Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
@Fluf: Het klinkt hilarisch ja, maar voor jou was het op dat moment misschien wat minder lachen

@Ringel: Mayte is hier ook welkom, kun je lekker met je manlief uitwaaien aan de kust!

@Krokus: Vervelend dat jullie auto nu ook weer kapot is. Is er geen geld voor een 'nieuwe' tweedehandse? Al ga je dat voor het uitje van het kdv niet redden vrees ik...

@Pebbs: Tjee, al aan de kraamzorg...wat gaat de tijd snel zeg. Ik ben erg benieuwd naar je baby!!! Is je olliewood lading al binnen gekomen???

@Ris: Lekker lekker, geniet ervan!

Ik heb net gewoon een dik uur liggen slapen! Had Jasmijn naar bed gebracht en toen voelde ik me zo ontzettend moe dat ik even ben gaan liggen. Laatste tijd veel laat naar bed en vroeg er uit geweest. Daarbij ben ik ook nog ongesteld dus energie was even op

Zo raar trouwens, ik ging Jas naar bed brengen, dat houdt in: pyama aan, beetje wassen, tandenpoetsen, zakje aan, speen in, koekel in d'r hand en boekje lezen. Daarna zingen we altijd een liedje en als de man thuis is, zingen we dat altijd samen. Dus hele ritueel gedaan, manlief geroepen, willen we gaan zingen, zegt Jasmijn: 'bed liggen'. Wij houden haar altijd vast en wiegen een beetje bij het zingen. Dus ik leg haar onder het zingen in bed. Gaat ze staan, zegt ze 'neeeej! neeeeej! bed liggen!' Ik snapte er niets van, ze lág immers in bed. Vraagt de man of ze wil wijzen wat ze bedoelt, wijst ze de overloop op. Ik bedacht dat ze in ons bed wilde liggen en vroeg dat aan haar. 'Ja, béd liggen!'. Ow, okeeej...dat gaat dus niet. Maar vooruit, even op manliefs bed gelegd, ik er naast liggen, zegt ze: 'tisie aan???' Ja daaaaahaaag, we gaan nu geen tv liggen kijken Jas! Maar ze bleef standvastig om K3 op de tisie vragen dus ik maar even aan gedaan, laten zien dat K3 al láng lag te slapen en dat zij ook naar bed moest. 'Okeeej!' zei ze, en toen ging ze wel naar bed en gewoon lekker liggen en ze zei nog 'doei, mama' ook! Dat is toch om je rot te lachen, zo'n wijsneus?
Hahaha mmmoi, wat een héérlijk moppie!

fluf; moest wel stiekem even gniffelen om je verhaal op de snelweg..

Even gauw nog voordat ik ga slapen (nu echt op tijd naar bed, slaap de laaste dagen erg slecht..)

Niniane; najaa dat is ook toevallig. Nova ging begin mei vorig jaar onder de scan. Misschien wel bij jou, of was je er toen al uit?

Ringel; lief dat je even op dec.06 hebt geschreven.

Nu ga ik écht slapen,

Slaap lekker allemaal
Mette, heb even op jullie topic gespiekt om te lezen wat er nu was. Wat een ***nieuws zeg. Heel veel sterkte en een virtuele knuffel voor jullie!
Wat een rust hier...

Jasmijn was vanochtend al om half zeven wakker, ik heb haar lekker even laten knorren totdat ze het echt niet meer uithield, toen was het net zeven uur geweest...blergh... Aankleden en naar beneden, pap eten. Ik was de was aan het vouwen en wat huishoudelijke klusjes aan het doen, en zij werd hartstikke vervelend. Continu overal aankomen...ze kan nu zelf deuren open maken, dus dan stond ze weer in de hal of halverwege de trap, dán ging ze weer de schuur in en sloopte daar van alles. Echt heeeeeel vervelend. Ze ging maar niet spelen met haar eigen spulletjes, maar bleef de mijne slopen. Op een gegeven moment had ze gepoept en zat ze he-le-maal onder, romper aan toe, dus ik wilde haar op de commode verschonen. Daar was ze zó irritant draaierig enzo dat ik haar in bed gekieperd heb. Zakje aan, speen erin en wegwezen. Ik was d'r helemaal zat en ik was bang dat ik kwaad ging worden Daar lag ze een tijdje te knorren maar nu is ze alweer een half uurtje stil; ze was dus gewoon nog heel erg moe. Gek is dat!

Vandaag geen wilde plannen, beetje huishouden en misschien bakkie doen bij mijn schoonzus. En jullie?
he mmoi, hier ook weinig plannen. Vanochtend even naar de fysiotherapeut geweest. Jaja, de aftakeling begint echt na je 30e. Daarna even naar het winkelcentrum en 2 korte broeken voor mijn man gekocht (vroegah moest ik altijd lachen om vrouwen die kleding kochten voor hun man, nu doe ik het zelf, shame on me!) en ook nog een dun broekje voor Roan.

Net even stofgezogen en gedweild en de benedenverdieping is wel weer prima wat mij betreft. Boven moet echter nodig eens aangepakt worden, maar ach, dat komt wel.
Goed, iedereen hier is zeker heeeeel erg druk, want er is hier niks te beleven!

@Krokus: Jij hebt tenminste nog je benedenverdieping schoon gemaakt; ik heb nog helemaal niks gedaan! Ik heb zo'n grondige hekel aan schoonmaken, dat ik het altijd maar blijf uitstellen. Niet goed, ik weet het, maar zin maken is zó moeilijk...

Jas ligt nu weer in bed. Toen ze vanochtend wakker werd zijn we koffie gaan drinken bij mijn schoonzus. Daar hebben we tussen de middag ook brood gegeten. Toen nog langs een collega op bezoek en toen weer thuis. Nu ligt ze in bed maar ze ligt hardop te kletsen. Ach, als ze maar uitrust.

Ik ga toch maar wat schoonmaken want vanavond komen ze hier vergaderen van het tienerkamp dat we gaan organiseren. Dan moet mijn huis er toch wel een beetje normaal uitzien, haha.
Hoi meiden,

ik ben er ook nog hoor. Een lekker bijkomdagje voor mij. Gisteren heb ik tot 19.00 uur gewerkt..bweuh. Maar goed, er moest iets af.

Ik ben vandaag op de fiets even naar de Stadswinkel geweest om mijn rijbewijs te laten vernieuwen, maar ik had beter met de auto kunnen gaan; het begon namelijk hard te regenen onderweg. Terug thuis waren de kids helemaal koud (shame on me) dus die zijn samen lekker in bad geweest. Nu zit Hanna in de box en zoon mag nog even tv kijken (eigenlijk zit zijn tijd er al op maar buitenspelen kan nu ook niet met dit weer dus vooruit maar (normaal ben ik heel consequent; 1 uur op vakantiedagen/in het weekend en een half uur op schooldagen)).

De intercedente van het uitzendbureau heeft de contactpersoon van het bedrijf waar ik graag wil werken, nog niet te pakken gekregen; misschien vanmiddag...

Mmmoi, Jasmijn dus niet helemaal lekker in haar velletje vandaag?

Krokus, hoi!
De eerste week werken na de vakantie zit er weer op.

Helaas nog steeds geen pakket van Olliewood gekregen, misschien morgen.

Ik heb ondertussen wel een andere site gevonden waar ze ook veel leuke merken in de sale hebben www.daffodille.nl

En vanaf 50 euro gratis verzenden dus ik ga de babyuitzet nog even aanvullen denk ik.

@mirjam: streng hoor, die tv-kijk limiet. Maar wel heel goed. Ik ben er zelf ook best streng in alhoewel dat op deze leeftijd ook nog niet zo moeilijk is.

Van de week was er op een ander topic een hele discussie over verschillen kinderseries op tv en of die goed waren of niet. Op een enkeling na kende ik ze niet eens want ik kijk alleen af en toe Bumba met Floor.

Teletubbies ken ik wel maar vind ik verschrikkelijk dus gaat lekker niet aan.

Vervelend dat je nog steeds niks gehoord hebt van die baan, wachten is nooit leuk.

@mmmoi: haha, Jasmijn was lekker bezig vanochtend. Dat van die deuren is wel lastig hoor, kan je die klinken niet recht omhoog zetten ofzo?

Gisteren ook zo'n ochtend hier waarbij ik Floor om half 10 alweer in bed heb gegooid terwijl ze normaal alleen 's middags slaapt.

@krokus: waarvoor moest je naar de fysio?

Het spookrijd verhaal van Fluffy maakt mij ook wel weer aan het lachen. Dat was een geweldig verhaal.

Hoera, ik had net eindelijk een uitslag van mijn EK-poule goed.

Van de 28 collega's die meedoen stond ik op een gedeelde laatste plaats dus ik kon de punten goed gebruiken.

Had ik net al een heel stuk geschreven gaat de compu opeens uit zichzelf updaten of zo. Alles weg, gaat het ding weer uit en aan, man ik heb met verbazing naar het ding zitten kijken. Ik ben dus niet zo'n wizkid.

Dan maar even uit blote hoofd.

Fluf en haar autorijtechnieken, altijd leuk.

Ris paar daagjes weg. Geniet ervan.

Ringel zoekt oppas. Dan zijn wij wel verwend ja. Schoonouders wonen om de hoek. En ik vertrouw hun wel genog om daar de kinderen te laten logeren. Niet dat we er veel gebruik van maken want niet zo'n behoefte om huis te verlaten.

Krook ik leef met je mee op gebied van niet uitslapen. Hier zijn ze ook altijd rond half zeven op. en nu ik minder werk zou het fijn zijn als ze dan ook wat later wakker worden maar nee...

MIrjam nog steeds niets gehoord dus van je nieuwe baan. Hier ik ook natgeregend toen ik vanaf de tandarts naar huis liep. Gelukkig had ik alleen \myrddin bij me en die lag lekker droog in de wandelwagen.

Rest: Haaaaaiiiii

En natuurlijk Mette nog. Ik had ook even gespiekt op het dec06 topic en begreep dat jullie geen goed nieuws gekregen hadden. En eigenlijk weet je nog maar weinig over hoe het er precies voorstaat. Wachten is zo ellendig. Balen zeg en sterkte.

En in mei vorig jaar was ik net zwanger van Myrddin en als je zwanger bent mag je die onderzoeken niet meer uitvoeren omdat je dan met een loodschort direct in de straling staat en dat is niet goed voor de bb. Dus waarschijnlijk heb ik Nova dan niet gezien.

Verder hier een rustig dagje. Kyran bij schoonouders. Ik naar de tandarts. Ik haat de tandarts. In dit geval mondhygieniste om tandsteen weg te laten halen. Weet niet wat erger is de behandeling of de pijn erna. Zit nu dus met heel pijnlijk mond.

Ook ik heb vanmiddag nog even geslapen was wel nodig want Myrddin heeft voor het eerst in tijden niet doorgeslapen. N-man moest werken dus ben ik er uit gegaan. Hij wilde heel graag nog een fles. (Myrddin niet N-man.) en pas na 1,5 uur ging Myrddin weer slapen dus ik was nog best moe zeker omdat ik alweer twee slapeloze nachten had vanwege de tandarts. Lekker angsthaas ben ik.
Nou, mijn nesteldrang heeft zich dus echt geuit in een koopwoede. Net weer een lading besteld via die site waar ik het over had. Maar nu houd ik er ook echt mee op.

Toen Floor net geboren was vond ik het zo jammer dat ik de eerste periode maar heel weinig leuke kleertjes had. Domme ik wist toen nog niet dat er op internet heel veel sites zijn die babykleertjes tegen hoge kortingen verkopen.

Mochten jullie nu denken dat ik koopgek ben, dat ben ik dus normaal niet. Voordat Floor er was kocht ik heel weinig voor mezelf en dan ook nog altijd in de uitverkoop. Shoppen was ook absoluut geen hobby van mij. Maar die babykleertjes............en dan ook nog nesteldrang.

