JANUARI 2009
woensdag 18 juni 2008 om 15:12
Wen! Wat een nieuws! Wat een schandaal! Wat een bijzonderheid! En wat loopt je kind voor op álle andere kinderen. Posten op het forum vanuit de buik! OMG!
Ik heb al dagen één nummer van een van mijn fav artiesten in mijn hoofd 'Nausea'van Beck. Het refreintje krijg ik niet uit mijn hoofd:
Oh it's nausea, oh nausea
And we're gone
It's nausea, oh nausea
And we're gone
Echt de hele tijd! Hoe toepasselijk!
Dit weekend naar Oerol, Terschelling (heel fijn in een luxe huis) met vrienden. Ik hoop dat ik me ok voel dan, ai!
Ik heb al dagen één nummer van een van mijn fav artiesten in mijn hoofd 'Nausea'van Beck. Het refreintje krijg ik niet uit mijn hoofd:
Oh it's nausea, oh nausea
And we're gone
It's nausea, oh nausea
And we're gone
Echt de hele tijd! Hoe toepasselijk!
Dit weekend naar Oerol, Terschelling (heel fijn in een luxe huis) met vrienden. Ik hoop dat ik me ok voel dan, ai!
woensdag 18 juni 2008 om 15:19
Ik zal het liedje eens opzoeken Lily, op dit moment voel ik me ook niet helemaal jofel, dus misschien kan ik het ook mee gaan zingen?
In het verleden heb ik een tijd last gehad van angst voor misselijkheid en overgeven, toen was mijn standaardliedje als ik me niet lekker voelde 'I feel good' van James Brown. Als een soort bezwering
woensdag 18 juni 2008 om 15:20
woensdag 18 juni 2008 om 15:26
Marianne! 2 weken verder! dat zou toch eigenlijk wel een cadeautje zijn! Hoe komen jullie tot deze mogelijkheid?
Wen, serieus het is echt mijn lijflied. En belachelijk aanstekelijk. Oh nausea, nausea rock on!
Aruba, ik kan alleen maar voor Wen hopen dat het over een paar weken een echt kind is. Al weet ik dat Wen ook voor een kikker met veel liefde zal zorgen.
Wen, serieus het is echt mijn lijflied. En belachelijk aanstekelijk. Oh nausea, nausea rock on!
Aruba, ik kan alleen maar voor Wen hopen dat het over een paar weken een echt kind is. Al weet ik dat Wen ook voor een kikker met veel liefde zal zorgen.
woensdag 18 juni 2008 om 15:32
Yep een lammetje! Heel lief en wollig. Béééééh! Nee als het een kind zou zijn dan is het écht bijzonder. Een schaap die een mensenkind gaat baren. Dan kom ik in het nieuws! En even later komt Wen een mens die een kikker krijgt!
En jij straks dan Aruba? Geboorte van een heel land? auw! Totaal ruptuurtje schat ik zo in!
En jij straks dan Aruba? Geboorte van een heel land? auw! Totaal ruptuurtje schat ik zo in!
woensdag 18 juni 2008 om 15:52
quote:Aruba schreef op 18 juni 2008 @ 15:37:
Hahahaha, Nou ja alles kan he. Laatste stond er in de krant dat er een jongetje met een piemel op zijn rug is geboren. (het was wel The Sun)
Jongen met piemel op zijn ruggetjeTrouwens misschien wel helemaal niet zo tactisch om dit hier neer te zetten. Sorry! (het allemaal goed gekomen met dit jongetje hoor)
Hahahaha, Nou ja alles kan he. Laatste stond er in de krant dat er een jongetje met een piemel op zijn rug is geboren. (het was wel The Sun)
Jongen met piemel op zijn ruggetjeTrouwens misschien wel helemaal niet zo tactisch om dit hier neer te zetten. Sorry! (het allemaal goed gekomen met dit jongetje hoor)
woensdag 18 juni 2008 om 19:12
Dank je wen, zal het zo direct proberen. Wat een grappige berichtjes allemaal over schaapjes, kikkers en kalfjes. Bij mij hoop ik toch gewoon dat er een mensje uitkomt hoor, hahaha.
2 weken verder, tsja... Ik ben uitgegaan van de datum dat we gesekst hebben, maar dat schijnt niet zo te werken. Ik moet rekenen vanaf de datum laatste menstruatie of in mijn geval datum verwijderen spiraaltje en dat was bijna 2 weken eerder.
Nou, dan nu nog maar een keer in het rood proberen:
Echo + bloed prikken op 19 juni.
2 weken verder, tsja... Ik ben uitgegaan van de datum dat we gesekst hebben, maar dat schijnt niet zo te werken. Ik moet rekenen vanaf de datum laatste menstruatie of in mijn geval datum verwijderen spiraaltje en dat was bijna 2 weken eerder.
Nou, dan nu nog maar een keer in het rood proberen:
Echo + bloed prikken op 19 juni.
woensdag 18 juni 2008 om 22:27
Nah, wat gek. Selecteer je de tekst die je rood wilt hebben, en klik je dan op het T-icoontje met de kleurtjes enz.? Dan zou het toch moeten willen!
Dat met die twee weken die je kado krijgt, dat moet je maar net weten. In feite ben je die twee weken nog niet zwanger, maar voor het berekenen houden ze die wel aan omdat je laatste menstruatie de enige zekere datum is.
Dat met die twee weken die je kado krijgt, dat moet je maar net weten. In feite ben je die twee weken nog niet zwanger, maar voor het berekenen houden ze die wel aan omdat je laatste menstruatie de enige zekere datum is.