Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:Zaff schreef op 26 september 2013 @ 17:03:

[...]

Check je wel op de uiterste houdbaarheids datum?

Horen jullie ook een mugje?

Wilde je iets melden Zaffje?
quote:vitamientjexl schreef op 26 september 2013 @ 17:14:

Maar op de een of andere manier blijven ze allemaal zo netjes.. Alsof ik breekbaar ben ofzo.. Hoe krijgen jullie een vent zover dat hij gewoon iets zegt of doet? Of moet ik het initiatief nemen?

Huh?

Jij bent gebonden! Denk je nu echt dat elke man met een beetje fatsoen in zijn donder je zomaar zou bespringen? Wellicht vinden ze een beetje aandacht van jou gewoon leuk maar is initiatief nemen net een stap te ver.

Ik zou in jouw plaats blij zijn met zulke vrienden.

Jouw leven zit wel boordevol leuke mannen hè? En het zijn allemaal potentiële bedgenoten naar jouw idee.

Hoe goed is jouw relatie nou eigenlijk echt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 september 2013 @ 17:15:

[...]

Wilde je iets melden Zaffje?

Luister aandachtig....maar nee, ik hoor geen mugje.

Of ik iets wil melden....Roos, je kent me toch....tuurlijk wilde ik iets melden. Ken je alleen mannen van een kwartiertje?

Diegene zitten in een blikje dat over de datum is....of als je het weet, zou ik ze uit mn balboekje doen
Zaff, hou na het weekend de fora hier of daar in de gaten, het verslagje komt je vanzelf wel een keer tegemoet en daarin worden al je vragen ruimschoots beantwoord!
Ik ben altijd dol op je verslagjes
@SweetInez: zou je denken? Ik ken 'm al ruim 4 jaar en de aantrekkingskracht is nog steeds even sterk, misschien wel sterker. Al hebben we ook een lange periode alleen vriendschappelijk contact gehad....

Ik zit echt de uren af te tellen, erg dit..... De SMS-jes worden steeds kinky-er dus volgens mij hebben we nog heel wat spannende momenten voor de boeg!
quote:Rooss4 schreef op donderdag 26 september 2013 14:48 Ja, dat is wel het nadeel van mannen inderdaad. Ze smeren je onder de mayo en dan is het wel weer gebeurd voor een stief kwartiertje. En nu kan ik me wel op jou storten maar na een minuutje zoenen en vingeren hebben we dat ook wel gehad hè?

Mja, ik pleit dan toch maar weer voor een koppeltje blikjes op de plank.

Heb jij voorkeur? Dan blader ik mijn balboekje effe door. Grote paal, gevoelige handen en een lekkere tong )
quote:Rooss4 schreef op donderdag 26 september 2013 17:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Zaff in "Minnaartopic, deel 21."" class="messagelink">Zaff schreef op 26 september 2013 @ 17:03</a>:</b>

[...]

Check je wel op de uiterste houdbaarheids datum? </div></blockquote>

Wilde je iets melden Zaffje? Zaffje, wil je ook op het bankje? Voldoe je wel aan de criteria dan?
Oooooo wat lees ik hier leuke plannen rooss en oranje m m mmmm

Innote dikke knuf ...

Veel verdriet :( lees ik ook...

( had effe tijd nodig om bij te lezen amai! )

Effe update uit grietjeland

Eindelijk es rust in de chaos en drukte hier.

Maandag kreeg ik een mail ... Klonk echt niet goed :( maar had verkeerd gelezen , ging over iets op z'n werk ... En niet over "ons"Had me al een ganse voormiddag voorbereid op "het" einde ... Want er stond een zin in z'n mail ik vrees een beetje voor het einde heb veel aan m'n hoofd nu ..... Hmm

Zie die communicatie via mail , sms ... Grrr kriebels krijg ik ervan of ik moet beter leren lezen .. Kan ook , al ging ik me kunnen neerleggen bij een einde , zelf kan ik het nog niet stoppen ... Als hij het zou zeggen kan ik er zeker mee om!

Nu er staat een date met nr1 op de planning eindelijk!!! stuurde hij mij een sms deze middag ! Wanneer gaan we es op date :D goh ik dacht die snapt het ! We zien mekaar weinig :(

Kijk er zooooo naar uit

Dikke zoen aan jullie allemaal
quote:Rooss4 schreef op 26 september 2013 @ 17:23:

Jij bent gebonden! Denk je nu echt dat elke man met een beetje fatsoen in zijn donder je zomaar zou bespringen? Wellicht vinden ze een beetje aandacht van jou gewoon leuk maar is initiatief nemen net een stap te ver. Ik zou in jouw plaats blij zijn met zulke vrienden.Hij, die uiteindelijk mijn nr2 werd heeft ook vanaf het begin af aan gezegd dat, mocht ik in de verleiding komen, hij me af zou duwen. (Hij wist dat ik in een relatie zat en wilde me niet het gevaar laten lopen vreemd te gaan) Maar toen puntje bij paaltje kwam bleek het vlees, ook van zijn kant, toch te zwak. Weg goede voornemens.
quote:oranjexx schreef op 26 september 2013 @ 18:05:

[...]

Zaffje, wil je ook op het bankje? Voldoe je wel aan de criteria dan?

Op welk bankje? Dat van Roos?

Nou, a) hengelen mag niet, b) we matchen denk ik niet

c) ik zit niet graag op een wachtbankje, d) kom agendatechnisch tijd tekort , e) toch maar eens vaker meelezen, dan snap ik msschien sneller welke criteria...voordat ik weer een wedervraag stel
quote:Zaff schreef op 26 september 2013 @ 19:46:

[...]

Dat van Roos?

b) we matchen denk ik niet

quote:Rooss4 schreef op 26 september 2013 @ 20:00:

[...]

Sorry Sense, was niet als vooroordeel bedoeld!! Dacht echt dat het voor mannen gemakkelijker was. Maar ik denk dat Rooss gelijk heeft.

En ja Rooss, afscheidsdate gehad, maar dat werk van ons maakt het zo onwijs moeilijk om er echt afstand van te nemen. Zie hem toch 5 dagen in de week...

Gewoon lastige situatie!!

Maar wel erg mooi om al jullie ervaringen hier te lezen. Ook hoe ieder in haar eigen tempo haar rug weer recht. Geeft me het gevoel dat het goed gaat komen!

Grietje wat een leuke sms! Veel plezier met je date met je nr 1!!
Ik vind vreemdgaan met een collega dan ook wel heel gewaagd Forentien...
Zeker Dymo. Het is niet alleen gewaagd, maar eigenlijk gewoon oliedom!! Als dit uitkomt heb ik alles kapot gemaakt en raak ik ook zeker mijn baan kwijt. Dus moet kappen hiermee.
Hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier.

Ik heb al heel lang een "minnaar", maar meer dan wat (oppervlakkig) mailen doen we al een tijd niet meer, omdat we allebei getrouwd zijn en "ze zeggen het komt altijd uit"..

Maar ik heb hier moeite mee. De laatste tijd speelt er steeds door mijn hoofd om het contact helemaal te verbreken. Alleen ik durf de eerste stap niet te zetten. Ik weet vrijwel zeker dat ik het nog geen twee dagen vol hou en hem dan toch weer ga mailen. Dat ik vreselijke spijt krijg en dan toch maar liever af en toe wat contact.

Als ik niks laat horen, stuurt hij na een aantal dagen weer: hoi hoe is het ? Hoe neem ik nou meer afstand dat we op gewoon vriendschappelijke voet verder kunnen gaan en me dit niet zoveel doet. Ik verwacht er stiekem toch teveel van, wil meer contact en aandacht en doe soms verwijtend tegen hem omdat ik weer teleurgesteld ben.
Tonia, probeer eens voor jezelf duidelijk te krijgen wat je nu eigenlijk wit. Wil je minnaars blijven? Maak hem dan duidelijk dat het weer eens tijd wordt dat er geneukt gaat worden.

Wil je vriendschap? Eeeh dream on? Nah oké, de meningen zijn verdeeld over vriendschap na minnaarschap maar zelf geloof ik er niet meer in, je moet wel heel veel gedeeld hebben buiten seks en geilheid om om een goede vriendschap te behouden. Wat verwacht je van een vriendschap en zit dat er in met hem? Bedenk ook dat hij waarschijnlijk nooit een legale vriend zou zijn want wat vertel je je omgeving over die plots opgedoken vriend?

Wil je alles verbreken? Vraag jezelf af waarom je dat wilt, ben je er klaar mee of ben je teleurgesteld in hem en zijn manier van contact houden? En dat laatste geval ben je er dus waarschijnlijk niet klaar mee en is verbreken lastig.

Als je ermee stopt gooi je al zijn gegevens in de vuilnisbak en probeer je hem uit je systeem te zetten. Niet meer contacten, ook niet reageren op zijn berichtjes.

Heel simpel en heel lastig.

Succes.
Roos bedankt voor je reactie.

Hij wil voorlopig geen seks meer en stiekeme afspraken omdat de kans dus te groot is dat dit uitkomt. Dat is ook beter zo en eigenlijk heel wijs van hem.

Misschien is dat het wel.. omdat ik naar hem verlang en er niks mee kan, voel ik me afgewezen en soort van aan het lijntje gehouden.

We hebben inderdaad wel zoveel gedeeld dat er een speciale band is tussen ons en we daarom het contact ook allebei niet willen verbreken. Ik wil hem niet kwijt, maar gewoon van dat gevoel voor hem af.
Als hij geen seks meer wil ben je minnaars af, dat is in elk geval één afgevinkt hokje.

Minnaars hebben altijd een speciale band, je hebt beiden een geheim, zit samen in het heilig verbond, dat maakt hecht. Maar laat je geen zand in de ogen strooien, juist omdát je dat geheim deelde was het zo mooi. Wat is ervan over als dat wegvalt? Je loopt er nu al keihard tegenaan, hij laat het qua contact afweten. Wil je zo doorgaan? Smachtend wachten op een berichtje en diep in je hart hopende op toch weer eens seks? Ik zou ervoor passen.

Vriendschap na minnaarschap is heel vaak een tussenfase naar het echte afscheid, uitzonderingen daargelaten. Je wilt vasthouden want loslaten is eng. Maar wat levert het nou eigenlijk echt op??
quote:oranjexx schreef op 26 september 2013 @ 18:03:

[...]

Grote paal, gevoelige handen en een lekkere tong )Wat is er?
@Rooss Knuffel terug
Je hebt helemaal gelijk. Wat levert het op ? Ik voel me constant rot of ik nou wel of geen berichtje van hem krijg. Inderdaad dat smachtend wachten en hopen op meer.

Maar nu nog de moed opbrengen om er mee te stoppen.
quote:Rooss4 schreef op 27 september 2013 @ 12:44:

Als hij geen seks meer wil ben je minnaars af, dat is in elk geval één afgevinkt hokje.

Minnaars hebben altijd een speciale band, je hebt beiden een geheim, zit samen in het heilig verbond, dat maakt hecht. Maar laat je geen zand in de ogen strooien, juist omdát je dat geheim deelde was het zo mooi. Wat is ervan over als dat wegvalt? Je loopt er nu al keihard tegenaan, hij laat het qua contact afweten. Wil je zo doorgaan? Smachtend wachten op een berichtje en diep in je hart hopende op toch weer eens seks? Ik zou ervoor passen.

Vriendschap na minnaarschap is heel vaak een tussenfase naar het echte afscheid, uitzonderingen daargelaten. Je wilt vasthouden want loslaten is eng. Maar wat levert het nou eigenlijk echt op??Na een hele wijze les, deze week geleerd, besef ik: zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Meestal is direct amputeren eng en spannend, maar dan kun je gaan 'revalideren'.
quote:innote schreef op 27 september 2013 @ 13:06:

[...]

Wat is er?Achteraan sluiten jij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven