Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Droppey

je bent zeker niet de enige :-)

er zijn nog minnaressen die met hun telefoon in de hand lopen wachtend op een berichtje :-)

wij moeten er allemaal aan werken maar we zijn ook maar mensen he de ene mens heeft nu gewoon wat meer bevestiging en aandacht nodig dan een ander

Bij mij weet ook niemand in mijn omgeving het en wil dat ook graag zou houden :-)

Hier op het forum kan je je verhaal kwijt
Het is niet dat ik als ik hem een paar dagen niet hoor, ik denk dat hij mij niet meer wil. Maar meer het gevoel dat hij niet de moeite neemt om een paar zinnetjes te sturen. Even wat contact.. En daar erger ik mij dan aan omdat dat in het begin dus wel de hele dag zo ging. Alexia jij weet wat ik bedoel hè...
Tonia , daar erger ik me ook soms aan gewoon omdat ik weet dat hij ganse dagen met pc en gsm in de hand zit maar ze komen terug ! Echt waar !

Met wat geduld soms

Wat afspraken maken , spelregeltjes hebben we ook gedaan de laatste 2 weken werkt het ...

Zelfs na 1 jaar heb ik het soms nog moeilijk ...
Hier Alexia is het ook soms 3-4 dagen niet dan soms 2 dagen constant ...

Dat is dan weer aanpassen

Maar hier afleiding genoeg
Grietje precies !

Wat voor afspraken ? Spelregels ? Ik beb het wel eens aangekaart maar hij vindt het zo prima...
Tonia

ja dat snap ik helemaal

bij mij ook soms stuurt hij wel redelijk wat om mij dan daarna weer ineens 3 dagen te negeren en de volgende dag ma amper 1 berichtje te sturen

en dan andere momenten stuurt die veel

mannen ik snap ze niet en ik zal ze nooit snappen hahaha
Haha zij zeggen net hetzelfde over ons denk ik :D

En spelregeltjes ga ik hier niet uit de doeken doen :D je weet nooit ;)

Wij hadden de afspraak ,niet in het weekend ... Sms'en tijdens de dag ,niet savonds enkel mail ... Zijn normale afspraken als je beide gezin hebt, denk ik

Enja ik loop ook vaak rond met m'n gsm in de hand

Jullie zijn dus niet alleen
Oke grietje dat begrijp ik, prive mailtje mag ook ;)

Ik ken mijn minnaar al bijna 5 jaar, dus dan is het ook wel anders dan in het prille begin natuurlijk.
5 jaar pfff kzal content zijn als wij ooit zover geraken :-)

wij zijn nog maar 8 maand bezig
Hier is het rustig momenteel op minnaarsfront. 1,5 is vrij ver uit beeld. Ik hoop wel een beetje dat hij weer in beeld komt ooit, in een nieuw evenwicht, maar dat zal niet van vandaag op morgen zijn.

Er is een erg lekkere nieuwe flirt waar ik al een hele leuke date mee heb gehad, maar die heeft ontdekt dat hij eerst even wat dingetjes beter voor zichzelf moet gaan regelen, zodat hij meer ruimte in zijn hoofd heeft voor een minnares. Dus daar sta ik even on hold.

Ach, het is hier herfstvakantie, een mooi moment voor focus op thuis.
Hier een goed jaar ...

Amai al 5 jaar dan zeg ik niks meer

Hier hoopt hij ook nog lang voort te gaan :o

Ik ook hoor maar we moeten voorzichtig blijven ;)

8 maand is ook al flink stuk

Ik dacht dat minnaars ... Nooit lang hetzelfde bleven ... Maar dan hoor je er zoals tonia 5 jaar ... En langer ...
oranje nu al vakantie ? Hier nog 1 weekje ...

Spijtig dat 1,5 zo ver is :(

Vergelijk je dan niet ? Je nieuwe flirt met hem ?

Maar de focus op thuis doet ook goed ! Kijk ook uit naar de vakantie !
ja maar ik wil het zo lang mogelijk al is dat niet haalbaar natuurlijk :-)

ik weet niet hoe hij erover denkt eigenlijk
Hier zegt hij steeds ik hoop dat het nog lang mag duren ! dan ben ik dan eerder nuchterder daarin ... Er komt een dag dat het stopt en het zal van zijn kant komen ook denk ik ... ;)
quote:grietje4 schreef op 20 oktober 2013 @ 14:55:

oranje nu al vakantie ? Hier nog 1 weekje ...

Spijtig dat 1,5 zo ver is :(

Vergelijk je dan niet ? Je nieuwe flirt met hem ?

Maar de focus op thuis doet ook goed ! Kijk ook uit naar de vakantie !Ja, ik heb zeker wel eens flirts met 1,5 vergeleken. Maar de nieuwe is echt lekker, heeft een mooiere kop dan 1,5 en is ook gewoon leuk. Ik zou ze prima naast elkaar kunnen houden ;)
Mmmm lekker , klinkt leuk Oranje !

Ik zou zeggen geniet !!!
Of je nu bezig bent met "waarom stuurt hij niets" of met "ha, ik ga lekker nog even niks terugsturen", het blijft bezig zijn met dat contact. Doodvermoeiend, echt waar.

Als je iets wilt sturen, doe je dat toch? Wat maakt dat nou uit, verwacht alleen niet meteen een bericht terug en ga niet voor hem invullen waarom hij wel of niet iets stuurt.

Madame Orange, een beetje vergelijken doen we allemaal wel een beetje volgens mij. En dat mag ook elke man komt weer iets anders halen/brengen, dat maakt het juist leuk!

Er stond toch een date met jou en nieuwe man of zit je nu al op de wachtbank? Niet te lang blijven zitten hoor, genoeg leuke mannen in date-land!
Ja maar, ja maar, ALS de onzekere minnares dan iets stuurt, gewoon omdat ze toch kan sturen wat en wanneer ze wil, dan gaan ze wachten op reactie. En die komt niet binnen 5 minuten, niet binnen een uur, niet binnen 1 dag, maar pas na 4 dagen. En in de tussentijd heeft de minnares al weer een nieuw berichtje gestuurd, want het duurt zo lang.

Volgens mij is de enige manier, afkicken. Zelf ook gewoon niet steeds iets willen sturen. Je hoeft toch ook niet elke dag contact? Het is geen volwaardige relatie en die willen jullie ook niet, schrijven jullie. Of stiekem toch wel???

Hij is jullie geen verantwoording schuldig, geen minimale contactfrequentie, geen antwoord binnen 5 minuten. Als jullie dat wel verwachten en hij kan dat niet geven, zit er iets scheef in de verhouding.

Voor hem wel handig, want jullie blijven aan hun kleven en staan altijd paraat. Hij smst alleen als hij zin heeft, verder niet. Mooie praatjes en jullie wachten wel op elk flintertje contact.

Daar hebben jullie toch ook geen minnaar voor?

Wat is voor jullie de meerwaarde van een minnaar in jullie leven, als je hele dagen bezig bent met de hoeveelheid contact, of hij jullie nog wel wil, waarom hij al 4 seconden niets geschreven heeft, wanneer hij dan wel iets zal schrijven.. dat is toch niet waarom je een minnaar wilt?? Is dat dan echt leuk?

Jemig, meiden, dan kun je nog zo onzeker zijn, maar waarom in vredesnaam onzeker in deze minnaarsrelaties?? Waarom nemen jullie niet zelf die controle terug, ipv die volledig bij hem neer te leggen. Jullie zijn als speeltjes, op afroep beschikbaar en lekker afhankelijk. Hij geeft af en toe een stukje van zichzelf, maar niet teveel, zodat jullie weer 'om' zijn.

Een minnaar wil dat zijn minnares zich goed voelt, blij met hem is, lijkt mij, en zorgt er voor dat er balans is en vooral rust. Dat is er bij jullie niet, dus ergens zit er iets helemaal scheef. Jullie zijn niet voor niets onzeker, ik denk dat dat een teken is dat er iets niet klopt in de hele verhouding.

Misschien is het goed om daar eens over na te denken, of al die gevoelens die jullie hebben, wel terecht zijn voor deze kerels en of het het allemaal wel echt zo waard is, of het voor hem meer een spel en een leuk avontuurtje voor erbij is. Want als ik jullie zo lees, is het dat voor jullie echt niet.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ipv sexy berichtjes, krijg ik nu foto's van prachtige bergtoppen, jachtgeweren en dode herten en een soort onleesbaar tekstje geschreven in dronkenschap... dat bedoel ik met, het is even wennen, onze nieuwe vriendschap
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Leuk bergtoppen en dode herten :D

Is het contact nog makkelijk nu het anders is?

Ik heb dagen met geduld en zonder geduld

Dan heeft hij net het omgekeerde :D

Ohja ik denk dat wij in onze minnaarsrelatie net hetzelfde zijn ... Naar mekaar verlangen maar het te druk hebben om te daten ... Dan maken we mekaar maar gek via sms

Het kabbelt lekker verder soms met wat storm en dan es windstil ...
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dooie herten!!! cheyl.

Ik herken het wel, eigenlijk zou je totaal niet aan een minnaar moeten beginnen als je onzeker bent. Juist het hebben van een minnaar filtert al je onzekerheden uit.

Je wordt kritisch naar je eigen uiterlijk en innerlijk want je wil voor hem de leukste en de lekkerste zijn. Eigenlijk... stiekem misschien wel leuker dan zijn vrouw. En jij denkt toch aan hem, elk uur, misschien schiet hij zelfs wel elke 2 minuten door je hoofd. Dat moet hij dan toch ook hebben? En waarom laat hij dat niet weten per bericht, zou hij me dan toch niet zo spectaculair vinden als ik hem?

Lastig!!

Grappig, een nieuwe man laat je stralen en je vrouw voelen en laat je weten dat je leeft. Diezelfde nieuwe man kan door non-contact (in de ogen van velen "negeren") zorgen dat je zwaar klote, een hoopje ellende voelt. Tot hij je weer eens verteld dat je leuk en lekker bent (meestal op het moment dat jij al een soort van afgehaakt bent), dan leven we weer op. Ik lees het bewijs voor deze stelling de laatste tijd verdraait vaak op dit topic.
Deze man is wanneer hij "negeert" bezig met zijn werk en andere dagelijkse dingen die nu eenmaal ook gedaan moeten worden. Dus nee, ik zit niet elke 2 minuten met mijn aandacht bij haar. Zij gelukkig ook niet bij mij. Een onzekere minnares is voor mij een uitputtingsslag, constant dat weer moeten opbouwen en bevestigen van haar eigenwaarde, constant die dreiging van weer een paniekaanval aan haar kant. Liever mijn huidige minnares die zelf al verzekerd is van wat zij waard is, geen dagelijkse bevestiging van die eigen waarde en geen dagelijkse ondersteuning van mij nodig heeft om te weten dat zij leeft.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik heb ook dagen met geduld en geen geduld

heb hem sinds vrijdagmiddag na onze date niet meer gehoord buiten 1 sms maar voel totaal niet de drang om hem te sturen

Ik weet ook wel dat het niet voor eeuwig is en wil zeker geen relatie met hem beginnen maar wil wel nog niet dat het al stopt :-)
en als ik toch dan stuur dan is dat nooit van

'waarom heb ik u niet meer gehoord' of 'scheelt er iets'

Ik stuur dan een gewoon bericht met iet dat ik wil vragen of hem vertellen ofzo
Ja, Roos, jij bent er ook zo gek op he? Zal ik ze even plakken, kun jij ook nog even soppen . --> er stonden ineens postings tussen nog, anders staat het zo gek!

Grietje, makkelijker weet ik niet, wel anders. En leuk ook wel, want natuurlijk vind ik die bergtoppen prachtig en weet ik wat voor kick het geeft als je op 2500 meter hoogte staat en je je piepklein voelt in die machtige bergwereld - dus dat delen, is ook wel heel speciaal. Het zijn emotionele momenten, ik weet hoe dat is, dus dat raakt ook, op een hele andere manier. Hij stuurt het, omdat hij weet dat ik er ook graag had willen staan. Dus dat is wel fijn, dat is wat we delen en wat we meer dan ooit delen ook.

En die dode herten zijn ook zo bedoeld, dat is zijn kick, hij is daar supertrots op. Ik heb een sterke maag, allemaal prima.

Die herten zijn trouwens prachtig!

Dat kabbelen lees ik niet zo, het is toch of storm of stil? Als het zou kabbelen zou er geen probleem zijn, als jij zou kunnen kabbelen ook niet. Maar dat is het probleem, dat kabbelen is nou juist zo moeilijk.

Roos, het is precies dat wat je schrijft, alleen vind ik wel dat je dan als minnares je plek moet weten. Want die minnaar kan dan wel aan de gang blijven, als hij elke minuut dat hij aan je denkt, dat moet laten weten. Dat zou toch ook niet leefbaar meer zijn? Dat heeft ook niks met een minnaarsrelatie te maken, maar meer met een soort bezitterige, verstikkende drang naar 24/7 contact, want elke minuut dat je dan niets hoort, denkt hij niet aan je.

Bij mij verliep het omgekeerd, daar heb ik ook nog eens over nagedacht. Wij begonnnen met weinig contact en dat bouwde op naar steeds meer. In het begin lagen wij niet 24/7 met onze mobieltjes te contacten, maar was het echt just for fun en omdat we het goed met elkaar konden vinden. Dat was de afspraak, beide ons eigen leven en als we zin/tijd hebben, zien we elkaar of spreken we elkaar.

Dat heeft altijd echt prima gefunctioneerd en is wrs ook de stevige basis geworden waarop we nu verder gaan. Anders was dat nu ook heel anders geweest. We weten wat we aan elkaar hebben, nu nog meer dan ooit.

Hier lees ik alleen maar die paniek van te weinig contact, maar toch ook dat ieder zijn of haar eigen leven moet hebben en nr 1 vooral moet blijven. Hoe moet er ooit nog plek zijn ook voor nr 1, als je 24/7 moet smsen met nr 2, omdat nr 2 anders loopt te paniekpeeuwen.

Dan klopt de plek van de minnares volgens mij gewoon niet. Er zit echt iets scheef dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven