Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Nee, het gaat best kut vandaag. Ging het gisteravond al. Ik heb zo een beetje elk uur een jankbui.

Hopelijk morgen weer over, want dan moet ik weer werken

Hoe is het met de verbouwing Bieb? Gaat dat gewoon door?
Al eens over gedacht je ziek te melden als het niet gaat Plou?!

Is geen schande hé! Hartepijn en rouw moet je ook tijd voor nemen.
Verbouwing gaat gestaag...één buitenmuur staat. En net tussenmuur weggesloopt.
Nee, ik meld me niet ziek. Gaat vanzelf weer over

En anders zit ik hier maar te zitten en werk geeft tenminste wat afleiding.

Zit je erg in de stofzooi? Kramperen jullie in de slaapkamer?
quote:Biebeliee schreef op 09 december 2013 @ 21:10:

Al eens over gedacht je ziek te melden als het niet gaat Plou?!

Is geen schande hé! Hartepijn en rouw moet je ook tijd voor nemen.Wat ben ik het hier mee eens! Mooi gezegd Bieb.
We hebben de koelkast in woonkamer,vlakbij de bank...de droom van iedere man
He Plou, kom eens gauw hier

Bieb, leuk dat het zo vlot gaat!
Ohw, best groot.
Maar wel heel zacht en knuffelig.
Fantje, het klinkt allemaal weer lastig. Vooral als je woorden verkeerd gebruikt.

Weekend klinkt wel weer leuk met al je kinderen in huis.

Sterkte morgen bij ziekenhuis en tandarts. Gaan ze morgen ook helpen of is het nog onderzoek?

Hahaha Bieb, lekker handig die koelkast!
Dank je wel Splint, daar zou ik wel even in willen wegkruipen
Plous, kan me voorstellen hoor dat je liever afleiding hebt dan alleen thuis verdrietig zijn. Maar heb je ergens een paar schouders waar je tegenaan kunt huilen?? Iemand die je eventjes uit kan laten huilen en helpen weer jezelf terug te vinden. Het is ook wel enorm hectisch allemaal, mijn hemeltje het is ook niet niks. Een relatie die ineens op een ander spoor staat, een enorme drukke baan, een reis naar Japan, verbouwen en verhuizen. En dat allemaal in een paar maand tijd. Meid, het is geen wonder he dat juist die afwisseling tussen leuke en verdrietige periodes je opbreken als het juist even rustig is. Huil maar, gooi het er maar uit!! Het is gewoon kaa uu tee.
Optimist tot in de kist!
Mssch tijd voor een group hug:

Optimist tot in de kist!
Oh Fant, morgen de tandarts, brrrr. ik hoop zo voor je dat het meevalt!

Jammer van die test hoor. En dat je niet de schuld kunt geven aan de taal. Maar laat je niet de put inpraten door een testuitslag hè.

Dat plaatje van 13.41u is iets wat je zelf kunt ontwerpen en dan misschien laten afdrukken op een poster. Een vriendin van mij heeft net zoiets gemaakt met allemaal termen en namen uit har gezin, ziet er superleuk uit! Ah, even gezocht, en dat was via http://www.imagechef.com/ic/word_mosaic/ Er is ook een app voor je iPad.
Ik heb mij aan alle kanten (voor achter zij boven en zelfs onder) voorgenomen om flink aan mijzelf te gaan werken. Dit jaar was een soort crashtest MD maar nu ga ik mij richten op leukere dingen. Mij beste vriendin uit NL komt met haar gezin over deze zomer, dat jaar erop wij naar NL, we wonen heerlijk en hoeven niet te verhuizen, ik heb mij net aangemeld als vrijwilligster bij de crisislijnen, Slow Food is leuk, mijn Meaningful Meals moet verder vd grond, etc. MS gaat op de achtergrond, klaar, punt, uit!!
Optimist tot in de kist!
Succes en sterkte vandaag Fant.

Je voornemens klinken goed. Ik hoop dat de MS luistert.
Ja Fant, succes vandaag!

En jij ook Pilou, al heb je r al een halve dag op zitten.
Slof, jij hebt toch ook die kattenfietszadelhoes? Bij mij is er een oor afgevroren vannacht. Dus als je hem heel wil houden: het is geen winterproduct!
Het Viva forum is papaja.
Achgos, een afgevroren oor.

Klinkt zielig. De mijne ligt hier nog in een la. Het zadelhoesje dan hè, niet mijn oor.

Ik ben vrij vandaag, ipv morgen. Eerst even shoppen voor kattenvoer (kijken of ze in de dierenwinkel kleinere zakjes hebben dan bij Zooplus, om te proberen) en dan weer eens *kuch* sporten. Da's heeeeeel lang geleden. En heel erg nodig.

Fant, hoe was het bij de tandarts?

En Pilou, lekker gewerkt al?

Het is prachtig buiten! Net een tijdje met Sammi op het balkon gezeten. Uit de wind en in het zonnetje is prima!
Kattenfiets - zadelhoes

Fietszadel - kattenhoes

Fietszadelhoes - kat

Kattenzadel - fietshoes

Lekker Splint, hier is het de hele dag al zwaar grijs en mistig, bleh
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hier inmiddels ook Olijf!

Nu lekker thuis met een kopje chai thee (kruidig) en een restje truffel kruidnoten. Past goed bij dit weer.
Lekker Splinter. Zijn die truffelkruidnoten echt lekker? Ik kon ze vorig jaar niet meer krijgen en dit jaar ben ik niet zo vaak in een supermarkt geweest tijdens sinterklaas. Was er wel benieuwd naar.

Therapie was weer huilen en lachen. We moesten elkaar complimentjes geven (opschrijven en voorlezen) Was erg leuk om te doen. Ook wel moeilijk want ik heb niet met iedereen een goede band.

Nu nog lekker alleen thuis. K komt er zo aan als het goed is. Dan nog wat eten en dan ga ik denk ik lekker in bad.
Mooi Rat, de therapie! En inderdaad lekker rustig aan vanavond.

Ik ga kijken naar de TV bewerking van De nieuwe wildernis, vanavond het eerste deel.

Die truffelkruidnoten zijn heerlijk! En gelukkig word je er snel misselijk van.

Man heeft ze gekregen in de supermarkt, de dag na Sinterklaas. Toen heeft ie nog snel een taaipop voor mij gekocht en gewone kruidnoten en die truffeldingen kreeg hij er toen gratis bij.

Ik ben mijn nieuwe agenda voor volgend jaar aan het inrichten. Verjaardagen erin enzo. En de vakantie naar Lesbos, heeel belangrijk!
Klinkt goed Rat.

Splint, lekker, nieuwe agenda inrichten

Werk is rustig. Saai, niet gewend enzo. Maar dat kan elk moment veranderen. Stilte voor de storm

Ik heb, jaja, verf voor de gang (licht grijs) en de slaapkamer (olijfgroen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven