VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Leuk Mille, ik heb ook skeelers, maar nog nooit gebruikt, want was net zwanger toen ik ze gekocht had en toen durfde ik ineens niet meer (daarna miskramen enzo, maar toen was het alweer winter en veel te koud, excuses, excuses...).

Zit nu een zak chips leeg te eten, want heb geen zin in boterhammen. Dit is overigens ook niet echt bevredigend. Hoe zal Morrie het hebben? Vooral NL-Frankrijk was vast een bijzondere avond .
Klinkt gezellig Mille! Ik heb ook rollerskates, misschien ook wel weer eens leuk om te doen

Hmpff, vanochtend in hulp geweest en behalve de ramen zemen en de wc schoongemaakt, zie ik niet wat ze verder heeft gedaan. In de twee keer in de vakantie had ze eigenlijk ook alleen maar de basics gedaan en niet eens alles. Het loopt niet helemaal soepel zo.

En ik ben blij dat ik al een vent heb, wat ik zie er echt gek uit met een beugel!
Wat voor beugel heb je Nath? Plakkertjes of een losse? Het is inderdaad in het begin even wennen, maar dat gaat dan ook wel weer heel snel, was mijn ervaring altijd (heb er een stuk of 10 gehad). Al was ik wel jonger, maar goed. Wel goed dat je het nu nog doet hoor!

Skaten vind ik superleuk, al heb ik het sinds de geboorte van de kinderen niet meer gedaan. Zit erover te denken om me eens voor een skatevereniging hier op te geven, zodat ik elke week weer een toertochtje kan maken.

En verder: ik heb toch zo'n leuke dag gehad! Ben met mijn moeder en de jongens naar de Julianatoren geweest en ze hebben zich helemaal het schompes gedraaid, gegleden, gereden, geklommen en gespeeld. Schurk stortte om 13:30 echt in, dus we moesten gaan, ondanks protest van Boefje. Daarna hebben ze heerlijk nog een paar uur geslapen. En als klap op de vuurpijl is vent zomaar al thuis, omdat hij cursus had. Lekker hoor. Ga dus gauw aan het eten beginnen nu.
Athena, bedankt voor de superlieve post! Vandaag pakketje ontvangen en werd helemaal nieuwsgierig bij het zien van de enveloppe. Een pakketje... voor mij! Ik was het helemaal vergeten en moest even denken, maar onwijs bedankt. HIj gaat mee in de auto naar Italie.
Ha fijn dat je 'm binnenhebt Wind, die heeft er nog lang over gedaan. Hoop dat 'ie je kinderen gaat vermaken!

Ik moet aan de laatste marathon van vanavond: 2 vermoeide mannetjes naar bed brengen. Ze zitten nu allebei onder een dekentje even naar een DVD-tje te kijken, zo schattig. Maar toch maar zo even de boel in gang zetten en dan ga ik vanavond op tijd richting bed met een boek.
Wat een leuke dag Athena! Ik ken de Julianatoren alleen van die enge muisreclame maar zo te horen is het dus erg leuk!

ik heb een slotjesbeugel, dus een vaste. Het is even wennen, vooral met eten maar ik heb het er wel voor over. Wat heb jij veel beugels gehad trouwens, waarvoor precies? Bij mij worden mijn tanden rechtgezet en een klein beetje overbijt weggewerkt.

Ik ga ook vroeg mijn bed in. Even kijken of dat helpt tegen onrustige nachten.
Die muis is inderdaad eng, maar gelukkig hebben we alleen de poppen hoeven aanschouwen en niet nog een of ander stom loslopend beest. Verder vind ik het gedeeltelijk een stom park: op internet staat dat het park vanaf 10 uur open is. Dan kun je inderdaad kaarten kopen en 'naar binnen', maar mag je vervolgens nog een half uur wachten tot die hypermuis de boel komt losgooien. Leg dat maar eens uit aan 2 overenthousiaste kleine kinderen. En het is propvol, alles bovenop elkaar.

Maargoed, kinderen vinden het super en het is dichtbij, dus a la, we hebben ons prima vermaakt.

Ik heb heel veel beugels gehad vanwege te smalle kaken (al mijn verstandskiezen zijn er ook uitgezaagd) en overbeet. Eigenlijk moest ik een buitenboordgeval, maar omdat ik 4x per week wedstrijdzwom en veel blokfluitspeelde (alt en tenor, was bijna nog richting conservatorium geschopt door leraren) was dat geen goed plan en kreeg ik een hoop vervangende beugels. Toen later het draadje achter mijn tanden (dat je krijgt als je slotjesbeugel verwijderd wordt) te snel werd weggehaald, stond onderin de boel snel weer scheef en kon ik daar opnieuw aan de plakkertjesbeugels. Maargoed, de boel staat nu mooi recht en de laatste spalk onderin heb ik laten zitten en zit er nog steeds. Geen last van en je ziet het niet.

Slaap lekker alvast! Ik ga nog even Duitsland-Oostenrijk kijken, lag net in een deuk toen beide coaches van het veld werden gestuurd door de officials.
Klinkt als een leuke dag Athena!!

Lien, ga nou es bevallen!!!

Drop, wat een gedoe met Veter zeg, is hij er inmiddels?

En verder ben ik moe, kom morgen wel even uitgebreider terug, heb niet eens meer de puf om uitgebreid bij te lezen.

Wel goed nieuws, groot kans dat ik niet boventallig verklaard ga worden en interessantere functie krijg (soort promotie, maar dan zonder salarisverhoging, grr) Maar officieel krijg ik pas na september bericht.

Maar tot die tijd, dus sowieso gewoon doorwerken in huidige functie.

Utkomtvastallemaalgoed!
Fijn Ely, ik hoopte al dat je werkgever je perspectief zou kunnen geven.

Ik heb gisteren ook gedacht dat ik ging bevallen Ely, heb echt mijn best gedaan. Sterker nog: om 23.00 mijn moeder gebeld dat ik het toch wel prettiger vond als ze hiernaar toe zou komen. Mijn vader is in buitenland en ik zag het sowieso niet zitten om haar om 3.00 AM te bellen, want ze kan wel auto rijden, maar echt een held is het niet en ik had het idee dat als het door zou zetten het snel zou gaan (en mijn moeder rijdt er 1.25 uur over...). Vervolgens is ze in de auto gestapt (ze kan hier in dorp in huis oom en tante logeren) en was na een kwartier alle kramp-trillerigheid-misselijkheid over. Dusssss.... vent is op mijn moeder blijven wachten en heeft haar geholpen zich te installeren in huis oom en tante (zijn weg) en was om 1.30 thuis en ik heb tv gekeken. Nu zijn we allen gaar en is er nog steeds geen kind. Totaal nutteloos kortom.
Athena, mijn kinderen zijn ook heel enthousiast over Julianatoren. Ben er zelf nooit geweest. Dochter is er geweest met school toen ze net 2 weken op school zat (en dat vond ik wel slikken toen, helemaal met de bus uit A'dam...) en laatst ook met opa en oma.
dat kan ik me zelfs nog herinneren, jouw dochters eerste schoolreisje, ik zag haar helemaal zitten, klein plurkie in die grote touringcar.

Jammer, Lien, maar betekent vast dat het wel gaat doorzetten!!

Zo begon het bij Zeefje ook!
Oeh! Spannend Lien! Ik hoop voor je dat het lekker gaat doorzetten (of misschien al doorgezet is). Het is een mooie dag om geboren te worden toch?

En over die schoolreis, pff ik zou er niet aan moeten denken dat Apie na 2 weken op zou gaan zeg! Pittig!

Ely, fijn dat je iets meer duidelijkheid hebt gekregen. Het is een turbulente periode zo op je werk maar waarschijnlijk pakt het allemaal positief uit. Lekker hoor!

Drop, Veter weer veilig thuis? Ik zag trouwens dat jij (of eigenlijk jouw topic van de komst Suske en Wiske) genoemd werd op het grote forumgebeurtenissen topic, had je dat al gezien?

Nog even een begeleidingsgesprek en dan lekker naar huis: voetbal kijken. Wat denken jullie? Ik denk 2-1 voor NL.
Ik had 1-1 voorspeld Nathje, maar ik sta inmiddels geen 2e meer maar 5e in de poule, dus op mij moet je niet afgaan

Hoe gaat het met je beugelbekkie? Valt pijnlijk gevoel mee? Maxi heeft 1e dag met beugel op paracetamol en yoghurt geleefd.

Lien, idd, misschien heb je inmiddels BZN in je armen. Ik hoop het voor je!

Eerste schoolreisjesverhaal kan ik me ook nog wel herinneren ja, toen ze netnetnet kleuter was.

Vrolijk, al een keer ingelogd? Hoe's de vakantie?
Nope, geen BZN en ook geen illusie dat dat op korte termijn gaat gebeuren. Gelukkig is er voetbal . Idioot toch dat ik gisteren echt overtuigd was dat het begonnen was en dat het dan nu weer zo ver weg lijkt.....
Lien, gewoon gaan zitten en persen meid. Poep dat kind eruit, hebben we wat (extra's) te juichen vanavond!

Voetbal vanavond: ik heb geen idee van de uitslag. Stiekem zou ik me een breuk lachen als de Roemenen wonnen, zodat Italie en Frankrijk naar huis kunnen. Ergens zou ik die wedstrijd I-F ook wel willen zien, dat wordt volgens mij toch een partij hakken en zagen. Maar de meute hier wil toch Nederland zien spelen en een tweede tv ernaast gaat nou ook weer wat ver he.
Stil hier! Vent zit voetbal te kijken. Hij landde gisteren uiteindelijk om 14u op Schiphol, terwijl hij volgens de oorspronkelijke planning zondagochtend om 7u zou landen. Via allerlei omwegen en wachten op een seat en zo uiteindelijk op een vlucht naar A'dam terechtgekomen. Veel mensen waren bagage kwijt, maar hij gelukkig niet. HIj was wel moe zeg!

Nathje, ik ben wel benieuwd naar je beugel hoor! Kan me voorstellen dat het vreemd en lastig is, maar je krijgt er zometeen wel wat moois voor terug.

Grappig dat ik in dat topic genoemd word, ik heb het inmiddels gelezen! Ik had er nooit een idee van dat het door zoveel mensen werd gevolgd!

BZN heeft zich nog niet gemeld? Die zit vast lekker bij Lien, lekker warm en rustig. Die wacht vast tot het WK is afgelopen!
Nou, dan kan die baby lang wachten, 2 jaar ofzo
Kun je nagaan hoeveel verstand ik van voetballen heb...
Ik duik nog even in de studieboeken en ga dan lekker slapen!

Drop, goed te horen dat Veter weer veilig thuis is.
Trusten Elyane!

Ja, ik was blij toen ik weer van hem hoorde en hij weer thuis was.
Goedemorgen! Ben ik de enige thuis vandaag?

Is er al nieuws over Meave's sollicitatie?
Olifantsdracht leek me al geen fijn vooruitzicht, maar wachten tot WK, nee dank je . Geen enkel teken dat baby vandaag komt, dus ik sjok weer rustig verder. Kiloknaller en vanmiddag dochter thuis, dus ook niet echt bevallingsdagje zo.
Meisjes, snelle zwaai! Reis is perfect gegaan, kindjes superzoet en we zijn allemaal best snel in andere ritme wbt tijdverschil meegegaan. Jammere is wel dat mijn moeder is vertrokken naar huis omdat mijn vader in het ZH is opgenomen. Meer ak verhaal, zal dat ook wel 1 der deze dagen posten.

Lien, nog geen baby, dus laatste loodjes zullen wel zwaar voor je zijn. Ik duim met je mee meid.

Nath, bedankt voor lieve sms. Gaan we zeker doen! Alles al gewend aan beugel in je mond?

Verder niet zo bijgelezen, mea culpa. Maar een snelle zwaai en kus vanuit vakantie. Hahaha mijn vader wordt dit jaar 60 in december dus waarschijnlijk gaan we naar VS met allen, weer een ver familie uitje. Vrolijkerd heeft mazzel dat hij mijn familie leuk vindt hehehehe
Drop, nog geen nieuws. Ze hadden gister zullen bellen, maar dat is nog niet gebeurd.

Vrolijk, *zwaai* Hoop dat ja vader snel opknapt!

Lien, doe je vandaag dan een baby? Tussen lunch en avondeten ofzo?

En Nath, hoe is het met je beugel? Geen pijn? Mijn schoonzusje moet ook een beugel, maar de kaakchirurg gaat eerst haar hele onderkaak verbouwen.
Oeh Meave, spannend, of niet? Vind dat wel een soort positieve spanning geven, wachten op de uitslag van een sollicitatie.

Hey Vrolijk, fijn dat je reis voorspoedig is verlopen! Wel vervelend van je vader zeg. En ook heel vervelend om naar de VS te moeten ;-)!

LIen, zet 'm op, ze komt vandaag vast! Ga nu niet net tijdens de kwartfinale van Oranje werpen he!

Gistermiddag met de kinderen naar de dierentuin liggen. Spontane actie, ik bedacht me ineens dat ik nog vrijkaartjes had liggen via Super de Boer, en die moesten uiterlijk 30 juni worden gebruikt. Dus ik heb lekker met de kinderen van 13 tot 17u bij Ouwehands Dierenpark rondgehobbeld. Daarna de file ingedoken om naar huis te komen, da's dan weer minder, maar erg leuke middag gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven