Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
ja het is zeker belangrijk dat het goed bij de achternaam past. bink en joy passen allebei goed. belle zou beter zijn, maar ik moet dan steeds denken aan belle en het beest. heel stom hahah. hoe ben jij aan bink gekomen? bij mij kwam het door de film: baby's day out. en zo'n lijstje vind ik helemaal niet gek hoor!!! ik heb het dan wel niet opgeschreven maar in mijn hoofd zitten... zou leuk zijn als we tegelijk zwanger worden en onze kinderen dan ook nog dezelfde naam zouden hebben!!! twee binkjes hahaha
naam voor jongen: Ilja

naam voor meisje: shanti, esha

Ik vind het best moeilijk om wat leuks te vinden, maar tot nu toe zijn dit de namen die ik leuk vind...
ik zie wel dat we alledrie niet van de standaard namen zijn!! zoals jeroen of wendy. niet dat dat geen leuke namen zijn, maar die hoor je al zoveel..

'voel' je al iets bloempje??
Er zijn er hier wel meer die van aparte, niet (veel) voorkomende namen houden.

Bij een bijzonder kind hoort een bijzondere naam, vind ik.

Ben wel benieuwd wat het ooit bij ons zal gaan worden (wat naam betreft), mijn vriend zal t.z.t. zijn blik ook op mijn lijstje gaan werpen en wat zou hij mooi vinden.... Heb geen zin om daar nu al met hem over te gaan hebben, omdat we nog geen kindje verwachten......
Goedemorgen dames!

Nou, ik voel nix bijzonders nog hoor, maar dat schijnt ook weer normaal te zijn! hihihi!

Ach ik verwacht er gewoon nix van en als het toch raak is, dan vind ik het heel knap!

Dread, helemaal net je eens, een bijzonder kind, daar hoort een bijzondere naam bij!!!

Iedereen met oranje nog goed gefeest? Ik heb nog wel lekker 1 rose biertje gedronken hoor. het was zo'n goede wedstrijd!!!
Omdat ik toch afgelopen week ongsteld was, heb ik gisteren lekker wat rode wijntjes gedronken! Lekker hoor!!

Ik ga proberen aankomende periode wat minder met kids bezig te zijn..... lekker even laten gaan, zeg maar.

Bloempje, jazeker goed gefeest met ORANJE!!
Gelijk hebbie dread! Lekker drinken als t nog kan! hihihi!

Dread, dat houd zeker ook in dat je hier minder zal posten zeker? Jammer... Maar als je het beter lijkt moet je het zeker doen! We gunnen je allemaal het beste natuurlijk!
Dag Dames,

Dit worrdt mijn laatste berichtje hier op dit topic. Mischien komen we elkaar nog wel eens tegen op een vervolgtopic, bezig voor de tweede!

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met jullie zwangerschap. Ik hoop voor de dames die nog niet zwanger zijn dat het jullie heel snel gaat lukken, het is zo mooi om zwanger te zijn (soms mis ik het wel) Heel veel geluk in de toekomst!

Liefs Sari en Laure.
Sari, jij heel veel geluk samen met je man en Laure natuurlijk!

Geniet er van en wie weet dat we elkaar nog eens terug vinden ergens op viva
Sari,leuk dat je nog even post!

Ik wens jou en je man/vriend veel geluk met jullie kleine Laure.

gr Amy
ook ik wens je heel veel geluk sari!!!

ik snap het wel hoor dread, dat je wat minder met kinderen bezig wilt zijn.. misschien zijn we er allemaal wel te veel mee bezig waardoor het niet lukt. geen idee.

wij hebben gisteren al weer een beginnetje van onze marathon gemaakt!! waarschijnlijk heb ik volgende week weer een eisprong dus we gaan ons best weer doen..
Hahaha, dus weer hard werken voor jou troela! hihihi!
Lieve Sari, het was leuk met jou gekletst te hebben hier! En wens jullie héél veel geluk samen!! Misschien lezen we mekaar ooit wel ergens anders.

Ik blijf hier wel schrijven hoor! Ik ga deze maand toch nog ff ovulatietesten gebruiken, omdat ik wil weten of het deze maand ook rond dag 14/15 een positieve ovulatietest zal hebben. Dusssssssss!! Heb gisteren een mooi schema gemaakt met vermeld wanneer ik ongesteld ben en wanneer ik positieve ovulatietest heb. Erg handig. Zo kan ik in één oogopslag zien hoelang mijn cyclus werkt. Zaterdag of zondag begin ik met testen. Rond maandag zal ik wel een positieve test hebben. Heb er nog een aantal in huis, dus...
ooh, dus je gaat je er minder mee bezig houden, maar komt nog wel lekker hier kletsen! Beter!

Zo, en voor mij nog even een paar daagjes wachten he...

Nouja, niets van welke kenmerken dan ook te voelen hier hoor...

Geen opgezettenborsten, pukkels of weet-ik-het-wat.

Alleen af en toe een steek in mijn buik, maar volgens mij zijn momenteel mijn darmen niet helemaal op pijl...

Ach zoals ik al eerder zei, ik verwacht toch niets!

En verder heb ik vandaag helemaal geen zin in mijn werk!!!
Ik duim me suf hier Bloempje!!
nou bloempje, spannend hoor!!! het zou zo leuk zijn om eindelijk weer eens een zwangere hier te hebben... is ook leuk voor winterdip als ze zaterdag weer thuiskomt!! ben benieuwd hoe het gaat met haar. misschien komt ze wel zwanger thuis!

ik ga morgen weer beginnen met ovulatietesten. kijken of ik weer op dag 16 een eisprong heb.. dan zou ik zondag een positieve test moeten hebben. we wachten het af..

gaan jullie vanavond weer voetbal kijken?? ik ga naar you've got mail kijken, want die heb ik nog maar 30 keer gezien hahahaha. maar tussendoor zeker even naar oranje kijken!!
ik laat mijn vent lekker oranje kijken, als ik hem hoor brullen dan weet ik dat ik ff naar beneden moet komen om de herhaling te zien! hahahaha!

Zo en ik hoop idd dat winter dat als super kado mee kan brengen vanuit haar vakantie!!!

Zo troela, jij vanaf morgen dus weer aan de tests, moge de positieve test wat moois met zich mee brengen!

xxx
Hup Holland HuP!!!

Jeee! We hebben weer gewonnen!!!!!

wiiijjjj gaaaaan naaaaaar wenen toe, wij gaan naar wenen toe!!!! hahahah lijkt me super om dat met heel de tribune te zingen! maar ze doen het echt goed joh, had ik echt niet verwacht..

vanochtend uiteraard een negatieve test, ik had wel raar staan kijken als ie nu al positief zou zijn. maar dat neemt niet weg dat we vanavond niet hoeven klussen!! gaan we zeker even doen.. beter te vroeg dan te laat!
helemaal mee eens troela, als het namenlijk zover is willen we wel dat er verse soldaatjes klaar staan natuurlijk! hahaha!

Je moet toch ook blijven oefenen om te kijken of je het nog kan he...

hihihi

Denk dat ik ook nog vandaag even aan de slag ga, straks kan het weer een week niet meer

Zo, lijkt me idd een hele ervaring als je met zo'n heel stadion dat aan het schreeuwen bent! Geweldig! En ik denk dat niemand dit had verwacht hoor! Maar weinigen zullen dit jaar winnen met EK-weddenschappen! hahaha!
Hey meiden, wat een gezellig geklets hier! Ik heb uiteraard gisteren ook weer ORANJE gekeken! Super hoor!! Wiehiewwww!!! Zaterdag kwart-finale bij mijn schoonmama kijken, zij is dan jarig. Wel gezellig zo met de hele familie. HOLLAND!! HOLLAND!!

Troela, ook jou wens ik weer succes met de ovulatietesten en vooral met het klussen (vind het echt een stom woord voor sex hebben om zwanger te willen raken, maar ja, weet zelf ook niets beters..... )

Bloempje (f), jij over 2 dagen jouw NOD..... spannend....... ik draai mijn duimen nog steeds voor jou!

Ik ga dit weekend starten met testen, maar dat had ik geloof ik al eerder verteld...... hahahaha!!
hahaha dread, ben jij ff vrolijk voor Oranje aan het posten!

Wij gaan zaterdag ook weer kijken, met de hele straat buiten (met een tent) en dan de beamer op groot scherm. En iedereen in oranje tenue natuurlijk!

Hardstikke leuk zo'n oranje zee dan!!!!

Troela, al een positieve test?

Wanneer zou Winterdip ook al weer terug komen (ben even kwijt hoelang ze weg ging en wanneer... ik kan ook terug kijken, maar ben beetje lui hihihi)...

Ben trouwens echt op het nippertje vandaag droog op mijn werk gekomen! ik was binnen en het ging meteen regenen!

Ben wel blij dat ik droog aan ben gekomen in mijn rokje!!!

:-)
zo dat is idd vrolijk dread hahahah!! je hebt er zin in!

jullie gaan zaterdag gezellig met z'n allen voetbal kijken en ik maar werken... als het goed is ben ik net op tijd thuis voordat het begint. en dat wordt dan gewoon met m'n mannetje op de bank kijken. wie weet wat er daarna nog gebeurt hahaha..

gisteren is het in ieder geval niet gelukt, dus ik zal vanavond al mijn charmes in de strijd moeten gooien!!

volgens mij kwam winterdip zaterdag weer thuis.

ik heb nog geen positieve test, van het weekend denk ik. dan ga jij toch ook beginnen dread??

maar waar ik wel erg benieuwd naar ben is hoe jij je voelt bloempje?? ben hard aan het duimen!!!
hhaha ok, ik scroll even naar boven en ik zie dat je van het weekend gaat testen dread!! dus het antwoord op mijn vraag heb ik al hahaha...
ikke voel me best goed

Maar jij bedoelt vast wat anders, hahaha!

Gisteren had ik een hele poos het idee van: okee hier komt het...

Maar alles bleef uit.

En vandaag heb ik de hele dag HONGER!

maarja, dat zegt ook niets bij mij, heb ik wel vaker in de week dat ik ongi moet worden... Ik voel me dan echt zo'n kliko, een bodemloze put die door kan blijven eten, hahahaha!

Vandaag lekker uit eten, kan ik misschien wel eens mijn bord leeg krijgen!!!!

Troela, gelukkig kan je dus wel een deel nog van de wedstrijd of miss. helemaal nog zien! En saampies met je vent is toch ook gezellig!

Enne, succes met alle charmes! hihihihi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven