The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
donderdag 17 oktober 2013 om 20:17
Ik ben gedoopt: Nederlands Hervormd. Ik ken de verhalen uit de bijbel, ken ook veel kerkliedjes, weet de betekenissen achter alle feestdagen. Maar wij kwamen eigenlijk nooit in de kerk. In het begin van mijn kindertijd gingen we hand in hand bidden voor het eten, weet ik nog. Inmiddels haal ik persoonlijk niet genoeg uit de bijbel om daar nog iets mee te kunnen/willen. Het levert mij niets op. Dat anderen dat anders ervaren, vind ik prima.
En jij?
En jij?
zondag 20 oktober 2013 om 11:22
zondag 20 oktober 2013 om 17:55
quote:jooppie schreef op 20 oktober 2013 @ 11:15:
Harry Potter, ik vind er gewoon geen bal aan, boeken niet en films niet....
Van welk nummer kun jij eens even lekker uit je dak gaan? ik dus ook niet. En ik kwam op de vraag omdat mijn man gisteravond voor de 10e keer Harry SnPotter deel weetikveel aan het kijken was...
Harry Potter, ik vind er gewoon geen bal aan, boeken niet en films niet....
Van welk nummer kun jij eens even lekker uit je dak gaan? ik dus ook niet. En ik kwam op de vraag omdat mijn man gisteravond voor de 10e keer Harry SnPotter deel weetikveel aan het kijken was...
zondag 20 oktober 2013 om 19:16
Van welk nummer kun je lekker uit je dak gaan: Nou, dat ligt eraan wat je ermee bedoelt. Ik kan intens van een nummer genieten, maar daar gewoon stil bij blijven staan. Dus als je het dan hebt over: op welk nummer zou je door je huis kunnen stuiteren... Dan zeg ik... Enter Shikari - No Sssweat (niet opzoeken als je niet van harde muziek houdt) En als je het hebt over een nummer waar ik van binnen "op knal" dan zeg ik... Kyteman Orchestra met The Mushroom Cloud en Bubbles van Biffy Clyro. En als je het hebt over het hard meezingen met een nummer: Alannah Myles - Black Velvet.
All-time favourite.... Queen, denk ik. Die blijf ik echt fantastisch vinden. Maar het is niet zo dat ik er elke dag naar luister. Een tijdloze band waar ik van blijf houden... Ja, Queen.
Van welke muziek/nummer wordt jij vrolijk?
All-time favourite.... Queen, denk ik. Die blijf ik echt fantastisch vinden. Maar het is niet zo dat ik er elke dag naar luister. Een tijdloze band waar ik van blijf houden... Ja, Queen.
Van welke muziek/nummer wordt jij vrolijk?
maandag 21 oktober 2013 om 05:25
Dat was een pannenkoekenhuis. Ik vond het best wel lekker. Je kon het zo gek niet bedenken of ze hadden het voor je op een pannenkoek. Boerenkool met worst of hutspot pannenkoek. Vreemd, maar wel lekker.
Als je een koffie drinker bent, hoe drink jij de koffie dan? Gewoon, espresso, cappuccino, koffie verkeerd enz?
Als je een koffie drinker bent, hoe drink jij de koffie dan? Gewoon, espresso, cappuccino, koffie verkeerd enz?