TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Marlou

Wat verdrietig voor jullie. Sterkte meid

Brianne

Een jongen, leuk hoor! Ik heb er ook twee en het is zo leuk! Ik ben nu 13 weken en nog steeds misselijk. Meer dan bij de andere twee.

Jemida

Mannen! Voor hen leeft het denk ik pas echt als het zover is en ze het kind kunnen voelen. Volgens mij als ik nu aan die van mij vraag hoe ver ik ben weet hij dat niet.

Fijn dat je een huisarts hebt die meedenkt!

groenegeitensok

Spannend! Wat knap dat je zo lang kunt wachten met testen!

lady

Fijn dat je je weer wat beter voelt.

Ik ga naar bed meiden, ben kapot. Nog even in bed lezen en dan slapen.
Hallo meiden!

Eerst even een update, dan lees ik daarna terug hoe het met iedereen is!

Heb even aan maandje afstand genomen van t forum om alles even los te laten en met succes: Maandag positief getest (en dinsdag weer)

Eind aug uitgerekend!
Marlou, wat een verdriet. Neem de tijd dit te verwerken want een miskraam is niet niks. Zodra dat streepje verschijnt heb je in gedachte de kleine al in de armen!

Forestfruit: voor jou ook heftig nieuws. Hoop dat ze jullie goed kunnen helpen, heel veel sterkte.

Groenegeitensok, hoop voor jullie net zo'n mooie test als die ik had!

Suikerklontje: gefeliciteerd met je mooie echo!

Uhm nog een keer teruglezen, ben nu al weer de helft vergeten!

Kom later vanmiddag nog wel even buurten: moet koken voor de kerstlunch op school vanmiddag!

Tot later!!
Chocoladeletter!!! wat te gek zeg!! Je doet je naam ook wel een beetje eer aan: kindje verwekt met sinterklaas :P ?? Super leuk voor je, geniet van dit mooie nieuws!!
Gefeliciteerd Chocoladeletter!

Heej Brianne, leuk dat je je bij ons gevoegd hebt. Heb je reisverhalen in andere topics gelezen. En hoe t met je gaat. Tijd gaat snel zeg..heb je al een mooie buik?
Oja, een sint kado! Had ik helemaal niet over nagedacht hahaha.
Hoi chocoladeletter, gefeliciteerd zeg! Inderdaad een leuk sinterklaascadeau.

Ik kon me niet langer inhouden en heb een testje gedaan. Het was een beetje een vreemd testje want er gebeurde niks, niet eens een teststreep ofzo. Weet ook niet of dat bij deze hoort. Kreeg de test ooit van mijn vriend vanuit het ziekenhuis en er zit ook geen beschrijving bij. Helaas geen andere test meer in huis. Dan maar weer rustig afwachten
Wtf iknvind toch iets van een merk op de verpakking en il google wat. Blijkt ie dus wel een teststrip te hebben.... dus ik pak hem uit de prullenbak en nu zie ik ineens 2 streepjes!!!! Ik word gek hier
Chocoladeletter

Helemaal super meid!!!!

Hoe voel je je

Groenegeitensok.

Spannend zeg. Welk merk heb je gedaan dan?

Heb je er nog een?
Het merk was van alere en ik had er maar 1. Dus net als een malle pietje nog even naar de supermarkt gereden en twee predictor tests gekocht. Test gedaan en netjes 5 minuten gewacht... en jahoor weer 2 streepjes, wel heel licht aanwezig maar volgens de bijsluiter dus positief. Haha ben helemaal happy. Vriendlief is een nachtje weg dus ik kan nu even gek doen. Moet het dan voor me houden tot kerstavond, want ik ga het inpakken en onder de boom leggen.

Hoop dat het blijft hangen en dat ik niet alsnog ongesteld word
Hallo lieve meiden, daar ben ik weer!! Problemen gehad met internet de afgelopen dagen, nu eindelijk weer gefikst. Ik houd het even kort (moet nog van alles regelen nu we weer online zijn ) maar ik heb weer heel wat gemist hier zie ik!!

Chocoladeletter, wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd!! Hoe voel je je?

@Groenegeitensok: Meid, wat spannend!! Morgen meteen maar een test kopen, ik ben zo benieuwd!! Ik duim voor je, spannend hoor!!