Volgende baby hoop ik toch echt een keer die poetsdrang te krijgen, wordt het nog eens schoon hier .

@niniane: haha, je man kan natuurlijk zelf wel voor zijn eigen fles zorgen.

Trusten!
@Pebbles: En toen kende je mij ook nog niet...ik heb je aangestoken met het koopvirus vrees ik Kan ik voordat je beeb komt nog een keer langs komen of vind je dat te druk? Dan kom ik daarna een keer, dat wil ik sowieso wel graag. Zal mijn agenda er van de week eens bijpakken, kan ik het mooi weer combineren met een nachtje achterhoek, haha! Bedankt trouwens voor die link, ik ga zo ff kijken! Onze klinken kunnen trouwens niet omhoog, komt doordat wij van die ouderwetse klinken hebben, balen, had ik dat maar van tevoren geweten!

@Niniane: Ik ben niet bang voor de tandarts maar ik vergeet gewoon steeds een afspraak te maken. Bovendien is dat ook niet handig met Jasmijn er nu bij. Ik ben al een dik jaar niet meer bij de tandarts geweest, erg hè...

@Mirjam: Nee, Jasmijn zat niet lekker in d'r vel; veel slapen en als ze wakker was, veel klieren.

Ik heb vanmiddag eindelijk wat in huis gedaan. De benedenverdieping is lekker schoon. Morgen de bovenverdieping doen. Morgen ook even het dorp in denk ik en wat pakjes bij het postkantoor brengen. Weer wat verkocht op MP, haha. Vanavond kampvergadering gehad, helaas konden 3 van de 7 er niet bij zijn, balen. Maar we zijn een eind op de goede weg; programma is af en voor het grootste gedeelte verdeeld over de leiders. Nog wel een hoop te doen in een maand hoor...

Ik ga lekker naar die site kijken en dan naar bed. Toedels!
@mmmoi: tuurlijk mag je langs komen, leuk! Over 4 weken heb ik verlof, dan heb jij ook al bijna vakantie toch? Ik heb dan nog 6 weken waar ik best wat afleiding in kan gebruiken.

Ik zal het aan manlief doorgeven dat het jouw schuld is dat ik zoveel koop.

Over tandartsen gesproken, daar moet ik dus ook nog steeds heen. Ze raden aan om dat minimaal 1 keer te doen in de zwangerschap dus dan moet ik nu toch wel een beetje gaan opschieten.

Straks weer lekker zwemmen, de afgelopen 2 weken hebben we gemist door de vakantie.

Floor is alleen in een verschrikkelijke hang- en drambui dus ik hoop dat ze een beetje vrolijker wordt van het zwemmen en niet het hele zwembad bij elkaar schreeuwt.

Zo, het is rustigjes hier...ik heb er al een halve ochtend op zitten! Jasmijn wilde er om 7 uur toch echt wel uit, en omdat we gisteren allebei 's avonds gedouched hadden, was ik snel klaar met het aankleedritueel. Meisje pap en toen kon ik al aan de slag! Ik heb de luieremmer geleegd en afgewassen (men, wat stonk dat ding zeg!!!), de bovenverdieping en de trap gezogen, 3 pakketjes voor MP ingepakt, wat mensen gemaild wat ik nog af moest handelen, mezelf aangekleed en opgemaakt, Jas aangekleed en haren gedaan. Verder heb ik nog de vaat ingepakt en aangezet en een was gesorteerd en aan gezet. Dit alles voor half negen vanochtend: ik vond mezelf wel productief! Zo dadelijk ga ik de bovenverdieping schoon maken en dan nog even het dorp in. In onze straat is het weer een bende met ik weet niet hoeveel werklui en bijbehorende machines, dus voor de gezelligheid hoef ik hier niet te blijven zitten

@Pebbs: Ik heb zin om te komen, alleen wil ik dat in de vakantie plannen en dan ook weer zó, dat ik niet met de mans vakantie weg ben. En dan is het alweer augustus vrees ik. En dat is niet handig, straks lig je te bevallen Nou, ik moet gewoon even kijken hoe het loopt, er is vast nog wel een dagje tussendoor dat ik me verveel, haha!

Ik ga weer aan de slag. Kom hier later wel weer als er meer geschreven is! Hopelijk...
Mmmoi, wat een activiteit op de vroege ochtend zeg! Ik krijg mezelf vandaag niet in de huishoud modus, maar zal zo toch echt aan de lag moeten. Gebruik nu even het forum als huishoudontwijkendgedrag.

Pebbles, aha, nesteldrang dat zich uit in shoppen. Goed excuus!

Ga toch maar eens aan de gang....
hier gewoon aan het werk. Gisteravond tot 22.00 en vanochtend mocht ik om 7.00 weer paraat staan. Ben volgens mij vanaf vorige woensdag elke dag aan het werk geweest, behalve afgelopen dinsdag, want is mijn mama-dag (nog wel want die wordt geschrapt) en belde gisteren een collega op met de mededeling dat ze ziek was. Sterker ze heeft hoogst waarschijnlijk de bof en amg de komende 2/ 3 weken niet werken ivm besmettingsgevaar. Lekker is dat en we zitten al krap in personeel.

Maar ben nu vrij en houd ook vrij! Vanmiddag termijn echo ik hoop dat er wat te zien valt en m'n telefoon valt uit. (pieperdepieppiep pieeeeep)

@Ris gefeliciteerd met je 5 jarig huwelijk!

rest hooooooi. gaat ff tukkie doen.
Oja, Ris, fijne dag samen! Wij zijn in september 5 jaar getrouwd, toch wel een speciale dag! Op vrijdag de 13e

@Ringel: Sjee, jij bent druk met werken...zorg dat je wel een beetje uitrust! Tot wanneer ben je vrij nu?

@Fluf: Jij bent vast ook al druk geweest vanochtend, ook al vond je dat normaal ws...2 kids alweer in school gekregen en de rest aangekleed en te eten gegeven, dat is toch ook al een hele prestatie???

Ik heb vanochtend de bovenverdieping schoon gemaakt en nu heb ik dus niets meer schoon te maken, heerlijk. Jas heeft een broodje op, we hebben boodschappen gedaan (Pampers bij AH in de aanbieding!) en nu ligt ze lekker weer in bed en heb ik de hele slaaptijd voor mezelf! Heeeeeerlijk!!!!
We hebben weer gezwommen en Floor ligt nu lekker te slapen. Tijdens het zwemmen was ze ineens weer helemaal vrolijk dus waar ze nou vanochtend last van had?

@ringel: spannend vanmiddag! Ik hoop dat er al iets te zien is. Hoort het hartje al te kloppen rond deze tijd?

@ris: gefeliciteerd met jullie 5-jarig huwelijk!

@mmmoi: Van mij mag je nog best komen in augustus hoor. Ik ben de 23e pas uitgerekend dus ik verwacht de 1e 2 weken van augustus nog weinig actie. Het moet wel heel toevallig zijn als ik net lig te bevallen als jij komt.

Zo hee, jij bent druk geweest vanmorgen. Lekker gevoel dat je nu niks meer hoeft te doen.

@fluffy: ik vond nesteldrang inderdaad ook een heel goed excuus. Helaas gaat dat na de bevalling niet meer op, dan moet ik een ander excuus gaan verzinnen.
Ringel; Ik hoop dat je een goede echo hebt!

Mmmoi; hoe maak je met Jasmijn de bovenverdieping schoon? Beneden poetsen gaat wel, dan helpt ze wat of is met haar speelgoed bezig. Maar boven is een ramp.

Ze is niet lekker en ze slaapt ook zo onrustig. Ga maar even kijken of ze haar speen nog heeft..
Meer kindjes dus hangerig.

Aimee is nu per dag verschillend. Ene dag hartstikke lief en kan ze zichzelf vermaken en andere dag constant bij ons willen zijn.

