Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Zit je naar de firm te kijken? Ik heb die film zo vaak gezien, dat ik hem niet meer leuk vind. Ik zit naar Pimp my Ride te kijken. Die lui zijn gestoord.

Maar lig/zit ook half op de bank. Parkietjes zitten lekker te kwebbelen naast me, een chipje en glaasje cola.... ja prima zo
Ik ben erg flexibel in mijn prioriteiten zoals jullie zien..

hahaha

Oke om niet al te ongeloofwaardig over te komen, ik ga nu toch maar ECHT

XXX
Freebie, ben je hier nu nog. Je kent die knop wel met dat open rondje en streepje... indrukken als je naar bed wilt
Oja en ik zit op mn kamertje!!! met mn bed naast me, haha.

Hee t wordt hier nog gezellig zo te lezen? Met chips en cola..

Ken the firm niet!! (shame on me) moet ik maar ns gaan huren dan ofzo..

Doeeeeei!
Freebie... ik dacht dat je weg ging..... Ik ga even knutselen....
Hallo meiden, update van Vlinder!

Meneer smste af voor vanavond, was te moe, wilde volgende week afspreken, waarop ik gesmst heb dat ik daar geen zin in had.

Lang verhaal kort, ik kwam thuis, hij bleek hier te zijn, goed gesprek gehad.

Afgesproken geen contact meer te zoeken en elkaar te vermijden wanneer dat kan, allebei gejankt,

Nu moeie ogen maar me omgekleed en evengoed naar de kroeg.

Dus dat, en hoewel ik me trots moet voelen dat ik zo verstandig geweest ben heb ik het idee dat ik de fout van m'n leven heb gemaakt.

Maar jullie liefjes gaan nu vast tegen me zeggen hoe goed en verstandig ik ben, toch?!
Ik... maar misschien moet ik namens iedereen even spreken.

We zijn TROTS OP JE !!!!!

En misschien lijkt het nu de grootste fout, maar over en week denk je er compleet anders over
Jaha, Freebs, staat er allang heur
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Lieve lieve Vlinder, ik heb de hele avond aan je moeten denken

Maar DIT had ik niet verwacht!

Ik ben echt ECHT trots op je!

Je hebt het goed gedaan

Of nee, jullie hebben het goed gedaan

Eerlijk geweest, en het samen afgesloten, weet je hoe lekker dat gaat zijn over een tijdje meis?

Echt geloof me maar, dit is echt de goeie manier

Huil heb verdriet, maar echt echt echt, dit gaat je zoooo helpen

Dikke kus vanuit hier meis!
quote:Summerdance schreef op 20 juni 2008 @ 21:10:

In real life Feebs, in real life

Feit 1: je gaat niet dood aan liefdesverdriet (kijk naar mij)

Feit 2: Als je het een beetje tijd geeft heelt de wond wel

Feit 3: Niet bellen/smssen/contacten zorgt voor sneller herstel

Feit 4: Elke dip wordt minder diep

Feit 5: Mip is nu druk bezig met haar Hyves

Feit 6: Ik heb dus altijd gelijk hihihihi

I rest my case

Als je het niet erg, summer, vind dan quote ik de eerste 4 punten even op de pijler "hoe zet je iemand uit je hoofd" want ze zijn zoooooooo waar........
Amen,

Summerdance... je bent heel goed met de juiste woorden op het juiste moment
Nee hoor, vind ik niet erg...quote away zou ik zo zeggen

@ Listet, dank je wel
Vlinder ben je daar nog...

gaat het een beetje meisie....
Oke thanks Summerdance, ik heb ze erbij gezet, moet zeggen dat ik jou bijdrages erg opbeurend en motiverend vind

Ook al zijn onze verhalen een beetje anders dan die van jullie hier, de gevoelens eromheen zijn hetzelfde......
wauw vlinder wat ontzettend knap dat je dat gedaan hebt, hoop ook dat ik die kans binnenkort krijg (hij moet nog wat spullen halen) en dan hoop ik gewoon bij de deur zodat ik niet weer voor de bijl gaat.

En stoer dat je lekker gewoon de kroeg in gaat!

Wat herkenbaar dat lekker op de bank zitten! Doe ik ook en af en toe even online, drankje en een hapje erbij..

Maar ja af en toe om de debielste dingen een huilbui en nou niet lachen; Het zeeppompje dat we allebei zo mooi vonden viel stuk, en ik weer grienen, debiel! dat riep ik ook tegen mezelf, en toen besefte ik dat ik gewoon echt weer aan het werk moet, niet meer me nutteloos voelen en geen weekend verdiend hebben want dan worden de weekenden met ldvd alleen maar moeilijker, heb niet eens money om uit te gaan :(

Allemaal een hele fijne avond! Ik heb de datum ook vrijgehouden, al moet ik een flinke afstand afleggen lees ik, zijn er meer mensen uit Drenthe?

Liefs Eef
Dames ik ga afsluiten...

Nee Eefje helaas ik woon in t´gooi bij Hilversum. Maar komt wel goed. Lokatie staat nog niet 100% vast.

Slaap lekker en tot morgen
Vlinder: wat onwijs knap van je!

Een voorbeeld voor ons allemaal!

Ben ook The Firm aan het kijken, lekker old skool maar Tommy boy blijft toch altijd wel leuk om naar te kijken.... alhoewel hij de laatste tijd toch wel een beetje een freak begint te worden

Volgens mij gaat iedereen een leuk weekend tegemoet! Geniet ervan allemaal
@ Saskia, heb ff gespiekt op jullie topic, herkenbare gevoelens lees ik, dank je wel voor je compliment trouwens.

@ Eefje, ja dat janken om rare dingen,ook zo lekker herkenbaar.

Ik had het van de week om Ben&Jerry's ijs (dat aten we altijd in bed midden in de nacht als we honger hadden) en ik zag het staan in de ijskast....hup tranen (moest er later zelf wel een beetje om lachen)

@ Mippie, lekker he, zo'n jonge Tom
Hi Lisette, dan zijn we praktisch buren denk ik!

@eefje: begrijp helemaal wat je bedoelt, echt bij de stomste dingen denk ik weer aan hem en kan ik zo weer potje zitten janken. Maar het wordt vast minder en we gaan ons vast beter voelen.... hele dikke knuffel
@summer: ja mmmm weet je nog de film Cocktail? mijn favoriet!!

Over welk ander topic heb je het eigenlijk?
@ Mippie, ik ben gequote!!!

Ik word wereld beroemd bij de VIVA let maar op!

In het topic "hoe zet je iemand uit je hoofd"

Cocktail....djeezzzz das lang geleden.

Vind/vond ze gewoon ALLEMAAL leuk!, oe tis weer begonnen

Im off, enne Mip..HYVES HYVES HYVES!!!!! (stille hint)
Pff meiden met een kater sta ik me aan te kleden om te werken, geen tijd om alles te lezen...

Voel me niet ok, ex is vandaag naar indian summer, dat wicht is daar ook en ben als de dood dat ie weer met d'r gaat.

Zucht, wordt lange dag vandaag!

Nou ja, spreek jullie later.

Oh en ik kan ook de 26e, waar gaan we eigenlijk heen?
Vlinder KOP OP, wees trots op jezelf, dat heb je verdiend na gister!

Meiden uit het Gooi, waarom heb ik jullie niet leren kennen toen ik zelf half in Hilversum woonde

Verder hier alles ok, voel me wel lekker eigenlijk

Mailen met jonge god nog steeds leuk hihihi
Nou nou, iedereen een leuk weekend behalve ik.... Vannacht slecht geslapen, vandaag zou ik vier jaar een relatie hebben (hebben we deze dag ook maar weer achter de rug) en ik had een week geleden afgesproken om vandaag met een vriendin in de kroeg voetbal te gaan kijken, maar die gaat nu met haar vriend kijken bij vrienden. Lekker allemaal!! BLEH!!!!

En die vrienden bij wie ik zit zijn het ook zat. Ze vinden het niet erg dat ik daar zit, maar vinden dat we niet snel genoeg zijn en dat ik een keer met hem rond de tafel moet. Ik weet dat dat idd niet lang meer op zich moet laten wachten, maar alles wat we telefonisch kunnen bespreken doen we per telefoon of mail, daar hoef ik hem echt niet voor te zien. Okee, we moeten een keer afspreken om het goed af tesluiten en misschien ook om te tekenen bij de hypotheekadviseur al hoe wel dat misschien ook niet samen hoeft.

Nou ja, ik heb dus niks meer gepland staan vandaag. Hoop dat een andere vriendin mee naar de kroeg gaat, zij zou eigenlijk met haar vriend gaan, maar ik hoop dat ik mee mag...

Haha, ben echt een beetje wanhopig en hoop dat dit weekend gauw voorbij is.

Maarre, mag ik ook komen op jullie gezamelijke date?? Lijkt me wel gezellig. Zijn we allemaal weer een stukje verder met de verwerking en kunnen we gelijk ff checken of we nog een beetje goed in de markt liggen.
@ Vlinder, zo'n kater voelt nog ergers in de positie waar je nu in zit. Probeer niet te veel aan hem (en haar) te denken. Je maakt jezelf alleen maar gek. Ik draaf ook weleens te ver door, maar roep mezelf dan gauw weer tot de orde, want je hebt er alleen jezelf mee. Hij doet toch wat ie zelf wilt dus ja.

Jij zou vanavond ook gewoon lekker naar de kroeg moeten gaan. Okee, heb je nu geen zin in, maar het verzet wel je gedachten en als het goed is krijg je wat aandacht. Dat doet mij altijd wel goed hoor!!

Succes vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven