij veel Nederlandse films. Behalve rent a friend en zwartboek. Oh ja en kinderfilms. Geweldig vaak. Tuttifrutti (of hoe heet dat ding) overrated, net als flodder en mamma wordt boos. Alles is liefde vond ik mager. Niet niet amusant. Ik vond jouw serie (die in de frietkraam, dat was jij toch?) vond ik wel leuk.
WK atletiek, moet dat serieus een week lang non stop uitgezonden worden? Niemand die het interesseert.
I would rather shit in my hands and clap
quote:Uncharted schreef op 18 augustus 2013 @ 16:30:

Photoshoppen. Als een 'hobby'. Er zijn maar weinig mensen die dat goed kunnen.Fotograferen als hobby idem. Want ook dat kunnen maar weinigen goed. Ik vind het gewoon zonde van het geld als iemand een of andere super de luxe spiegelreflex camera koopt en daar vervolgens niks echt mee kunnen.
Draagdoekmoeders die hun kleuter borstvoeding geven, liefst 2 tegelijk, omdat dat het "beste voor het kind" is.
Man-vrouw verschillen.

De vrijheid die je ervaart na een scheiding. Zo overrated!

En superfoods natuurlijk. Maar dat hoor je er gelijk aan af.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:flakes schreef op 18 augustus 2013 @ 16:33:

[...]

Geweldige series! Maar wat jij vindt dat heb ik met alle soaps. En ook bij veel Nederlandse films. Behalve rent a friend en zwartboek. Oh ja en kinderfilms. Geweldig vaak. Tuttifrutti (of hoe heet dat ding) overrated, net als flodder en mamma wordt boos. Alles is liefde vond ik mager. Niet niet amusant. Ik vond jouw serie (die in de frietkraam, dat was jij toch?) vond ik wel leuk.Ik zat ook in Alles is Liefde!
De bedprestaties van mijn ex (al denkt hij daar zelf heul anders over)
Instagram en allerlei andere kekke filters
I would rather shit in my hands and clap
Amerikaanse sitcoms
Wat " men" vindt. Reuze overrated!
quote:Eleonora schreef op 18 augustus 2013 @ 16:37:

[...]

Ik zat ook in Alles is Liefde! Oh echt? Gaaf voor jou! Maar blijf toch van mening dat het niet niet amusant was. De friettent wel! Ik heb alles gevolgd. Is daar een vervolg van?
workshops

assessments

heisessies

afdelingsuitjes

mensen met megadure camera's die hele lelijke foto's maken. Of foto's grondig verpesten bij het bewerken.
...
MARQT. Ja ok, lekker eten daar, maar wat belachelijk duur en gehypt
quote:Oslodeeerste schreef op 18 augustus 2013 @ 16:44:

workshops

assessments

heisessies

afdelingsuitjes

mensen met megadure camera's die hele lelijke foto's maken. Of foto's grondig verpesten bij het bewerken.Ik moet toch ineens aan cupcakes denken door jouw wurksjops. Ook overrated.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 18 augustus 2013 @ 16:32:

[...]

Niet mee eens. Werken vond ik da bomb, zelf geld verdienen en uitgeven is heerlijk!Voor het geld is het chill ja. Maar voor sommigen lijkt het echt DE weg zijn naar verantwoordelijkheid, volwassenheid, een goed cv, etc. Daar ben ik het totaal niet mee eens, er zijn ook andere manieren om dat te bereiken. Na mijn studie kunnen de beste studenten een beurs aanvragen bij het NWO, daar kan je niet-academische baantjes niet eens invullen.
Liever elitair dan een pauper!
Dexter, nooit meer dan een aflevering van volgehouden. Net als Game of Thrones en Rome en al die meuk.
Eens met veel van jullie dingen. Zijn de 'hipsters' al genoemd? Man, wat vind ik die overrated. Je ziet ze dit weekend weer veel op Lowlands, valt me op. Meisjes met net iets teveel over nagedachte outfits. Bandje met bloemen in het haar. Die zich een 'been there, done that' attitude hebben aangemeten en constant met een quasi verveeld hoofd rondlopen. Nee, daar heb ik niks mee.

Vroeger... Dit klinkt oud... Gingen we naar Lowlands in onze oude kloffies gecombineerd met Dr. Martens of kisten. Ter plekke kochten we een LL of bandshirt. Times are changing.
Mindfulness
Je bent zelf een theepot
quote:chineesje2000 schreef op 18 augustus 2013 @ 16:40:

De bedprestaties van mijn ex (al denkt hij daar zelf heul anders over)Die telt niet, dat kunnen we niet controleren of dat zo is .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:flakes schreef op 18 augustus 2013 @ 16:42:

[...]

Oh echt? Gaaf voor jou! Maar blijf toch van mening dat het niet niet amusant was. De friettent wel! Ik heb alles gevolgd. Is daar een vervolg van?

Nee. Ondanks een miljoen kijkers. We zijn gestopt met leuren er mee.

Maar we zijn iets anders leuks aan het maken.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 18 augustus 2013 @ 16:48:

Eens met veel van jullie dingen. Zijn de 'hipsters' al genoemd? Man, wat vind ik die overrated. Je ziet ze dit weekend weer veel op Lowlands, valt me op. Meisjes met net iets teveel over nagedachte outfits. Bandje met bloemen in het haar. Die zich een 'been there, done that' attitude hebben aangemeten en constant met een quasi verveeld hoofd rondlopen. Nee, daar heb ik niks mee.

Vroeger... Dit klinkt oud... Gingen we naar Lowlands in onze oude kloffies gecombineerd met Dr. Martens of kisten. Ter plekke kochten we een LL of bandshirt. Times are changing.Niet zo hoor! Toen was dat hip en deed je mee. Dat is nu niet zo erg anders.
Een reactie naar mijn hart, Blusher!

Lowlands is niet meer wat het geweest is.

quote:Blusher schreef op 18 augustus 2013 @ 15:22:

Lowlands inderdaad. Dat kijk mij eens hip zijn. Van die modemeisjes die daar dan rondlopen (want je moet op lowlands zijn) in een festivaloutfit waar zogenaamd niet over nagedacht is en een kapsel dat heel nonchalant lijkt maar waar ze een uur mee bezig zijn geweest. En dan in zo'n kuttentje moeten slapen, andere mensen horen neuken en kotsen. Leuk, dat festivalgevoel.
Farmville.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 18 augustus 2013 @ 16:48:

Vroeger... Dit klinkt oud... Gingen we naar Lowlands in onze oude kloffies gecombineerd met Dr. Martens of kisten. Ter plekke kochten we een LL of bandshirt. Times are changing.ja, en nu doen ze alsof ze in hun oude kloffie gaan, maar ondertussen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven