Start mei 2013
woensdag 10 april 2013 om 20:53
Dag dames!
Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.
Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.
NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen
11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje
17/6 positief
(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief
16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief
2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief
(mirena uit april)
123aap123 & Lionlily
Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.
[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]
[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]
Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.
Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.
NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen
11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje
17/6 positief
(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief
16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief
2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief
(mirena uit april)
123aap123 & Lionlily
Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.
[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]
[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]
maandag 28 oktober 2013 om 11:22
maandag 28 oktober 2013 om 13:44
maandag 28 oktober 2013 om 14:05
@Aap: alvast heel veel succes morgen! Hoop dat dit de sleutel naar succes is voor jullie
@lion: ik had ook geen kwaaltjes van te voren...dus zegt niks!
We duimen!
@mamaroos: wat vervelend.. Hopelijk ga je nu beter voelen met wat meer rust!
@karin: heerlijke logica
@hier: vanmorgen raakte ik lichtelijk in paniek toen ik onder de douche stond.. Dacht striae te zien op m'n buik!
dacht echt owhnee nu al??
Maar kwam gewoon van t slapen haha..
Toch maar extra m'n buik benen borsten ingesmeerd!
Hoop m'n huid zo lang mogelijk goed te houden..
Waar je je al niet druk om kan maken
@lion: ik had ook geen kwaaltjes van te voren...dus zegt niks!
We duimen!
@mamaroos: wat vervelend.. Hopelijk ga je nu beter voelen met wat meer rust!
@karin: heerlijke logica
@hier: vanmorgen raakte ik lichtelijk in paniek toen ik onder de douche stond.. Dacht striae te zien op m'n buik!
dacht echt owhnee nu al??
Maar kwam gewoon van t slapen haha..
Toch maar extra m'n buik benen borsten ingesmeerd!
Hoop m'n huid zo lang mogelijk goed te houden..
Waar je je al niet druk om kan maken
maandag 28 oktober 2013 om 23:01
Aap,ik wil je een goede operatie toewensen. Ga de narcose maar met een positief gevoel in, want we denken allemaal aan je. Positief de narcose in gaan, geeft een mooie narcose droom. Bovendien hoop ik dat je weinig last hebt van het wegbranden, zodat je snel herstelt. Gun je lijf maar rust de komende dagen. kiss:
En Roos, gun jij je zelf ook maar even wat rust, hoop dat je je snel wat beter voelt.
En Roos, gun jij je zelf ook maar even wat rust, hoop dat je je snel wat beter voelt.
maandag 28 oktober 2013 om 23:53
Mama roos: wat vervelend ! Hopelijk word het snel minder nu je minder uren gaat maken. Pak maar goed je rust. Goed aan je zelf denken.
River : heb toch echt om me heen gezien dat het werkte dat smeren. Dus snap je wel hoor... mooi is het niet dus als je t kan proberen tegen te gaan gewoon lekker doen. Maar soms trekken die paar doe je hebt ok nog een deel weg.
mamarjan: bedankt voor je lieve bericht.
ben er helemaal klaar voor al ben ik nu wel erg zenuwachtig maar ben zo ver om er positief na uit te kijken. Ben blij als morgen iig achter de rug is.
Ik moet om half 9 binnen zijn. Maar weet niet hoelaat ik geholpen word. Ik laat jullie altijd iets weten als het achter de rug is
River : heb toch echt om me heen gezien dat het werkte dat smeren. Dus snap je wel hoor... mooi is het niet dus als je t kan proberen tegen te gaan gewoon lekker doen. Maar soms trekken die paar doe je hebt ok nog een deel weg.
mamarjan: bedankt voor je lieve bericht.
ben er helemaal klaar voor al ben ik nu wel erg zenuwachtig maar ben zo ver om er positief na uit te kijken. Ben blij als morgen iig achter de rug is.
Ik moet om half 9 binnen zijn. Maar weet niet hoelaat ik geholpen word. Ik laat jullie altijd iets weten als het achter de rug is
dinsdag 29 oktober 2013 om 07:31
Aller eerst Aap ik denk aan je vandaag heel veel succes!
@lion maakt het weer spannend nog een paar dagen dan kun je testen!
@Roos aan jezelf denken!
@Karin dat had ik ook wel hoor, naar jurkjes kijken. Maar dat is nu helemaal weg haha.
@River goed smeren! Ik smeer ook 2 keer per dag, maar m'n buik jeukt ook echt. Maar ik heb al wel 1 striae op m'n tja binnen been/bil haha!
Hopen dat je mannetje geleidelijk aan groeit dan kan het best zijn dat je er "ongeschonde" uitkomt haha!
Ik raak er ook van in 'paniek' hoor
@lion maakt het weer spannend nog een paar dagen dan kun je testen!
@Roos aan jezelf denken!
@Karin dat had ik ook wel hoor, naar jurkjes kijken. Maar dat is nu helemaal weg haha.
@River goed smeren! Ik smeer ook 2 keer per dag, maar m'n buik jeukt ook echt. Maar ik heb al wel 1 striae op m'n tja binnen been/bil haha!
Hopen dat je mannetje geleidelijk aan groeit dan kan het best zijn dat je er "ongeschonde" uitkomt haha!
Ik raak er ook van in 'paniek' hoor
dinsdag 29 oktober 2013 om 12:05
@Roos verschilt bij iedereen ligt aan je figuur en je soort huid etc.
@Hier Weer een prima controle bij de vk ventje ligt goed.
Hartje klonk weer perfect en meneer ging meteen weer druk doen natuurlijk! Buik groeit ook helemaal goed.
Mijn bloeddruk en gewicht zijn ook allemaal prima. Wel fijn zo'n druk ventje voelt soms zo grappig.
Alstie me straks maar geen gekneusde ribben gaat trappen ofzo .
@Hier Weer een prima controle bij de vk ventje ligt goed.
Hartje klonk weer perfect en meneer ging meteen weer druk doen natuurlijk! Buik groeit ook helemaal goed.
Mijn bloeddruk en gewicht zijn ook allemaal prima. Wel fijn zo'n druk ventje voelt soms zo grappig.
Alstie me straks maar geen gekneusde ribben gaat trappen ofzo .
dinsdag 29 oktober 2013 om 18:05
Heej meiden
ben net thuis. Moest er om half 9 zijn eerst bloedprikken en toen werd ik rond 11u gehaald. En ben om half 12 geopereerd.
ze hebben meteen me eileiders ook door gespoeld mt vloeistof en de baarmoeder ba gekeken. Alles zag er perfect uit. Geen afwijkingen dus daar ligt het niet aan gelukkig.
het is me op zich wel meegevallen. Buik staat bol en een beetje last van de wondjes en me schouder. Maar het valt me echt mee en ben blij dat het achter de rug is.
Week 3 ,4 & 5 bloedprikken op progesteron om te kijken of ik wel of geen eisprong krijg. Zo niet gaan we na 5 weken kijken voor een nieuwe medicatie.
geslaagde operatie voor zo ver . En goed nieuws. Dus nu maar wachten nog het allerbelangrijkste.... de eisprong
ben net thuis. Moest er om half 9 zijn eerst bloedprikken en toen werd ik rond 11u gehaald. En ben om half 12 geopereerd.
ze hebben meteen me eileiders ook door gespoeld mt vloeistof en de baarmoeder ba gekeken. Alles zag er perfect uit. Geen afwijkingen dus daar ligt het niet aan gelukkig.
het is me op zich wel meegevallen. Buik staat bol en een beetje last van de wondjes en me schouder. Maar het valt me echt mee en ben blij dat het achter de rug is.
Week 3 ,4 & 5 bloedprikken op progesteron om te kijken of ik wel of geen eisprong krijg. Zo niet gaan we na 5 weken kijken voor een nieuwe medicatie.
geslaagde operatie voor zo ver . En goed nieuws. Dus nu maar wachten nog het allerbelangrijkste.... de eisprong
woensdag 30 oktober 2013 om 21:17
Bedankt voor jullie berichtjes meiden.
Sorry beetje afwezig
Veel hangen in de bank.
Sorry als ik vergeet op mensen te reageren,
Ik leef met iedereen mee.
Heb weinig pijn en goed geslapen. De narcose is me
meegevallen ook niet ziek geweest.
Nu maar wachten op de eisprong... vind het wel erg spannend
allemaal nu hoor. of ik hem krijg, en hoe het voelt .
DUIDUIMDUIMDUIM
En ik duim voor lilly nog maar 3 daagjes
ohja en karin ik had op jou vergeten te reageren,
maar ben benieuwd wie weet klopt je gevoel. maar zo te lezen wisselt
je gevoel nog een beetje hihi.
Sorry beetje afwezig
Veel hangen in de bank.
Sorry als ik vergeet op mensen te reageren,
Ik leef met iedereen mee.
Heb weinig pijn en goed geslapen. De narcose is me
meegevallen ook niet ziek geweest.
Nu maar wachten op de eisprong... vind het wel erg spannend
allemaal nu hoor. of ik hem krijg, en hoe het voelt .
DUIDUIMDUIMDUIM
En ik duim voor lilly nog maar 3 daagjes
ohja en karin ik had op jou vergeten te reageren,
maar ben benieuwd wie weet klopt je gevoel. maar zo te lezen wisselt
je gevoel nog een beetje hihi.
donderdag 31 oktober 2013 om 07:24
donderdag 31 oktober 2013 om 08:52
Mamaroos : heb 3 kleine sneetjes 1 links 1 net boven me vagina en 1 in me navel. Er zit een hechting doorheen. Ik mag vrijdag in de douche en zaterdag of zondag zelf de hechtingen eruit halen. Ik heb er niet super last van. Als ik moet plassen is het net of alles van binnen mee komt dat is wel ff akelig. Maar het bloedverlies is ook al over.
Mag tot zaterdag niks tillen of huishoudelijk werk doen. Dus na het weekend kan ik weer lkkr me gewone leven oppakken. Fus nog best wel snel.
Hoe is het met jou? Beter nu met meer rust voor je rug ?
Mag tot zaterdag niks tillen of huishoudelijk werk doen. Dus na het weekend kan ik weer lkkr me gewone leven oppakken. Fus nog best wel snel.
Hoe is het met jou? Beter nu met meer rust voor je rug ?
donderdag 31 oktober 2013 om 15:08
Snel herstel dus
mooi zo!!
@hier: nog steeds niet goed. Heel veel rugpijn, kraken en masseren helpt een dag. En ik ben zo moe ;( plus nog is elke dag bonkende hoofdpijn. VK gebeld, moet multivitamine slikken en mijn urine laten controleren. Even afwachten dus!!
Maar om mezelf op te vrolijken heb ik een doppler gekocht kan ik vanaf morgen lekker luisteren naar het hartje wanneer ik wil. In plaats van elke keer te wachten tot de VK
@hier: nog steeds niet goed. Heel veel rugpijn, kraken en masseren helpt een dag. En ik ben zo moe ;( plus nog is elke dag bonkende hoofdpijn. VK gebeld, moet multivitamine slikken en mijn urine laten controleren. Even afwachten dus!!
Maar om mezelf op te vrolijken heb ik een doppler gekocht kan ik vanaf morgen lekker luisteren naar het hartje wanneer ik wil. In plaats van elke keer te wachten tot de VK
donderdag 31 oktober 2013 om 21:18
Fijn dat je goed herstelt, Aap! Rustig aan doen, he? Na het weekend weer op volle sterkte is goed genoeg!
Wat naar, Mamaroos, dat je rug zo slecht is!! En dat je daarnaast ook nog eens je ziek voelt. Niet fijn! Ik hoop dat er wat uit het onderzoek komt zodat je wat kunt doen aan dat rotgevoel.
Veel plezier met je doptone!
Hier: nog niets, wel sinds 2 dagen opgezette borsten (valt vriend ook op, ze voelen trouwens ook gek, als siliconen ) en pijnlijke tepels. Verder nog niets.
Wat naar, Mamaroos, dat je rug zo slecht is!! En dat je daarnaast ook nog eens je ziek voelt. Niet fijn! Ik hoop dat er wat uit het onderzoek komt zodat je wat kunt doen aan dat rotgevoel.
Veel plezier met je doptone!
Hier: nog niets, wel sinds 2 dagen opgezette borsten (valt vriend ook op, ze voelen trouwens ook gek, als siliconen ) en pijnlijke tepels. Verder nog niets.
donderdag 31 oktober 2013 om 22:30
Ohh lion, klinkt toch wel veel belovend!
Ik gun het je zoooo!
Aap: ik had laatst gehoord van een vrouw die direct na het doorspoelen zwanger was geworden, nou vraag ik me af, hebben jullie leefregels mee gekregen na je ok?
Moet je eerst je lichaam een maand herstel gunnen, of zouden jullie 'nu helemaal los kunnen gaan'?
Roos, hopelijk krijgt je rug toch rust, nu je het verplicht wat rustiger aan moet doen.
Ik gun het je zoooo!
Aap: ik had laatst gehoord van een vrouw die direct na het doorspoelen zwanger was geworden, nou vraag ik me af, hebben jullie leefregels mee gekregen na je ok?
Moet je eerst je lichaam een maand herstel gunnen, of zouden jullie 'nu helemaal los kunnen gaan'?
Roos, hopelijk krijgt je rug toch rust, nu je het verplicht wat rustiger aan moet doen.
vrijdag 1 november 2013 om 10:40
Hey lion....." verder niets"
Klinkt toch echt als iets goeds hoop het zo voor je.
Mamarjan. In principe hoeven we geen cyclus te wachten, we mogen ervoor gaan. Als die ei sprong tenminste mar komt. Dat kan weken duren... maar bij wijze van ook 1 week.
Ben dus behoorlijk zenuwachtig
Mamaroos knuffel das allemaal niet fijn. Probeer zo veel mogelijk je rust te pakken
Klinkt toch echt als iets goeds hoop het zo voor je.
Mamarjan. In principe hoeven we geen cyclus te wachten, we mogen ervoor gaan. Als die ei sprong tenminste mar komt. Dat kan weken duren... maar bij wijze van ook 1 week.
Ben dus behoorlijk zenuwachtig
Mamaroos knuffel das allemaal niet fijn. Probeer zo veel mogelijk je rust te pakken
vrijdag 1 november 2013 om 13:30
Ja ik dacht eerder aan gewoon elke ochtend me temperatuur op te meten, die moet ik nu toch in de gaten houden, dus kan beter daarmee doorgaan.
Want ovulatietesten, weet ik echt niet waneeer ik daar nu mee moet starten haha? Kheb er nog wel 4 liggen ofzo, ik dat die te grbuiken als ik denk dat ik wat anders voel ?
Weet het ook niet vind het allemaal wel moeilijk nu hoor. De dagen gaan echt langzaam voorbij.
Want ovulatietesten, weet ik echt niet waneeer ik daar nu mee moet starten haha? Kheb er nog wel 4 liggen ofzo, ik dat die te grbuiken als ik denk dat ik wat anders voel ?
Weet het ook niet vind het allemaal wel moeilijk nu hoor. De dagen gaan echt langzaam voorbij.