Ze heeft een nieuwe vijand, de laptop!. Als we met dat ding op schoot zitten, komt ze aan met een boekje of speeltje, klimt dan op schoot en zo moeten we de laptop wel weg zetten. Op zich zaten we er wel te veel achter. En was dat een confrontatie. Maar af en toe gunt ze me geen moment voor zichzelf. Zal wel een fase zijn, maar ik vind het irritant. En ik heb geen zin om haar heel de dag te vermaken. Als ik poets of wat dan ook, geen zin dat ze dam meedoet. Als ze wat ouder is misschien, nu zorgt ze alleen voor meer werk.

Ik heb respect voor thuisblijfmoeders. Ik vind dat zwaarder dan werken...Heel de dag met je kids bezig zijn. Op je werk kun je zeggen dat je niet gestoord wil worden etc. Dus ik hoef echt nooit minder dan 3 dagen te werken. En vind 4 dagen werken prima.. Misschien ook wel als er een tweede komt.

Ben trouwens bezig met een schoonmaakster te regelen die 1x per week komt poetsen. Heerlijk lijkt me dat.

mmm had ook al bedacht dat ik een aupair zou willen.. Misschien ooit als we rijk zijn.

Alleen al om die reden naar Zuid-Afrika verhuizen, daar hebben heel veel Zuid-Afrikanen iemand die er de hele dag is en al het huishouden en koken doet en evt de kids.

Haha als Aimee lief en gezellig is en de zon schijnt, baal ik weer als ik moet werken. En vind dan weer dat ik te veel mis.

Al ben ik er wel uit dat ik mijn werk nodig heb en te veel thuis mij niet aardiger maakt.

Andersom wordt Aimee moody als ze paar dagen thuis is. Gaat dan haar jas pakken en zegt "Daag" en gaat bij de deur staan. Als we dan bij de oppas zijn kijkt ze niet op of om.

Oh en laatste over Aimee..behalve drammen...Heeft ze vandaag 1 baby tot bloedens toe in het neusje geknepen. En een ouder jongetje heel hard aan de haren getrokken. Aardig kind.

Later realiseerde ik me dat het neusje knijpen geen streek was. We hebben hier thuis een spelletje, zij knijpt in onze neuzen en dan maken we een grappig geluid. Dit kan ze best lomp doen. Een babyneusje is daar niet tegen bestand. Waarschijnlijk wilde ze kijken of de baby ook geluid maakt. Toch maar eens het verschil leren tussen hard en zacht.

Ringel: spannend. Whhaa wie weet zijn het er 2!

Pebbles: eindelijk nesteldrang. Ben nog steeds benieuwd wat jullie krijgen (meisje). Zijn jullie al uit de namen?

Mmmoi: zo productief ben ik echt niet in de ochtend. Heel de dag eigenlijk niet haha. Maar wel heerlijk allles fris...

Mette: had ook even gelezen over je mamma. Heel veel sterkte...en maandag ook.

Heel ego verhaal, ben ik mijn gedachten weer kwijt!
@Mette: Boven poetsen gaat hetzelfde als jij beneden doet; Jas keutelt wat rond, speelt in haar kamer, loop veeeeeeel in de weg, af en toe poetst ze ook wat met een doekje of loopt ze met de dweilstok rond...enz. Soms wil ze ook wel 5 min. op ons bed naar de tv kijken, dat is toch weer de logeerkamer gepoetst, zeg maar...

Zo dadelijk komen vrienden van ons met dochtertje (die is van januari en de dikke vriendin van Jasmijn). Ze eten hier patatjes en dan gaan de meiden samen in bad en naar bed (campingbed). Daarna gaan wij een bakkie doen en voetbal kijken. Gezellig!!!!

Morgen wordt mijn nichtje Eva, van mijn broer, alweer 1 jaar. Misschien weten jullie het nog wel, dat was een stuitliggertje en moest met keizersnede gehaald worden vorig jaar. Waren toen best veel zorgen om, omdat ze ook veel te weinig vruchtwater had op het eind. Maar gelukkig is alles goed gekomen! Hoewel het wel een heeeeel ander kind is dan Jasmijn op die leeftijd; veel baby-achtiger, nog bíjna geen haar en kruipt nog niet...echt grappig!

Zondag ook weer een verjaardag, van een zwager, dus we hebben het gezellig druk dit weekend! Natuurlijk ook vaderdag dus we moeten langs de opa's...morgen even cadeautjes voor kopen.

Wat hebben jullie voor de mannen? Mijn man krijgt een spel en een cd. Wel oké, toch? Alleen de cd is besteld en nog niet binnen...ha!
ik had voor vaderdag bedacht om nieuw bestek te kopen. Ja hoe suf, maar ik heb een nieuw servies gekregen en aangezien we een chronisch messentekort hebben leek het me wel een passend cadeau.

Echo was een beetje vaag, met heel veel duwen was er idd wel een frummeltje te zien (hoeraaaa ben echt zwanger en er zit dus ook echt wat in!) maar nog geen kloppend hartje (nou ja niet echt heel duidelijk en constant). Dus mag volgende week weer (hahahahahaha vinnik nie erg hoor) het is nu 2 mm groot dus nog errug klein, volgende week is het weer wat groter en is de kans op hartactie groter.

ga nog ff verder sneupen
@ringel: fijn dat je in ieder geval wat gezien hebt, toch een beetje meer rust omdat je steeds het gevoel hebt dat het niet goed zit.

Hoever zou je nu zijn dan?

De kleertjes van Olliewood zijn binnen. Erg leuk weer allemaal.

De maten van Oilily snap ik niet helemaal. ik had vorige keer een shirt met lange mouwen en 1 met korte mouwen besteld, allebei in 86. Het shirt met lange mouwen zit perfect, die met korte mouwen was veel te groot.

Nu had ik nog een t-shirtje gekocht in 86 en die was ook weer veel te groot.

Het jurkje heb ik nog niet geprobeerd maar is denk ik ook wat aan de grote kant.

Morgen ga ik naar Fame trouwens met een vriendin. Wordt wel laat voor mij want het duurt tot 11 uur ofzo en dan moet ik nog zeker 1,5 uur rijden in mijn eentje.

@babba: ik kan je een schoonmaakster van harte aanbevelen. Het geeft veel rust dat je niet constant hoeft te denken aan alles wat je nog moet doen.

De naam zijn we (voorlopig) uit. Mocht het nu stiekem toch het andere geslacht worden dan hebben we wel een probleem want daar zijn we nog niet uit.

als het goed is ben ik (volgens eigen berekening met cyclus van 26 dagen)nu 6 weken en 5 dagen. Volgens het aparaat (stom nieuw toetsenbord, maak steeds stomme typvauten) 6+2.

volgende week vrijdag gaat onze wasmachine naar de zolder (komt een "wasruimte") en moetne we de zolder gaan verbouwen, en de badkamer opnieuw gaan inrichten. de commode van Mayte komt dan in de badkamer te staan (we verschonen altijd daar) mayte's nieuwe kamer meubels zit wel een commode bij maar gaan we denk ik niet meer voor haar gebruiken. en voor knopje moeten we dan een nieuwe commode hebben voor op de kamer. jeetje he, brengt wat werk met zich mee zo'm 2e spruitje. Heb nu wel alles voor Mayte's nieuwe kamer in huis, inclusief alle accesoires en spullen om een supersonische kroonluchter te maken.....nu nog beginnen (maar zodra de wasmachine en drooggelegenheid boven op zolder staan, kan ik in die kamer aan de slag)
Lees net op het topic over Down, dat er een grote kans is dat het meisje waar Zonnebloem nu zwanger van is, hetzelfde heeft als Thijs*. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Na al die ellende hoopte ik zo voor ze dat het nu eindelijk goed zou gaan. Wat een ontzettend ***nieuws.
ik heb het meteen even gelezen. Wat heftig zeg. Ik heb het verhaal toen ook gevolgd. Ik hoop dat het deze keer beter afloopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven