The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 23 september 2013 om 14:23
ja ik ben niet van de parfum. Ik moet het vooral zelf niet de hele dag ruiken. Ik vind dat ook echt vreselijk afstotelijk als iemand zo'n walm om zich heen heeft. Axe is echt de best anticonceptie die er is, heb ik ontdekt
Dus bijna nooit maar heel soms (een heel klein beetje) Zen van sisheido. Of iets met blauw in de naam van ik weet niet meer wat. (lekker vaag, ook)
Tja echt spannend is het niet, sorry.
Vraag blijft dus ook maar.
Dus bijna nooit maar heel soms (een heel klein beetje) Zen van sisheido. Of iets met blauw in de naam van ik weet niet meer wat. (lekker vaag, ook)
Tja echt spannend is het niet, sorry.
Vraag blijft dus ook maar.
maandag 23 september 2013 om 20:16
maandag 23 september 2013 om 22:50
Zoenen. Hij kan heerlijk zoenen! En verder.. lachen, series kijken, genieten van live muziek, sex, festivals bezoeken, lekker eten, boodschappen doen en thuis lachen om alles wat we zijn vergeten, kijken naar hoe hij slaapt, tegen m aankruipen. Eigenlijk hele dagelijkse dingen. Iemand zong ooit: "You and me doing nothing, is better than something with anybody else." Nou, dat.
Zo. Toppunt van burgerlijkheid bereikt..
Op welk moment (van de dag/op je werk/privé/plek/omgeven van fam/vrienden) ben jij op je best?
Zo. Toppunt van burgerlijkheid bereikt..
Op welk moment (van de dag/op je werk/privé/plek/omgeven van fam/vrienden) ben jij op je best?
dinsdag 24 september 2013 om 09:12
dinsdag 24 september 2013 om 19:32
woensdag 25 september 2013 om 06:44
maandag 30 september 2013 om 22:39
Bij een van mijn vorige functies kregen we een workshop "omgaan met morele dilemma's". Een collega had na afloop voor alle collega's een getuigenschrift gemaakt, behalve voor 1. Daarop stond: melden bij leidinggevende. Die zat ook in het complot en die heeft de collega nog even laten zweten voor ze hem uit zijn lijden verloste (dit is waarschijnlijk echt zo'n anekdote waar je bij geweest moet zijn om de lol van in te zien).
Wat is het laatste lieve ding dat je voor iemand hebt gedaan?
Wat is het laatste lieve ding dat je voor iemand hebt gedaan?
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:43
Ik zit me net te bedenken... Ik doe elke dag eigenlijk wel iets liefs! Maar iets groter liefs.. Mijn zus heeft het financieel niet makkelijk. Of eigenlijk gewoon geen rooie rot cent, op dit moment. Ex-vriend schiet niet op met adreswijziging waardoor zij toeslagen en subsidies misloopt. Laat haar verder ook echt stikken. Afgelopen vrijdag belde ze me op dat ze vreest dat ze dr hond niet meer kan voeden. 'n Zak voer kost haar ¤4,- per week en dat had ze al niet meer, aan het begin van de maand. Hartverscheurend. Ze wilde mijn geld niet aannemen. Die zaterdag heb ik n mand boodschappen voor d'r gehaald. Aardappels, verschillende groentes, vlees, brood, eieren, enz. En geld gegeven voor het hondenvoer. Ik heb het zelf ook niet breed, maar wat ik heb, wil ik met haar delen.
Wie zou jij graag willen zien bij College Tour?
Wie zou jij graag willen zien bij College Tour?