Afknappers
maandag 23 september 2013 om 08:23
maandag 23 september 2013 om 10:28
Idd mannen die op de grond spugen, lopen alsof ze in the hood zijn en wajo zeggen. Mensen die hun haar zo serieus nemen dat je er niet aan mag zitten. Mensen die in elke zin zeggen: dan heb ik gewoon zoiets van.
Vrouwen die aardig tegen je doen maar achteraf kwaad.over je spreken. Neppe mensen. Kinderen die je expres pijn doen. Roken. Dronken vrouwen. Zingende vrouwen zovan hoor mij eens! Bah
Vrouwen die aardig tegen je doen maar achteraf kwaad.over je spreken. Neppe mensen. Kinderen die je expres pijn doen. Roken. Dronken vrouwen. Zingende vrouwen zovan hoor mij eens! Bah
maandag 23 september 2013 om 10:40
-mannen die roken, echt met stip op nummer 1!
-mannen die naar je fluiten
-mannen die eerst een andere vrouw proberen te versieren en daarna pas mij zien staan, of nog erger daarna of daarvoor een van mijn zussen.
- mannen met een bouwvakkersdecolleté of een hemd met een berg okselhaar er onder.
en last but not least: mannen die naast de toiletpot pissen.
Als ze al in zo'n groot gat niks kunnen richten, hoeven ze het bij mij echt niets te proberen.
-mannen die naar je fluiten
-mannen die eerst een andere vrouw proberen te versieren en daarna pas mij zien staan, of nog erger daarna of daarvoor een van mijn zussen.
- mannen met een bouwvakkersdecolleté of een hemd met een berg okselhaar er onder.
en last but not least: mannen die naast de toiletpot pissen.
Als ze al in zo'n groot gat niks kunnen richten, hoeven ze het bij mij echt niets te proberen.
maandag 23 september 2013 om 10:47
Kale mannen
Klein mannen
Kleine eeltloze zweterige kantoorhandjes
Grote merkletters
Grote zilveren sieraden, goud helemaal lelijk
Uit d kluiten gegroeide sportschool mannen
Nickelsonjassen, tasjes, glimmende sportschoenen, grote merken op kleding, drukke spijkerbroeken, witte mannen,
Magere mannen....
Pfffffff ben zelf eigenlijk zo imperfect...
Klein mannen
Kleine eeltloze zweterige kantoorhandjes
Grote merkletters
Grote zilveren sieraden, goud helemaal lelijk
Uit d kluiten gegroeide sportschool mannen
Nickelsonjassen, tasjes, glimmende sportschoenen, grote merken op kleding, drukke spijkerbroeken, witte mannen,
Magere mannen....
Pfffffff ben zelf eigenlijk zo imperfect...
maandag 23 september 2013 om 10:55
maandag 23 september 2013 om 10:56
maandag 23 september 2013 om 11:07
maandag 23 september 2013 om 11:25
Ik had gisteren nog een afknapper. Moest even iets ophalen wat ik vergeten was bij een man. Hij liet me wel binnen komen. Vervolgens heeft hij eerst een half uur spelletjes zitten spelen op zn telefoon. Drinken kreeg ik niet eens aangeboden en als ik iets zei kreeg ik de helft van de tijd geen reactie. Geef me dan gewoon het gene dat ik vergeten ben en laat me niet binnen komen.
maandag 23 september 2013 om 11:25
quote:slekire schreef op 23 september 2013 @ 11:14:
Een man boven de 50 jaar die zichzelf serieus "een stoute jongen" noemt....
Ja echt, die ben ik wel eens tegen gekomen.En ik heb een keer een man ontmoet die zei : ja, ik ben wel 50 maar wat één ding betreft ben ik nog 18. Grrrrr....
Een man boven de 50 jaar die zichzelf serieus "een stoute jongen" noemt....
Ja echt, die ben ik wel eens tegen gekomen.En ik heb een keer een man ontmoet die zei : ja, ik ben wel 50 maar wat één ding betreft ben ik nog 18. Grrrrr....
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.