Ik heb gisteren de termijnecho gehad. Echt super! Beweeglijk ukkie, echt leuk om te zien. Ik dacht zelf 11 weken en 5 dagen te zijn maar volgens de echo ben ik al 12 weken en 3 dagen. Best een verschil dus! Uitgerekende datum is nu 29 juni in plaats van 4 juli. De combinatietest moet nu wel heel snel uitgevoerd worden. Vandaag heb ik bloed laten prikken en morgen is de nekplooimeting al. Helaas kan mijn man er vanwege zijn werk niet bijzijn maar in plaats daarvan gaat mijn moeder mee. Die is natuurlijk ook heel benieuwd!!

Ik maak het morgen goed met jullie, dan ga ik weer uitgebreid op jullie reageren!!
Oooh, wauw, Groenegeitensok! Gefeliciteerd!! Wat geweldig, zo op de valreep voor het nieuwe jaar! Goede start heb je dan zo!! Geniet ervan!!
Gefeliciteerd groenegeitensok

En dan heb je ook nog net predictor gekocht. Dat merk heeft zo'n beetje het meeste hcg nodig van alle testen die je had kunnen kopen!

Liesje

Al verder dan je dacht! Schelen we nog 6 dagen haha.

Luister nu elke dag even met de angelsound naar het hartje. Leuk is dat!
Groene geitensok!!! TE GEK!!! haha, ik las vol spanning je berichtje, wat mooi zeg!!! haha, ik kan me voorstellen dat je het even niet meer had. En dat je het nu geheim wilt houden voor je vriend, jeetje, wat moeilijk lijkt me dat!! maar wel heel gaaf zo'n cadeau onder de boom:) O geniet ervan meid, dit is wel heel mooi natuurlijk.

@liesje: oo wat fijn dat alles goed was! Ik werd bij m'n termijnecho ook 5 dagen vooruit gezet. Gek is dat he? Ben je ineens voorbij de 12 weken, terwijl je ervoor dacht te zitten! Maar ook wel weer fijn natuurlijk:) Geniet van de echo morgen, ook al is het ook een serieuze aangelegenheid.
Gefeliciteerd meiden wat een super nieuws zo vlak voor de feestdagen!
Groenegeitensok wat gaaf!! Haha moest lachen om je bericht, uit de vuilnisbak gehaald en dan toch 2 streepjes! Gefeliciteerd meid!

Elsy, nu zijn wij aan de beurt toch? Hoelang moet jij nog tot je NOD ? Ik heb ma of di. eisprong dus moet nog veel geduld hebben!
Man heeft gisteren in het ziekenhuis de spullen voor het sperma onderzoek opgehaald. Hij voelde zich knap ongemakkelijk zei hij. Hij gaat het morgen inleveren aangezien je 2 tot 7 dagen daarvoor geen sex gehad mag hebben. Dinsdag hebben wij het nog gezellig gehad dus moeten even wachten met inleveren tot vrijdag.

Forest, hoelang duurde het bij jullie voor je de uitslag had? Ben erg benieuwd, hopelijk is er niks aan de hand, maar mocht het toch niet in orde zijn dan ben ik blij dat we er mooi vlot bij zijn!
Wauww 2 zwangeren erbij!! Gefeliciteerd dames

Vruchtbare maand die decembermaand haha.

Spannend Jemida, wij konden niet wachten tot we de uitslag kregen en dat ging heel erg vlot.

's Ochtends heeft hij het gebracht en middags kregen we de uitslag al.

Ik geef je groot gelijk om dat al te laten testen, kennis is macht toch.

Achteraf vind ik het jammer dat wij het niet eerder hebben laten testen.

Liesje, goed zeg die echo je bent over de magische grens heen!

Ik heb me ook aangemeld bij een ander topic voor vrouwen waar het zwanger worden niet zo snel gaat.

Wel fijn hoor die herkenning!

Natuurlijk blijf ik hier ook meeschrijven, want ik vind het veel te gezellig hier
Dezelfde dag nog joh! Dat wil ik ook!!

De uitslag gaat bij ons naar de huisarts meen ik en die kan ik alleen smorgens bellen. Hoe ging dat bij jullie dan?
quote:liesje_28 schreef op 18 december 2013 @ 19:59:

Ik heb gisteren de termijnecho gehad. Echt super! Beweeglijk ukkie, echt leuk om te zien. Ik dacht zelf 11 weken en 5 dagen te zijn maar volgens de echo ben ik al 12 weken en 3 dagen. Best een verschil dus! Uitgerekende datum is nu 29 juni in plaats van 4 juli. De combinatietest moet nu wel heel snel uitgevoerd worden. Vandaag heb ik bloed laten prikken en morgen is de nekplooimeting al. Helaas kan mijn man er vanwege zijn werk niet bijzijn maar in plaats daarvan gaat mijn moeder mee. Die is natuurlijk ook heel benieuwd!!

Ik maak het morgen goed met jullie, dan ga ik weer uitgebreid op jullie reageren!!12weken alweer! Wow heerlijk zeg! De grootste risicotermijn heb je maar mooi gehad. Voel je goed? Vanmiddag nekplooimeting, komt vast goed!!
@Groenegeitensok en @chocoladeletter Jaaaaaaa dus toch!!! Wauw wat een mooie kerst voor jullie dit jaar zeg. Geduld wordt beloond. Lekker gaan genieten van dit goede en heerlijke nieuws! Voelen jullie al wat?

@Liesje Dat schiet op, ineens een halve week erbij. Jullie laten dus wel de combinatietest doen? Misschien heb je het wel uitgelegd maar moet errug veel bijlezen zie ik al. Bij mij wordt de nekplooimeting hoe dan ook gedaan ivm mijn diabetes. Als deze goed is doen wij geen bloedonderzoek.

@Jemida Spannende tijden voor jullie. Heb je er vertrouwen in of heb je toch zo'n voorgevoel dat er iets 'mis' is?

@Forest Hoe is het nu met jou? Is alles inmiddels geland? Wat is nu de vervolgprocedure?

Hier gaat alles goed! Druk geweest met studie, verhuizen, werk en ook nog zwanger zijn, hihi. Erg moe de afgelopen weken maar dat lijkt nu weer iets beter te gaan gelukkig. Gelukkig 2 weken kerstvakantie.

Ik heb vandaag de termijnecho gehad en ben nu 10 weken zwanger, iets verder dan gedacht. We hebben een hele mooie foto meegekregen. Weer een kloppend hartje gezien en de kleine bewoog ontzettend veel, dat was zo bijzonder om te zien!

3 jan hebben we de nekplooimeting, deze wordt hoe dan ook gedaan ivm mijn diabetes. Als deze uitslag goed is dan doen we geen bloedonderzoek. Heb er vertrouwen in dat het goedkomt. We willen het heel graag bekend gaan maken dus na 2 goede echo's hebben we besloten dit ook te gaan doen. Ben zo benieuwd naar de reacties van iedereen!
Whaaaaaa!! Twee zwangeren erbij! Gefeliciteerd meiden!

Ik lig hier in een deuk Groene geitensok! Uit de prullenbak haha!

Zelf ben ik een beetje in de war. Ik kom al drie dagen kotsmisselijk uit bed. Ook heb ik last van kraampjes in de onderbuik. Tepels nemen een donkere kleur aan.... Het is nu bijna 5 weken na de miskraam. Zou ik al kunnen testen? Zou het nu al weer raak kunnen zijn?

Verder mag mijn leeftijd in de tabel een jaartje omhoog
Groenegeitensok: whaaahh wat supergaaf! Ik had ook een vaag streepje met predictor (die testen zijn trouwens veranderd en nu net zo gevoelig als kv, en de early zelfs nog gevoeliger)

Weet je wat trouwens extra bizar is: ik heb deze mnd geen pos ovulatietest gehad, en gestopt met testen op dag 25 omdat ik t gevoel had dat het niet klopte!

Ben inmiddels ook een jaartje ouder!
Tijgerprintje t zou kunnen! Weet je of het hcg van de miskraam al uit je lijf is?
Tijgerprintje

Zou het wel even doen dat testen!

Chocoladeletter

nog gefeliciteerd met je verjaardag.

We hebben ook de combinatietest gedaan. nog geen uitslag van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven