help pijpen

16-12-2013 20:37 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

sinds kort heb ik een nieuwe vriend. Hij wil graag dat ik hem pijp, maar ik ben geen held. Ooit een keer een slechte ervaring, bij een latere relatie heb ik altijd de boot afgehouden. Ik durfde niet.

Het komt er op neer dat ik naast die slechte ervaring, geen ervaring heb.

Alleen al met mijn hoofd in de buurt komen voelt voor mij extreem ongemakkelijk.

Maar met deze jongen wil ik het wel proberen. Ik zou alleen niet weten hoe of wat ik moet.

Hij weet overigens 'half' van mijn slechte ervaring, ik praat er niet graag over, ik voel absoluut geen dwang bij hem of iets dergelijks.

Komt er op neer: ik weet niet hoe ik moet pijpen. En. Het voelt voor mij ongemakkelijk. What to do?

Tips?
als je het (nog) niet wil, doe je het (nog) niet, zou ik zo denken?
Altijd van je af pijpen.

Probeer Tube8.com eens. Zoekterm 'art of fellatio'.

Dit weet je zelf ook, TO.
Op internet zijn veel instructie filmpjes te vinden om ideeën op te doen.Een manier is doen of je een calipo ijsje (in zo'n kartonnetje)eet. En het oefenen op hem. Vraag of hij het lekker vind, moet het harder, dieper etc. Hij zal je het precies kunnen vertellen. Doe vooral geen dingen die niet fijn voelen. Diep gaan vraagt oefening en komt vanzelf als jullie het vaker doen. Succes en vooral veel plezier samen.
Als je je er nog niet prettig bij voelt kun je natuurlijk ook nog even wachten. Als het moment daar is en je voelt je wel op je gemak gaat het waarschijnlijk ook een stuk beter en voelt het fijner
.
Wat is een slechte pijpervaring? Stonk ie?
Je mag altijd een wasbeurt vooraf eissen hoor!
Nee, dank u wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het moet toch niet veel gekker worden hier. Helpen pijpen.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Ooit aan een Callipo gezogen?
Eerder topic met hetzelfde onderwerp:

Pijpen, hoe?
Meer dan eens, maar real is toch beter oefenen....
Je kunt het ook op YouTube vinden. Zoek bijvoorbeeld op: "blowjob tutorial",

How to give a great blowjob Je moet wel inloggen om te verifiëren dat je 18+ bent.
quote:Amand schreef op 16 december 2013 @ 20:44:

Altijd van je af pijpen.

Dat is mijn advies. Jij moet vragen of ze kan koken. Of zeggen dat anticonceptie een gedeelde verantwoordelijkheid is. Of iets onsamenhangends doen over baarmoeders.
Nou, iig interpunctie gebruiken in je topictitel. Helpen doe ik nl niet.

Verder is het een kwestie van eraan toe zijn om het te proberen voor jou en van zijn kant duidelijk zijn in wat hij wel of niet lekker vindt. En dat is misschien de eerste keren niet geil, maar daar leer je wel het meest van.
Help pijpen! (doe mee!)

Help! Pijpen? (ik heb het moeilijk, wil je me pijpen?)

Help? Pijpen! (moet ik nu bang zijn? Ik beveel je!)

Help, Pijpen (hulp vragen aan iemand met een ongelukkige naam)
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:tommy_gun schreef op 16 december 2013 @ 22:38:

Help pijpen! (doe mee!)

Help! Pijpen? (ik heb het moeilijk, wil je me pijpen?)

Help? Pijpen! (moet ik nu bang zijn? Ik beveel je!)

Help, Pijpen (hulp vragen aan iemand met een ongelukkige naam)Geniaal, zoiets schoot ook door mijn hoofd toen ik die opmerking over interpunctie las.
quote:misspoez schreef op 16 december 2013 @ 20:55:

Wat is een slechte pijpervaring? Stonk ie? Piemelbrie?
Ik vind dit soort vragen altijd van een niveau.....

Voor er internet was en voor je overal en nergens filmpjes en plaatjes en uitleg kon krijgen werd er ook volop aan seks gedaan.

Pijpen is geen hogere wiskunde, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
als je het niet wilt doe je het niet simpel zat, ik heb er wel ervaring mee al heel lang ,af en toe doet mijn mond zeer hahaha
maar zoals ik zei als je iets niet wilt tjah dan moet je het echt toch zeggen vind ik , ik ben eigenlijk wel makkelijk in alles een ander weer niet
Fap fap fap

Flink je tanden gebruiken, vinden ze heerlijk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:barbiee schreef op 16 december 2013 @ 22:53:

als je het niet wilt doe je het niet simpel zat, ik heb er wel ervaring mee al heel lang ,af en toe doet mijn mond zeer hahaha Geloof ik graag.
wat een diepgang in dit topic
Je hand en veeeel speeksel gebruiken!!!!!!

Het is raadzaam om zelf je clitoris te stimoleren zo geef je onbewust je hersens een seintje dat pijpen een goede seksuele handeling is . Eventueel met viborator.

Succes, ook jij kunt dat kunstje flikken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven