Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.

De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.

Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Tja, Jan had dit kunnen zien aankomen. Geza gaat tot het uiterste om z'n kinderachtige wraak te nemen en Paulien heeft idd geen ruggengraat en leent zich vrolijk voor het spelletje. Terecht dat Kees kwaad is op haar.
Die Paulien waait ook met alle winden mee zeg. Erg jammer dat Jan eruit is, ik had hem wel verder willen zien komen. Dan te bedenken dat Jan minder ver is gekomen dan mensen als Zimra en Paulien, die wat mij betreft echt absoluut geen Robinsons zijn. Maar hij gaat er wel heel sportief mee om, knap!
Geza zet zichzelf echt voor lul...maar ws ziet hij dat zelf niet eens als hij t terugziet!!

En jeetje wat zijn die vrouwen toch beinlvoedbaar pppfff (behalve edith) maar ff n cocktail en huppa ze zijn om...
Ja, Geza is te kinderachtig voor woorden. Zogenaamd zo recht door zee en betrouwbaar maar zelf ook zo onbetrouwbaar als de pest. Heel jammer dat Jan eruit is, ik vind Edith en Kees denk ik ook de leuksten nu. Zin in volgende week!
Kees moet zeker winnen, of Edith...verder niemand!!
Ja, inderdaad, slappe hap die vrouwen. Edith is stoer!
En dan zegt geza volgende week dat mensen niet meer kunnen relativeren. Nee dat kon hij wel zeker. Zelfs tijdens het stemmen nog een sneer, 'die grote letters zijn van mij ja'.

Ik snap geraldine ook niet, had echt verwacht dat zij op Pauline zou blijven.

Kees is geweldig!
Zo eensch met je, Miss World! Edith of Kees
Ik vind die Kees helemaal niet tof. Net zo een konkelaar als de rest dus nie mauwen.

Anna is een bitch en ik snap Paulien best dat ze er even goed doorheen zat na die sessie van anna. En daar mag je best weer van opveren.

Jan is de Robinson slet, niet Geraldine.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Zo wat zit ik mij te ergeren zeg. Wat zullen ze nu denken als ze het terug zien. De anderen moeten zich nu wel heel naïef vinden om zo mee te gaan met Geza. Kees is top hij doorziet het allemaal, hopelijk blijft hij lang in het spel.
Ja maar dan had Paulien niet moeten zeggen: stem mij er aub uit...en dan van gedachten veranderen...

ja die Anna is ook n kreng zeg o zo uit te vallen magoe ze bood wel dr excuses aan!

En complotten zijn er altijd, vanaf dag 1 al, maar de reaktie van die Geza gaan gewoon te ver...
Ik vind Kees niet konkelen, hij doorziet de complotten. Hij had al vrij snel door dat geza en sef hun eigen plannen trokken, dat heeft hij ook al vrij snel gezegd.

Ik heb hem nog niet zien leuren om te stemmen op een bepaald iemand.
quote:_discovery_ schreef op 31 oktober 2013 @ 21:54:

Ik vind Kees niet konkelen, hij doorziet de complotten. Hij had al vrij snel door dat geza en sef hun eigen plannen trokken, dat heeft hij ook al vrij snel gezegd.

Ik heb hem nog niet zien leuren om te stemmen op een bepaald iemand.Het eerste pact wat werd gesloten, ik noem dat een complot, deed Kees mooi aan mee.
Ja de zogenaamde mannenpact maar dat viel al snel af..Kees zag al direct dat hij niks aan ze had, dat ze niet te vertrouwen waren!!

Dit was ook de eerste keer dat Anna en Geraldine apart van elkaar stemden, ben benieuwd hoe ze dat van elkaar vinden....
Ach, wat mij betreft is er ook niks mis met complotjes. Maar Geza maakt het zo persoonlijk, dat is gewoon onnodig. Sef deed dat ook niet, en Jan ook niet. En verder is het ook gewoon een beetje sneu van Paulien om eerst te roepen 'stem mij eruit', en je dan te laten paaien door een paar cocktailtjes en een winnaarseiland.
Waarom mag Paulien niet van gedachte veranderen?

Wie denk Cees wel niet wie hij is?

King Cees?

Men moet aan hem verantwoording afleggen?

Geza liet zichzelf kennen, met z'n wraak.

Jan is gepakt op een manier zoals hij ook met andere omgaat.

Geraldine draait met elke wind mee.

Zimra is veel te naïef.

Anna is een bitch

De enige die normaal doet is Hans.

En Edith.

Zo.

Dus.
Ok Louise, klopt die was ik even vergeten. Maar i.p. Waren geza en sef daar ook al vanaf gestapt, gezien de bekentenis van sef vorige week nadat hij er was uitgesteld, hun volgende 'slachtoffer' was namelijk jan.
En ik verdedig Geza niet hoor :-)
Ik vond de reactie van Geza bij de eliminatie heel erg lijken op een van die tweeling van vorig jaar. Dat hele wraakgedoe
quote:eefjewentelteefje schreef op 31 oktober 2013 @ 22:00:

Waarom mag Paulien niet van gedachte veranderen?

Wie denk Cees wel niet wie hij is?

King Cees?

Men moet aan hem verantwoording afleggen?

Geza liet zichzelf kennen, met z'n wraak.

Jan is gepakt op een manier zoals hij ook met andere omgaat.

Geraldine draait met elke wind mee.

Zimra is veel te naïef.

Anna is een bitch

De enige die normaal doet is Hans.

En Edith.

Zo.

Dus.Dat dus.
Hans is ook wel makkelijk overhaalbaar. Ik weet zeker dat Edith nooit met geza was meegegaan qua stemming.
Dank je Louise

Ik kon me ook al vinden in jouw posts
Edith is de meest stabiele, en de sterkste.
quote:eefjewentelteefje schreef op 31 oktober 2013 @ 22:05:

Dank je Louise

Ik kon me ook al vinden in jouw posts
Tuurlijk mag paulien van gedachten veranderen, maar ze had t aan iedereen gevraagd om op haar te stemmen...magoe ach t is een spelletje he hahaha!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven