Afknappers

23-09-2013 08:23 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou echt afknappers bij mannen (of vrouwen)? Natuurlijk is niemand perfect maar ik ben benieuwd waar mensen echt op afknappen.

Ik trap af: ik zie elke ochtend een groepje mannen in pak fietsen met een fietshelm op. Elke man heeft een karretje achter zijn fiets met daarin een kind.
Idd mannen die op de grond spugen, lopen alsof ze in the hood zijn en wajo zeggen. Mensen die hun haar zo serieus nemen dat je er niet aan mag zitten. Mensen die in elke zin zeggen: dan heb ik gewoon zoiets van.

Vrouwen die aardig tegen je doen maar achteraf kwaad.over je spreken. Neppe mensen. Kinderen die je expres pijn doen. Roken. Dronken vrouwen. Zingende vrouwen zovan hoor mij eens! Bah
Afgekloven nagels, sandalen met (witte) sokken, plebsbestek op tafel leggen in een restaurant of op een terras.
verba volant, scripta manent.
komt niet vaak meer voor, maar toch: stelletjes met bijvoorbeeld: deze fiets of dezelfde jas

Volgens mij is alle seks dan wel uit je huwelijk
-mannen die roken, echt met stip op nummer 1!

-mannen die naar je fluiten

-mannen die eerst een andere vrouw proberen te versieren en daarna pas mij zien staan, of nog erger daarna of daarvoor een van mijn zussen.

- mannen met een bouwvakkersdecolleté of een hemd met een berg okselhaar er onder.

en last but not least: mannen die naast de toiletpot pissen.

Als ze al in zo'n groot gat niks kunnen richten, hoeven ze het bij mij echt niets te proberen.
Kale mannen

Klein mannen

Kleine eeltloze zweterige kantoorhandjes

Grote merkletters

Grote zilveren sieraden, goud helemaal lelijk

Uit d kluiten gegroeide sportschool mannen

Nickelsonjassen, tasjes, glimmende sportschoenen, grote merken op kleding, drukke spijkerbroeken, witte mannen,

Magere mannen....

Pfffffff ben zelf eigenlijk zo imperfect...
quote:guillaumette schreef op 23 september 2013 @ 10:00:

[...]

Ja, dat bedoelde ik met boeren en winden. Zijn er nog andere ?

Smakken, rochelen en neus ophalen.

Ik vind het een afknapper als mensen zich overal aan ergeren.
quote:MarianneDavids schreef op 23 september 2013 @ 10:29:

Afgekloven nagels, sandalen met (witte) sokken, plebsbestek op tafel leggen in een restaurant of op een terras.Plebsbestek ?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 23 september 2013 @ 10:50:

[...]

Plebsbestek ?

Plebsbestek = mobieltje (bij voorkeur het allernieuwste exemplaar), autosleutels (bij voorkeur van een Ferrari of Mercedes).

Wordt ook wel "patserbestek" genoemd.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 23 september 2013 @ 10:55:

[...]

Plebsbestek = mobieltje (bij voorkeur het allernieuwste exemplaar), autosleutels (bij voorkeur van een Ferrari of Mercedes).Ohhhh, nooit gehoord. Weer iets geleerd
Je bent zelf een theepot
- Een snor

- Slippers

- En met stip op 1: mannen met een laag IQ of mannen die zich gedragen alsof ze een laag IQ hebben. (denk: voetbalsupporters die overal "Heuj!!" op roepen)

- Mannen die 'pssst' of 'hé meisje' of iets soortgelijks roepen naar vrouwen, maar die vallen ook onder bovenstaande.
quote:ReinRoef schreef op 23 september 2013 @ 10:28:

Idd mannen die op de grond spugen, lopen alsof ze in the hood zijn en wajo zeggen. moest er erg om lachen! Ik ben het met je eens.
Een man boven de 50 jaar die zichzelf serieus "een stoute jongen" noemt....

Ja echt, die ben ik wel eens tegen gekomen.
Mannen die 2 linkerhanden hebben is voor mij echt een nonono
Mannen die eetgeluiden maken. Smakken is het ergst, maar ik wil je sowieso niet horen kauwen of slurpen! ?
quote:justmaartje schreef op 23 september 2013 @ 10:25:

[...]

Kaal zeker?Uhuh
quote:mika65 schreef op 23 september 2013 @ 11:17:

Mannen die 2 linkerhanden hebben is voor mij echt een nonono

Ohhhh ja zulke mannen ook!!,

Quasi intelligente zakenmannen die thuis het Ikea pakket niet kunnen monteren
Ik had gisteren nog een afknapper. Moest even iets ophalen wat ik vergeten was bij een man. Hij liet me wel binnen komen. Vervolgens heeft hij eerst een half uur spelletjes zitten spelen op zn telefoon. Drinken kreeg ik niet eens aangeboden en als ik iets zei kreeg ik de helft van de tijd geen reactie. Geef me dan gewoon het gene dat ik vergeten ben en laat me niet binnen komen.
quote:slekire schreef op 23 september 2013 @ 11:14:

Een man boven de 50 jaar die zichzelf serieus "een stoute jongen" noemt....

Ja echt, die ben ik wel eens tegen gekomen.En ik heb een keer een man ontmoet die zei : ja, ik ben wel 50 maar wat één ding betreft ben ik nog 18. Grrrrr....
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Oh, ik weet er nog 1. Dat was een keer bij dat traumaprogramma op sbs. Een zakenman kwam binnen op de ehbo, want hij had in zijn vinger gesneden. Was het een heel oppervlakkig wondje en hij werd naar huis gestuurd met een pleister.
Ik word een beetje onpasselijk van al die "eisen" hier.
Voor jou bestaan er geen afknappers BvS ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Als ze maar niet kleiner zijn of even groot.

Voor de rest mogen er afknappers zijn, maar dan kijk ik nog wel verder naar wat de persoon te bieden heeft.
De grote witte onderbroeken! Met gleuf!
Afknapper nummer 1. Een negatieve houding. ZO onaantrekkelijk.
quote:bokvansteen schreef op 23 september 2013 @ 11:29:

Ik word een beetje onpasselijk van al die "eisen" hier.Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven