Bannerklachten topic

08-10-2013 18:37 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

De banners op het Viva forum zijn een belangrijke inkomstenbron en zijn dus erg belangrijk voor het bestaan van het forum. De banners mogen natuurlijk nooit het gebruik van het forum verhinderen of bemoeilijken. Wanneer je een probleem of klacht hebt over een banner kun je die in dit topic melden.

Uiteraard gaan wij dit dan voor jullie uitzoeken en zorgen we waar nodig voor een snelle oplossing

Met vriendelijke groet,

Moderators viva forum.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:impala schreef op 03 december 2013 @ 18:56:

Het lijstje met nieuwe topics is niet meer te gebruiken want er staat een wisselende vierkante advertentie op die NIET weg te klikken is.

Waarom dekken jullie niet meteen het héle forum af met een advertentie, of is er nog niemand gevonden die daar de hoofdprijs voor wil betalen?

Ik ga weer over op de mobiele site...Hier ook last van, ik kan het lijstje met de nieuwe topics amper lezen, alleen de bovenste drie items.
Only you can change your life. No one can do it for you.
quote:toda schreef op 03 december 2013 @ 18:59:

[...]

Hier ook last van, ik kan het lijstje met de nieuwe topics amper lezen, alleen de bovenste drie items.Dat kwam ik ook melden (op iPad). En soms zo'n vierkante reclame rechts die mee beweegt als je de pagina scrollt. Bloednerveus word ik van die bewegende dingen!
quote:impala schreef op 03 december 2013 @ 18:56:

Het lijstje met nieuwe topics is niet meer te gebruiken want er staat een wisselende vierkante advertentie op die NIET weg te klikken is.

Hier heb ik ook last van. Enorm irritant. Doe hier alsjeblieft iets aan, Viva.
quote:toda schreef op 03 december 2013 @ 18:59:

[...]

Hier ook last van, ik kan het lijstje met de nieuwe topics amper lezen, alleen de bovenste drie items.Hier idem! Heul irritant!
Wat ik me nou afvraag he, zien jullie dat zelf nou niet??

Het is niet bepaald over het hoofd te zien.

En als je zo'n banner plaatst, dan kijk je toch ff hoe hij terecht komt ?

Lijkt me een stuk efficienter dan op onze klachten wachten in dit topic. Maar dat zal wel te ingewikkeld gedacht zijn.
.
Lijkt mij inderdaad niet meer dan logisch om na het plaatsen te kijken hoe het er uit ziet op de site.

Gebeurt er überhaupt iets met de melding die hier worden gedaan?

Of hebben ze zoiets van; hoe meer die banners in de weg staan, hoe meer mensen er per ongeluk op klikken, hoe meer geld er in het laadje komt?
quote:lucky_birdie schreef op 04 december 2013 @ 07:06:

Lijkt mij inderdaad niet meer dan logisch om na het plaatsen te kijken hoe het er uit ziet op de site.

Gebeurt er überhaupt iets met de melding die hier worden gedaan?

Of hebben ze zoiets van; hoe meer die banners in de weg staan, hoe meer mensen er per ongeluk op klikken, hoe meer geld er in het laadje komt?

Lijkt er niet op, dat vierkante ding dekt nog steeds de topiclijst af.

Ik ga hier ook niks meer melden hoor. Nul reactie en nul actie.

Als het me teveel wordt vertrek ik wel naar de buren.
.
Ze zullen per klik betaald krijgen, hoe erger de banners in de weg staan, hoe meer mensen per ongeluk klikken, hoe meer zij verdienen, dus ze zullen wel weinig haast hebben.

Blijkt ook weer uit hoeveel respect ze hebben voor de gemiddelde forummer.

Ik forum altijd via mobiel.viva (helaas ook niet meer reclame vrij helaas) en ik schrok echt toen ik vanmiddag even op de gewone site terecht kwam. De hoeveelheid reclames is belachelijk, heb nog nooit zoveel bewegende reclame op 1 site gezien. En die ditzo reclame is te sneu voor woorden..

Maar het nieuwe ambitieuze platform voor vrouwen tussen de 20 en 40 moet ook betaald worden
Toch ff iemand komen kijken hier? De topiclijst is weer leesbaar.
.
quote:impala schreef op 04 december 2013 @ 18:30:

Toch ff iemand komen kijken hier? De topiclijst is weer leesbaar.

Bij mij niet. Die irritante flut banner blokkeert nog steeds de topiclijst.

Besef wel Viva, dat door deze (steeds erger wordende) ongein voor veel mensen misschien wel de lol eraf gaat om hier te komen. Daarbij vind ik het idd niet respectvol naar de forummer toe, al die meuk, en werkt de reclame eerder averechts.
Bij mijn computer is de topiclijst niet zichtbaar, op de laptop wel. En als ik mijn tablet of telefoon gebruik (mobiele site) dan zijn de active topics alles behalve de active topics dus heb je er alsnog geen f.... aan
Heb nu een lidl reclame over het overzicht van de active topics..
Ik heb helemaal geen Lidl reclame in beeld, Wel de Pabo. En ik kom nooit op de sekspijler

En nu: Ontdek je plekje...

(maar die is van een reisorganisatie )
.
Maar wel op de site van de Pabo, Impala? Ik was vlak voor ik de nieuwe banner kreeg op de site van de Lidl geweest....

*mompelt iets over cookies en betrapt*
quote:lucky_birdie schreef op 04 december 2013 @ 20:03:

Maar wel op de site van de Pabo, Impala? Ik was vlak daar voor op de site van de Lidl geweest....

*mompelt iets over cookies en betrapt*

Nee ook niet. Ook niks soortgelijks. Daarom vind ik het zo gek. Pabo is nu trouwens verhuisd naar de banner bovenin, Dynamisch hoor, die wereld van de online advertenties,

Die reisadvertenties, die kloppen wel :-)
.
Ik heb een banner van Ikea over het lijstje 'nieuwe topics' heen. Ik zie nu al een paar dagen dat daar iets overheen staat. Heel irritant vind ik dat.

Nu op de laptop krijg ik trouwens bij elk topic dat ik open zo'n stomme banner onder in beeld die slecht weg te klikken zijn. Op de iPad heb ik daar gelukkig minder last van, maar daar staat ook een banner over 'nieuwe topics' heen.
Mods, waarom reageren jullie hier niet op?
Je bent zelf een theepot
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2018 23:38
Reden: op verzoek verwijderd
0.00% gewijzigd
Die Menzis banner duwt mijn scherm naar links, zodat de helft wegvalt. Of ik moet het scherm verkleinen. Lekker dan, moet ik weer een nieuwe bril. Dankzij Menzis. Geen wonder dat die premies steeds omhoog schieten. Mensen onnodig op kosten jagen, dat is het.
En nu de staatsloterij zit in de weg.

Echt, ik snap het concept van reclame maar dit werkt anti. Het wordt nu een hobby om al die hier geadverteerde producten te vermijden.
Wat onhandig dat de banners over de top 10 nieuwe topics heen zit. En het waardeloze is dat ik hem niet weg kan klikken.
Voor mijn part behangen jullie de site helemaal vol met reclame, ik lees er wel omheen, maar ga me dan niet lastig vallen met vervelende in-your-face pop-up banners die bij elke refresh weer omhoog komen. Jullie willen geloof ik echt dat er geen kip meer reageert hier.
Eens met Dobermann. Ik merk dat ik Viva gewoon wegklik als dat hele circus in volle gang is. Het is gewoon niet leuk meer.
Zouden jullie een printscreen kunnen plaatsen van het probleem? Dan kunnen wij specifieker aan de slag met het oplossen van het probleem! Bedankt voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 09 december 2013 @ 13:54:

Zouden jullie een printscreen kunnen plaatsen van het probleem? Dan kunnen wij specifieker aan de slag met het oplossen van het probleem! Bedankt voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Dit soort banners belemmeren mij in mijn plezier om hier te komen:

http://i.imgur.com/O25NnqF.png

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven