Afknappers

23-09-2013 08:23 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie nou echt afknappers bij mannen (of vrouwen)? Natuurlijk is niemand perfect maar ik ben benieuwd waar mensen echt op afknappen.

Ik trap af: ik zie elke ochtend een groepje mannen in pak fietsen met een fietshelm op. Elke man heeft een karretje achter zijn fiets met daarin een kind.
Mannen die geen beslissingen kunnen nemen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:mafalda schreef op 23 september 2013 @ 12:42:

[...]

Ik ook vreselijk, misschien op een hele kleine uitzondering na.

Maar dan moet de combi pak met man zo een goed match zijn en dat zie je weinig.

En uitzonderlijk is het niet hoor vrijwel mijn hele vriendinnengroep vind mannen in pak niet aantrekkelijk.De gemiddelde Nederlandse man weet dan ook niet wat voor pak ze moeten kopen. De meesten kiezen minstens 1 maat te groot en dan bij voorkeur ook nog goedkoop.
quote:monalisalove schreef op 23 september 2013 @ 18:20:

[...]

Hoezo hoort dat?De naam zegt het al, het wordt over het hemd gedragen. Hoezo zou dat niet horen?
Als ik alle afknappers verzamel dan voldoe ik aan geen 1 afknapper. Ik zal dan wel de perfecte man zijn
Niet met bestek kunnen eten,spelfouten,slecht gebit,en van voetbal houden
quote:frans1234 schreef op 23 september 2013 @ 18:30:

Als ik alle afknappers verzamel dan voldoe ik aan geen 1 afknapper. Ik zal dan wel de perfecte man zijn Als je even een foto plaatst, kunnen we wel even een oordeel geven.
Ohhh ik vind hemdjes wel leuk bij een goed gebouwd lijf, wel zwarte.

Gecombineerd met teenslippers geweldig.
quote:annelaure schreef op 23 september 2013 @ 18:16:

Er hoort een hemd onder een overhemd, waarom is dat een afknapper? Dat is net zo iets als sokken in schoenen een afknapper vinden. Kan hoor, maar ik snap het niet.

Ik vind het een oude mannetjes ding. Dan liever er een t-shirt onder.

Trouwens, afknappers zijn toch niet per se logische dingen? Al knap ik af op iemand die Croma Bak & Braad gebruikt ipv olie, dan kan het nog zo stom zijn, maar wel een afknapper. Voor mij dan.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Vrouwen die hun man naar hun hand willen zetten.
quote:annelaure schreef op 23 september 2013 @ 18:29:

[...]

De naam zegt het al, het wordt over het hemd gedragen. Hoezo zou dat niet horen?Een onderhemd, had ik niet eens genoemd in mijn lijstje van afknappers, maar dat heeft op mij hetzelfde effect als een grote witte onderbroek of een speedo of een string, bij een man.
quote:boebezoebe schreef op 23 september 2013 @ 18:35:

[...]

Ik vind het een oude mannetjes ding. Dan liever er een t-shirt onder.

Trouwens, afknappers zijn toch niet per se logische dingen? Al knap ik af op iemand die Croma Bak & Braad gebruikt ipv olie, dan kan het nog zo stom zijn, maar wel een afknapper. Voor mij dan.Ik gaf al aan dat het niet logisch hoefde te zijn, ik was alleen nieuwsgierig naar het waarom.
mannen met slechte persoonlijke hygiëne.

Patsers, macho's, brulapen, kortom alles waarmee sommige mannen heel hard willen roepen "kijk mij nou eens een echte vent zijn"

Zo vermoeiend en totaal niet overtuigend.

Ongeëmancipeerde mannen. Arrogantie.
bij vrouwen: veel make up / ordinaire / afhankelijkheid van mannen
In m'n date periode wilde ik een eerste date afspreken met een man. Maar op vrijdagavond kon hij nooit want dan maakte hij altijd z'n huis schoon.

Euh ja, laat maar dus.
Mannen die onaardig zijn tegen obers in een restaurant/café.
Mijn ex liep als een eend! En beweegde zn knieën niet alsof t houten stokken waren! Elke keer als ik hem zag lopen knapte ik af!

Snap nog steeds niet waarom ik dat drie jaar heb aangekeken!
Mannen die steeds door hun (halflange corpsbal) haren strijken, zeker als daarmee een bepaalde attitude gepaard gaat van elkaar a la Jiskefet 'hèh lùl' aanspreken.

Jaloerse mannen.

Incorrecte spelling, afkortingen in sms'jes.

Mannen die blijven zagen over een bepaald onderwerp.
quote:Daisy376 schreef op 23 september 2013 @ 18:02:

Frans Bauer liefhebbers ieuwFrans Bauer zelf.
..ben bij letter i ....I`m cool.
quote:Nemesis. schreef op 23 september 2013 @ 19:38:

Mannen die onaardig zijn tegen obers in een restaurant/café.Yup, enorme afknapper!
quote:SillySill schreef op maandag 23 september 2013 19:35 In m'n date periode wilde ik een eerste date afspreken met een man. Maar op vrijdagavond kon hij nooit want dan maakte hij altijd z'n huis schoon.

Euh ja, laat maar dus. Heette die sheldon cooper:-)
quote:SillySill schreef op 23 september 2013 @ 19:35:

In m'n date periode wilde ik een eerste date afspreken met een man. Maar op vrijdagavond kon hij nooit want dan maakte hij altijd z'n huis schoon.

Euh ja, laat maar dus.Heb je er een die z'n huis schoon houd is het nog niet goed
Vuilniszakjas met bontje

Gouden sieraden

Legging met uggs

Dikke mannen

Pak met bruine (punt) schoenen

Gel kapsel

Klittenband schoenen
Een man op cowboylaarsjes en een veel te lange spijkerbroek waarbij de versleten franjers van zijn pijpen over de grond slepen
Hier waakt de enige echte Barones
Mannen die "onhandig" bewegen...man moet zelfverzekerd in zijn vel zitten en ook zo bewegen :-)

Gel-haar inderdaad.

En de klassieker: vieze nagels...

Mannen die meer aan schoonmaken en opruimen dan ik...onverklaarbaar, maar irriteert mij mateloos.
Haha, Guilaumette, ik bedoelde dat ik meevoel met die walgelijke "ik ben wel vijftig maar van onder niet" IIIIEEEW!8-O

Maar ik reageer nogal eens traag, ik ben maar af en toe online.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven