wat aan op eigen bruiloft?
donderdag 12 september 2013 om 16:20
Mijn vriend en ik gaan trouwen en dan moet ik natuurlijk wat leuks aan. Maar ik ben geen type voor een mooie witte jurk of een andere feestjurk. Nu heb ik nog wel zoveel modebesef dat ik in een Steps-jurk wel erg underdressed ben op mijn eigen bruiloft.
Maar wat dan wel? Ik vind de art-dresses van Ladress prachtig, maar 365 euro voor een jurkje wel weer veel geld.
Ik draag normaal gesproken nette jeans met colbertjes, en ben een no-nonsense type. ik heb een korte blonde pixie-cut en draag maat 40-42. Wie inspireert mij?
Maar wat dan wel? Ik vind de art-dresses van Ladress prachtig, maar 365 euro voor een jurkje wel weer veel geld.
Ik draag normaal gesproken nette jeans met colbertjes, en ben een no-nonsense type. ik heb een korte blonde pixie-cut en draag maat 40-42. Wie inspireert mij?
donderdag 12 september 2013 om 16:34
Is een mooi pak niks voor je? Staat altijd wel erg mooi. Met een paar gave pumps eronder, mooie make-up en haar mooi gedaan, staat het super!
http://www.fashionchick.n ... -vrouwen-in-pak/1404.html
http://www.fashionchick.n ... -vrouwen-in-pak/1404.html
donderdag 12 september 2013 om 16:35
NYC, het lijkt me ook zo lullig als je dan als bruid hetzelfde aan hebt als een andere gast. Ik wil toch een beetje bijzonderder dan ik normaal naar een feestje zou dragen.
Lelietje, dat kan ik zeker doen. Dikke kans dat iemand hem zat is na een paar keer dragen.
Vinden jullie het erg stom van me dat ik geen bruidsjurk aan wil?
Lelietje, dat kan ik zeker doen. Dikke kans dat iemand hem zat is na een paar keer dragen.
Vinden jullie het erg stom van me dat ik geen bruidsjurk aan wil?
donderdag 12 september 2013 om 16:42
Nee, hoor! Ik vind het eerder stom om 1500 euro aan een jurk uit te geven die je maar een keer aandoet.. Kan ik veel leuke andere jurkjes van kopen
Niks tegen mensen die het wel kopen, hoor! Ik vind het prachtig om naar te kijken
Maar als je zelf al zegt dat een broek beter bij je past, dan kijk je toch voor een mooie broek met een mooie bloes of iets? Of een jurkje dat je wel mooi vindt en ook nog eens naar een andere gelegenheid aan zou kunnen?
Ik heb ooit iemand gezien die ook never jurkjes wilde, totaal geen meisje-meisje, maar echt een stoere chick, zeg maar. En op de bruiloft van haar zus droeg ze een jurk. Het was heel mooi, maar je zag gewoon dat het niet bij haar paste en dat ze zich ongemakkelijk voelde.
En btw; het is jouw bruiloft...boeiend wat anderen van je outfit vinden
Niks tegen mensen die het wel kopen, hoor! Ik vind het prachtig om naar te kijken
Maar als je zelf al zegt dat een broek beter bij je past, dan kijk je toch voor een mooie broek met een mooie bloes of iets? Of een jurkje dat je wel mooi vindt en ook nog eens naar een andere gelegenheid aan zou kunnen?
Ik heb ooit iemand gezien die ook never jurkjes wilde, totaal geen meisje-meisje, maar echt een stoere chick, zeg maar. En op de bruiloft van haar zus droeg ze een jurk. Het was heel mooi, maar je zag gewoon dat het niet bij haar paste en dat ze zich ongemakkelijk voelde.
En btw; het is jouw bruiloft...boeiend wat anderen van je outfit vinden
donderdag 12 september 2013 om 16:47
Teaspooncat, ik vind juist een bruiloft wel de dag dat je aan anderen moet denken! ik wil absoluut geen bridezilla zijn. Maar ik nodig mensen uit voor een feestje, dan moet ik er wel verzorgd uitzien. En als ik dan echt aantrek waar ik prettig bij voel, dan draag ik mijn blauwe Scapajasje met mijn favoriete G-star jeans. Zie je het voor je? Leuk restaurant, mensen die zich heben opgedoft (bruiloft tenslotte) en bruid in een versleten spijkerbroek.
Neuh, een beetje decorum vind ik wel op zijn plek.
Overigens kende ik de Heine webshop helemaal niet. Ik zie daar veel leuke betaalbare feestjurkjes die ik wel zou kunnen dragen zonder dat ik me ongemakkelijk zou voelen.
Neuh, een beetje decorum vind ik wel op zijn plek.
Overigens kende ik de Heine webshop helemaal niet. Ik zie daar veel leuke betaalbare feestjurkjes die ik wel zou kunnen dragen zonder dat ik me ongemakkelijk zou voelen.
donderdag 12 september 2013 om 16:50
Ik zou hier naartoe gaan:
http://lauradols.nl/
Een winkel met heeel verschillende (gala)jurken. Aan de overkant ook nog klassiek vintage. Zit misschien wel iets heel leuks voor je tussen. Assortiment wisselt voortdurend.
http://lauradols.nl/
Een winkel met heeel verschillende (gala)jurken. Aan de overkant ook nog klassiek vintage. Zit misschien wel iets heel leuks voor je tussen. Assortiment wisselt voortdurend.
Occam's razor
donderdag 12 september 2013 om 16:51
donderdag 12 september 2013 om 16:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 september 2013 @ 16:53:
[img]http://www.trouwshop.nl/images/upload/M ... pak_11.jpg[/img]
Afschuwelijk...vind ik dan...op zijn minst dan wit....maar mijn mening Had ooit keer gewerkt op een bruiloft en de bruid had ook soort grijs broekpak aan (heel lelijk vond ik...maar daar gaat het niet om) maar het ergste was dat vrouwen die mooi in jurk kwamen er meer als bruid uitzagen dan zij...en ik had gevoel dat zij dat zelf ook vond.
Je moet vooral doen waar JIJ je prettig in voelt, waar JIJ je mooi in voelt.
Ik denk wel dat het leuk is om die hopelijk ene dag in je leven, dat jij het middelpunt bent. Middelpunt in de zin van je mooi voelen en stralen en ja....ik denk wel dat kleding daarbij helpt en dan iets wat je anders niet draagt.
[img]http://www.trouwshop.nl/images/upload/M ... pak_11.jpg[/img]
Afschuwelijk...vind ik dan...op zijn minst dan wit....maar mijn mening Had ooit keer gewerkt op een bruiloft en de bruid had ook soort grijs broekpak aan (heel lelijk vond ik...maar daar gaat het niet om) maar het ergste was dat vrouwen die mooi in jurk kwamen er meer als bruid uitzagen dan zij...en ik had gevoel dat zij dat zelf ook vond.
Je moet vooral doen waar JIJ je prettig in voelt, waar JIJ je mooi in voelt.
Ik denk wel dat het leuk is om die hopelijk ene dag in je leven, dat jij het middelpunt bent. Middelpunt in de zin van je mooi voelen en stralen en ja....ik denk wel dat kleding daarbij helpt en dan iets wat je anders niet draagt.