Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Festen laat haar ware aard weer eens zien.
Er is een verschil tussen per ongeluk opmerkingen van forummers en Digi's gedrag en uitspraken. Laat ik het zo uitleggen:

Je hebt mensen die per ongeluk wat mompelen zonder dat ze het in de gaten hebben en je hebt mensen die het expres zo hard mogelijk in je oor schreeuwen om vervolgens hoogst beledigd te doen als je reageert.

Digi is categorie 2.
nvt
Eén van de apen dan.

Er is een hele jungle vol.
Geen bijzonderheden
Bovendien is Festen jaloers op de aandacht die Digi krijgt. En nog steeds kwaad dat Int haar niet wil.
Maar Int heeft een geweldige vriendin, dus sttttttt.

Welterusten!
Int,

Zo was het niet bedoeld en wat je over Festen verteld daar schrik ik me naar van.

Digitalis heeft nu eenmaal een bepaalde aantrekkingskracht op oa het mannelijk deel van dit forum en haar lieve, intelligente gekwetste hoer imago doet wel degelijk bij een hoop mensen het Pretty Woman syndroom opleven. Vandaar dat ik de posting van quattro reuze droogkomisch vond, ik geloof namelijk wel degelijk dat het feit dat zoveel anderszins intelligente forummers voor Digi wel een zwak hebben en voor bijvoorbeeld Jolantje niet te maken heeft met het feit dat ze zich liever identificeren met iemand die knap en buitengewoon intelligent is, dan met iemand die onder de noemer "trailertrash" (is niet mijn mening, maar heb ik wel over Jolantje gelezen, al meermaals) zou kunnen vallen.

Festen had ook al lang een permban moeten hebben, wat mij betreft.
Am Yisrael Chai!
Het lijkt hier goddomme wel een soap.
quote:Festen schreef op 19 juni 2008 @ 00:19:

nee hoor hij heeft met Digi geneukt das zo klaar als een klontje, en neen jammer genoeg geen mails bewaard.Natuurlijk niet, jij raakt al jaren op onverklaarbare wijze mails kwijt evenals e-mailadressen.
Geen bijzonderheden
Ik denk dat FV daar de spijker op de kop slaat wat bepaalde mannelijke forummers betreft. Want persoonlijk vind ik Jolantje als persoon 100 keer sympathieker dan Digi.
quote:Festen schreef op 19 juni 2008 @ 00:20:

Maar Int heeft een geweldige vriendin, dus sttttttt.

Welterusten!Tot zo Festen.
quote:shining schreef op 19 juni 2008 @ 00:19:

Bovendien is Festen jaloers op de aandacht die Digi krijgt. En nog steeds kwaad dat Int haar niet wil.

Jij snapt het.

En ik heb wel mails gezien van F naar Int toe. Ik kwam er, met nog wat anderen, ook niet al te best van af.

Ik was so impressed!
Geen bijzonderheden
Ik denk dat het slim is om de discussie niet naar Festen te verplaatsen, maar haar zoveel mogelijk te negeren.
Am Yisrael Chai!
Overigens, maar dat is mijn persoonlijke mening, geloof ik er geen hol van dat Digi zo buitengewoon intelligent is. Al was maar alleen omdat ze vroeg of je als je met 1/5 lot 10 Euro wint....of je dan 2,50 krijgt.... Ik bedoel maar....

Oh ja, en als ze zo intelligent was dan zou ze wel beter weten dan hoe ze zich gedraagt.
quote:yasmijn schreef op 19 juni 2008 @ 00:14:

Laura, daar zeg je iets waars. Hoeveel mensen zullen alleen bij het woord al naar de messenla kijken?

Ik deed het wel iig vroeger. Het is net als met roken, als er een pakje peuken voor je neus ligt is het erg moeilijk om eraf te blijven.

Het verschijnsel is mij ook niet geheel onbekend uit vroegere tijden, vandaar. En als iets automutilatie-achtigs ineens opduikt, raak ik nog steeds van de kaart. In de film 'gegen die Wand' bijvoorbeeld. En toen ik op het traject Nijmegen-Den Haag vanuit de trein bij Utrecht een gebouw zag met op het raam 'www.zelfbeschadiging.nl'. Dat laatste heb ik zelfs een beetje als provocerend ervaren, zo bijna op ooghoogte. Maar dat is misschien lichtgeraaktheid van mij. Ik word ook niet zo gelukkig van het vallende glas wijn bij RTL4. Dingen die een ander misschien niet eens zouden opvallen (op die manier), maar waardoor er bij mij toch altijd een zekere reactie wordt opgeroepen. Ik kan die reactie onderdrukken. Maar ik ben dan ook niet al te labiel.

En dat is het he. Dingen kunnen onbedoeld triggers zijn. Bij wijze van spreken het noemen van een 'blauwe peugeot' en dat is dan net de auto van een klootzak van een ex. Het is nogal subjectief... En daardoor vraag ik me ook af in hoeverre je daar rekening mee moet houden. Dreigen met zelfmoord en snijden is wat mij betreft echt not done. Maar vertellen dat je te kampen hebt met neigingen om jezelf te beschadigen bijvoorbeeld? Mensen komen hier toch ook om juist dingen kwijt te kunnen die ze niet zo snel irl aan iemand vertellen.

Dilemma's, dilemma's. Dan ben ik maar blij dat ik geen Angel ben.
Wat ik al eerder zei, misschien is het op een ander tijdstip mogelijk om een discussie over Festen te voeren. Als daar dezelfde ruimte voor gegeven wordt althans. Maar nu gaat het over Digi.
quote:minny schreef op 19 juni 2008 @ 00:25:

Oh ja, en als ze zo intelligent was dan zou ze wel beter weten dan hoe ze zich gedraagt.[/fgcolor]Dat vind ik gemeen. Ze is wel ziek hè, vergeet dat niet.
quote:lindy schreef op 19 juni 2008 @ 00:21:

Het lijkt hier goddomme wel een soap.Deze quote nomineer ik voor understatement van het jaar
quote:shining schreef op 19 juni 2008 @ 00:27:

[...]

Dat vind ik gemeen. Ze is wel ziek hè, vergeet dat niet.Zegt ze. Persoonlijk geloof ik er helemaal niks meer van.
quote:minny schreef op 19 juni 2008 @ 00:25:

Overigens, maar dat is mijn persoonlijke mening, geloof ik er geen hol van dat Digi zo buitengewoon intelligent is. Al was maar alleen omdat ze vroeg of je als je met 1/5 lot 10 Euro wint....of je dan 2,50 krijgt.... Ik bedoel maar....

Oh ja, en als ze zo intelligent was dan zou ze wel beter weten dan hoe ze zich gedraagt.JAMAAR.... moet er geen belasting vanaf dan? Dat wordt nog een ingewikkeld rekensommetje
Minny, jouw post van 00.25 vind ik basherig en weinig constructief en daar waren we me bezig.

Laura, ik herken je gevoel, maar dat was vroeger, ben daar totaal overheen. Ook doordat ik niet labiel ben. Maar nog, zelfs in goede tijden, kan ik gebiologeerd naar een glas of een mes staren, maar ik roep mezelf onmiddelijk weer tot de orde.

Hoewel, naar volle glazen kijk ik graag
Geen bijzonderheden
quote:Laura289 schreef op 19 juni 2008 @ 00:29:

[...]

JAMAAR.... moet er geen belasting vanaf dan? Dat wordt nog een ingewikkeld rekensommetje Twas een staatslot dus dat al sowieso niet, en zo wel dan hield je zeker minder dan 2,50 over aangezien 10 gedeeld door 5 nog altijd 2 is

Jaja, ik had juf moeten worden....
Laura, Joe Simpson!

Wat een man! Eén van mijn idolen, ik heb al zijn boeken!
Geen bijzonderheden
Ach kom zeg, als het over welke andere forummer dan ook was dan was het niet basherig genoemd. Dat was niet basherig, dat was kritiek. Kom Yas....jij weet best dat dat voor mijn doen nog flirten was.

Neen...Digitalis krijgt van mij geen speciale behandeling. Punt.
[quote]Int schreef op 19 juni 2008 @ 00:09:

"I

En Quattro: Grow up of zeg iets zinnigs.[/quote]

Als Digi een 62 jaar oude 110 kilo zware lelijke heks was geweest zou niemand het een hol schelen wat ze deed of wat er met haar gebeurde. Zo werkt het nu éénmaal, niet schijnheilig doen Int.

Op een grote foto site is ook zo'n soort dame, maar dan een ranke Italiaanse van een jaar of 30.....en iedere quasi artistieke foto die zij plaatst krijgt steevast minstens 80 jubelcommentaren van mannen die erg enthousiast zijn over haar zoveelste briljante compositie bladiebladiebla. Zelfde idee. Gaat erg vervelen.

En over Digi is alles nu wel gezegd wat er mogelijkerwijs maar gezegd kan worden dus een wat minder serieuze reactie kan best tussendoor. En je begreep hem meteen hè?

-----------------------------------

Hopelijk krijgt ze geen ban, veel te leuk zo!

Je moet heel zuinig zijn op dat soort forummers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven